Ze mogen je er echt niet zomaar uitzetten hoor. De nieuwe eigenaren nemen jou over bij de koop. Ze mogen je alleen eruit zetten als ze kunnen aantonen dat de woning voor eigen gebruik noodzakelijk is.quote:Op maandag 19 september 2005 15:45 schreef Stevie_ het volgende:
En bij deze nog antwoorden op vragen uit voorgaand topic
> Neej, niet anti-kraak.
> En ook niet via kamernet, gekregen tjidens een stage die ik liep, een collega zijn vriendin had een huisgenoot die deze kamer ging verlaten en een nieuwe bewoner zocht...gewoon dikke mazzel dus.
Mijn huisbaas is trouwens in juni overleden wegens bloedkanker. ZIjn vrouw heeft nu alles op zich genomen. Per maart 2006 worden onze buren de nieuwe eigenaars van dit pand. Wordt wel spannend of ik hier dan kan blijven aangezien zij grote plannen hebben....
fuck manquote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
Zo heb ik een jaar moeten leven..
[afbeelding]
Ik sta met mijn rug tegen de deur.
Mooi is dat hequote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef ymme het volgende:
De andere zijn in tegnestelling daarvan een en al bende!
damn, wat een bende...quote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk kun je blijven.. je hebt toch een contract getekend.. of niet..?quote:Op maandag 19 september 2005 15:45 schreef Stevie_ het volgende:
Wordt wel spannend of ik hier dan kan blijven aangezien zij grote plannen hebben....
Ik mis het op kamers zijn als ik dit zie.quote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Je hebt t idd errrug goed getroffen met je kamer.. Maar zelfs naast t formaat heb je er wel een hoop werk inzitten om er wat moois van te maken zo te zienquote:Op maandag 19 september 2005 16:57 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
Wat een kamer zeg.. zelfs als werkende is die niet te veroorloven tegenwoordig..
Ik zou niet weten waar precies zoveel werk in gaat zitten. Kliklaminaat is toch niet heel veel werk?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:51 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
Je hebt t idd errrug goed getroffen met je kamer.. Maar zelfs naast t formaat heb je er wel een hoop werk inzitten om er wat moois van te maken zo te zien
Alles verven enzo, kliklaminaatje...in totaal toch wel dikke 5 dagen full time bezig geweest samen met me vader en soms met assistentie van enkele vrienden. De vloer moest ook eerst nog voor een deel geëgaliseerd worden....loodgieter erbij voor een dikke verstopping in badkamer.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar precies zoveel werk in gaat zitten. Kliklaminaat is toch niet heel veel werk?
Huur is ¤350 incl. g/w/lquote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef Dizzee het volgende:
Mooie kamer Stevie_. Alleen nog ff die kabels wegwerken.![]()
Hoeveel ben je nou ongeveer kwijt?
die van mij? ik zie ze wel gewoon, maar ik upload ze wel ff opnieuw, imageshack zal ze wel te groot vinden zeker?quote:
Joechei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef Conflict het volgende:
Dit topic gaat mee naar ons vernieuwde klusforum, Klussen & Wonen
voor 9m2?? ik hoop van niet..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef maniack28 het volgende:
180 euro? wtf, in Utrecht betaal je daar 270 euro voor
Strak ingericht !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:06 schreef Vork het volgende:
Hallo,
Misschien niet helemaal eerlijk, omdat het geen kamer betreft, maar dat even terzijde. Dit is mijn studentenonderkomen, althans alleen de woonkamer en studeerhoek. Niet afgebeeld zijn de slaapkamer, keuken, badkamer, balkon en het extra kamertje dat momenteel zo goed als leeg staat. Ik heb dus een appartement, in Arnhem, in een sloopwoning, dat wel, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja is het ook wel een beetje. Maargoed de verf (oranje, groen en nog een bijpassende geel in de slaapkamer) was goedkoop, dus vandaar. Plus dat ik daarvoor al een soortgelijke groen in m'n kamer had, dus dat scheelde ook een hoop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Leuk die kleur oranje boven je schouw!
Wel een beetje standaard quasi hip, hoor.
ikea roeleert!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Het wordt binnenkort nog wel wat aangepast, het zal vooral iets voller worden, maar ik hoop nog wel een beetje de ruimte te bewaren. Hoe quasi-hip het ook is (de kenners herkennen de halve Ikea catalogus er vast welweer in terug), ik hou graag van wat rust en ruimte
Het was ook geen verdedigingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Twas geen aanval hoor, als je je hier thuisvoelt, vind ik dat okay
Ja dat van die sloopwoning (dat het niet te zien is dan) heb ik wel vaker gehoord, maar als je nagaat dat de muren in een slechte staat zijn (het is niet voor niets dat er weinig aan de muur hangt) en het plafond half naar beneden komt als je ook maar met de boormachine in de buurt komt, de ramen niet allemaal even goed open en dicht gaan, de hekjes voor balkon en Frans balkon te laag zijn, je het pand alleen via het trappenhuis kunt verlaten, dat ik op 4 hoog woon zonder lift, de waterdruk niet echt hoog is en het huis uit de jaren 50 stamt, dan zul je wel begrijpen dat de gemeente dit met alle liefde tegen de vlakje gooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef Syytön het volgende:
Mooie kamer, Vork! Zou je niet zo zeggen dat het een sloopwoning is. Ik hou hier wel van, ik ben trouwens zelf ook een Ikea fan
Woon je antikraak? Wel jammer als je er dan weer weg moet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:41 schreef Vork het volgende:
Ik ben er eigenlijk ook wel blij mee dat het gesloopt wordt, anders had ik hier nooit zo mooi kunnen wonen
Nee gewoon een tijdelijk huurcontract via de woningbouwvereniging met behoud van inschrijftijd. Ideaalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef Barcelona het volgende:
Woon je antikraak? Wel jammer als je er dan weer weg moet...
das niet veel! waar eigenlijk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:43 schreef skiczukie het volgende:
Ik betaal trouwens 300 euro inclusief.
![]()
Hey! En de inhoud van de koelkast dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:42 schreef skiczukie het volgende:
Hallo, welkom in mijn nieuwe crib. Ik ben 2Whigger, kom verder.
<knip>
Dat valt zwaar tegen, of niet? Maar goed. Het was leuk dat jullie zijn langsgekomen, maar nu zullen jullie toch op moeten flikkeren, ik heb nog meer te doen vandaag.
En dat ben jij?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dit was de vorige kamer van mijn vriendje:
[afbeelding]
Een lekkere rotzooi.
Praktisch ook mijn kamer, toen.
Hij heeft nu een nieuwe, die zal ik binnenkort ook maar es posten, dan.
Het spijt me man.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef nietzman het volgende:
Je hebt je zak chips aan de onderkant opengemaakt..
woon ik blijkbaar toch in t verkeerde deel van t land....quote:
Wat heb jij dan voor kamer, en wat betaal je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:08 schreef sas_andrea het volgende:
[..]
woon ik blijkbaar toch in t verkeerde deel van t land....
woon nu nog thuis, maar moet op korte termijn t huis uit. elke klein k*tkamertje kost hier 300 euro de maand. goedkoop is t alleen maar te houden door te kopen. maar op Rotterdam-Zuid wil ik niet zitten. (woon dus in de buurt van Rotterdam) Oud-Mathenesse, tja...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor kamer, en wat betaal je?
nou?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef Toeps het volgende:
* Toeps gaat binnenkort ook eens mooie foto's maken van het roze paleisje.
Waar woon jij ergens? Het lijkt wel schuin tegenover Kleine Bergquote:Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef mighty_myte het volgende:
Hier mijn crib.![]()
18 m2 zoiets, 180 E per maand incl., centrum Eindhoven.
Ik moet al maanden schilderen, maar daar heb ik nog geen zin in gehad.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat bed hangt in die hoek alleen aan die stang ja. voor de rest met dikke bouten in de muur.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:51 schreef ranzige_pad het volgende:
hoe heb je dat bed hangen? toch niet aan dat kleine stangetje?
ooh hoe heet dat spul wat je op de muren hebt![]()
went verbazingwekkend snel, maar een goed matras doet ook veel.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Auw, mijn rug doet zeer als ik dat bed (okay, planken) zie...
hooghuisstraatquote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens? Het lijkt wel schuin tegenover Kleine Berg.
Dat is wel zeer relaxt wonen daar.
Ow! Woon jij boven de Juwelier? Schijn je heel relaxt op het dak te kunnen zitten/liggenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:34 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dat bed hangt in die hoek alleen aan die stang ja. voor de rest met dikke bouten in de muur.
dat spul (geel) op mijn muren is lijm van het behang dat ik heb afgestoomd. veel gaten gevuld met gips (wit).
[..]
went verbazingwekkend snel, maar een goed matras doet ook veel.
ik heb het nog niet 'in actie' getest, maar ik denk dat ik dan toch maar voor de banken ga.
[..]
hooghuisstraat![]()
jep daar ja!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow! Woon jij boven de Juwelier? Schijn je heel relaxt op het dak te kunnen zitten/liggen.
Iemand die ik ken heeft overigens een vergelijkbare constructie qua bed en die kan er actie op ondernemen. Dus het zou moeten kunnen(Afhankelijk van hoe goed het natuurlijk bevestigd is
).
Waarom plaats je dan in godsnaam een foto waar jij met je dikke reet opstaat? Moet ik nu mijn lul gaan fotograven en gaan zeggen dat als je goed kijkt je ook nog een stuk van mijn kamer kunt zien?quote:
Doe.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom plaats je dan in godsnaam een foto waar jij met je dikke reet opstaat? Moet ik nu mijn lul gaan fotograven en gaan zeggen dat als je goed kijkt je ook nog een stuk van mijn kamer kunt zien?
"Beetje vooruitgang"quote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef blieblie het volgende:
Dit was mijn kamer:
-knip-
Beetje vooruitgang.
Het is alleen niet echt een kamer![]()
.
whohooo ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef blieblie het volgende:
Dit was mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Regel 1, koop pleepapier groot in want het blijft kut als je zondagochtend erachterkomt dat het wcpapier op is)
Maar ben afgelopen juni verhuist naar dit appartementje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje vooruitgang.
Het is alleen niet echt een kamer![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |