Hallo, welkom in mijn nieuwe crib. Ik ben 2Whigger, kom verder.
![]()
Dit is de gang. Ik sta met mijn rug naar de voordeur. Vanuit de gang ga je naar alle belangrijke plekken in het huisje. Rechts van me zit de plee, maar dat is niet echt interessant. Aan de rechterkant zit de keuken.
![]()
Dit is de keuken. Hier kook ik, en was ik af. Via de keuken kom je in de douche. De douche laat ik maar niet zien, dat is een bende. Vanaf de douche kan ik het balkon op. Ideaal. Ook omdat mijn wasmachine hier staat, zodat ik gelijk de was kan ophanggen. Goed, we gaan verder. Tegenover de keuken zit mijn slaapkamer.
![]()
Hier slaap ik, op mijn kingsize-bed. En ik hang hier mijn was op. Verder, is het een doodnormale slaapkamer. We gaan verder. Ik pak even een biertje eerst, wacht even, okee. We lopen door en nu komen we in de woonkamer.
![]()
![]()
Dit is de woonkamer. En de chillhoek. Ik kan hier alles. Hier Fok! ik, hier drink ik bier, af en toe kijk ik wat televisie die in de kast verborgen is. En hier eet ik ook. Het meest trots ben ik op mijn Pelgrim Bambino. En nu gaan we naar de kamer waar ík de meeste tijd besteed.
![]()
![]()
Hier, schilder ik, knip en plak ik typografische frutsels inelkaar, hier doe ik alles wat een ieder ander in de garage zou doen. Ook hier drink ik af en toe bier. In deze kamer heb ik ook een wastafel. Zo. We gaan verder. Naar het balkon!
![]()
Hier zit ik dan in de zon. Te chillen, of mijn was op te hangen. Je weet toch. En dit is het uitzicht.
![]()
Dat valt zwaar tegen, of niet? Maar goed. Het was leuk dat jullie zijn langsgekomen, maar nu zullen jullie toch op moeten flikkeren, ik heb nog meer te doen vandaag.