quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef nevaeh87 het volgende:
ben nog op zoek naar een betere bank want die abnamro bank is toch niet je van het.....
ahja het is toch de waarheid....daar draai ik niet omheen hequote:
Ja ook een leuk effect is wanneer er al iemand op zit en jij erbij springt....dan hangt die ander bijna aan het plafond....en ik moet zeggen...de bank is ook niet echt kattenbestendig.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef Sport_Life het volgende:
Jah ik ken die bank, die werden een keertje in Groningen op de grote markt uitgedeeld, toen we er met zn allen opsprongen begaf die bank het.
Resize.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef nevaeh87 het volgende:
mijn kamer dan ook maar ff showen?!?!? maastricht...... 210 incl....ben nog op zoek naar een betere bank want die abnamro bank is toch niet je van het.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hieronder het plekje waar ik op uitkijk,....haha het is wel mijn plekje, in de zomer heerlijk op te zitten en huiswerkt te maken...lekker stil en de zon komt erop....inmiddels is het al iets meer versierd met wat plantjes ook
[afbeelding]
als ik jou daar zo'n groot plezier mee doe!!! is gefixt....quote:
Niet alleen mij. Die foto's waren 1000 pixels in de breedte groter dan gevraagd is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:05 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
als ik jou daar zo'n groot plezier mee doe!!! is gefixt....
Bed kan je best tweedehands halen, alleen een nieuw matras kopen. Voor de rest kan je bij kringloop winkels nog vaak goedkoop leuke dingen vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:12 schreef Schubbekut het volgende:
Veel leuke (en vieze) kamers , ik ga binnenkort ook op kamers en moet met een zon minimaal budget nog alles kopen ,iemand nog do's en don't ? Ik ben van plan om het meeste gewoon 2de hands te kopen,maar een bed , met name het matras gaat me toch wel ver.
Daarnaast moet ik ook nog eens alles in een kleine ruimte krijgen [12-14 m2].
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, het is eindelijk klaar!
Foto's van hoe het is geworden staan hier
Leuk! heeft het uiteindelijk veel gekost?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Gaaf!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zat dus te denken aan een ladekast , maar een lage die ik als een soort commode (hoe heet zoiets) neer kan zetten en dan daar weer mijn tv op ofzo? Maar vind er maar eens een die sterk genoeg is en in mijn budget past..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Kledingkast is toch wel erg handig, anders een ladenkast?
Ik heb het een tijdje in van die opbergdozen van de ikea gestopt maar dat was toch niet ideaal...
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Ik zat dus te denken aan een ladekast , maar een lage die ik als een soort commode (hoe heet zoiets) neer kan zetten en dan daar weer mijn tv op ofzo? Maar vind er maar eens een die sterk genoeg is en in mijn budget past..![]()
MALM serie van Ikea:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Ik zat dus te denken aan een ladekast , maar een lage die ik als een soort commode (hoe heet zoiets) neer kan zetten en dan daar weer mijn tv op ofzo? Maar vind er maar eens een die sterk genoeg is en in mijn budget past..![]()
Maar is zo'n kastje niet meestal van spaanplaat of hardboard gemaakt? Ik heb zelf eerder bij de gamma een soortgelijk kastje gekocht en met 1 spijkerbroek erin stortte het meteen uit elkaar , dit omdat het dus van spaanplaat is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:18 schreef ROG het volgende:
[..]
MALM serie van Ikea:
[afbeelding]
Middenbruin (afgebeeld), eiken of berken; ¤ 75,-
Wit; ¤ 65,-
[afbeelding]
Middenbruin, eiken of berken; ¤ 58,-
Wit (afebeeld); ¤ 49,50
Past rédelijk wat in, net alles als je een kleine garderobe hebt (aanvullen met nachtkastje voor je sokken/ondergoed bijv.). En eventueel in de zomer je dikke wintertruinen in opbergdozen i.p.v. je kast en 's winters andersom met je zomerkleding.
Verder moet je praktisch denken, voorbeeldje: Een lange en ca. 25-30cm brede (Lack) plank achter je bankstel aan de muur hangen, daar je bank tegenaanschuiven. Onder de plank/achter de bank kan je weer dozen en spullen kwijt, op de plank je tv-gids en colaatje én je levert maar 30cm ruimte in de diepte in waar vaak toch wel genoeg (been)ruimte is.
ik heb zelf die Malm ladenkast, maar dan de smalle versiequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:31 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Maar is zo'n kastje niet meestal van spaanplaat of hardboard gemaakt? Ik heb zelf eerder bij de gamma een soortgelijk kastje gekocht en met 1 spijkerbroek erin stortte het meteen uit elkaar , dit omdat het dus van spaanplaat is.
Precies. Hier heb ik zelf de 3 ladenkast vol met kleding, ik denk zelfs dat je er op zou kunnen staan als het zou moeten. Stevig ding!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
ik heb zelf die Malm ladenkast, maar dan de smalle versie
die zit volgestouwd met school dingen en houdt het prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |