Heb je die keukendeurtjes vervangen, of gewoon geverft? Waren ze niet van dat plastic achtige hout?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef Stevie_ het volgende:
Keukentje voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
je kunt dat gewoon verfen ( ik weet niet of dat in dit geval is gedaan, ik denk het wel). Als je ze eerst voor bewerkt met een primer kun je er zo overheen schilderenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Heb je die keukendeurtjes vervangen, of gewoon geverft? Waren ze niet van dat plastic achtige hout?
Gewoon geverft uiteraard. Het blijft een studentenkamer hé. En inderdaad, over de deurtjes zit iets van een plastic vineer. Maar ook dat kan je verfenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Heb je die keukendeurtjes vervangen, of gewoon geverft? Waren ze niet van dat plastic achtige hout?
Wat voor verf heb je daarvoor gebruikt dan? En hoe heb je de deurtjes voorbereidt op de verf?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Gewoon geverft uiteraard. Het blijft een studentenkamer hé. En inderdaad, over de deurtjes zit iets van een plastic vineer. Maar ook dat kan je verfen.
Plaats jij je hok dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Gezellig, een verf-topic.
Hmm, volgens mij heb ik daar geen foto meer van...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef skiczukie het volgende:
Plaats jij je hok dan.Waarschijnlijk je voormalige studentenwoning.
Dit is toch geen studenthuis meer? Eigenlijk valt dat van mij er ook niet meer onder.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef QyRoZ het volgende:
Een beetje maar. Klein contrast met mijn woonkamer, op 150 meter bij jouw woonkamer vandaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets heb ik ook wel. 215 euro p/m. Exclusief.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef QyRoZ het volgende:
70 m2.
Goed gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:04 schreef Sjoewe het volgende:
Dat moet wel woningbouw zijn eh
Qyroz en Dennis is zo te zien Utreg
Als helpt de subtitle ook wel een beetje iddquote:
Sinds wanneer woon je er dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik daar geen foto meer van...*denk*
Mijn recent gekochte woonkamer:
[afbeelding]
Ik moet het nog een beetje inrichten zegmaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |