Word je al gek van ons?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Roezemoes is niet duurder maar zeker beter.
Genoeg leuke kroegen voor overdag aan het Zuiderdiep en anders is er nog altijd de 3.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:08 schreef yvonne het volgende:
Wat is de eerste ontmoetingsplek na het station btw?
Meet dan maar verplaatsen naar april 2006?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef MrX1982 het volgende:
Restaurant Muller.
Die hebben tenminste een michelin ster zie ik zojuist
Hmm waardeloos.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef Chewie het volgende:
Meet dan maar verplaatsen naar april 2006?![]()
De 3 lijkt me voor het eten ideaal met een grote groep.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Genoeg leuke kroegen voor overdag aan het Zuiderdiep en anders is er nog altijd de 3.
Nou echt romatisch is het er niet echt, wel gezellig maar ook vooral om wat later op de avond even te hangen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ambiance: romantisch
Dat verwacht je niet meteen bij een pakhuis
Die doen dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 3 lijkt me voor het eten ideaal met een grote groep.
Jij moet je bek houden want jij komt toch niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou echt romatisch is het er niet echt, wel gezellig maar ook vooral om wat later op de avond even te hangen.
Wou je nog een biertje van me?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 3 lijkt me voor het eten ideaal met een grote groep.
Laat op de avond en laveloos misschien nog wel evenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden want jij komt toch niet.![]()
Ik heb het niet zelf bedacht. Staat op dinnersite.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef du_ke het volgende:
Nou echt romatisch is het er niet echt, wel gezellig maar ook vooral om wat later op de avond even te hangen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef sizzler het volgende:
Dus:
16:00 Groningen Centraal station, voor de Burgerking
16:30 Indrinken bij De drie Gezusters
19:00 Eten bij Roezemoes
?
Mij maakt het allemaal niet uit want ik ken de locaties toch niet. Maar als je iets beters weet, en de rest is het er mee eens, zeg het maar.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alleen als er nog meer dan 9 man bijkomen is dat mischien wel nodig.
Mooi, ik ben om 16.30 bij de 3,quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef sizzler het volgende:
Dus:
16:00 Groningen Centraal station, voor de Burgerking
16:30 Indrinken bij De drie Gezusters
19:00 Eten bij Roezemoes
?
Hockeysletjequote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, ik ben om 16.30 bij de 3,
te herkennen aan ene mantelpakje, nette haren, hakjes en een VVD-sjaaltje.
Oh, naar je hotmail. (die staat nog in je profiel...)quote:Op woensdag 28 september 2005 20:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ontvangen......
Ik ga je spotten.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, ik ben om 16.30 bij de 3,
te herkennen aan ene mantelpakje, nette haren, hakjes en een VVD-sjaaltje.
Ah mooi, ik neem een camera mee en Finder doet aan de verspreiding.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=3211#3211,.
Ook niet. Stuur maar naar drwolffenstein [@] gmail DOT com.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh, naar je hotmail. (die staat nog in je profiel...)
Im Westen nichts Neues?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef yvonne het volgende:
Zal ik jullie tijdens het eten voorlezen uit een mooi WO1-boek?
Ik vind het niet leuk dat jij niet komtquote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Goeie truc om zelf niet op de foto te komen.
Nachtdienst in de pepermuntjesinpakkerij?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben wrs om 15:41 aanwezig op Grunn CS.
En omdat ik zondag andere verplichtingen heb, moet ik de laatste trein richting Sneek om 22:30 al pakken.
Uiteraard, en ik denk dat jij nog enkele tips voor ons hebt?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
Gaan jullie na het eten op kroegentocht?
The Golden Arm?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik denk dat jij nog enkele tips voor ons hebt?
Elke andere datum kon eigenlijk wel...dan was ik graag meegegaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij niet komt.
Ik zal je missen wanneer ik in Amerika zit.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef Priapus het volgende:
[..]
Nachtdienst in de pepermuntjesinpakkerij?
Zit er een internationale pepermunt loopbaan aan te komen?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal je missen wanneer ik in Amerika zit.
Het Land van Beloften mag ook.quote:
Mentos is DE hype in de US of Aquote:Op woensdag 28 september 2005 22:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zit er een internationale pepermunt loopbaan aan te komen?
Hoerendopers en hoerenlopers.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Schijnt wel divers volk te komen.
Dat lijkt mij wel handig wanneer de laatste trein om half tien ofzo gaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
Gaan jullie na het eten op kroegentocht?
Niet als ze ook in de crackhandel zit hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef du_ke het volgende:
Moet je toch ook niet aan denken kom je als hoer die na haar werk een borrel gaat drinken ja klanten weer tegen.
Sally O' Briensquote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik denk dat jij nog enkele tips voor ons hebt?
Komt die ook?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef Priapus het volgende:
Mijn Moeder!
Ideaal voor mij dus.quote:
Regelmatig.quote:
Seggik!quote:
Santana's kan je nog heen als je wacht op je eerste treinquote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sally O' Briens
Santana (om lekker te poolen)
Buckshot
O'Ceallaigh Irish Pub
Tram 13
Drie Gezusters (maar al bekend)
Het Feest
De Spieghel (heeft live jazzmuziek in het weekend)
Eerste Kamer
Newscafe (weet niet of dit 's avonds ook open is)
Blauwe Engel
Is een loeder?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef Priapus het volgende:
Mijn Moeder!
Santana is 24 uur per dag open. Zaten wij eens om 09.30.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Santana's kan je nog heen als je wacht op je eerste trein. Blauwe engel moet je ook niet te vroeg zijn. 3 is op zaterdagavond niet gek veel aan. Maar ach leuke kroegen zat in Grunn.
We regelen wel een supermarktkarretje voor je.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Maar we moeten sowieso ergens blijven tot vroeg in de ochtend. Als ik de enige ben die tot zes a zeven uur blijft, dan kom ik natuurlijk niet.
No deal.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef Priapus het volgende:
[..]
We regelen wel een supermarktkarretje voor je.
Kejje tochtvrij overnachten.
Deal?
Nope.quote:
kLowJow is er ook nog.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Maar we moeten sowieso ergens blijven tot vroeg in de ochtend. Als ik de enige ben die tot zes a zeven uur blijft, dan kom ik natuurlijk niet.
Nicht!quote:
Ja hallo, Grun kun je de hele nacht door hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Psies!quote:
Ja, weet ik veel... Als de meiden er al om een uur vandoor gaan, dan heb ik geen zin om vijf uur in m'n eentje of met z'n tweeën te wachten... Eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, Grun kun je de hele nacht door hoor!
Hoe laat denkt u aan te komen met de trein?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, Grun kun je de hele nacht door hoor!
Welke meiden?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel... Als de meiden er al om een uur vandoor gaan, dan heb ik geen zin om vijf uur in m'n eentje of met z'n tweeën te wachten... Eerlijk gezegd.
Mijn trein gaat om 07:38 dus je bent niet de enige die de hele nacht door haaltquote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Weet je hoe dronken ík dan ben?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke meiden?
En er zijn hordes dronken geile studentes hoor!
Psies!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke meiden?
Dus in ieder geval kLowJow, M., MrX1982 en sizzlez?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn trein gaat om 07:38 dus je bent niet de enige die de hele nacht door haalt
Ik hoop op veel Italiaanse handgebaren.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet je hoe dronken ík dan ben?
Die ben ik in de 3 nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke meiden?
Ooh dat is te doenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Monidique het volgende:
Dus in ieder geval kLowJow, M., MrX1982 en sizzlez?
Ook de blauwe engel op laten we zeggen een dinsdagnacht hoort bij de 3 hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die ben ik in de 3 nog niet tegengekomen.![]()
Maar ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die ben ik in de 3 nog niet tegengekomen.![]()
Wat is te?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Monidique het volgende:
Ik moet wel oppassen niet te dronken te worden...
Nee, ik wou weten wat de mogelijkheden daartoe zijn. Ik kan heus wel een nachtje doorhalen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef du_ke het volgende:
Wolfje wou halverwege naar bed geloof ik.
Wij kennen elkaar?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef Priapus het volgende:
[..]
Maar ja.
jij bent ook nog nooit in de drie geweest na 18.00 uur
Dat maakt dus 5 die een nacht doorhalenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee, ik wou weten wat de mogelijkheden daartoe zijn. Ik kan heus wel een nachtje doorhalen hoor.
Neem Priapus niet te serieus; die kan weinig meer dan wat zielig gedrag vertonen.quote:
Neen natuurlijk niet.quote:
Dat is te merken aan zijn post die op niks meer dan ONZ is gebaseerd.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Neem Priapus niet te serieus; die kan weinig meer dan wat zielig gedrag vertonen.
Mag ik weten welke post je bedoelt?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is te merken aan zijn post die op niks meer dan ONZ is gebaseerd.
Zucht. Die ene waar in ik je quote misschien over de 3?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Priapus het volgende:
[..]
Mag ik weten welke post je bedoelt?
ff skrolle.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zucht. Die ene waar in ik je quote misschien over de 3?Tsjonge, niveautje he?
Komkom ik mag die priapus wel eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is te merken aan zijn post die op niks meer dan ONZ is gebaseerd.
Jij mag Priapus helemaal niet!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komkom ik mag die priapus wel eigenlijk.
23:46.quote:
Ik ken hem verder niet, hij mij niet, beetje jammer om dan zo'n merkwaardige opmerking te maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komkom ik mag die priapus wel eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |