Je bent gewoon een laffe schijtlaars.quote:Op maandag 26 september 2005 22:49 schreef du_ke het volgende:
Als ik een groep fokkers tegenkom zal ik wel even gedag zeggen (alhoewel ik niet kan beloven dan nog aanspreekbaar te zijn).

Tja sorry ik leg m'n prioriteiten toch bij mensen die ik in het echt ken en waarvan ik zeker weet dat ik me er zaterdag uitstekend mee ga vermaken dan bij een groep compleet onbekenden.quote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef Priapus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een laffe schijtlaars.

quote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja sorry ik leg m'n prioriteiten toch bij mensen die ik in het echt ken en waarvan ik zeker weet dat ik me er zaterdag uitstekend mee ga vermaken dan bij een groep compleet onbekenden.

De deal is dus on?quote:

quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Priapus het volgende:
[..]
De deal is dus on?
Ik bedoel dus:
Ik de Lunch en jij de Crack.

A;s crackhoer Y.H te D heb ik een reputatie hoog te houden uiteraardquote:

Ok dan haal ik je af.quote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
A;s crackhoer Y.H te D heb ik een reputatie hoog te houden uiteraard

Dus: 16:00 voor de Burgerking.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef Sidekick het volgende:
17.00 is dus wellicht aan de vroege kant, dus 16.00 verzamelen voor de Burger King op Groningen CS (dank voor het verhelderende plaatje Jaguar).

Moet er nog gereserveerd worden voor het eten? Zo ja welk restaurant, mijn voorstel is nog steeds Roezemoes en daar moet zeker gereserveerd worden op zaterdag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dus: 16:00 voor de Burgerking.
Sidekick heeft nog geen mobiel, dus als mensen mij mailen dan krijgen ze voor de zekerheid mijn mobiele nummer. Het zou zonde zijn als we elkaar na drie uur reizen mislopen.

Maar ben je er ook om vier uur?quote:

Als dat een leuk restaurant is, niet duur en ze hebben vegetarisch eten (meestal wel btw) dan lijkt me dat wel handig. Neem wel het telefoonnummer mee zodat we rond 16:00 (als we weten met hoeveel mensen we zijn) de correctie door kunnen geven.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Moet er nog gereserveerd worden voor het eten? Zo ja welk restaurant, mijn voorstel is nog steeds Roezemoes en daar moet zeker gereserveerd worden op zaterdag.

quote:Op woensdag 28 september 2005 13:18 schreef Monidique het volgende:
O ja: ik kom ook.

quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als dat een leuk restaurant is, niet duur en ze hebben vegetarisch eten (meestal wel btw)
De kok schijnt Vincent te hetenquote:]iens
Roezemoes Gedempte Zuiderdiep 15, Groningen
Telefoon (050) 314 8854
keuken open 15.00-01.00, ma. t/m vrijd; zat: 12.00-02.00
Eetcafé (alleen contant)
bar
eten 6.5
service 6.7
decor 7.2
gem. prijs 3-gangen à la carte ¤ 15,00
In een 'oude kroeg met verschillende verdiepingen', worden 'nogal ouderwetse' gerechten geserveerd, zoals stamppotten en Groningse rijsttafel: kapucijners met spekjes, uitjes, piccalilly en augurkjes. Geregeld moeten klanten hun 'eigen drankje aan de bar halen’, maar bij zo’n goedgehumeurde kroegbaas neem je dat op de koop toe. 'Nagenieten kan met koffie en likeur of een Russisch biertje.' Het publiek bestaat voornamelijk uit studenten.

Klopt en zijn vriendin Jolanda doet de bediening. Het is zo'n beetje mijn stamkroeg als ik in Groningen benquote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
De kok schijnt Vincent te heten

Vroegah, toen het nog 1672 heette, kwam ik er wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Klopt en zijn vriendin Jolanda doet de bediening. Het is zo'n beetje mijn stamkroeg als ik in Groningen ben

Ja dacht het wel, maar bel vanmiddag nog op voor de zekerheid.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef sigme het volgende:
Vraag van sizzler: Kan je er vegetarisch eten?

Check, mail je ook even je mobiele nummer? Ik ben reddeloos verloren als het om mensen zoeken in vreemde omgevingen gaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh, en neemt er iemand een digitaal fototoestel mee?

Done.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Check, mail je ook even je mobiele nummer? Ik ben reddeloos verloren als het om mensen zoeken in vreemde omgevingen gaat.

Die middag stap ik waarschijnlijk dichter in de buurt van Groningen op. Maar de terugweg gaat wel lukken.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
sizzler je woont toch in Gouda?
Ik woon in Nieuwerkerk a/d IJssel. Dat maakt het reizen naar Groningen wellicht minder eenzaam![]()

Ah ok.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef sizzler het volgende:
Die middag stap ik waarschijnlijk dichter in de buurt van Groningen op. Maar de terugweg gaat wel lukken.

donequote:Op woensdag 28 september 2005 17:47 schreef Sidekick het volgende:
Zo rond 19.00?

Als ervaringsdeskundige kan ik melden dat een 6,5 te laag is voor Roezemoes.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef yvonne het volgende:
eten 6.5?
Mijn god, en wat scheelde er aan de eerstekamer?

Zullen we de hele lijst van reataurantjes in Grun ff doorlopen?quote:

Was het ook, en perfect voor een studentenbeursquote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Eerste kamer heb ik ook eens gegeten, vond het wel goed weg te krijgen...
[afbeelding]

Daarom zijn wij er dus ook geweest. Of je gaat naar de studentenpizzeria waar je voor een euro of 7-8 een grote en vet lekkere pizza hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was het ook, en perfect voor een studentenbeurs

Alleen de restaurants die beter zijn dan de BK. Blijft er nog wat over?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef yvonne het volgende:
Zullen we de hele lijst van reataurantjes in Grun ff doorlopen?![]()

Pakhuisquote:Op woensdag 28 september 2005 19:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alleen de restaurants die beter zijn dan de BK. Blijft er nog wat over?

Roezemoes is niet duurder maar zeker beter.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was het ook, en perfect voor een studentenbeurs

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |