Ga jij jezelf eens 20 zweepslagen geven!quote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
B-film, maar o zo geweldig. Snake Plissken is de man.![]()
![]()
die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:00 schreef omegaproject het volgende:
Starship Troopers 2
Oh my god ... die is ZOOOO slecht(is ook niet van PV trouwens...)
Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Herkauwer het volgende:
Sound of Thunder.....Die is zo slecht dat je binnen een minuut moet lachen en dan nadat je lachbui over is je snel de film stop zet....
Als je er later nog aan terug denkt zal je vast nog een lachbui krijgen....
A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrocht![]()
het verhaal klopt ook voor geen meterquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezien
Die was ook écht slecht .... al vond ik het verhaal wel grappig........
Daarom juistquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het verhaal klopt ook voor geen meter![]()
die is juist goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
Batoru rowaiaru - oftewel Battle Royale
Alleen die titel alquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
was Gayniggers from Outerspace al voorbij gekomen?
uit een ander topic:quote:
kutfilm inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef Fruitje het volgende:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005)
flauwe film...
Geniaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uit een ander topic:
het is een soort vage homo propaganda film
[afbeelding]
"I know you're afraid ArmInAss, but my son- this is just step on the long road to becoming a GayNigger"
"It started when you're father gave birth to you... and who knows, maybe after this mission, you'll get the sign of the brown ring- and can truly call yourself a GayNigger."
"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezien![]()
echt zo'n film waar ze geen geld en moeite in steken en dan hopen dat het in de videotheek gehuurd wordt door de naam, wat raar genoeg nog enigszins blijkt te werken ook![]()
briljant!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uit een ander topic:
"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |