Vanwaar je agressieve houding?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef SHE het volgende:
Ah..hart voor de stad hebben is volledig meegaan in de verpaupering
Ik had het kunnen weten...je woont in Zuid zeker en bent nu volledig op je kut getrapt?
Spaar me; ik ben hier getogen en hou van niets meer dan van Rotterdam....dat ik daarbij constateer dat sommige plekken de naam " stad " niet verdienen, zegt meer over mijn perceptie dan de jouwe
Trusten![]()
Nou ik heb mij in de omgeving spangen genoeg meegemaakt. Dus ik kan niet zeggen dat ik me veilig voel tussen dat uitschot daar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef heiden6 het volgende:
Ik kom regelmatig in 'slechte' buurten als de foute delen van Zuid (bijv. de Beijerlandselaan), Crooswijk, Oude Noorden, Spangen, etc. en heb eigenlijk nooit ergens last van qua criminaliteit. Het zit grotendeels tussen de oren, al kan ik me best voorstellen dat dat voor een vrouw anders is.
Ja dat is wel een dubieuze eerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nou ik heb mij in de omgeving spangen genoeg meegemaakt. Dus ik kan niet zeggen dat ik me veilig voel tussen dat uitschot daar.
Het zou nu best verbeterd zijn met die campanges.
Ook moet ik toegeven dat marconiplein sinds de keilenweg weg is een stuk beter is .
Maar ik kan nou niet zeggendat er nooit iets gebeurs en dat er schatjes wonen.
Zeker niet omdat ik er met mijn neus bijna boven op zit, en zeg nou zelf welke gewone woonwijk heeft ooit zijn eigen politieserie gehad?
Charlois heeft nog relatief rustige stukken, maar Pendrecht moet je absoluut wegblijven. Tarwewijk (Maashaven tot de tunnel) is al helemaal een buurt waar je niet wilt zitten. Afrikaanderwijk, Feyenoord ook niet. Centrum valt heel erg meequote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, waarom niet vraagt ze dan... ik zou er ook echt niet 's avonds gaan lopen hoor. Evenmin in Pendrecht, Zuidwijk, delen van Charlois, Tarwewijk, delen van Vreewijk. Zeg maar het grootste deel van gemeentes Feyenoord + Charlois.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Tarwewijk (Maashaven tot de tunnel) is al helemaal een buurt waar je niet wilt zitten.
Ik ben er één keer geweest, en het was meteen:quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest, en het was meteen:
"Hey wat kijk je kankerkaaskop, dit is onze buurt"Schattige leernichten daar.
Prjis jezelf gelukkig, ik voel me als ik alleen ben rond Maashaven in ieder geval niet veiligquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben geen leernicht en bovendien zelf een "kaaskop" en ik heb zoiets in de 4 jaar dat ik er nu woon écht nog nooit gehoord.
Schiedam is gewoon zo'n buitengemeente. Te groot voor een dorp, maar ook geen stad, tís net niks in mijn optiek.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef IntroV het volgende:
Is schiedam eigenlijk leuk?
Agressief?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vanwaar je agressieve houding?Die vind ik niet echt getuigen van het 'betere volk' waar jij voor staat.
Nee hoor, ik woon niet in Rotterdam (heb niets met die stad. Te groot, te weids). Maar delen platgooien vanwege het 'volk dat er woont'? Nee. Een stad wordt gemaakt door diversiteit. En verpaupering is doodzonde voor een stad. Je hoopt toch dat die delen er met wat extra aandacht weer bij kunnen worden getrokken?
Mwoah, ik gebruik geen kreten als ''Ik had het kunnen weten...je woont in Zuid zeker en bent nu volledig op je kut getrapt?'' als ik in gesprek ben met anderenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Agressief?![]()
Dame, ik zou bijna denken dat je uit de provincie komtWaar ben ik agressief? Of gebruik ik niet genoeg smellies ?
En ja, ik ben het roerend met je eens, dat ik van harte zou hopen dat men meer energie steekt in de buitenwijken dan in de verbeteringen rondom centrum en zakelijke centra.
Ik vind het bijvoorbeeld ongelofeloos dat marconiplein nu al weken open ligt en het een paar straten verderop een teringbende is en je nooit een hardwerkende stratenmaker ziet.
Ook ik vind de diversiteit heerlijk hoor; niets grappiger dan een volksbuurt, maar de halve ghetto's die lijken te ontstaan schaar ik niet onder humor, danwel "typisch rotterdam"
Kleurrijk is het zeker ja, maar dat kansrijk?quote:Afrikaanderwijk
Kleurrijk en kansrijk
Tot mijn 18e heb ik er prima gewoond, mijn ouders wonen er nog steeds.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Jazeker...zevenkamp noemt men in de volksmond hier, gekscherend " Kampoe "
Kampoe? Lijkt op het Indonesische "kampung" (spreek je ong. hetzelfde uit) en betekent "dorp" (meer van het inheemse soort), wel grappig als t echt daarvan is afgeleidquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Jazeker...zevenkamp noemt men in de volksmond hier, gekscherend " Kampoe "
Daar doel ik zeker niet op...het wordt alleen kampoe genoemd door de rotterdammers van *kuch* standquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tot mijn 18e heb ik er prima gewoond, mijn ouders wonen er nog steeds.
Er wonen niet alleen maar aso's, want daar doel je op toch?
Ah. Rotterdammers van *kuch* stand. ...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar doel ik zeker niet op...het wordt alleen kampoe genoemd door de rotterdammers van *kuch* stand
Ze doelen er op de talrijke negerts , whiggers en kampers die er wonen.
en dat zijn niet per defintie aso's..althans, daar ben ik me niet van bewust.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |