Het hangt denk ik vooral af van je eigen wensen. Ik ken niet heel Rotterdam, maar ik kan niet zo snel wijken noemen waar ik echt niet zou willen wonen..quote:Op maandag 19 september 2005 14:39 schreef Kos het volgende:
En in welke buurten moet je echt niet komen?
Belangrijkste is dat ik 's avonds gewoon over straat kan, zonder dat ik grote kans loop mijn telefoon af te moeten geven of zo...quote:Op maandag 19 september 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hangt denk ik vooral af van je eigen wensen. Ik ken niet heel Rotterdam, maar ik kan niet zo snel wijken noemen waar ik echt niet zou willen wonen..
Die kans loop je altijd denk ik wel, ook in zgn. nette wijken. Ik heb zelf eik nooit problemen gehad in Rotterdam, ook niet wanneer ik 's avonds in mijn uppie over straat loop.. In sommige wijken word je aangezien voor een hoer, maar dat is dan ook alles..quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef Kos het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ik 's avonds gewoon over straat kan, zonder dat ik grote kans loop mijn telefoon af te moeten geven of zo...
Hoe heb je hier op gereageerd?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef Darkphorze het volgende:
Ik liep een tijdje terug 's nachts op t delfshaven en werd toen aangesproken of ik niet mee in de auto wilde en langzaam rijden langs me. Dus daar was het niet echt prettig als vrouw zijnde.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
Bij maashaven moet je in ieder geval niet gaan lopen 's avonds in je eentje
Ik woon in Charlois, en ik zie toch echt niet in waarom ik in het grootste deel 's avonds niet zou kunnen lopen..quote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, waarom niet vraagt ze dan... ik zou er ook echt niet 's avonds gaan lopen hoor. Evenmin in Pendrecht, Zuidwijk, delen van Charlois, Tarwewijk, delen van Vreewijk. Zeg maar het grootste deel van gemeentes Feyenoord + Charlois.
Ik ook.. Het is mijn metro op- en uitstapstation. Woon er een paar minuutjes vandaan, al 3 jaar en nog nooit wat meegemaakt.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kom er regelmatig 's avonds..
Een vriendin van mij die er woonde dacht daar destijds heel anders over, als ze voor de zoveelste keer lastiggevallen werd. Maar ja, het ligt er maar aan waar je woont.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik woon in Charlois, en ik zie toch echt niet in waarom ik in het grootste deel 's avonds niet zou kunnen lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |