abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31122290
Nee, was echt Praag, met CL-reclameborden en al....

Deze was het:

Xbox Live Gamertag: Harmen84
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:26:19 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31122441
10 minuten gekeken en was het al zat...
A.M.A.B
pi_31122535
Idd het stadion van Praag.
Foutje
pi_31122537
Goh, interessant die golftournooien van onze Ruud Gullit.
pi_31122556
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:26 schreef Cart_man het volgende:
10 minuten gekeken en was het al zat...
en feyenoord moet nog komen
pi_31122602
Heerlijk die 3 BOUT-wedstrijden als eerste . We want Feyenoord!
pi_31123504
Bedankt Talpa, ik ga nu iets anders kijken. Terwijl ik alleen Feyenoord wilde zien. Nou ja, heeft Talpa mij toch weer mooi een uur aan het lijntje gehouden. Goed gedaan hoor
pi_31123643
Hahaha
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:16:17 #159
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31124115
Kan me niet echt boeien dat mensen die toch maar een wedstrijdje willen zien afhaken. Het programma heet 'De Wedstrijden'. Niet mijn favoriete club zijn wedstrijden
pi_31124248
Lodewijks

Grandel
pi_31124320
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:16 schreef Noca het volgende:
Kan me niet echt boeien dat mensen die toch maar een wedstrijdje willen zien afhaken. Het programma heet 'De Wedstrijden'. Niet mijn favoriete club zijn wedstrijden
Inderdaad.

Onderhand moet je het format toch wel kunnen. Een belangrijke wedstrijd, twee minder, een topper, de vrijdag/zaterdag beelden en dan de twee laatste toppers. Als je er niet tegen kan, moet je maar niet kijken.

Meer voetbal op zondag betekent minder gelul tijdens de Wedstrijden. Ik vind het echt prima. Alleen zou het wel jammer zijn als het echt alleen maar positief benaderen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:23:58 #162
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_31124365
Serieus, kunnen ze bij Talpa eerst even op teletekst kijken voordat ze toeschouwersaantallen intoetsen in de 'statistieken'?
Vandaag bleek ook het Kasteel weer uitgebreid te zijn met extra zitstoeltjes.
pi_31124506
Derveld
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31125411
Jammerlijke uitzending weer - ze raggen het er echt doorheen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:07:08 #165
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31125495
Crossposts uit: Meld hier wat Talpa tijdens 'De Wedstrijden' niet laat zien.

1
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:00 schreef Spideyman het volgende:
Kaarten, overtredingen en scheidsrechterlijke dwalingen hoeven voor mijn part alleen in beeld gebracht te worden als ze de wedstrijd doen kantelen of als het andere zware consequenties met zich meedraagt. Ik hoef echt niet alle gele kaarten te zien hoor, ik vind het prima dat Talpa de krenten uit de pap haalt en dat de commentator ons update hoe de rest van de wedstrijd verlopen is. Die kaart die Nigel de Jong kreeg had echter wel meer aandacht verdiend.

Voor de rest, hulde voor Wilfred en De Wedstrijden
2
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, er zal er wel eens 1 gemist zijn maar Studio Sport was een journalistiek programma.

Maar sommigen kunnen geen enkele kritiek op Talpa hebben. Snap ik wel, want Talpa laat bij de stand wel prachtige gekleurde blokjes zien waardoor je kunt zien of een club is gestegen of gedaald. Net de top 40
Ah, jij bent zeker zo een die geen mobiele telefoon draagt uit principe. Eentje die als hij in de 19e eeuw geleefd had de stoomtrein duivels had gevonden. Kom op zeg, beetje techniek maakt het voor de kijker alleen maar duidelijker. Ik heb er totaal geen problemen mee dat De Wedstrijden dezelfde technieken gebruikt als Motd, een van de beste voetbalprogramma's te wereld.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:09:03 #166
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31125570
Ook maar ff crossposten
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
Ik denk dat een overtreding waardoor iemand bijna knockout gaat en hij bloedend van het veld gedragen wordt wel het bekijken waard. En de belachelijke beslissing van de scheidsrechter om daar alleen geel voor te geven lijkt me ook niet verkeerd om te laten zien, maar dat is dan te negatief denk ik.

Ook de overtreding van Reuser terwijl er geen bal in de buurt is is ook niet verkeerd om te laten zien.
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef Noca het volgende:
Overigens kijk ik voor de rest wel met genoegen naar de wedstrijden hoor.
pi_31125783
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef Spideyman het volgende:
Crossposts uit: Meld hier wat Talpa tijdens 'De Wedstrijden' niet laat zien.

1
[..]

2
[..]

Ah, jij bent zeker zo een die geen mobiele telefoon draagt uit principe. Eentje die als hij in de 19e eeuw geleefd had de stoomtrein duivels had gevonden. Kom op zeg, beetje techniek maakt het voor de kijker alleen maar duidelijker. Ik heb er totaal geen problemen mee dat De Wedstrijden dezelfde technieken gebruikt als Motd, een van de beste voetbalprogramma's te wereld.
Ik ben dol op moderne technieken, hoe kom je daar nou bij?

Ik vind alleen dat De Wedstrijden heel erg weinig toevoegt aan hoe SS het deed maar dat ze daarentegen wel heel veel laten liggen. Het produkt voetbal is nu echt het produkt voetbal geworden, het gaat niet meer om de kijker..

Het spijt me spidey maar ik ben journalist en ik vind dat er een goed sportjournalistiek programma moet zijn met onafhankelijke registratie en redelijk neutraal commentaar enz. En dat gaat nu gewoon helemaal niet goed. Als je censureert op het nieuws, wat Talpa doet, dan vind ik dat een enge ontwikkeling.

Als het beste wat Talpa te bieden heeft die blokjes zijn en een extra camera waardoor ik de goal van groningen nog eens uit het anus-perspectief van de keeper zie, dan bedank ik vriendelijk .

Sport is het waard om serieus en op een journalistieke manier te benaderen en blijkbaar kiest de KNVB daar niet langer voor.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:30:27 #168
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31126311
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
Sport is het waard om serieus en op een journalistieke manier te benaderen en blijkbaar kiest de KNVB daar niet langer voor.
Ik denk ook dat het meer aan de KNVB en de Eredivisie NV ligt dat bepaalde dingen niet in beeld komen, daar kan Talpa maar verdomd weinig aan doen. Ik was trouwens de afgekeurde goal van de FC nog vergeten te melden, die had ik ook wel terug willen zien
pi_31126379
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:30 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het meer aan de KNVB en de Eredivisie NV ligt dat bepaalde dingen niet in beeld komen, daar kan Talpa maar verdomd weinig aan doen.
Ik neem aan dat er bij Talpa volwassen mensen die heel weloverwogen beslissingen nemen. En als ze daar besloten hebben om blind uit te voeren wat de KNVB e.a. ze opdraagt dan valt ze dat wel degelijk aan te rekenen. Dat bedoel ik nou precies met het gebrek aan onafhankelijke journalistiek.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:42:22 #170
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31126659
Das waar, maar dat waren de voorwaarden denk ik. Zou bij de NOS dan ook zo geweest zijn.

Ik weet eigenlijk niet in hoeverre regio omroepen andere beelden kunnen gebruiken ...ben benieuwd morgen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:08:19 #171
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31127467
Vandaag al minder gelul, kwam ook door meer wedstrijden.
Maar nog steeds gaan alle ballen naar de kruising
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:11:04 #172
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31127562
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben dol op moderne technieken, hoe kom je daar nou bij?

Ik vind alleen dat De Wedstrijden heel erg weinig toevoegt aan hoe SS het deed maar dat ze daarentegen wel heel veel laten liggen. Het produkt voetbal is nu echt het produkt voetbal geworden, het gaat niet meer om de kijker..

Het spijt me spidey maar ik ben journalist en ik vind dat er een goed sportjournalistiek programma moet zijn met onafhankelijke registratie en redelijk neutraal commentaar enz. En dat gaat nu gewoon helemaal niet goed. Als je censureert op het nieuws, wat Talpa doet, dan vind ik dat een enge ontwikkeling.

Als het beste wat Talpa te bieden heeft die blokjes zijn en een extra camera waardoor ik de goal van groningen nog eens uit het anus-perspectief van de keeper zie, dan bedank ik vriendelijk .

Heldere uitleg. Ik kan me inleven in jouw standpunt, echter voor mij geldt: oblivian is bliss. (zalig zijn de ontwetenden).
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31127611
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef Noca het volgende:
Das waar, maar dat waren de voorwaarden denk ik. Zou bij de NOS dan ook zo geweest zijn.
De NOS zou never nooit niet met dat soort voorwaarden akkoord zijn gegaan, neem dat nou maar van je oudere vriend aan

Ik vermoed dat 1 van de redenen van de KNVB om met Talpa in zee te gaan, naas het geld, de pragmatische en inschikkelijke houding van de zender was - in mijn ogen dus niet-journalistiek.
pi_31127866
De voetbalwereld is toch al eng. Als je op straat iemand een golfbal naar zijn hoofd gooit, kom je er niet mee weg. In een stadion echter, daar lacht men erom zolang de wedstrijd door kan. En een meldingsplichtbeleid

Las in de VI dat ook Jaakke zich zorgen maakt over het manipuleren van beelden. Zo zou onterecht geleken hebben dat trainer Blind boos was op de arbitrage in de rust van het uitduel bij AZ (bal over de lijn?).
pi_31127916
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef Spideyman het volgende:
oblivian is bliss. (zalig zijn de ontwetenden).
Ignorance is bliss bedoel je misschien .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')