en feyenoord moet nog komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:26 schreef Cart_man het volgende:
10 minuten gekeken en was het al zat...
Inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:16 schreef Noca het volgende:
Kan me niet echt boeien dat mensen die toch maar een wedstrijdje willen zien afhaken. Het programma heet 'De Wedstrijden'. Niet mijn favoriete club zijn wedstrijden
2quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:00 schreef Spideyman het volgende:
Kaarten, overtredingen en scheidsrechterlijke dwalingen hoeven voor mijn part alleen in beeld gebracht te worden als ze de wedstrijd doen kantelen of als het andere zware consequenties met zich meedraagt. Ik hoef echt niet alle gele kaarten te zien hoor, ik vind het prima dat Talpa de krenten uit de pap haalt en dat de commentator ons update hoe de rest van de wedstrijd verlopen is. Die kaart die Nigel de Jong kreeg had echter wel meer aandacht verdiend.
Voor de rest, hulde voor Wilfred en De Wedstrijden
Ah, jij bent zeker zo een die geen mobiele telefoon draagt uit principe. Eentje die als hij in de 19e eeuw geleefd had de stoomtrein duivels had gevonden. Kom op zeg, beetje techniek maakt het voor de kijker alleen maar duidelijker. Ik heb er totaal geen problemen mee dat De Wedstrijden dezelfde technieken gebruikt als Motd, een van de beste voetbalprogramma's te wereld.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, er zal er wel eens 1 gemist zijn maar Studio Sport was een journalistiek programma.
Maar sommigen kunnen geen enkele kritiek op Talpa hebben. Snap ik wel, want Talpa laat bij de stand wel prachtige gekleurde blokjes zien waardoor je kunt zien of een club is gestegen of gedaald. Net de top 40![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
Ik denk dat een overtreding waardoor iemand bijna knockout gaat en hij bloedend van het veld gedragen wordt wel het bekijken waard. En de belachelijke beslissing van de scheidsrechter om daar alleen geel voor te geven lijkt me ook niet verkeerd om te laten zien, maar dat is dan te negatief denk ik.
Ook de overtreding van Reuser terwijl er geen bal in de buurt is is ook niet verkeerd om te laten zien.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef Noca het volgende:
Overigens kijk ik voor de rest wel met genoegen naar de wedstrijden hoor.
Ik ben dol op moderne technieken, hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef Spideyman het volgende:
Crossposts uit: Meld hier wat Talpa tijdens 'De Wedstrijden' niet laat zien.
1
[..]
2
[..]
Ah, jij bent zeker zo een die geen mobiele telefoon draagt uit principe. Eentje die als hij in de 19e eeuw geleefd had de stoomtrein duivels had gevonden. Kom op zeg, beetje techniek maakt het voor de kijker alleen maar duidelijker. Ik heb er totaal geen problemen mee dat De Wedstrijden dezelfde technieken gebruikt als Motd, een van de beste voetbalprogramma's te wereld.
Ik denk ook dat het meer aan de KNVB en de Eredivisie NV ligt dat bepaalde dingen niet in beeld komen, daar kan Talpa maar verdomd weinig aan doen. Ik was trouwens de afgekeurde goal van de FC nog vergeten te melden, die had ik ook wel terug willen zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
Sport is het waard om serieus en op een journalistieke manier te benaderen en blijkbaar kiest de KNVB daar niet langer voor.
Ik neem aan dat er bij Talpa volwassen mensen die heel weloverwogen beslissingen nemen. En als ze daar besloten hebben om blind uit te voeren wat de KNVB e.a. ze opdraagt dan valt ze dat wel degelijk aan te rekenen. Dat bedoel ik nou precies met het gebrek aan onafhankelijke journalistiek.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het meer aan de KNVB en de Eredivisie NV ligt dat bepaalde dingen niet in beeld komen, daar kan Talpa maar verdomd weinig aan doen.
Heldere uitleg. Ik kan me inleven in jouw standpunt, echter voor mij geldt: oblivian is bliss. (zalig zijn de ontwetenden).quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben dol op moderne technieken, hoe kom je daar nou bij?
Ik vind alleen dat De Wedstrijden heel erg weinig toevoegt aan hoe SS het deed maar dat ze daarentegen wel heel veel laten liggen. Het produkt voetbal is nu echt het produkt voetbal geworden, het gaat niet meer om de kijker..
Het spijt me spidey maar ik ben journalist en ik vind dat er een goed sportjournalistiek programma moet zijn met onafhankelijke registratie en redelijk neutraal commentaar enz. En dat gaat nu gewoon helemaal niet goed. Als je censureert op het nieuws, wat Talpa doet, dan vind ik dat een enge ontwikkeling.
Als het beste wat Talpa te bieden heeft die blokjes zijn en een extra camera waardoor ik de goal van groningen nog eens uit het anus-perspectief van de keeper zie, dan bedank ik vriendelijk .
Sport is het waard om serieus en op een journalistieke manier te benaderen en blijkbaar kiest de KNVB daar niet langer voor.
De NOS zou never nooit niet met dat soort voorwaarden akkoord zijn gegaan, neem dat nou maar van je oudere vriend aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef Noca het volgende:
Das waar, maar dat waren de voorwaarden denk ik. Zou bij de NOS dan ook zo geweest zijn.
Ignorance is bliss bedoel je misschienquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef Spideyman het volgende:
oblivian is bliss. (zalig zijn de ontwetenden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |