abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31141971
Het is wel zo dat er bij het 'nieuwe' Talpa meer de nadruk op de vergeten zaken wordt gelegd, klopt.
That's all folks!
pi_31142102
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef calvobbes het volgende:
En zoals ik net al zei, Talpa heeft andere keuzes gemaakt dan de NOS, dat wil nog niet zeggen dat het zo moet van de KNVB of dat het niks met journalistiek te maken heeft.
Ho ho, nu draai je het terug terwijl je in een eerdere post aangaf dat Talpa wel doet wat de KNVB wil. Dat is namelijk cruciaal. Als je dat niet vindt, dan is dat een heel groot verschil.

Journalistiek betekent niet een soort goednieuws-show brengen en voor de gezelligheid gaan maar de harde werkelijkheid laten zien.

Ik beweer dat de KNVB vrij veel invloed heeft op de registratie, dat kan ik natuurlijk niet hard maken net zo min als jij het tegenovergestelde kan hardmaken. Dat blijft een interpretatie op basis van het gebodene.
pi_31142206
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:44 schreef SCH het volgende:

Ho ho, nu draai je het terug terwijl je in een eerdere post aangaf dat Talpa wel doet wat de KNVB wil. Dat is namelijk cruciaal. Als je dat niet vindt, dan is dat een heel groot verschil.
Voor zover ik weet heeft de KNVB dezelfde regels aan de NOS als Talpa opgelegd.
En daarnaast maakt Talpa andere keuzes dan de NOS.
quote:
Journalistiek betekent niet een soort goednieuws-show brengen en voor de gezelligheid gaan maar de harde werkelijkheid laten zien.
"Goed nieuws is geen nieuws" staat voor zover ik weet niet in de journalistieke handleiding.
En Talpa brengt echt niet alleen maar het goede nieuws. De belangrijke overtredingen en gele kaarten zie je echt wel.

Waarom zou je elke overtreding en gele kaart moeten zien? Grote kans dat je dan een paar prachtige acties mist of naar een samenvatting van 20 minuten moet kijken.
pi_31142421
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:49 schreef calvobbes het volgende:
De belangrijke overtredingen en gele kaarten zie je echt wel.
Dat is dus de vraag. Het lijkt erop dat dat niet altijd zo is.
pi_31143014
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:59 schreef SCH het volgende:

Dat is dus de vraag. Het lijkt erop dat dat niet altijd zo is.
Zoals al 9827397 gezegd door verschillende mensen: De NOS bracht ook niet alle ovetredingen en gele kaarten in beeld. En er zal altijd wel iemand zijn die vind dat een kaart of overtreding wel in beeld had gemoeten.

Maar jij ziet dus liever een gele kaart dan een mooi actie?
pi_31143031
Overigens zag je de overtreding/botsing op Buijs bij Cafe De Sport in de samenvattingen. Het was niet iets wat absoluut niet had mogen ontbreken bij de samenvatting, maar het was ook echt niet raar geweest wanneer ze het wel hadden laten zien.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:42:28 #207
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31143548
Alsof de NOS alles altijd zo perfect in beeld bracht bij de samenvattingen. Zeker als jij de hele wedstrijd gezien hebt zijn er altijd wel momenten die je mist in de samenvatting, dat was zo bij de NOS en dat is zo bij Talpa. Ze kunnen nou eenmaal niet alles laten zien en soms maken ze inderdaad misschien een foute keuze. Als je alles wilt zien moet je een abonnement op Versatel nemen of naar het stadion gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 13:53:43 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31143826
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik zal dan even qua cameravoering het verschil aangeven:
Bij elke wedstrijd 5 camera's, 1 camera die het veld op mag, virtuele pijlen om de afstand van bal tot doel bij een vrije trap aan te geven, virtuele cirkel om de afstand tot het muurtje aan te geven. Bij de wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord minimaal 7 camera en virtuele lijnen die buitenspel aangeven.

Lijkt mij toch een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot verschil t.o.v. de NOS.
heerlijk dat ze dat doen, iets wat de NOS keihard verrekte en in het buitenland heel gebruikelijk is!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31144221
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heerlijk dat ze dat doen, iets wat de NOS keihard verrekte en in het buitenland heel gebruikelijk is!
Dat aantal metertjes aangeven???? Nou hallelujah.

Maar calvobbes lult er omheen want die heeft het steeds over het aantal camera's en dat heeft daar geen zak mee te maken. Van het aantal camera's - 2 of 5 - merkt de gemiddelde kijker nauwelijks iets.

En ik wil zien wat er gebeurt in goede samenvattingen. De samenvatting van Heerenveen - PSV was gisteren echt weer heel treurig.
pi_31144253
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals al 9827397 gezegd door verschillende mensen: De NOS bracht ook niet alle ovetredingen en gele kaarten in beeld. En er zal altijd wel iemand zijn die vind dat een kaart of overtreding wel in beeld had gemoeten.
Daar gaat het dan ook niet om. Het gaat erom wie de baas is. De KNVB of Talpa.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 14:17:49 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31144459
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat aantal metertjes aangeven???? Nou hallelujah.
bijvoorbeeld ja, de NOS verrekte eht gewoon om extra info te geven, net als de statistieken na afloop . De NOS deed de Eredivisie puur op routine, dat was ook wel duidelijk want toen bleek dat ze neit de enige serieuze partij waren kwam er ineens na jaren een nieuw decor en werd de presentatie een stuk dynamischer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 14:19:36 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31144501
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:10 schreef SCH het volgende:

[..]

de KNVB heeft geen kont te zeggen de ECV bepaald. Die hebben in de voorwaarde gezet dat voetbal positiever gebracht moest worden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31144574
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bijvoorbeeld ja, de NOS verrekte eht gewoon om extra info te geven, net als de statistieken na afloop . De NOS deed de Eredivisie puur op routine, dat was ook wel duidelijk want toen bleek dat ze neit de enige serieuze partij waren kwam er ineens na jaren een nieuw decor en werd de presentatie een stuk dynamischer
Decor en presentatie zijn in al die jaren heel vaak verwisseld.
Natuurlijk ontstaat er enige routine en soms wat slijtage maar dat vind ik niet opwegen tegen de mogelijkheid dat Talpa aan de leiband van de KNVB loopt. Want dat liep de NOS zeker niet.
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:22:08 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31144576
quote:

[..]

De Eredivisie CV heeft de omroepen uitdrukkelijke instructies gegeven over het hoe in beeld brengen van de wedstrijden.
Verder is Talpa niet degene die het registreerd, maar slechts degene die het uitzendt.

De uitzendingen en samenvattingen worden gemaakt door WKproducties (was van Cees Jansma), wat tegenwoordig een onderdeel is van Eyeworks (het bedrijf van Reinout Oerlemans).
Dat bedrijf is dus verantwoordelijk voor de registratie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31144642
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef golfer het volgende:

[..]

De Eredivisie CV heeft de omroepen uitdrukkelijke instructies gegeven over het hoe in beeld brengen van de wedstrijden.
Verder is Talpa niet degene die het registreerd, maar slechts degene die het uitzendt.

De uitzendingen en samenvattingen worden gemaakt door WKproducties (was van Cees Jansma), wat tegenwoordig een onderdeel is van Eyeworks (het bedrijf van Reinout Oerlemans).
Dat bedrijf is dus verantwoordelijk voor de registratie.
Dat bedoel ik dus. Talpa loopt aan de leiband van de KNVB en dat is erg treurig.

De rest is waar maar maakt verder niet uit, Talpa is de eindverantwoordelijke en dat bedrijf bepaalt hoe ze het willen hebben en neemt de uiteindelijke beslissing. Eyeworks wordt gewoon ingehuurd om te doen wat Talpa (in dit geval dus de KNVB) wil.

Het is feitelijk KNVB-tv.

Je zou je dat eens moeten voorstellen bij politieke uitzendingen, in die richting heeft de regering al eens een balletje opgegooid en ik vind dat doodeng.
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:26:36 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31144693
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:24 schreef SCH het volgende:

Dat bedoel ik dus. Talpa loopt aan de leiband van de KNVB en dat is erg treurig.

Het is feitelijk KNVB-tv.
Nee, le-zen: de Eredivisie CV en niet de KNVB.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31145062
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, le-zen: de Eredivisie CV en niet de KNVB.
Pft, okay. Beetje mierenneukerij hoor. De KNVB is de koepel van de Eredivisie CV - sterk met elkaar verbonden en niet toevallig op hetzelfde adres gehuisvest.

Whatever: Het is in ieder geval geen onafhankelijk journalistiek produkt zoals het dat wel hoort te zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door SCH op 03-10-2005 14:46:22 ]
pi_31145154
dub
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:53:06 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31145431
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef SCH het volgende:

Whatever: Het is in ieder geval geen onafhankelijk journalistiek produkt zoals het dat wel hoort te zijn.
Dat zou het dus ook bij de NOS niet geweest kunnen zijn, want zij hebben eveneens als John de Mol meegeboden (en verloren) op de uitzendrechten van de Eredivisie CV, waarbij de voorwaarden van de ECV vooraf duidelijk waren.

De Eredivisie CV heeft namelijk vooraf precies geformuleerd hoe de eredivisieclubs willen dat de tv-zenders het voetbal gaan uitzenden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31145533
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat zou het dus ook bij de NOS niet geweest kunnen zijn, want zij hebben eveneens als John de Mol meegeboden (en verloren) op de uitzendrechten van de Eredivisie CV, waarbij de voorwaarden van de ECV vooraf duidelijk waren.

De Eredivisie CV heeft namelijk vooraf precies geformuleerd hoe de eredivisieclubs willen dat de tv-zenders het voetbal gaan uitzenden.
En je dacht dat de NOS dat blind zou volgen? De NOS heeft aanggeven dat daar het laatste woord nog niet over was gezegd.

Die voorwaarden zijn schandalig, het is triest dat de clubs zo diep zijn gezonken en zo weinig respect hebben voor de kijker maar over die voorwaarden was natuurlijk nog wel onderhandeld. Misschien is dat wel de reden dat de NOS de rechten niet heeft gekregen, Talpa is ongetwijfeld veel inschikkelijker geweest.
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:30:26 #221
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31151150
En Talpa gooide wat eurootjes meer op tafel, klein detail.
pi_31163544
quote:

Daar gaat het dan ook niet om.
Jawel daar gaat het wel om.
Jij loopt te klagen dat Talpa bewust dingen niet in beeld zou brengen en dat de NOS wel alles in beeld zou brengen wat jij wilt.
En dat is onzin.

En Talpa is gewoon de baas, maar er zijn ook afspraken gemaakt met de KNVB, net zoals dat bij de NOS het geval was en net zoals het ook bij de NOS zou zijn geweest als Talpa de rechten niet had gekregen.

Maar goed. Jij blijft toch wel zeiken op Talpa omdat je denk te weten hoe het allemaal gegaan is bij die onderhandelingen. Want over welke voorwaarden heb je het nu

Het verwijt dat Talpa zo weinig respect zou hebben voor de kijker begint onderhand ook wel erg sneu te worden.
Als dat zo was, dan had je nog steeds wedstrijden met maar 2 camera's gehad en waren o.a. die virtuele pijlen etc waar heeeeel veel mensen op zaten te wachten, er nooit gekomen.

Maar dat soort dingen vergeet je voor het gemak maar even....

[ Bericht 3% gewijzigd door calvobbes op 04-10-2005 01:15:49 ]
pi_31166786
Zelfs Mart Smeets is tevreden met De Wedstrijden
quote:
"...Helemaal niets mis mee. Ik zag een prachtig decor, ik zag een evenwichtig, goed gemaakt programma, waar, zoals overal, teveel gepraat wordt over voetbal. Ik zag voetbal mooi ondersteund door cijfertjes die me aanstonden. Ik zag voetbaldieren over voetbal bezig en dacht: waar gaat al die die drukte toch over ? Talpa werkt zoals het werkt. Het ziet er goed uit, de mensen die zich met voetbal bezig houden, geloven daarin en dat is te merken..."

"...En al dat gedoe van boze mensjes over Talpa. Onzin. Die club maakt goede televisie en daar kan je naar kijken als je dat wilt en als je het niet aanstaat, kijk je niet. Maar zeur niet !..."
http://tvformats.web-log.nl/log/3718197
pi_31167346
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 00:41 schreef calvobbes het volgende:

En Talpa is gewoon de baas, maar er zijn ook afspraken gemaakt met de KNVB, net zoals dat bij de NOS het geval was en net zoals het ook bij de NOS zou zijn geweest als Talpa de rechten niet had gekregen.
Is Talpa de baas?
quote:
Als dat zo was, dan had je nog steeds wedstrijden met maar 2 camera's gehad en waren o.a. die virtuele pijlen etc waar heeeeel veel mensen op zaten te wachtener nooit gekomen.
quote:
Maar dat soort dingen vergeet je voor het gemak maar even....
Jij gaat voor het gemak steeds niet op de journalistieke integriteit en journalistieke openheid in. Daar kunnen geen duizend technische snufjes tegenop.
pi_31167432
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:

Is Talpa de baas?
LEZEN.
quote:
Jij gaat voor het gemak steeds niet op de journalistieke integriteit en journalistieke openheid in. Daar kunnen geen duizend technische snufjes tegenop.
Het ging nu over respect hebben voor de kijker. En ik zeg dat Talpa wel degelijk respect heeft voor de kijker. Dat onderbouw ik door te zeggen dat ze eindelijk die virtuele mogelijkheden hebben uitgebreid. Iets waar erg veel mensen over klaagden dat de NOS daar geen gebruik van maakten.

Ik ben allang ingegaan op journalistieke integriteit, lees maar terug.

Maar SCH, jij hebt het over voorwaarden die de KNVB gesteld zou hebben en waar de NOS niet mee akkoord zou zijn gegaan. Als jij dat zo goed weet, vertel dan eens WELKE voorwaarden dat waren.
pi_31167526
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

LEZEN.
[..]

Het ging nu over respect hebben voor de kijker. En ik zeg dat Talpa wel degelijk respect heeft voor de kijker. Dat onderbouw ik door te zeggen dat ze eindelijk die virtuele mogelijkheden hebben uitgebreid. Iets waar erg veel mensen over klaagden dat de NOS daar geen gebruik van maakten.
En ik zeg dat die mogelijkheden het niet halen bij de journalistieke integriteit.
quote:
Maar SCH, jij hebt het over voorwaarden die de KNVB gesteld zou hebben en waar de NOS niet mee akkoord zou zijn gegaan. Als jij dat zo goed weet, vertel dan eens WELKE voorwaarden dat waren.
Dat de KNVB bepaalt wat er wel en niet uitgezonden gaat worden.
pi_31167571
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:58 schreef SCH het volgende:

En ik zeg dat die mogelijkheden het niet halen bij de journalistieke integriteit.
En ik zeg dat die journalistieke integriteit helemaal niet in het geding is.
quote:
Dat de KNVB bepaalt wat er wel en niet uitgezonden gaat worden.
En dat is grote bullshit.
pi_31167863
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En ik zeg dat die journalistieke integriteit helemaal niet in het geding is.
[..]

En dat is grote bullshit.
Dat zei ik al, dat kunnen we beide niet hard maken, maar ze hebben de schijn tegen.
pi_31168016
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:14 SCH het volgende:

Dat zei ik al, dat kunnen we beide niet hard maken, maar ze hebben de schijn tegen.
Zoals ik ook al zei dat is jouw mening.
Jammer dat je dan toch telkens probeert die mening aan anderen op te dringen.
pi_31168111
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals ik ook al zei dat is jouw mening.
Jammer dat je dan toch telkens probeert die mening aan anderen op te dringen.
Grappig om uit jouw mond te horen.

Ik geef mijn mening en onderbouw met die voorbeelden, dat is vrij gebruikelijk
pi_31168270
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:27 schreef SCH het volgende:

Ik geef mijn mening en onderbouw met die voorbeelden, dat is vrij gebruikelijk
Voorbeelden?
Waar dan?

Ik zie alleen maar een boel beweringen en vermoedens die je telkens maar weer brengt alsof het feiten zijn. Ik heb nog nergens concrete voorbeelden gehoord waar dat uit zou blijken.
pi_31168832
Het schiet niet zo op tussen Calvobbes en SCH zie ik.
That's all folks!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:06:02 #233
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31168856
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het schiet niet zo op tussen Calvobbes en SCH zie ik.
Misschien moeten we ze een programma op Talpa geven?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31168892
Doe maar bij RTL, is een mooi compromis denk ik.
That's all folks!
pi_31171959
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Waar dan?

Ik zie alleen maar een boel beweringen en vermoedens die je telkens maar weer brengt alsof het feiten zijn. Ik heb nog nergens concrete voorbeelden gehoord waar dat uit zou blijken.
pi_31182935
Ben het wel met SCH eens dat er wel degelijk afspraken zijn gemaakt over de manier waarop eea in beeld moest worden gebracht. Stoor me daar ook aan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31187361
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ben het wel met SCH eens dat er wel degelijk afspraken zijn gemaakt over de manier waarop eea in beeld moest worden gebracht. Stoor me daar ook aan.
Misschien kun jij dan een paar duidelijke voorbeelden geven waaruit dat blijkt
pi_31189439
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Misschien kun jij dan een paar duidelijke voorbeelden geven waaruit dat blijkt
Je hebt de aanbieding van Eredivisie CV destijds toch gewoon gelezen of niet? Talpa lijkt zich daar aan te conformeren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 oktober 2005 @ 09:42:47 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31197364
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan waren ze bij Talpa blijkbaar van mening dat die overtreding de wedstrijd niet beïnvloed heeft en/of waren er dingen die zij belangrijker vonden.
Er zal altijd wel iemand zijn die vind dat Talpa of de NOS iets onterecht niet in beeld brachten.
Zelf vind ik dat je de belangrijke feiten van een wedstrijd - zoals wie kregen er kaarten en waarom in beeld gebracht moeten worden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31198090
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef Harmen1984 het volgende:
Is dat nou het stadion van Sparta Praag op de achtergrond bij de nabespreking van Sparta - Ajax??
Ik kwam niet meer bij.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31212762
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:42 schreef Doc het volgende:

Zelf vind ik dat je de belangrijke feiten van een wedstrijd - zoals wie kregen er kaarten en waarom in beeld gebracht moeten worden.
Dus liever tijd besteden aan een gele kaart, dan aan een mooie actie?

Mja, als je dat perse wilt zien, moet je misschien maar een abbonement bij Versatel aanschaffen.
pi_31212839
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dus liever tijd besteden aan een rode kaart, dan aan een mooie actie?

Mja, als je dat perse wilt zien, moet je misschien maar een abbonement bij Versatel aanschaffen.
Een rode kaart en de mooie actie, in plaats van die tijd die nu besteedt wordt aan gesprekjes met Sjaak uit het publiek of Ruud Gullit.

De mooie acties laten ze wel zien, het gaat er ook om dat ze juist de gemene acties laten zien.
pi_31213088
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Een rode kaart en de mooie actie, in plaats van die tijd die nu besteedt wordt aan gesprekjes met Sjaak uit het publiek of Ruud Gullit.

De mooie acties laten ze wel zien, het gaat er ook om dat ze juist de gemene acties laten zien.
Verder ben ik het wel met je eens, ik heb liever meer wedstrijdbeelden dan dat geneuzel. Al zal dat niet door de KNVB opgelegd zijn hoor...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31213242
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef SCH het volgende:

Ik bedoelde natuurlijk gele kaart. En zoals je dat kunt zien heb ik dat al aangepast.
En tja, die interviews tussendoor. Vind ik persoonlijk heel wat beter dan alleen maar droog alle wedstrijden achter elkaar zetten.
quote:
Als die acties er echt toe doen, dan krijg je die ook te zien.
pi_31213363
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:52 schreef calvobbes het volgende:

Als die acties er echt toe doen, dan krijg je die ook te zien.
Dat klopt dus niet. De Eredivsie CV wil het voetbal positief en gezellig brengen en de scheidsrechters niet teveel in diskrediet brengen.

Nogmaals: hoe zou je het vinden als de regering die eisen oplegt aan Den Haag Vandaag?
pi_31213608
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef SCH het volgende:

Dat klopt dus niet. De Eredivsie CV wil het voetbal positief en gezellig brengen en de scheidsrechters niet teveel in diskrediet brengen.
Zoals ik jou al eerder heb gezegd, word er wel degelijk kritiek gegeven op scheidsrechters als ze iets fout doen.
Je doet weer alsof iets de waarheid is, terwijl dat alleen maar een vermoeden is.
quote:
Nogmaals: hoe zou je het vinden als de regering die eisen oplegt aan Den Haag Vandaag?
Een regering vergelijken met een commerciele instelling is een behoorlijke appels met peren vergelijking.
pi_31213924
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals ik jou al eerder heb gezegd, word er wel degelijk kritiek gegeven op scheidsrechters als ze iets fout doen.
Je doet weer alsof iets de waarheid is, terwijl dat alleen maar een vermoeden is.
Het is meer dan een vermoeden, er zijn genoeg voorbeelden gegeven van harde overtredingen en gele kaarten die niet zijn uitgezonden maar volgens jou moet je daar Versatel maar voor nemen.

Je hebt een hypocriet verhaal want je ontkent niet dat Talpa de wedstrijden censureert maar lult er wel steeds een beetje vaag om heen. Talpa doet wat Eredivisie CV wil en het is door hen uitgesproken dat ze minder 'negativisme' willen uitzenden. Maar blijkbaar geloof je hen niet.

Ik vraag me af of je veel met voetbal hebt eigenlijk waznt dat is in deze discussie nogal van belang. Het is van belang of je het ziet als amusement of dat je sport als iets journalistieks ziet.
quote:
Een regering vergelijken met een commerciele instelling is een behoorlijke appels met peren vergelijking.
Ik vergelijk twee journalistieke programma's met elkaar die iets opgelegd krijgen. Daarom moet een commerciele instelling zich dus niet op deze manier met journalistiek bemoeien.
pi_31216231
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:14 schreef SCH het volgende:

Je hebt een hypocriet verhaal want je ontkent niet dat Talpa de wedstrijden censureert maar lult er wel steeds een beetje vaag om heen.
Ik ontken WEL dat talpa wedstrijden censureert.
Dat heb ik al diverse malen gezegd. Maar blijkbaar heb jij moeite met lezen ofzo.

Maar goed. Dit gaat een kanslos dicussies worden op deze manier, voor zover dat niet al het geval is.
pi_31216352
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik ontken WEL dat talpa wedstrijden censureert.
Je zei dat de NOS dezelfde voorwaarden zou hanteren. golfer heeft je uitgelegd dat het bidbook vrij duidelijk was. Als je de feiten ontkent, tja.
pi_31217468
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef SCH het volgende:

Je zei dat de NOS dezelfde voorwaarden zou hanteren. golfer heeft je uitgelegd dat het bidbook vrij duidelijk was. Als je de feiten ontkent, tja.
Ik heb anders al genoeg opmerkingen over foute beslissingen van scheidsen gehoord, ik heb al genoeg harde overtredingen in beeld gezien. Ik heb nergens gezien dat een rode kaart werd achtergehouden of dat een fout van een scheids werd weggemoffeld.

Vertel mij dan maar eens wat er zo duidelijk alleemaal aan ontbreekt.
Kom dan eens met die feiten en concrete voorbeelden ipv vermoedens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')