abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30723031
Hier verder.
Wilfred .

Vorige deel
-
  maandag 19 september 2005 @ 12:31:17 #2
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30723041
Nou nou.
A.M.A.B
pi_30723140
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:31 schreef Cart_man het volgende:
Nou nou.
Ja, geweldige presentator hoor. .
Laat Gullit iedere keer maar weer benadrukken hoe goed hij Kuijt en Kalou heeft gemaakt. Wilfred is te laf om er tegen in te gaan .
-
  maandag 19 september 2005 @ 12:35:05 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30723155
Wilfred
  maandag 19 september 2005 @ 12:35:33 #5
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30723166
Vroeger deed hij dat anders wel...

Heb eerder het vermoeden dat hij er niet op in mag gaan.
A.M.A.B
pi_30723201
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:

Een goede presentator heeft daar schijt aan..
Sowieso zou dat echt erg vreemde censuur zijn, .
-
pi_30723518
TALPA
pi_30723739
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef Rekkie het volgende:
TALPA
vind ik ook.

Alleen Ruud mag wegblijven. Voegt erg weinig toe om iemand die als trainer steeds gefaalt heeft te horen zeggen wat hij goed of slecht vind en hoe hij het anders zou doen.
-
pi_30723802
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:

Inderdaad, bij Voetbal Inside deed hij dat wel, en anders hij hij gisteren heus wel over Paauwe begonnen, die nu wee gewoon elke week speelt.
  maandag 19 september 2005 @ 13:05:36 #10
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_30723831
Geen idee of dit hier al is besproken, maar de volgende foto op www.vi.nl toont toch wel de betrouwbaarheid aan van de 5de official...

pi_30723856
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:05 schreef SlamD het volgende:
Geen idee of dit hier al is besproken, maar de volgende foto op www.vi.nl toont toch wel de betrouwbaarheid aan van de 5de official...

[afbeelding]
0,0
pi_30723866
quote:

[afbeelding]
Hij moet de lijn toch helemaal gepasseerd zijn?
  maandag 19 september 2005 @ 13:08:21 #13
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30723889
Talpa's IJzeren Rinus deugt niet!.
pi_30723899
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:07 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij moet de lijn toch helemaal gepasseerd zijn?
Dat is de bal toch ook.... de lijn is niet zo dik als de paal......
pi_30723930
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:08 schreef DeTolk het volgende:
Talpa's IJzeren Rinus deugt niet!.
Daarom gebruiken ze hem bij Studio Sport ook niet meer. Hij is te manipuleren schijnbaar.
pi_30723986
quote:

[afbeelding]
Als je een beetje na had gedacht, zie je dat de camera ACHTER het doel staat.
Ook zie je dat als je WEL op een lijn had gestaan, de bal no way in z'n geheel over de lijn was......
-
  maandag 19 september 2005 @ 13:13:42 #17
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_30724001
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:10 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Daarom gebruiken ze hem bij Studio Sport ook niet meer. Hij is te manipuleren schijnbaar.
Talpa manipuleert expres om de wanprestatie van Ajax te verdoezelen. Studio Ajax
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_30724116
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ook zie je dat als je WEL op een lijn had gestaan, de bal no way in z'n geheel over de lijn was......
Maar hij wel een stuk verder over de lijn dan Ijzeren Rinus liet zien.
pi_30724127
zo'n foto is net zo makkelijk te manipuleren als ijzeren rinus
-
pi_30724439
quote:

[..]

Dat vertekent juist in het voordeel van de verdedigende partij....

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Strangelove op 19-09-2005 14:06:23 (typo) ]
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  maandag 19 september 2005 @ 13:38:05 #21
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_30724607
quote:

[..]

Je ziet 2 palen op de foto, beide links van de bal. Zo moeilijk is het niet om een paar denkbeeldige lijnen ertussen te trekken op de hoogte van de bal, waarna de bal altijd voorbij de lijk zal zijn.

Ik wil er best over nadenken, maar hoe me dat tot een andere conclusie zou moeten leiden mag je nog uitleggen.
pi_30724962
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:10 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het is eigenlijk per definitie manipuleren.

Meteen toen ik die IJzeren Rinus by Studio Sport zag, verbaasde ik me al over het vertrouwens dat mensen in dat ding hadden - 'computers maken geen fouten'. Nee, inderdaad. Maar je denkt toch niet dat een computer uit zo'n tweedimensionaal plaatje precies kan bepalen waar driedimensionale objecten zich in een driedimensionale ruimte bevinden? Natuurlijk niet. Al die waarden worden gewoon (mede) met het blote oog ingeschat en met mensenhanden ingevoerd.

Het was gisteren bij AZ-Ajax toch al dom om de animatie op basis van de normale wedstrijdcamera te doen. Omdat die juist erg in de diepte kijkt (ipv vanaf de zijkant) geeft een licht verkeerde inschatting uiteindelijk een veel grotere afwijking.
pi_30724965
quote:

[..]
de bal no way in z'n geheel over de lijn was......
Des te leuker is het
pi_30724997
quote:

[..]

volgens mij is de bal yes way helemaal over de doellijn
  maandag 19 september 2005 @ 13:52:54 #25
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30725055
quote:

[..]

Geef je ongelijk nou eens toe Daggla,

wanneer je een verticale lijn trekt van de achterkant van de doellijn tussen de palen van de doellijn naar de lat (symmetrisch aan de doelpalen), dan zul je zien dat er misschien een centimeter van de bal door de lijn wordt afgesneden (irl). Het allergrootste gedeelte van de bal is dus over de lijn.

Komt bij dat de fotograaf nooit op het moment supreme het juiste shot op de juiste plaats en tijd heeft kunnen maken, dus moet je er rekening meehouden dat de bal nog wel iets verder over de lijn was.

Conclusie: gewoon een doelpunt en Blind mag z'n excuses gaan aanbieden aan Luinge.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_30725064
quote:

[..]

Whehe

Dat die camera achter de lijn staat is in het voordeel van de verdedigende partij...
Dusss als de camera op de lijn had gestaan had je gezien dat de bal wel helemaal erover heen was..
  maandag 19 september 2005 @ 16:19:17 #27
82589 S-Two
barba macacu
pi_30729214
Vond de aflevering weer zeer matig
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 september 2005 @ 16:23:58 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30729384
Wilfred
RUUD

zegt genoeg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_30730452
Rekkie moet vaker een reactie plaatsen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30730494
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wilfred .
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30731252
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Het allergrootste gedeelte van de bal is dus over de lijn.
En hij moet in z'n geheel over de lijn, zoals Golfer in het vorige deel al een quote uit het KNVB handboek postte .
Dus geen goal....
-
pi_30731605
gewoon een doelpunt
pi_30731683
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Geef je ongelijk nou eens toe Daggla,

wanneer je een verticale lijn trekt van de achterkant van de doellijn tussen de palen van de doellijn naar de lat (symmetrisch aan de doelpalen), dan zul je zien dat er misschien een centimeter van de bal door de lijn wordt afgesneden (irl). Het allergrootste gedeelte van de bal is dus over de lijn.

Komt bij dat de fotograaf nooit op het moment supreme het juiste shot op de juiste plaats en tijd heeft kunnen maken, dus moet je er rekening meehouden dat de bal nog wel iets verder over de lijn was.

Conclusie: gewoon een doelpunt en Blind mag z'n excuses gaan aanbieden aan Luinge.
Die vrije trap waar de corner uitkomt is nog steeds schandalig hoor. Dus excuses zijn nergens voor nodig. Als je daar al voor gaat fluiten.
pi_30731843
Hij telde wel, maar zat er niet in.
Deze foto zegt helemaal niks, want dit beeld vertekend omdat je het bekijkt van achter de goal.
Alleen als de fotograaf op de achterlijn had gezeten had je een objectief beeld gehad.

Ik sluit me aan bij Dr.Daggla (alleen op dit punt )
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30731880
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hij telde wel, maar zat er niet in.
Deze foto zegt helemaal niks, want dit beeld vertekend omdat je het bekijkt van achter de goal.
Alleen als de fotograaf op de achterlijn had gezeten had je een objectief beeld gehad.

Ik sluit me aan bij Dr.Daggla (alleen op dit punt )
Als de fotograaf OP de lijn zou hebben gestaan, zou dat jullie standpunt juist verzwakt hebben....
pi_30732155
Blind riep zelfs dat de bal niet eens in de buurt was gekomen van de doellijn. Dat had hij goed gezien vanaf zijn stoel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30732289
Gullit gisteren: ... zoals ik ook al in Sportweek heb geschreven...

pi_30732771
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blind riep zelfs dat de bal niet eens in de buurt was gekomen van de doellijn. Dat had hij goed gezien vanaf zijn stoel.
Opletten.. .
Dat zei Blind niet, maar van der Lem, .
-
pi_30732789
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Opletten.. .
Dat zei Blind niet, maar van der Lem, .
Ok, die zat niet ver van Blind vandaan, dus het komt op hetzelfde neer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30732822
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ok, die zat niet ver van Blind vandaan, dus het komt op hetzelfde neer.
Ja, tuurlijk.
Maar het is ook niet zo gek hoor, een andere coach had wsl precies hetzelfde gedaan.
Feit blijft dat het natuurlijk absoluut geen overtreding was.. Daar had Blind WEL gelijk in.
-
pi_30732950
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.
Maar het is ook niet zo gek hoor, een andere coach had wsl precies hetzelfde gedaan.
Feit blijft dat het natuurlijk absoluut geen overtreding was.. Daar had Blind WEL gelijk in.
Een overtreding was het zeker niet. Die AZ-speler (Van Galen?) was gewoon uitgegleden, dat bleek duidelijk uit de beelden. Alleen die goal die werd betwist, dat konden Blind en v/d Lem nooit gezien hebben vanaf hun positie.
pi_30733103
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Alleen die goal die werd betwist, dat konden Blind en v/d Lem nooit gezien hebben vanaf hun positie.
Nee, idd.
Niemand eigenlijk.. Zelfs de grensrechter had nooit niet 100% zeker kunnen zijn..
-
pi_30733284
Genee moet weer eens een sportjournalist worden en Gullit flink aanpakken in plaats van dat goed nieuws gebeuren..lachwekkend gisteren: "daarover zou ik nog zoveel willen vragen, maar de tijd is op"

Dan maar een reclameblokje Versatel minder...
pi_30733638
De vrije trap waar vervolgens een corner uit kwam waar vervolgens een scrimmage uit kwam die uiteindelijk een doelpunt opleverde was eigenlijk geen overtreding, nee.

Maar ik heb ook begrepen dat er al een verkeerde inworp in de 6e minuut was gegeven. Als die nu aan het goede team was toegewezen, hadden we een héél andere wedstrijd gehad. Luinge heeft het dus weer helemaal verpest!

Niemand trouwens opgevallen dat die vrije trap waar Sneijder (direct) uit scoorde ook vrij discutabel was? Als AZ die op dat moment had gekregen voor zo'n schouderduwtje, en 3-1 had gescoord.......

En ja, de 1-1 was over de lijn. Voor de figuren die maar niet snappen hoe het toch kan dat die achterste paal nog een klein beetje achter de bal zit, heb ik even in 5 seconden een idioot filmpje gemaakt. Twee batterijen en een snoepje doen dienst als doelpalen resp. bal:

LINK
pi_30733999
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De vrije trap waar vervolgens een corner uit kwam waar vervolgens een scrimmage uit kwam die uiteindelijk een doelpunt opleverde was eigenlijk geen overtreding, nee.

Maar ik heb ook begrepen dat er al een verkeerde inworp in de 6e minuut was gegeven. Als die nu aan het goede team was toegewezen, hadden we een héél andere wedstrijd gehad. Luinge heeft het dus weer helemaal verpest!

Niemand trouwens opgevallen dat die vrije trap waar Sneijder (direct) uit scoorde ook vrij discutabel was? Als AZ die op dat moment had gekregen voor zo'n schouderduwtje, en 3-1 had gescoord.......

En ja, de 1-1 was over de lijn. Voor de figuren die maar niet snappen hoe het toch kan dat die achterste paal nog een klein beetje achter de bal zit, heb ik even in 5 seconden een idioot filmpje gemaakt. Twee batterijen en een snoepje doen dienst als doelpalen resp. bal:

LINK

Dr_Strangelove, de zesde man....
pi_30734260
quote:

LINK
Toch knap als het filmpje 11 seconden duurt
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  maandag 19 september 2005 @ 19:10:26 #47
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30734504
Compleet kansloos een Ruud Gullit die Feyenoord analyseert!

Ik zet 'm ergens anders op als hij begint te blaten!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30734661
Vorig jaar werd hij nog als held binnen gehaald.........
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30736171
Die Gullit ja, prachtig. Nog even zichzelf een schouderklopje geven omtrent Kuijt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30739110
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef diamant het volgende:

[..]

Dr_Strangelove, de zesde man....
Inderdaad. Dat filmpje, verhelderend.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 september 2005 @ 22:40:55 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30742306
ze doen t prima
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30744579
Ik begin me steeds meer te ergeren aan al het positieve. Iedere goal is briljant en iedere bal (Farfan) gaat richting de kruising. Gek word ik ervan. Ik wil gewoon gemeend gezeik horen over kutwedstrijden!!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 september 2005 @ 23:43:35 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30744726
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef ErikT het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan al het positieve. Iedere goal is briljant en iedere bal (Farfan) gaat richting de kruising. Gek word ik ervan. Ik wil gewoon gemeend gezeik horen over kutwedstrijden!!
dat mag niet van de ECV
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30753048
Even de TT aangepast, de vorige was over het randje.
That's all folks!
pi_30753128
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan maak je er zoiets van....... welkom op KinderFok!
pi_30753293
Oke, hij is niet sterk. Dan doe ik een beroep op jouw creativiteit. Wat moet het worden?
That's all folks!
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:58:51 #57
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30753389
Wilfred aan het gas.
A.M.A.B
pi_30753394
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, hij is niet sterk. Dan doe ik een beroep op jouw creativiteit. Wat moet het worden?
Ja daag ik moet werken en heb geen tijd om creatief te zijn... daar hebben we modjes voor
pi_30753521
Ik dacht dat jij die zo even uit je mouw schudde.
That's all folks!
pi_30753545
Zo beter?
That's all folks!
pi_30754092
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo beter?
Kijk

Stukken beter!
pi_30754183
Als die 1-1 van AZ nu wel of niet over de doellijn was, doet er niet zo veel toe.

Als ie wel over de lijn was, is het een wereldgoal, als ie niet over de lijn was, is het geweldig dat die neuzen ook eens genaaid worden.

Conclusie: sowieso een heerlijke goal en 1-1

Eigenlijk hadden alle 4 de AZ goals onterechte goals moetne zijn, ik kan er niet genoeg van krijgen, al die zeurende neusjes op TV, heerlijk, beter nog dan Grieks drama.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30754267
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Jezus, wat een kutcensuur zeg.
We zijn toch geen kleuters.. .
-
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:35:30 #64
68638 Zwansen
pi_30754322
Wat was het eerst dan?
pi_30754329
Als we dit toe gaan staan dan krijgen we straks nog een aantal van die titels.
That's all folks!
pi_30754588
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat was het eerst dan?
Wilfred aan de hoogste boom.
Zo erg lijkt me dat nou ook weer niet.. Helemaal niet in VBL, waar over het algemeen de kankers en tyfussen je om de oren vliegen..
Beetje jammer dit.. .
-
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:49:15 #67
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_30754677
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef ErikT het volgende:
Helemaal mee eens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 september 2005 @ 13:49:37 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30756433
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wilfred aan de hoogste boom.
Zo erg lijkt me dat nou ook weer niet.. Helemaal niet in VBL, waar over het algemeen de kankers en tyfussen je om de oren vliegen..
Beetje jammer dit.. .
idd en dat gaat ook nergens over
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30787987

Hij zat helemaal niet!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30788060
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]

Hij zat helemaal niet!
En dan nog verliezen
  woensdag 21 september 2005 @ 12:56:15 #71
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30788281
quote:

LINK
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30794111
De Wedstrijden is toch best een netjes programma?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 16:39:29 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30794840
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30806993
Vanavond bij voorbaat een kutuitzending
  woensdag 21 september 2005 @ 22:38:32 #75
68638 Zwansen
pi_30807067
quote:
Idd, vermaak me prima!
pi_30807168
charisteas prutser
  woensdag 21 september 2005 @ 22:47:18 #77
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_30807431
'de nieuwe scheidsrechter is Van Ettekoven '
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_30807828
Wilfred, waar ben je weer mee bezig.

"AGOVV staat met 3-1 voor en het wordt nog 3-3 in de verlenging."
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_30808837
quote:
ik vind van wel
pi_30901126
Worden de wedstrijden nou ook uitgezonden op http://www.talpa.tv/streaming ?
pi_30901662
Ze beginnen vanavond met PSV. Ze houden zich er in ieder geval aan om niet met de toppers te beginnen...
pi_30901944
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Ricky_ het volgende:
Worden de wedstrijden nou ook uitgezonden op http://www.talpa.tv/streaming ?
Neen dus.. helaas dan had ik alles kunnen rippen voortaan
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:01:03 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30902118
Scrooge
pi_30902126
Derksen met Scrooge vergelijken da's eens iets grappigs van Ruud
pi_30902807
64,000 toeschouwers

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2005 23:28:49 ]
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:30:03 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30902851
Volgens Talpa waren er 64.000 toeschouwers bij ajax v Roda
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30902917
Haha lompe Brabo's
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:33:51 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30902954
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Haha lompe Brabo's Wollukers
Kleine aanpassing
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30903434
?!
Ruud en Humberto

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2005 23:50:52 ]
pi_30903457
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Max-Westerman het volgende:
?!
Ruud en Humberto
"Hij hield niet van mensen.."

pi_30903475
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:51 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

"Hij hield niet van mensen.."

Mijn geluid stond niet al te hard
Maar waar ging het nou over?
pi_30903531
Volgens mij had Ruud het over Johan Derksen.
That's all folks!
pi_30905425
Ruud begon na de samenvatting van willem 2 over "Scrooge" die Maaskaant eerst als Kroonprins van de nieuwe trainersgilde bestempelde een paar jaar terug, en diezelfde "Scrooge" Maaskant vorige nog maar eens afmaakte. Hij heeft de naam "Derksen" geen moment in de mond genomen, maar het was toch wel erg duidelijk dat hij Derksen een lul vind die net als Scrooge ook niet van mensen houdt.

Ben ik het toch nog één keer met Ruud eens.
pi_30905704
Wel een leuke vergelijking van Ruud. .
Hoi.
pi_30910692
Die blik van Ruud toen Humberto naar 'Scrooge' vroeg!

Kijken of er VI maandag nog op terug gekomen gaat worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30910921
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Suijk het volgende:
Die blik van Ruud toen Humberto naar 'Scrooge' vroeg!

Kijken of er VI maandag nog op terug gekomen gaat worden.
Dodelijk die blik echt geweldig

Maar het bleek wel onduidelijk, want niemand snapte er iets van die ik spreek
  zondag 25 september 2005 @ 11:45:40 #97
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30911329
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef pekel het volgende:
Wel een leuke vergelijking van Ruud. .
Whehe idd, dat deed ie dan wel weer leuk

Het was volgens mij wel overduidelijk dat hij het over Derksen had.
pi_30911396
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:45 schreef Noca het volgende:

[..]

Whehe idd, dat deed ie dan wel weer leuk

Het was volgens mij wel overduidelijk dat hij het over Derksen had.
Voor de gemiddelde kijker die voetbalprogramma's volgt wel iig. .
Hoi.
pi_30911721
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef pekel het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde kijker die voetbalprogramma's volgt wel iig. .
Tja... ik wel, maar veel mensen vonden toch echt vaag Of zijn wij fokkers gewoon net iets intelligenter
pi_30911768
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:01 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Of zijn wij fokkers gewoon net iets intelligenter
Hoi.
pi_30912597
Welke ruud was in de studio dan?
pi_30912606
Gullit.
Klik dan als je durft
pi_30917788
Ruud denkt nog steeds dat Derksen hem buiten gewerkt heeft, getuige dat Scrooge. Zal Johan wel op terug komen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 september 2005 @ 18:51:56 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30922585
Met welke onbelangrijke wedstrijd zullen ze zometeen nou weer eens gaan beginnen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30922644
Je stoort je er nog steeds aan? Ik ben alleen maar blij met die wisselende volgorde. Ben ik gewend van de buitenlandse voetbalprogramma's.
That's all folks!
pi_30922716
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef golfer het volgende:
Met welke onbelangrijke wedstrijd zullen ze zometeen nou weer eens gaan beginnen?
Gister begonnen ze gewoon met PSV hoor Ik kan me er overigens ook niet aan ergeren, dit is alleen maar zeiken om het zeiken.

De Wedstrijden
pi_30922850
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je stoort je er nog steeds aan? Ik ben alleen maar blij met die wisselende volgorde. Ben ik gewend van de buitenlandse voetbalprogramma's.
Ze doen het overal. Toch moet er hier nog steeds over worden gezeikt. Gisteren begonnen ze overigens gewoon met de landskampioen.
pi_30923289
Okay, belangrijke note. Meer wedstrijden op zondag en geen Dick Advocaat uitnodigen

Dan wordt er wel een stuk minder geluld.
  zondag 25 september 2005 @ 19:21:02 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30923303
Dat gelul tussen de wedstrijden door. Doe dat in Café de Sport ofzo, maar NIET tijdens de samenvattingen.

2000 light years from home
  zondag 25 september 2005 @ 19:21:56 #110
82589 S-Two
barba macacu
pi_30923329
Dat de wedstrijden gewisselt worden vind ik nog niet zo erg, maar waarom gaan ze nu in vredesnaam 10 minuten met Advocaat lullen over zijn bondscoach gedoe. Bewaar dat maar voor andere programma's.
pi_30923335
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gister begonnen ze gewoon met PSV hoor Ik kan me er overigens ook niet aan ergeren, dit is alleen maar zeiken om het zeiken.

De Wedstrijden
Vind jij.
Ik vind het ook driedubbelkut.
Is Ajax al geweest eigenlijk? .
-
pi_30923351
Pfff en straks is er geen tijd meer om gewoon acties uit de wedstrijd van Feyenoord te laten zien, net zoals vorige week. Kut talpa
  zondag 25 september 2005 @ 19:23:08 #113
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30923361
Volgorde maakt niet uit, ik wil toch alles zien.
Maar niet Dick Advocaat. Oprotten met die debiel. En Wilfred erbij.
pi_30923381
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef ErikT het volgende:
Volgorde maakt niet uit, ik wil toch alles zien.
Maar niet Dick Advocaat. Oprotten met die debiel. En Wilfred erbij.
Zullen we Williefred onder een trein duwen? .
-
pi_30923511
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:21 schreef S-Two het volgende:
Dat de wedstrijden gewisselt worden vind ik nog niet zo erg, maar waarom gaan ze nu in vredesnaam 10 minuten met Advocaat lullen over zijn bondscoach gedoe. Bewaar dat maar voor andere programma's.
De tijd vullen. Programma duurt anderhalfuur, adverteerders betalen niet voor niets. Als de KNVB gewoon 8 wedstrijden inplant op zondag, is er niets aan de hand
  zondag 25 september 2005 @ 19:34:49 #116
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_30923677
Wat een extreem positief commentaar.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  zondag 25 september 2005 @ 19:50:41 #117
82589 S-Two
barba macacu
pi_30924189
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De tijd vullen. Programma duurt anderhalfuur, adverteerders betalen niet voor niets. Als de KNVB gewoon 8 wedstrijden inplant op zondag, is er niets aan de hand
Ze kunnen ook de wedstrijden van gister nog wel iets langer in beeld brengen. De samenvatting van Vitesse - Groningen bijvoorbeeld. Ze lieten niet eens beelden uit de eerste helft zien .
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2005 @ 19:51:29 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_30924211
Krijgen we Advocaat nog een keer ?

Ik verlang naar Ruud Gullit, die hield iig z'n klep dicht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2005 @ 19:52:26 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_30924231
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ze kunnen ook de wedstrijden van gister nog wel iets langer in beeld brengen. De samenvatting van Vitesse - Groningen bijvoorbeeld. Ze lieten niet eens beelden uit de eerste helft zien .
Ja schandalig. Ik wil meer wedstrijden die we gisteren al hebben gezien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30924604
Wat een grabbelaar die Pasveer
  zondag 25 september 2005 @ 20:07:30 #121
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30924620
Rare acties van die keeper zeg
pi_30924624
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dat zegt misschien wel wat over dat duel.
pi_30924890
Ik neem me woorden terug, Feyenoord is genoeg in beeld geweest. De keeper dacht bij de eerste rare situatie aan een voorzet en stond daarom op het verkeerde been. De tweede had hij ondanks dat hij verkeerd vloog toch nog moeten hebben. Maar goed, er zit verbetering in. Nu nog wat minder lang zeiken.
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2005 @ 20:50:18 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_30925962
30 minuten gelul van Advocaat. 10 minuten reclame. 10 minuten beelden van gisteren.

Heerlijk programma.

pi_30926075
Advocaat had echt niks toe te voegen.
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2005 @ 20:58:37 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_30926216
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef Ricky_ het volgende:
Advocaat had echt niks toe te voegen.
Jawel man, hij was lekker positief ik kreeg de neiging om in m'n blote kont edelweisjes te gaan plukken in de sneeuw. past echt bij Talpa. Die glimlach, die zonnenschijn het geluk dat ie uitstraalde dat ie een keer geen kritische vraag kreeg. Ik geb genoten en zette onmiddelllijk mirre thee met een citroentje belde m'n ex-vriendin op dat ik het zo niet had bedoeld. Wat kan het leven toch mooi zijn.

pi_30926306
die reportage van Sierd de Vos

haha, wat grappig hoor, vragen aan een zes jarig meisje of zij straks mee gaat doen omdat PSV zoveel geblesseerden heeft. Zelfs dat meisje vond hem al volslagen idioot en de stilte die volgde omdat ze niks zei was akelig pijnlijk. Echt kansloos dit soort reportages, voegen helemaal niks toe en zijn alleen maar programmavulling.

Ze moeten gewoon kiezen: of een programma van een uur zonder al die troep tussen de wedstrijden door. Of als ze wel anderhalf uur willen, dan moeten ze de wedstrijden zelf in uitgebreidere samenvattingen laten zien.

Maar ik heb liever dat ze van die slechte reportages in Café de Sport laten zien, want daar kijk ik sowieso niet naar
Jack does it in real time...
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2005 @ 21:05:59 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_30926437
Tenenkrommend idd dat item met Sierd de Vos. De homo gaat een beetje een meske van 6 voor lul zetten. Scheer je weg latente poot.

zondag 25 september 2005 @ 22:09:59 #129
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30928704
Zeg, wanneer gaat Talpa eens de toeschouwers goed opgeven in de statistieken? Bij Sparta waren duizend mensen zoek, en ik zag dat Ajax de Arena heeft uitgebreid naar 64.000 plaatsen en die allemaal verkocht had tegen Roda.
pi_30929076
Ik blijf er bij dat dit programma meer weg heeft van de vijf uur show, dan van een voetbalprogramma....wàààààttttt een gezever heel de tijd..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_30930340
Ik heb niet eens gekeken vandaag. Weinig boeiende wedstrijden en Numan en Advocaat interesseren me ook weinig.
Klik dan als je durft
  maandag 26 september 2005 @ 00:37:09 #132
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30933179
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
BBC begint gewoon met de wedstrijd van de dag.... je maakt mij niet wijs dat sparta - heracles dit was....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_30933220
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
Tenenkrommend idd dat item met Sierd de Vos. De homo gaat een beetje een meske van 6 voor lul zetten. Scheer je weg latente poot.

Verschrikkelijk inderdaad en dan doet ie het op zo'n manier dat hij wil laten zien hoe vernieuwend hij wel niet is. Brrr.

Met Sparta - Heracles beginnen vind ik zo vreemd niet trouwens, wat vond jij de wedstrijd van de dag op voorhand Evert?
That's all folks!
pi_30935900
Ik denk dat iedereen het toch wel met me eens is als ze zeggen 1 van de 2 andere. AZ omdat ze vorig jaar boven Feyenoord eindigde en ook net als Feyenoord een ongeslagen status hadden en Feyenoord Twente lijkt mij op voorhand ook een wedstrijd met een hoger belang of niveau dan sparta heracles. Ik snap ook wel waarom ze er niet mee beginnen, maar dat is juist omdat die in elk geval niet de wedstrijd van de dag was.
  maandag 26 september 2005 @ 10:21:45 #135
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30937812
Gewoon blijven zuipen in de kroeg, krijg je de wedstrijden tenminste niet te zien.
A.M.A.B
pi_30938075
quote:
Op maandag 26 september 2005 08:19 schreef snabbi het volgende:
Ik denk dat iedereen het toch wel met me eens is als ze zeggen 1 van de 2 andere. AZ omdat ze vorig jaar boven Feyenoord eindigde en ook net als Feyenoord een ongeslagen status hadden en Feyenoord Twente lijkt mij op voorhand ook een wedstrijd met een hoger belang of niveau dan sparta heracles. Ik snap ook wel waarom ze er niet mee beginnen, maar dat is juist omdat die in elk geval niet de wedstrijd van de dag was.
Tja.. het zij zo... dát is in het buitenland ook zo, en op zich wel aan te wennen. Ik ben al blij dat die reclames wat korter zijn geworden, nu nog onzinnig gezever als dat met ADvocaat eruit, wat 90% NIET over de wedstrijden (zo heet het programma toch!!??) ging... en wat mij betreft zijn publiek beelden leuk, maar ik hoef echt niet een pukkel op iemands neus te zien.. Elke thuis wedstrijd van Vitesse weer die 3 josti's naast elkaar vol in beeld... ik heb nog niemand gehoord die zit te wachten op het "supporters film beleid" van Talpa hoe dat nu wordt gehanteerd.
pi_30949696
Ik vond dit echt erg. Drie samenvattingen die in drie kwartier gedaan kunnen worden en dan nog pas ruim na achten klaar, door al dat herhalen en domme gezwets met Advocaat....
www.thuisuiteten.nl
pi_30957511
Ik stoor me niet zo aan de reclames. Dat was te verwachten en kan eigenlijk ook niet anders. Waar ik me wel aan stoor is het programma zelf dat in mijn ogen ook totaal onterecht de wedstrijden heet, maargoed we vallen in herhaling.
pi_30958054
Die reclames is het punt niet vind ik, die akelige analyses en dat gelul tussendoor is wel een aanfluiting.
That's all folks!
pi_30960829
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef snabbi het volgende:
Ik stoor me niet zo aan de reclames. Dat was te verwachten en kan eigenlijk ook niet anders. Waar ik me wel aan stoor is het programma zelf dat in mijn ogen ook totaal onterecht de wedstrijden heet, maargoed we vallen in herhaling.
Beter veranderen in "Ook nog wat wedstrijdbeelden"
pi_30960907
Ik wensch een eredivisiejournaal met zuiver wedstrijdbeelden De reclame mag desnoods onder door het scherm lopen, maar geef het voetbal terug en snel graag.
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:45:14 #142
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30969375
leuk onderzoek:
Deel Wedstrijden-kijkers definitief afgehaakt

Een deel van de voetbalkijkers naar De Wedstrijden – de samenvattingen van het eredivisievoetbal - op Talpa is (tijdelijk) verdwenen. Talpa kan erop rekenen dat een deel van deze verdwenen voetbalkijkers alsnog zal terugkeren in de kijkcijfers. Maar een deel lijkt zich definitief te hebben afgekeerd van het voetbal op de zondagavond.
Dat concludeert MarketResponse. Het bureau deed een onderzoek naar de waardering van De Wedstrijden op Talpa in vergelijking met het eredivisie voetbal op NOS Studio Sport. Het onderzoek is uitgevoerd onder ruim 400 mannen van 18 jaar en ouder.
Ruim de helft (53%) van de Nederlandse mannen van 18 jaar en ouder heeft al eens naar De Wedstrijden gekeken; 72% keek (ook) naar het eredivisie voetbal via NOS Studio Sport. Bijna 20 procent van de mannen heeft (nog) niet naar De Wedstrijden gekeken, maar keek wel naar het eredivisievoetbal op Studio Sport. Ruim een derde van deze ‘voetbalafhakers’ noemt hiervoor redenen die terug te voeren zijn op het feit dat Talpa De Wedstrijden nog maar sinds kort uitzendt: men weet de zender niet te vinden of moet nog wennen aan het feit dat het eredivisie voetbal niet meer op Nederland 2 is te vinden.
Ongeveer de helft van de afhakers van het eredivisie voetbal noemt als redenen dat men ontevreden is over Talpa in het algemeen of geen positieve indruk heeft van De Wedstrijden. De kans dat zij terugkeren in de kijkcijfers is uiteraard minder groot dan de eerder genoemde groep afhakers.
Meer dan de helft van de kijkers naar De Wedstrijden – de samenvattingen van het eredivisievoetbal - is ontevreden over de wijze waarop Talpa op de zondagavond het eredivisie voetbal uitzendt. Bijna een kwart is positief over De Wedstrijden. Vooral de reclame tussendoor wordt als storend ervaren. Maar ook de volgorde van de wedstrijden, met de topwedstrijden als laatste, kan niet de goedkeuring van de kijkers wegdragen
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:13:47 #143
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30970251
Het grote voordeel van Talpa is dat je nu gewoon de radio kunt luisteren en teletekst niet hoeft te mijden uit angst je zondagavond te verpesten.
pi_31014041
quote:
28/9/2005 - Van den Herik hoopt op nog meer reclame bij Talpa
(Gepost door K)

Bijna alle voorzitters reageerden in een rondvraag gehouden door het voetbalweekblad Voetbal International positief over de eerste weken van Talpa. Feyenoord voorzitter Van den Herik ziet zelf geen toegevoegde waarde van de analytici. De andere volgorde van wedstrijden vindt hij wel slim. Sterker nog, hij zou aan het begin de volgorde van de duels niet bekendmaken om de kijker te blijven binden. 'Intussen hoop ik wel dat Talpa nog veel meer reclame gaat uitzenden en dat het een groot commercieel succes wordt. Des te beter worden onze onderhandelingsposities in de toekomst.' aldus Van den Herik in VI.
quote:
28/9/2005 - Voorzitters positief over Talpa
(Gepost door RvN)

De voorzitters van de eredivisieclubs reageerden in een reactie tegenover Voetbal International bijna unaniem positief over de eerste weken van Talpa. Dat gold ook voor Ajax voorzitter Jaakke die het geen probleem vind dat Ajax niet meer als eerste wordt uitgezonden omdat alle clubs elkaar en de aandacht nodig hebben. Daarnaast heeft hij geen enkel probleem met camera's in de spelerstunnel, als de beelden niet gemanipuleerd worden. Dat leverde onlangs bij AZ-Ajax irritatie op bij Danny Blind.
pi_31014104
Ze zien ook alleen maar die Euro-tekentjes...jammer hoor.
Klik dan als je durft
pi_31016009
Het stuk in de VI over Talpa is wel interessant in ieder geval.
That's all folks!
  donderdag 29 september 2005 @ 13:32:19 #147
82589 S-Two
barba macacu
pi_31025395
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Ze zien ook alleen maar die Euro-tekentjes...jammer hoor.
Die reactie van Van der Herik is idd .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 september 2005 @ 14:21:33 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31026634
dat ze vanavond onder 17 live uitzenden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31122168
Is dat nou het stadion van Sparta Praag op de achtergrond bij de nabespreking van Sparta - Ajax??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_31122252
Kan ik me niet voorstellen.

Zal wel gewoon Het Kasteel zijn geweest.
pi_31122290
Nee, was echt Praag, met CL-reclameborden en al....

Deze was het:

Xbox Live Gamertag: Harmen84
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')