Gister begonnen ze gewoon met PSV hoorquote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef golfer het volgende:
Met welke onbelangrijke wedstrijd zullen ze zometeen nou weer eens gaan beginnen?
Ze doen het overal. Toch moet er hier nog steeds over worden gezeikt. Gisteren begonnen ze overigens gewoon met de landskampioen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je stoort je er nog steeds aan? Ik ben alleen maar blij met die wisselende volgorde. Ben ik gewend van de buitenlandse voetbalprogramma's.
Vind jij.quote:Op zondag 25 september 2005 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gister begonnen ze gewoon met PSV hoorIk kan me er overigens ook niet aan ergeren, dit is alleen maar zeiken om het zeiken.
De Wedstrijden
Zullen we Williefred onder een trein duwen?quote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef ErikT het volgende:
Volgorde maakt niet uit, ik wil toch alles zien.
Maar niet Dick Advocaat. Oprotten met die debiel. En Wilfred erbij.
De tijd vullen. Programma duurt anderhalfuur, adverteerders betalen niet voor niets. Als de KNVB gewoon 8 wedstrijden inplant op zondag, is er niets aan de handquote:Op zondag 25 september 2005 19:21 schreef S-Two het volgende:
Dat de wedstrijden gewisselt worden vind ik nog niet zo erg, maar waarom gaan ze nu in vredesnaam 10 minuten met Advocaat lullen over zijn bondscoach gedoe. Bewaar dat maar voor andere programma's.
Ze kunnen ook de wedstrijden van gister nog wel iets langer in beeld brengen. De samenvatting van Vitesse - Groningen bijvoorbeeld. Ze lieten niet eens beelden uit de eerste helft zienquote:Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tijd vullen. Programma duurt anderhalfuur, adverteerders betalen niet voor niets. Als de KNVB gewoon 8 wedstrijden inplant op zondag, is er niets aan de hand
Ja schandalig. Ik wil meer wedstrijden die we gisteren al hebben gezien.quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de wedstrijden van gister nog wel iets langer in beeld brengen. De samenvatting van Vitesse - Groningen bijvoorbeeld. Ze lieten niet eens beelden uit de eerste helft zien.
Dat zegt misschien wel wat over dat duel.quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de wedstrijden van gister nog wel iets langer in beeld brengen. De samenvatting van Vitesse - Groningen bijvoorbeeld. Ze lieten niet eens beelden uit de eerste helft zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |