abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31806135
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Verkleinen dus

Maar ik vind de plaatjes een beetje uit Microsoft Word gejat zeg maar. Erg jammer.
die uit de teksten?
kan ik helaas niks aan doen, die worden zo aangeleverd

nog suggesties voor mediawereld.com ?
pi_31806310
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef lesley het volgende:

[..]

die uit de teksten?
kan ik helaas niks aan doen, die worden zo aangeleverd

nog suggesties voor mediawereld.com ?
Niet lullig bedoeld maar uh... is ie af dan? Hij is een beetje kaal...

Kijk hier ff op deze site. Staan wat leuke handleidingen om je site een beetje aan te passen
http://www.pegaweb.com/tu(...)toshop-tutorials.htm
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31806345
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar uh... is ie af dan? Hij is een beetje kaal...

Kijk hier ff op deze site. Staan wat leuke handleidingen om je site een beetje aan te passen
http://www.pegaweb.com/tu(...)toshop-tutorials.htm
over welke van de twee gaat het nu
'?
pi_31806434
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:58 schreef lesley het volgende:

[..]

over welke van de twee gaat het nu
'?
Mediawereld.
pi_31806463
kut verkeerde topic
pi_31806651
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Mediawereld.
is ook nog niet af maar ik weet ook totaal niet wat ik er nog mee moet
pi_31806834
is dit nou wel of niet voor websites bedoelt nouwjahw zo wel:
http://home.tiscali.nl/ilcila/ilcilapro/
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:38:56 #258
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_31814429
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef ILCILA het volgende:
is dit nou wel of niet voor websites bedoelt nouwjahw zo wel:
http://home.tiscali.nl/ilcila/ilcilapro/
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen. Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
I don't shine if you don't shine
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:43:52 #259
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_31814565
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef lesley het volgende:
www.jreets.nl (alle tips welkom heh:-) )
Oeii, deze vind ik echt heel lelijk..

De gebruikte pictogrammen zijn enorm blokkerig, de kleuren zijn niet om aan te zien (probeer eens wat rustiger kleuren) De flitsende lichten zou ik weglaten, komt erg goedkoop over. De tekst op je menubalk valt weg door de randen.

Succes ermee!
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:45:26 #260
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_31814613
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef Flipper01 het volgende:

[..]

Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen (voorbeeld). Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:02:12 #261
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_31815072
kut, wou niet posten dus nevermind..
pi_31816585
quote:

[..]

Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen. Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
Dat is wel een idee inderdaad, zou ik alleen een andere opzet van de site moeten maken, ik werk nu met 2 frames, dit zou ik dan weg moeten laten om met volledige tabel te gaan werken, of niet?
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 18:59:02 #263
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31816650
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef ILCILA het volgende:

[..]

Dat is wel een idee inderdaad, zou ik alleen een andere opzet van de site moeten maken, ik werk nu met 2 frames, dit zou ik dan weg moeten laten om met volledige tabel te gaan werken, of niet?
Nee, volledig met div's en CSS~ .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31816825
super, als ik wist hoe dat moest
pi_31817145
www.w3schools.com

Leer eerst fatsoenlijk HTML, dan XHTML, en dan CSS.
En dan gewoon wat prutsen. Je leert het spelenderwijs wel.
pi_31821220
www.randomhero.nl
nieuw lay-outje erop. En nog IE-compatible ook .
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:33:43 #267
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_31821854
PR Magazine --->PDF Alert

Dit is een opdracht die ik morgen moet inleveren. Hij moest aan erg suffe eisen voldoen zoals dat er een portfolio in moet en zo zijn er nog meer. Maar wat vinden jullie ervan?

Tevens was dit de eerste keer dat ik in Indesign werkte
pi_31822008
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef MallePall het volgende:
PR Magazine --->PDF Alert

Dit is een opdracht die ik morgen moet inleveren. Hij moest aan erg suffe eisen voldoen zoals dat er een portfolio in moet en zo zijn er nog meer. Maar wat vinden jullie ervan?

Tevens was dit de eerste keer dat ik in Indesign werkte
ik vind hem maar wel weinig kleur eigenlijk
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:39:38 #269
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_31822129
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef ILCILA het volgende:

[..]

ik vind hem maar wel weinig kleur eigenlijk
dank je wel!

weinig kleur, klopt maar ik ben zelf niet van de vele kleurtjes gewoon lekker strak en maar enkele kleuren.

bij jou site komen de balkjes niet mooi uit (weet niet of je dat al wist) Safari 2.0.1
pi_31822381
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:43 schreef Flipper01 het volgende:

[..]

Oeii, deze vind ik echt heel lelijk..

De gebruikte pictogrammen zijn enorm blokkerig, de kleuren zijn niet om aan te zien (probeer eens wat rustiger kleuren) De flitsende lichten zou ik weglaten, komt erg goedkoop over. De tekst op je menubalk valt weg door de randen.

Succes ermee!
de pictogrammen zal ik aanpassen van de week
de kleuren zijn bewust zo gekozen net als de lampen om het discothema te benadrukken
de tekst weet ik geen oplossing voor
aangezien ik met een achtergrond werk waar ik tekst overheen zet dmv vaste posities van tabellen
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:25:46 #271
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_31823915
Logo waar ik mee bezig ben voor mezelf.

Let me know.

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_31824169
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Pat-man het volgende:

Let me know.

[afbeelding]
Zit er heel strak uit, lekker contrast. En leuk lettertype...zelf gemaakt?
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:35:51 #273
69307 Pat-man
pi_31824277
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef lesley het volgende:

[..]

de pictogrammen zal ik aanpassen van de week
de kleuren zijn bewust zo gekozen net als de lampen om het discothema te benadrukken
de tekst weet ik geen oplossing voor
aangezien ik met een achtergrond werk waar ik tekst overheen zet dmv vaste posities van tabellen
Kijk eens naar andere discotheken. Beter goed gejat dan slecht gemaakt!!!
(geld niet voor m'n eigen logo btw!!!!)

Sla icoontjes die je zonder achtergrond wil hebben op als PNG (standaard Fireworks formaat) dan krijg je geen witte pixels te zien. Maak voor de buttons ook echte buttons en zet de tekst er een beetje mooi in.

Kleuren zien er echt heeeeeel erg goedkoop uit. Dit is niet eens discogoedkoop, echt niet.
Probeer ze wat voller/donkerder te maken en gooi wat meer contrast in de site.

succes
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:36:29 #274
69307 Pat-man
pi_31824296
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Zit er heel strak uit, lekker contrast. En leuk lettertype...zelf gemaakt?
jups, homemade illustrator. Lekker simpel maar werkt wel volgens mij.
pi_31829574
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Beoordeel!

http://www.citroenwijnhoven.nl

Simpel doch effectief in mijn ogen. Barst maar los!
Mijn complimenten .
pi_31830191
quote:

Let me know.

[afbeelding]
Beeldmerk vind ik strak maar het lettertype vind ik te wild.
Zeker als je webdesign gaat doen moet je een vrij neutrale uitstraling hebben zodat je een bredere doelgroep aanspreekt. Het meeste geld komt namelijk van saaie bedrijven
Calm down, please!
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 08:53:52 #277
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31830316
quote:

Let me know.

[afbeelding]
Erg netjes maar het is meer iets voor een jongerensite oid. Als logo voor een webdesign bedrijf is dit niet echt een handige keuze.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:21:04 #278
69307 Pat-man
pi_31831801
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:53 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Erg netjes maar het is meer iets voor een jongerensite oid. Als logo voor een webdesign bedrijf is dit niet echt een handige keuze.
Why not?

Heb ook gewoon de platte versie nog, voor evt. drukwerk etc. Dit is gewoon de fancy look.
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 11:06:10 #279
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31832718
Ik vind het zeg maar een beetje te flashy. Hij is wel vet, ik weet niet wat je doelgroep is...
pi_31836295
Beeldmerk is wel ok maar ga alles eens verkleinen in de grote van het FOK! logo en kijk dan eens wat er van oa de tekst over blijft.
pi_31836785
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Kijk eens naar andere discotheken. Beter goed gejat dan slecht gemaakt!!!
(geld niet voor m'n eigen logo btw!!!!)

Sla icoontjes die je zonder achtergrond wil hebben op als PNG (standaard Fireworks formaat) dan krijg je geen witte pixels te zien. Maak voor de buttons ook echte buttons en zet de tekst er een beetje mooi in.

Kleuren zien er echt heeeeeel erg goedkoop uit. Dit is niet eens discogoedkoop, echt niet.
Probeer ze wat voller/donkerder te maken en gooi wat meer contrast in de site.

succes
okee zal dit stuk nalezen als ik de tweede versie ga maken
verder zoek ik nog een manier om te benadrukken dta het een perty-dentrum is
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:39:27 #282
69307 Pat-man
pi_31839400
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:44 schreef IJskast het volgende:
Beeldmerk is wel ok maar ga alles eens verkleinen in de grote van het FOK! logo en kijk dan eens wat er van oa de tekst over blijft.
Daarom heb ik ook een tekst en een beeldmerk, die blijft ook goed zichtbaar als avatar.
En anders kan altijd nog de tekst onder het logo. Voor 4kant gebruik zeg maar.
pi_31852796
quote:

[..]

een beetje zoals dit?
klik hier

is gewoon test siteje voor wat ontwerpjes
  woensdag 2 november 2005 @ 09:21:51 #284
133952 sarkasper
en zijn arrogasme
pi_31888900
heyhoi, net nieuw hier maar ik zou toch graag wat feedback willen hebben.
ik maak posters voor ons jongerencentrum, dit is mijn laatste

wat vind men hiervan? en wat zou ik kunnen verbeteren?

en twee abstracte tekeningen uit het abstract met photoshop topic:

laat eens horen wat je ervan vind, en dan graag opbouwend, ik moet nog veel leren nl.
[Second-Opinion] maar kijk ook op metalmeeting.nl
pi_31891378
twee sites waar ik momenteel mee bezig ben

Wazzup
pi_31893243
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef lesley het volgende:

die van ferveo vind ik wel mooi en strak, let alleen even op de blokkerige achtergrond om de letters das nie zo netjes
hieronder mijn vragen:
www.mediawereld.com (te blauw mischien?? maar wat dan? )
www.jreets.nl (alle tips welkom heh:-) )
Van jreets

Ik ze een logo staan. Deze is ook blokkerig uitgeknipt. Zoek eens een logo op die wel ok is daarin:
http://www/brandsoftheworld.com daar hebben ze ze in EPS staan en die kan je gewoon openen in Adobe PS en meestal zit er dan al geen achtergrond bij dus hoef je niets te knippen...

Verder vind ik de kleurstelling niet moor van de site. (komt een beetje amateur achtig over)

Probeer het rustiger te houden en die lampen te verwijderen want dat is niet mooi (mijn mening)
  woensdag 2 november 2005 @ 14:24:59 #287
79291 jeroenJJ
huh....no ? musician ?
pi_31896280
http://picserv.pixio.nl/~(...)PEG/1130937167//w0xq

net in elkaar geknutseld, intro pagina voor men nieuwe website.
[The less you know][the more you believe]
pi_31896835
wat vinden jullie van mijn ontwerp voor een lootjes site voor sinterklaas die pas volgend jaar zijn succes zal kennen?

http://www.bruggema.nl/sint

ps let niet op de eerste text, ik moest even zorgen voor invulling
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_31896877
Die zwarte krullen (neem aan gedeeltes van letters ofzo) vind ik er niet cool uit zien.... Verstoren het evenwicht in de afbeelding vind ik... Voor de rest ziet het er cool uit !
Nee.
pi_31897046
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:21 schreef sarkasper het volgende:
heyhoi, net nieuw hier maar ik zou toch graag wat feedback willen hebben.
ik maak posters voor ons jongerencentrum, dit is mijn laatste

[afbeelding]
wat vind men hiervan? en wat zou ik kunnen verbeteren?

laat eens horen wat je ervan vind, en dan graag opbouwend, ik moet nog veel leren nl.
alleen ff over je poster, dat abstracte gedoe heb ik niks mee. Maar vind je poster best wel redelijk gedaan, zeker als je zegt dat je nog veel te leren hebt. Iedereen waarschijnlijk, maar toch

nou, over je poster zelf: Opzich goede opzet. Die witte strook in het midden maakt het wat rustiger, goede zet naar mijn mening. alleen je tekst is minder goed. Je hebt links, rechts boven onder midden.. overal iets staan. Probeer dat te voorkomen. De poster zelf moet aandacht trekken, heeft het eenmaal je aandacht, gaan mensen vanzelf de tekst opzoeken en lezen. Natuurlijk moet er duidelijk zijn wat er te doen is, maar plaats, datering, tijd hoeft niet op te vallen. Als mensen willen komen, dan gaan ze vanzelf wel kijken waar dat te vinden is. Dus mijn tip is om je tekst te bundelen, en een goede plaats te kiezen, en daar meerdere dingen te vermelden.

Is zo moeilijk te zien, maar je zou bijvoorbeeld de tijd, datum en adres allemaal rechts onderin kunnen zetten, met kleinere letters. Dat "divine + sign of the Zodiac" zou ik laten staan. En het internet adres, waar waarschijnlijk meer informatie staat over het gebeuren, zou ik bovenaan zetten, zelfde grote.

voor de rest is alles zoals eerder gezegt redelijk goed. Dat laatste is trouwens mijn mening, maar ik weet niet hoe het eruit komt te zien als je het anders doet. Maar probeer de tekst niet te verspijden over de hele poster!!!!!

success
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_31897435
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef jeroenJJ het volgende:

Rustgevend en erg mooi....

Van mijn eigenlijk geen commentaar
  woensdag 2 november 2005 @ 16:27:22 #292
133952 sarkasper
en zijn arrogasme
pi_31900307
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Eastwood het volgende:

[..]
nou, over je poster zelf: Opzich goede opzet. Die witte strook in het midden maakt het wat rustiger, goede zet naar mijn mening. alleen je tekst is minder goed. Je hebt links, rechts boven onder midden.. overal iets staan. Probeer dat te voorkomen. De poster zelf moet aandacht trekken, heeft het eenmaal je aandacht, gaan mensen vanzelf de tekst opzoeken en lezen. Natuurlijk moet er duidelijk zijn wat er te doen is, maar plaats, datering, tijd hoeft niet op te vallen. Als mensen willen komen, dan gaan ze vanzelf wel kijken waar dat te vinden is. Dus mijn tip is om je tekst te bundelen, en een goede plaats te kiezen, en daar meerdere dingen te vermelden.

Is zo moeilijk te zien, maar je zou bijvoorbeeld de tijd, datum en adres allemaal rechts onderin kunnen zetten, met kleinere letters. Dat "divine + sign of the Zodiac" zou ik laten staan. En het internet adres, waar waarschijnlijk meer informatie staat over het gebeuren, zou ik bovenaan zetten, zelfde grote.

voor de rest is alles zoals eerder gezegt redelijk goed. Dat laatste is trouwens mijn mening, maar ik weet niet hoe het eruit komt te zien als je het anders doet. Maar probeer de tekst niet te verspijden over de hele poster!!!!!

success
tnx, ik neem je aanwijzingen zeker mee in nieuwe posters
[Second-Opinion] maar kijk ook op metalmeeting.nl
pi_31903957
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:14 schreef EddieGuerrero het volgende:
twee sites waar ik momenteel mee bezig ben

[afbeelding]

[afbeelding]
Strakjes! Vooral de combinatie van groen/grijs is er goed gelukt! Ik heb alleen het idee dat de menubalk (start, link etc) een beetje te hoog is.
Maar verder erg vet
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_31905901
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef jeroenJJ het volgende:

Als het een design site is (I am designs zie ik staan, dus gokje ) is het niet zo'n slim idee om van internet geplukte brushes te gebruiken, denk ik. sowieso is dat jammer, ze zijn erg vaak al gebruikt de afgelopen paar jaar.
Voor de rest vind ik het altijd een beetje irritant, zo'n nutteloze "Enter" pagina, kan je net zo goed skippen. Maar hij ziet er wel mooi uit
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31912209

tijdje geleden gemaakt, voor de lol.
in je oogbal!
pi_31919164
misschien domme vraag maaruh... wat hebben die gele lijnen voor nut
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 07:19:59 #297
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31919188
Misschien voor maten ofzo, zelf vind ik ze wel vet staan eigenlijk. Alles is zo abstract en die lijnen zorgen wel voor wat contrast, die lange lijn verbind alles en die schuine lijnen laten het plaatje ook groter lijken.
  donderdag 3 november 2005 @ 19:29:06 #298
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_31936219
Zo, heb weer eens wat professioneel advies van jullie nodig omtrent een layout van een website.
Website gaat over goedkope studenten happen !.

Wat vinden jullie van de layout (font, kleur, doelgroep etc etc)?
Er zitten overigens nog wat schoonheidsfoutjes in zoals de visited link kleuren, tabel kleur tussen phplogo en onderaan nieuws items etc.

Alvast bedankt !
A party without cake is just a meeting.
pi_31937053
netjes, alleen die balk onderin voor stats php en flash vind ik maar niks. Maar dat is persoonlijk natuurlijk..
staat een beetje zo van "kijk eens wat ik al kan"
  donderdag 3 november 2005 @ 20:39:29 #300
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_31938457
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef ILCILA het volgende:
netjes, alleen die balk onderin voor stats php en flash vind ik maar niks. Maar dat is persoonlijk natuurlijk..
staat een beetje zo van "kijk eens wat ik al kan"
die logo's van flash en php zijn puur als testplaatje gebruikt. Hier komen plaatjes te staan van gerechten. Was gewoon om ff te laten zien waar alles zo'n beetje komt te staan. Wordt uiteraard snel gewijzigd !. Maar bedankt voor je commentaar.
A party without cake is just a meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')