die uit de teksten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verkleinen dus
Maar ik vind de plaatjes een beetje uit Microsoft Word gejat zeg maar. Erg jammer.
Niet lullig bedoeld maar uh... is ie af dan? Hij is een beetje kaal...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef lesley het volgende:
[..]
die uit de teksten?
kan ik helaas niks aan doen, die worden zo aangeleverd
nog suggesties voor mediawereld.com ?
over welke van de twee gaat het nuquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar uh... is ie af dan? Hij is een beetje kaal...
Kijk hier ff op deze site. Staan wat leuke handleidingen om je site een beetje aan te passen
http://www.pegaweb.com/tu(...)toshop-tutorials.htm
Mediawereld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:58 schreef lesley het volgende:
[..]
over welke van de twee gaat het nu
'?
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen. Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef ILCILA het volgende:
is dit nou wel of niet voor websites bedoelt nouwjahw zo wel:
http://home.tiscali.nl/ilcila/ilcilapro/
Oeii, deze vind ik echt heel lelijk..quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef lesley het volgende:
www.jreets.nl (alle tips welkom heh:-) )
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen (voorbeeld). Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
Dat is wel een idee inderdaad, zou ik alleen een andere opzet van de site moeten maken, ik werk nu met 2 frames, dit zou ik dan weg moeten laten om met volledige tabel te gaan werken, of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen. Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
Nee, volledig met div's en CSS~quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Dat is wel een idee inderdaad, zou ik alleen een andere opzet van de site moeten maken, ik werk nu met 2 frames, dit zou ik dan weg moeten laten om met volledige tabel te gaan werken, of niet?
ik vind hemquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef MallePall het volgende:
PR Magazine --->PDF Alert
Dit is een opdracht die ik morgen moet inleveren. Hij moest aan erg suffe eisen voldoen zoals dat er een portfolio in moet en zo zijn er nog meer. Maar wat vinden jullie ervan?
Tevens was dit de eerste keer dat ik in Indesign werkte
dank je wel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik vind hemmaar wel weinig kleur eigenlijk
de pictogrammen zal ik aanpassen van de weekquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:43 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Oeii, deze vind ik echt heel lelijk..
De gebruikte pictogrammen zijn enorm blokkerig, de kleuren zijn niet om aan te zien (probeer eens wat rustiger kleuren) De flitsende lichten zou ik weglaten, komt erg goedkoop over. De tekst op je menubalk valt weg door de randen.
Succes ermee!
Zit er heel strak uit, lekker contrast. En leuk lettertype...zelf gemaakt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Pat-man het volgende:
Logo waar ik mee bezig ben voor mezelf.
Let me know.![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar andere discotheken. Beter goed gejat dan slecht gemaakt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef lesley het volgende:
[..]
de pictogrammen zal ik aanpassen van de week
de kleuren zijn bewust zo gekozen net als de lampen om het discothema te benadrukken
de tekst weet ik geen oplossing voor
aangezien ik met een achtergrond werk waar ik tekst overheen zet dmv vaste posities van tabellen
jups, homemade illustrator. Lekker simpel maar werkt wel volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zit er heel strak uit, lekker contrast. En leuk lettertype...zelf gemaakt?
Mijn complimentenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Beoordeel!
http://www.citroenwijnhoven.nl
Simpel doch effectief in mijn ogen. Barst maar los!
Beeldmerk vind ik strak maar het lettertype vind ik te wild.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Pat-man het volgende:
Let me know.![]()
[afbeelding]
Erg netjes maar het is meer iets voor een jongerensite oid. Als logo voor een webdesign bedrijf is dit niet echt een handige keuze.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Pat-man het volgende:
Let me know.![]()
[afbeelding]
Why not?quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Erg netjes maar het is meer iets voor een jongerensite oid. Als logo voor een webdesign bedrijf is dit niet echt een handige keuze.
okee zal dit stuk nalezen als ik de tweede versie ga makenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Kijk eens naar andere discotheken. Beter goed gejat dan slecht gemaakt!!!
(geld niet voor m'n eigen logo btw!!!!)![]()
Sla icoontjes die je zonder achtergrond wil hebben op als PNG (standaard Fireworks formaat) dan krijg je geen witte pixels te zien. Maak voor de buttons ook echte buttons en zet de tekst er een beetje mooi in.
Kleuren zien er echt heeeeeel erg goedkoop uit.Dit is niet eens discogoedkoop, echt niet.
Probeer ze wat voller/donkerder te maken en gooi wat meer contrast in de site.
succes![]()
Daarom heb ik ook een tekst en een beeldmerk, die blijft ook goed zichtbaar als avatar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:44 schreef IJskast het volgende:
Beeldmerk is wel ok maar ga alles eens verkleinen in de grote van het FOK! logo en kijk dan eens wat er van oa de tekst over blijft.
een beetje zoals dit?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen. Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
Van jreetsquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef lesley het volgende:
die van ferveo vind ik wel mooi en strak, let alleen even op de blokkerige achtergrond om de letters das nie zo netjes
hieronder mijn vragen:
www.mediawereld.com (te blauw mischien?? maar wat dan? )
www.jreets.nl (alle tips welkom heh:-) )
alleen ff over je poster, dat abstracte gedoe heb ik niks mee. Maar vind je poster best wel redelijk gedaan, zeker als je zegt dat je nog veel te leren hebt. Iedereen waarschijnlijk, maar tochquote:Op woensdag 2 november 2005 09:21 schreef sarkasper het volgende:
heyhoi, net nieuw hier maar ik zou toch graag wat feedback willen hebben.
ik maak posters voor ons jongerencentrum, dit is mijn laatste
[afbeelding]
wat vind men hiervan? en wat zou ik kunnen verbeteren?
laat eens horen wat je ervan vind, en dan graag opbouwend, ik moet nog veel leren nl.![]()
Rustgevend en erg mooi....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef jeroenJJ het volgende:
http://picserv.pixio.nl/~(...)PEG/1130937167//w0xq
net in elkaar geknutseld, intro pagina voor men nieuwe website.
tnx, ik neem je aanwijzingen zeker mee in nieuwe postersquote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Eastwood het volgende:
[..]
nou, over je poster zelf: Opzich goede opzet. Die witte strook in het midden maakt het wat rustiger, goede zet naar mijn mening. alleen je tekst is minder goed. Je hebt links, rechts boven onder midden.. overal iets staan. Probeer dat te voorkomen. De poster zelf moet aandacht trekken, heeft het eenmaal je aandacht, gaan mensen vanzelf de tekst opzoeken en lezen. Natuurlijk moet er duidelijk zijn wat er te doen is, maar plaats, datering, tijd hoeft niet op te vallen. Als mensen willen komen, dan gaan ze vanzelf wel kijken waar dat te vinden is. Dus mijn tip is om je tekst te bundelen, en een goede plaats te kiezen, en daar meerdere dingen te vermelden.
Is zo moeilijk te zien, maar je zou bijvoorbeeld de tijd, datum en adres allemaal rechts onderin kunnen zetten, met kleinere letters. Dat "divine + sign of the Zodiac" zou ik laten staan. En het internet adres, waar waarschijnlijk meer informatie staat over het gebeuren, zou ik bovenaan zetten, zelfde grote.
voor de rest is alles zoals eerder gezegt redelijk goed. Dat laatste is trouwens mijn mening, maar ik weet niet hoe het eruit komt te zien als je het anders doet. Maar probeer de tekst niet te verspijden over de hele poster!!!!!
success![]()
Strakjes! Vooral de combinatie van groen/grijs is er goed gelukt! Ik heb alleen het idee dat de menubalk (start, link etc) een beetje te hoog is.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:14 schreef EddieGuerrero het volgende:
twee sites waar ik momenteel mee bezig ben
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het een design site is (I am designs zie ik staan, dus gokjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef jeroenJJ het volgende:
http://picserv.pixio.nl/~(...)PEG/1130937167//w0xq
net in elkaar geknutseld, intro pagina voor men nieuwe website.
die logo's van flash en php zijn puur als testplaatje gebruikt. Hier komen plaatjes te staan van gerechten. Was gewoon om ff te laten zien waar alles zo'n beetje komt te staan. Wordt uiteraard snel gewijzigd !. Maar bedankt voor je commentaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef ILCILA het volgende:
netjes, alleen die balk onderin voor stats php en flash vind ik maar niks. Maar dat is persoonlijk natuurlijk..
staat een beetje zo van "kijk eens wat ik al kan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |