die uit de teksten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verkleinen dus
Maar ik vind de plaatjes een beetje uit Microsoft Word gejat zeg maar. Erg jammer.
Niet lullig bedoeld maar uh... is ie af dan? Hij is een beetje kaal...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef lesley het volgende:
[..]
die uit de teksten?
kan ik helaas niks aan doen, die worden zo aangeleverd
nog suggesties voor mediawereld.com ?
over welke van de twee gaat het nuquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar uh... is ie af dan? Hij is een beetje kaal...
Kijk hier ff op deze site. Staan wat leuke handleidingen om je site een beetje aan te passen
http://www.pegaweb.com/tu(...)toshop-tutorials.htm
Mediawereld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:58 schreef lesley het volgende:
[..]
over welke van de twee gaat het nu
'?
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen. Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef ILCILA het volgende:
is dit nou wel of niet voor websites bedoelt nouwjahw zo wel:
http://home.tiscali.nl/ilcila/ilcilapro/
Oeii, deze vind ik echt heel lelijk..quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef lesley het volgende:
www.jreets.nl (alle tips welkom heh:-) )
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen (voorbeeld). Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
Dat is wel een idee inderdaad, zou ik alleen een andere opzet van de site moeten maken, ik werk nu met 2 frames, dit zou ik dan weg moeten laten om met volledige tabel te gaan werken, of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Probeer het geheel eens in het midden te zetten, zet er een zwarte rand van 2px omheen en maak de menubalk wat hoger zodat je letters er volledig inpassen. Ik denk dat je dan al een heel stuk verder bent!
Nee, volledig met div's en CSS~quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Dat is wel een idee inderdaad, zou ik alleen een andere opzet van de site moeten maken, ik werk nu met 2 frames, dit zou ik dan weg moeten laten om met volledige tabel te gaan werken, of niet?
ik vind hemquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef MallePall het volgende:
PR Magazine --->PDF Alert
Dit is een opdracht die ik morgen moet inleveren. Hij moest aan erg suffe eisen voldoen zoals dat er een portfolio in moet en zo zijn er nog meer. Maar wat vinden jullie ervan?
Tevens was dit de eerste keer dat ik in Indesign werkte
dank je wel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik vind hemmaar wel weinig kleur eigenlijk
de pictogrammen zal ik aanpassen van de weekquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:43 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Oeii, deze vind ik echt heel lelijk..
De gebruikte pictogrammen zijn enorm blokkerig, de kleuren zijn niet om aan te zien (probeer eens wat rustiger kleuren) De flitsende lichten zou ik weglaten, komt erg goedkoop over. De tekst op je menubalk valt weg door de randen.
Succes ermee!
Zit er heel strak uit, lekker contrast. En leuk lettertype...zelf gemaakt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Pat-man het volgende:
Logo waar ik mee bezig ben voor mezelf.
Let me know.![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar andere discotheken. Beter goed gejat dan slecht gemaakt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef lesley het volgende:
[..]
de pictogrammen zal ik aanpassen van de week
de kleuren zijn bewust zo gekozen net als de lampen om het discothema te benadrukken
de tekst weet ik geen oplossing voor
aangezien ik met een achtergrond werk waar ik tekst overheen zet dmv vaste posities van tabellen
jups, homemade illustrator. Lekker simpel maar werkt wel volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zit er heel strak uit, lekker contrast. En leuk lettertype...zelf gemaakt?
Mijn complimentenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Beoordeel!
http://www.citroenwijnhoven.nl
Simpel doch effectief in mijn ogen. Barst maar los!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |