Niet dat ik weet... Hoezo?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef H.Flick het volgende:
is rondspelen iets anders dan uitspelen?

Meen je dat nou serieus!?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:25 schreef H.Flick het volgende:
Omdat ik nog nooit van rondspelen had gehoord...

Ik denk niet dat ik interessante PS3 exclusives zal tegenkomen waarmee ik online wil gaan. Natuurlijk kan dat veranderen, maar ik verwacht van niet. Dat is immers nu ook niet zo.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef P-Style het volgende:
Waarom niet?!Die PS3 heeft niet voor niks 3 ethernet poorten en wifi ingebouwd! Die dingen moet je toch nuttig maken!

Dat komt misschien... omdat er nú nog geen PS3 is!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is immers nu ook niet zo.

Denk het wel hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:32 schreef H.Flick het volgende:
Zou ik trouwens online kunnen met die US PS2?

Even doorzetten joh.. het is wel te halen hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,.... dan kan 3 erin.... hoe cool het spel ook is, het GTA effect heb ik wel gezien nu !

Aan PS2 online wordt ook niet echt veel aandacht besteed, bij de PS3 zal dit wel veranderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik interessante PS3 exclusives zal tegenkomen waarmee ik online wil gaan. Natuurlijk kan dat veranderen, maar ik verwacht van niet. Dat is immers nu ook niet zo.

Zoals het er nu naar uit ziet wordt PS3 online hetzelfde als die van de PS2, dus geen centraal netwerkquote:Op donderdag 29 september 2005 16:39 schreef Darkzell het volgende:
Sony zal denk ik ook wel moeten als je ziet hoe populair het Live gebeuren is op de Xbox. En terecht want Xbox Live werkt vele malen fijner als PS2 online.

Ik weet niet wáár je dat op baseert, maar Sony heeft tijdens de presentatie op de E3 duidelijk aangegeven dat ze véél meer aandacht zullen besteden aan het online gebeuren bij de PS3. Nou betekent dat natuurlijk niet automatisch dat er een centraal netwerk komt, maar de kans lijkt me zeker aanwezig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:40 schreef Tain het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet wordt PS3 online hetzelfde als die van de PS2, dus geen centraal netwerk

Ik kan haast niet wachten! Prachtige sfeer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Okami video interview
http://media.ps2.ign.com/media/678/678618/vids_1.html

Jaaa ik haal hem ook blind.... hier wat meer screensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef Darkzell het volgende:
Vooral die wereld van die laatste screen "Steamboat Willy" heet ie volgens mij lijkt me wel vet en ook de Pirates of the Carribean wereld ziet er goed uit. Toch een game die ik wrs wel ga halen.

December in Japan geloof ik dus dat duurt nog wel even. Lente schat ik ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef H.Flick het volgende:
KH2 is er ook al bijna, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |