abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30693393
AZ BOE BOE
pi_30693403
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk wacht Blind niet te lang met Charisteas, Rosenberg is nog niet klaar voor die niveau.
Eerder Babel niet, wanneer geeft ie nu is een voorzet op Rosenberg, of loopt ie mee. Tijdens Ajax - Bronby ook. Babel loopt zich steeds vast, geen voorzet op Rosenberg maar alleen maar zelf proberen. Dan Rosenberg heeft een keer de bal, maar er staan 4 man voor hem, maar Babel blijft stil staan zodat Rosenberg de bal niet kwijt kan en dus bal verlies lijd.

Laat Babel er maar is uit voor Harry!
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30693409
pi_30693411
Sneijder onze kleine held
pi_30693412
Kun je online naar Radio 1 luisteren?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30693420
Zo. Nu Rosenberg wisselen voor Harry
pi_30693423
''De 1-1 is bepaald als een eigen goal van Sneijder''

Aardig van die Sneijder
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 18 september 2005 @ 13:27:44 #8
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30693427
4-3 wordt het. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 18 september 2005 @ 13:27:46 #9
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30693428
Wedstrijd van het jaar

Wat een wedstrijd!!!

Ajax komt snel op voorsprong door een prima goal van Sneijder, AZ heeft meer balbezit maar word niet echt gevaarlijk. Daarna gaat de bal in de kluts, iedereen lag op de gronnd over Vonk heen. Of hij over de lijn was, was niet te zien. Daarna zat Ajax niet op te letten bij een vrije trap en tikte Arveladze simpel in, gelukkig scoorde Sneijder met een prachtige vrije trap nog de gelijkmaker!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_30693435
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor.
Maar of je voetbal hoort
pi_30693438
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
www.radio1.nl
pi_30693446
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Noca het volgende:
stream
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 september 2005 @ 13:28:12 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30693448
in de rust maar ff naar liverpool tegen man U kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_30693449
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Nu Rosenberg wisselen voor Harry
Neej Babel eruit voor Harry.
pi_30693455
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nog 1 doelpunt en erikje is weer voor Ajax
Precies

Luister nou eens een keer slimmerd.

Ik ben al jaren ajax fan, was het al voordat ze de CL in 95 wonnen, Ajax was een fantastische club maar de laatste jaren wordt er zo'n wanbeleid gevoerd waar ik het al jaren niet mee eens ben. AZ heb ik altijd aan gave club gevonden al vanaf dat ik jong was, ik kan ook genieten van het spel van PSV, met Feyenoord heb ik iets meer moeite maar als ide europa cup spelen tegen een buitenlandse club ben ik ook voor Feyenoord.

Eind dit jaar gaat die van Eijden eruit en dat is de 1e goede stap die Ajax zet, nu nog een echte coach (sorry Blind vind ik echt geen goede coach, als assistent zou die waarschijnlijk heel goed zijn maar als hoofdcoach komt ie naar mijn idee nog tekort).

Dus hoop ik dat een az met louis van Gaal als coach dat ajax verslaat dat ze wakker worden bij Ajax en weer eens verstandige keuzes gaan maken.
  zondag 18 september 2005 @ 13:28:44 #16
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30693463
Leuke wedstrijd lijkt mij zo.
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Straks naar het Oosterpark Noca? Wat denk je ervan? Of mag dat niet hier?
Nee, dat mag hier niet

maar ik ga heen en wij winnen
pi_30693467
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ook goed inderdaad. Ook niets van gehoord.
pi_30693471
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Babel speelt stukken beter dan Rosenberg.
pi_30693476
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef HomerJ het volgende:
Wedstrijd van het jaar

Wat een wedstrijd!!!

AZ heeft meer balbezit maar word niet echt gevaarlijk.
Na een half uur had Ajax 68% balbezit zag ik, lijkt me stug dat dit 19% is gezakt in een kwartier?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 18 september 2005 @ 13:29:32 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30693491
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:

[..]

Precies

Ik ben al jaren ajax fan, was het al voordat ze de CL in 95 wonnen, Ajax was een fantastische club maar de laatste jaren wordt er zo'n wanbeleid gevoerd waar ik het al jaren niet mee eens ben. AZ heb ik altijd aan gave club gevonden al vanaf dat ik jong was, ik kan ook genieten van het spel van PSV, met Feyenoord heb ik iets meer moeite maar als ide europa cup spelen tegen een buitenlandse club ben ik ook voor Feyenoord.

Eind dit jaar gaat die van Eijden eruit en dat is de 1e goede stap die Ajax zet, nu nog een echte coach (sorry Blind vind ik echt geen goede coach, als assistent zou die waarschijnlijk heel goed zijn maar als hoofdcoach komt ie naar mijn idee nog tekort).

Dus hoop ik dat een az met louis van Gaal als coach dat ajax verslaat dat ze wakker worden bij Ajax en weer eens verstandige keuzes gaan maken.
Je bent niet voor een club omdat je het beleid zo goed vindt ofzo. Je bent voor een club OMDAT je voor die club bent. Als jij nu ineens voor AZ ipv Ajax bent. dan ben je gewoon een nepsupporter. Of eigenlijk helemaal geen supporter.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30693499
quote:

[..]

Jij was toch voor AZ?
  zondag 18 september 2005 @ 13:29:40 #22
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30693500
Hey Konijn,

* Spideyman heeft Sneijder in z'n team gezet bij CvhJ. Ik kom je van die eerste plek in de subleague afsleuren
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_30693512
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Na een half uur had Ajax 68% balbezit zag ik, lijkt me stug dat dit 19% is gezakt in een kwartier?
Volgens de stats had az 46% en ajax 54%
pi_30693523
quote:

[..]

Zal best maar hij doet niet wat ie moet doen en dat is die bal voorgeven ipv zelf gaan, dit zorgt ervoor dat Rosenberg minder of geen ballen krijgt.

Maar jij bent geen Ajacied dus jij moet lekker je bek houden
pi_30693536
quote:

[..]

Precies

Ja dat is toch triest als je van club wisselt omdat het bestuur niet geweldig is of als de prestatie's minder zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')