Eerder Babel niet, wanneer geeft ie nu is een voorzet op Rosenberg, of loopt ie mee. Tijdens Ajax - Bronby ook. Babel loopt zich steeds vast, geen voorzet op Rosenberg maar alleen maar zelf proberen. Dan Rosenberg heeft een keer de bal, maar er staan 4 man voor hem, maar Babel blijft stil staan zodat Rosenberg de bal niet kwijt kan en dus bal verlies lijd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk wacht Blind niet te lang met Charisteas, Rosenberg is nog niet klaar voor die niveau.
Ja hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Kun je online naar Radio 1 luisteren?
www.radio1.nlquote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Kun je online naar Radio 1 luisteren?
Neej Babel eruit voor Harry.quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Nu Rosenberg wisselen voor Harry
Preciesquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nog 1 doelpunt en erikje is weer voor Ajax
Nee, dat mag hier nietquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Straks naar het Oosterpark Noca? Wat denk je ervan? Of mag dat niet hier?
Na een half uur had Ajax 68% balbezit zag ik, lijkt me stug dat dit 19% is gezakt in een kwartier?quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef HomerJ het volgende:
Wedstrijd van het jaar
Wat een wedstrijd!!!
AZ heeft meer balbezit maar word niet echt gevaarlijk.
Je bent niet voor een club omdat je het beleid zo goed vindt ofzo. Je bent voor een club OMDAT je voor die club bent. Als jij nu ineens voor AZ ipv Ajax bent. dan ben je gewoon een nepsupporter. Of eigenlijk helemaal geen supporter.quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Precies![]()
Luister nou eens een keer slimmerd.
Ik ben al jaren ajax fan, was het al voordat ze de CL in 95 wonnen, Ajax was een fantastische club maar de laatste jaren wordt er zo'n wanbeleid gevoerd waar ik het al jaren niet mee eens ben. AZ heb ik altijd aan gave club gevonden al vanaf dat ik jong was, ik kan ook genieten van het spel van PSV, met Feyenoord heb ik iets meer moeite maar als ide europa cup spelen tegen een buitenlandse club ben ik ook voor Feyenoord.
Eind dit jaar gaat die van Eijden eruit en dat is de 1e goede stap die Ajax zet, nu nog een echte coach (sorry Blind vind ik echt geen goede coach, als assistent zou die waarschijnlijk heel goed zijn maar als hoofdcoach komt ie naar mijn idee nog tekort).
Dus hoop ik dat een az met louis van Gaal als coach dat ajax verslaat dat ze wakker worden bij Ajax en weer eens verstandige keuzes gaan maken.
Jij was toch voor AZ?quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Babel speelt stukken beter dan Rosenberg.
Volgens de stats had az 46% en ajax 54%quote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Na een half uur had Ajax 68% balbezit zag ik, lijkt me stug dat dit 19% is gezakt in een kwartier?
Zal best maar hij doet niet wat ie moet doen en dat is die bal voorgeven ipv zelf gaan, dit zorgt ervoor dat Rosenberg minder of geen ballen krijgt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Babel speelt stukken beter dan Rosenberg.
Ja dat is toch triest als je van club wisselt omdat het bestuur niet geweldig is of als de prestatie's minder zijnquote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Precies![]()
Luister nou eens een keer slimmerd.
Ik ben al jaren ajax fan, was het al voordat ze de CL in 95 wonnen, Ajax was een fantastische club maar de laatste jaren wordt er zo'n wanbeleid gevoerd waar ik het al jaren niet mee eens ben. AZ heb ik altijd aan gave club gevonden al vanaf dat ik jong was, ik kan ook genieten van het spel van PSV, met Feyenoord heb ik iets meer moeite maar als ide europa cup spelen tegen een buitenlandse club ben ik ook voor Feyenoord.
Eind dit jaar gaat die van Eijden eruit en dat is de 1e goede stap die Ajax zet, nu nog een echte coach (sorry Blind vind ik echt geen goede coach, als assistent zou die waarschijnlijk heel goed zijn maar als hoofdcoach komt ie naar mijn idee nog tekort).
Dus hoop ik dat een az met louis van Gaal als coach dat ajax verslaat dat ze wakker worden bij Ajax en weer eens verstandige keuzes gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |