Hmmm... vreemd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef Lidia het volgende:
Op Tweakers hebben lui hetzelfde probleem.
Hèhè.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
GVD, jij bent gewoon eerder!
De mijne gaat op slot
Die nieuwe telfort abbo's zijn leuk, maar voor verlenging is Telfort zwaar klote..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand een foto van die blasted silver phone?
voor verlenging Telfort 200 is er nergens een aanbieding dus?
Alleen bellen en smsen doet ie nogquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... vreemd.Maar werkt je telefoon nog wel wel nu? En zo ja, wat voor firmware zegt je k750i dat 'ie heeft?
Als ik 'm binnen heb wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand een foto van die blasted silver phone?
voor verlenging Telfort 200 is er nergens een aanbieding dus?
Beter lui dan moe, dat is ook al mijn mottoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Lidia het volgende:
[..]
Als ik 'm binnen heb wel.
Meer dan 2 weken geleden besteld.
(ben Skv overigens, te lui om uit te loggen).
Bij Telfort zelf is ie gratis (al bij 150quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die nieuwe telfort abbo's zijn leuk, maar voor verlenging is Telfort zwaar klote..
1 jaar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij Telfort zelf is ie gratis (al bij 150), das toch niet zo slecht? wel alleen die zwarte dus. Wordt die zilveren uberhaupt wel ergens verkocht?
Serieus?quote:
Volgens mij is de zilveren k750i de Vodafone versie. Vodafone levert alleen zilvern k750i's en bovendien heb ik op ieder zilveren k750i plaatje dat ik op internet heb gezien een Vodafone tekentje zien staan op het snelkoppelingsknopje. Voor zover ik weet heb ik ook nog nooit een los pakket gezien met de zilveren editie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
...Wordt die zilveren uberhaupt wel ergens verkocht?
Ja. Maatje heeft m afgelopen week besteld, maar ik ga m liever in de winkel halen. Morgen eindelijk 1xtje tijd...quote:
Ik ook niet, maar ik denk niet dat die exclusief naar Vodafone gaat: daar is ie simpelweg te mooi voorquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus?Da's balen!
[..]
Volgens mij is de zilveren k750i de Vodafone versie. Vodafone levert alleen zilvern k750i's en bovendien heb ik op ieder zilveren k750i plaatje dat ik op internet heb gezien een Vodafone tekentje zien staan op het snelkoppelingsknopje. Voor zover ik weet heb ik ook nog nooit een los pakket gezien met de zilveren editie.
Met de allereerste firmware was dat zo ja...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:50 schreef Jett het volgende:
mooie foto's maakt dat ding, alleenje moet die knop zo lang indrukken en als je eindelijk die klik hoort moet je lang wachten anders verneuk je je foto.
vriendinnetje heeft die telefoon, en bij die deed die fuckin langzaamquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Met de allereerste firmware was dat zo ja...
Wat P-style zegt: als je de firmware even update heb je daar dus nog amper last vanquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:50 schreef Jett het volgende:
mooie foto's maakt dat ding, alleenje moet die knop zo lang indrukken en als je eindelijk die klik hoort moet je lang wachten anders verneuk je je foto.
Ligt er ook wel aan welke geheugenkaart je erin heb zitten, ik heb een vrij snelle kaart en dat scheelt toch welquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef Jett het volgende:
[..]
vriendinnetje heeft die telefoon, en bij die deed die fuckin langzaam
Hij staat bij vodafone.nl als zijnde web only. Weet alleen niet of dat voor die 'aanbieding' geldt of dat toestel in die kleur..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Maatje heeft m afgelopen week besteld, maar ik ga m liever in de winkel halen. Morgen eindelijk 1xtje tijd...![]()
hier is ie trouwens zonder vodafone. Maar t zijn belgen dus...
[afbeelding]
Ik heb hetzelffde probleem...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan welke geheugenkaart je erin heb zitten, ik heb een vrij snelle kaart en dat scheelt toch wel
let niet op mij, ik ben aangeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |