abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30707635
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Kamphuys het volgende:

Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.
Maar meneer Kamphuys... aan uw 'signature' te zien, heeft u zelf ook de nodige levenservaring opgedaan... zou je nog een mooi smartlapje van kunnen brouwen
pi_30707766
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Okay... als jij het zegt.
Maar vertel dan eens hoe het bevalt in de Basilicumstraat...?
Prima

Ben getrouwd, heb een dochtertje en we nog steeds gelukkig samen ipv dat een onzekere relatie waar je nooit weet waar je aan toe bent.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 18 september 2005 @ 21:01:46 #253
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_30707823
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:56 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Maar meneer Kamphuys... aan uw 'signature' te zien, heeft u zelf ook de nodige levenservaring opgedaan... zou je nog een mooi smartlapje van kunnen brouwen
Wil je zijn verheven vorm van cultuur niet uitschelden als 'smartlapje' etc..
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_30708427
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef Vivi het volgende:
Maar zodra je er goed uitziet, goed in de markt ligt, wordt je kritischer. Je gokt sneller op een volgende, want die komt altijd wel weer, het verleden wees het uit..en zelfs tussendoor is het aanbod er nog. Je wil die passie, je wil die tintelingen, het ultieme.
Als je kritisch was, zou je weten dat Henk niet het beste is wat je kan overkomen maar het slechtste.
quote:
En daarom ga ik nu niet als een schaapje mijn hartje blootleggen zodat hij er een rondedansje op kan maken.
Dat heb je al ontelbaar keer gedaan. Henk bepaalt het spel, hij heeft de touwtjes in handen, jij bent zijn marionet
pi_30708672
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

En hoe saai is dat. Nee, ze hoeven niet te twijfelen over hun geluk, want stel dat ze dat gaan doen, dan wordt het wel heel erg eng he! Dan moeten ze er misschien wel wat mee
Jij hebt duizenden twijfels en doet er ook niets mee dus wat is het verschil?

Je kunt je verhaal nu wel tot een modern sprookje gaan benoemen met een aantrekkelijke prinses in de hoofdrol die elke prins kan krijgen maar er maar 1 wil om zich boven het tuinkruidenbuurtje te verheffen. Maar zo uniek is jouw verhaal niet, duizenden vrouwen gingen je voor. Ze werden verliefd op een man, die ze niet aan zich kunnen binden wegens ontbrekende passie. Je kunt elk woord dat hij tegen je zei wegen, rationaliseren, romantiseren en psychologiseren. Maar ik kan je een ding vertellen, kikkers worden geen prinsen en jij bent ook geen prinses.
pi_30708914
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je kunt je verhaal nu wel tot een modern sprookje gaan benoemen met een aantrekkelijke prinses in de hoofdrol die elke prins kan krijgen maar er maar 1 wil om zich boven het tuinkruidenbuurtje te verheffen. Maar zo uniek is jouw verhaal niet, duizenden vrouwen gingen je voor. Ze werden verliefd op een man, die ze niet aan zich kunnen binden wegens ontbrekende passie. Je kunt elk woord dat hij tegen je zei wegen, rationaliseren, romantiseren en psychologiseren. Maar ik kan je een ding vertellen, kikkers worden geen prinsen en jij bent ook geen prinses.
* Sc0rPi0n mompelt iets van in je broekzak steken

[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0rPi0n op 18-09-2005 22:01:13 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_30709206
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:54 schreef Moonah het volgende:
Je gebruikt zelf het woord pathetisch.
Ik weet nog een ander moeilijk woord: eufemisme....
Nog een ander moeilijk woord: persiflage.
volgens mij wil Vivi alle R&P-huilies overtroeven met haar smakelijke topics
pi_30709414
Nog een leuk woord: hottentottententententoonstelling...
Power perceived is power achieved.
pi_30709644
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.
O-M-F-G DUDE YOURE FUCKING RIGHT HULDE!!
pi_30709808
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

* Sc0rPi0n mompelt iets van in je broekzak steken
* Sc0rPi0n mompelt mee...

[ Bericht 2% gewijzigd door Sc0rPi0n op 18-09-2005 22:02:09 ]
  zondag 18 september 2005 @ 21:55:45 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30709829
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja hoor, je hebt me door...Ik vind het allemaal zooo sprookjesachtig...
Maar goed, ik beweer niet dat dit verhaal uniek is hoor, alleen die andere verhalen boeien mij niet, want dit gaat over mij en niet over een ander. En kikkers en prinsessen of prinsen...het is allemaal in het oog van de toeschouwer. En zoals mensen veranderen..veranderen gedragingen..behoeftes etc.

Houd eens op met dingen voor me in te vullen. Wat jou het slechtse lijkt wat je kan overkomen, kan later zeer zinnig blijken te zijn. En andersom. Dat heet je leven leven.

Maar bedankt dat je je levenswijsheden met me wilde delen..je klinkt een beetje als een verzuurde schooljuf btw
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 18 september 2005 @ 21:57:35 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30709898
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

* Sc0rPi0n mommelt iets van in je broekzak steken
zeg iets of zeg niets. Niet mommelen
pi_30709988
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:55 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar bedankt dat je je levenswijsheden met me wilde delen..je klinkt een beetje als een verzuurde schooljuf btw
Best triest dat je de persoon die je keihard de waarheid vertelt, je die maar uit moet maken voor verzuurde schooljuf

Wat ben jij dan een wispelturig onzeker geen ruggegraad hebbende vrouw ?
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 18 september 2005 @ 22:01:59 #264
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30710043
De grote "Vivi-show" bestaat niet zonder toeschouwers, hoor..
  zondag 18 september 2005 @ 22:14:08 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30710469
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Woessssj het volgende:
De grote "Vivi-show" bestaat niet zonder toeschouwers, hoor..
Daar heb je wél een punt!

En Xennia, idd, hou eens op met je schooljufgedoe.
Ík ben hier de schooljuf, remember?
Hang jij maar gewoon de psycholoog uit.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_30710549
Eigenlijk diep triest, deze vertoning. Je probeert al 4 topics lang ons ervan te overtuigen dat het drama wat jij "je leven leven" noemt, zo geweldig romantisch en blablabla is. Maar hierbij heb je zelf de "ballen" niet om je bek open te trekken tegen hem en gewoon eens voor 1 keer eerlijk te zijn. Nee, jij pakt het "slimmer" aan. Je gaat je zo ontzettend kinderachtig gedragen, dat hij geen hoogte van je krijgt, zodat jij maar geen "gezichtsverlies" hoeft te lijden. Dat is echt wat je noemt "Je leven leven!".

Als jij echt die "sterke, zelfverzekerde" vrouw bent die je claimt te zijn (en dat betwijfel ik), dan had je hem al lang verteld hoe de vork in de steel zat, en dat je hem niet kan weerstaan, maar dat je van hem af moet. Het feit dat je dit NIET doet, is voor mij bewijs zat dat je niets meer bent dan een zielig hoopje mens dat wanhopig probeert de illusie van een sprookje in stand te houden voor de boze buitenwereld, inclusief Henklief, hoe naief dat sprookje ook is

Ik heb medelijden met je. Werkelijk waar. Zoals jij nu je leven laat beheersen door een wandelende lul met *geen* ballen, is van het niveau groep 5. Dat je dan vervolgens dit onder de noemer "liefde" en "passie" pleurt, siert je intelligentie niveau allerminst.
Verder haal je de al eerder genoemde kinderachtige acties uit, waardoor je intelligentieniveau in mijn opinie alleen maar meer zakt.

De finale begint op jouw statement dat je een vrouw van de wereld zou zijn en dat de mannen voor je in de rij staan. Dit geloof ik ten dele: Ze zullen best in de rij staan, maar eerder voor een avondje non-gecompliceerde sex dan een tijdlang zo`n gecompliceerd karakter met kinderachtige trekjes tevreden te moeten stellen.

Ik zie niet in hoe een man interesse zou hebben in een vrouw zoals jij nu bent, met de opvattingen en statements die je hier verkondigd ben ik er zeker van dat 99% van alle mannen jou zou uitkotsen na verloop van tijd, uitgezonder de drama-queens onder ons, die kicken op zo`n moeilijk geval als jij.

Nu zal je ongetwijfeld weer gaan roepen dat het niet zo is, en dat het allemaal anders is, en dat je werkelijk waar anders bent dan dat je hier post en dat soort gezanik, maar eerlijk gezegd hoor ik slechts 1 ding, en dat is de roepende in de woestijn: "Waarom, waarom wil hij me niet, ik haal alles uit de kast maar hij wil me gewoon niet". En dat is de essentie waar het om draait: jouw narrow-sized wereldje kan afwijzing niet aan, en dat veroorzaakt je gedrag, en dat is best diep triest.

Ik heb medelijden met je. Echt waar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2005 22:26:57 ]
pi_30710631
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:55 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja hoor, je hebt me door...Ik vind het allemaal zooo sprookjesachtig...
Een sprookje met een vleugje drama dan. Of een drama met een vleugje sprookje.
quote:
Maar goed, ik beweer niet dat dit verhaal uniek is hoor,
Jawel hoor, want jij bent ingewikkelder en mooier en kritischer en hebt het daardoor zwaarder dan bijvoorbeeld een Moonah.
quote:
alleen die andere verhalen boeien mij niet, want dit gaat over mij en niet over een ander. En kikkers en prinsessen of prinsen...het is allemaal in het oog van de toeschouwer. En zoals mensen veranderen..veranderen gedragingen..behoeftes etc.
Laat me raden, jij denkt hem wel eens even te kunnen veranderen? Ook daarin zijn duizenden vrouwen je voor gegaan en zij kunnen je allemaal vertellen dat een kikker een kikker blijft, ook al kus je hem nog zo teder. Ook al speel je nog zo hard-to-get.
quote:
Houd eens op met dingen voor me in te vullen. Wat jou het slechtse lijkt wat je kan overkomen, kan later zeer zinnig blijken te zijn. En andersom. Dat heet je leven leven.
Goed maar loop dan ook niet te janken (oh, hij heeft mijn hart weer gebroken. Oh, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld) en kom ook niet om advies vragen. Jij wilt kennelijk keer op keer op je muil gaan, dat is jouw leerschool, leg je erbij neer.
Je leven leven betekent dus jezelf verlagen door de speelbal te zijn van de grillen van een man? Je leven leven betekent dus dat een ander jouw emoties kan bepalen zonder jou ooit terug te kunnen geven waarnaar jij zo verlangt? Ik leef mijn leven liever door het leven in eigen hand te nemen.
quote:
Maar bedankt dat je je levenswijsheden met me wilde delen.
Och, graag gedaan hoor een kleine moeite
Waar is een forum anders voor he.
quote:
.je klinkt een beetje als een verzuurde schooljuf btw
Verzuurd, verzuurd. Laten we het realisme noemen en ontdaan van alle hinderlijke naiviteiten en stabiel.
pi_30710734
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:14 schreef Moonah het volgende:

[..]

Daar heb je wél een punt!

En Xennia, idd, hou eens op met je schooljufgedoe.
Ík ben hier de schooljuf, remember?
Hang jij maar gewoon de psycholoog uit.
Laten we nou niet polariseren maar onze krachten bundelen
pi_30710793
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef Scorpie het volgende:
-
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 18 september 2005 @ 22:25:50 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30710854
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Laten we nou niet polariseren maar onze krachten bundelen
Zou het zoden aan de dijk zetten?
Ik mis milagro nog in dit topic.
pi_30710882
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ben getrouwd, heb een dochtertje en we nog steeds gelukkig samen ipv dat een onzekere relatie waar je nooit weet waar je aan toe bent.
En de passie...?

Dit is wel serieus bedoeld, hoor. Vraag het me echt af. Wat passie voor de één betekent, en voor de ander.
(Passie in de Basilicumstraat versus Passie in de Porsche, zeg maar...)
pi_30710930
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zou het zoden aan de dijk zetten?
Nee, maar ach het houdt een psycholoog van de straat
quote:
Ik mis milagro nog in dit topic.
En Muus
  zondag 18 september 2005 @ 22:28:41 #273
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30710940
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

En de passie...?

Dit is wel serieus bedoeld, hoor. Vraag het me echt af. Wat passie voor de één betekent, en voor de ander.
Ik woon niet in de tuinkruidenbuurt, maar de arrogantie die van je post afstraalt....
pi_30710952
quote:

[..]

En de passie...?

De passie in de Porsche bestaat niet lieve schat, hij wil alleen maar neuken.
pi_30710974
quote:

[..]

En de passie...?

Passie is niet levenslang houdbaar dus bedenk wat je wilt: passie, of een liefdevolle relatie waar soms weer even de vlam in de pan slaat. En neem verantwoording voor die keuze
  zondag 18 september 2005 @ 22:30:25 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30710984
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Best triest dat je de persoon die je keihard de waarheid vertelt, je die maar uit moet maken voor verzuurde schooljuf

Wat ben jij dan een wispelturig onzeker geen ruggegraad hebbende vrouw ?
Waarom? ten eerste wekte haar "toon" die associatie bij me op, ten tweede, hebben we het hier over de waarheid of over haar interpretatie daarvan. Ik maak trouwens niemand voor iets uit, ik zei "je klinkt als".

Daarbij, wispelturig ben ik ms wel, onzeker...tja, niet extreem eigenlijk over de gehele linie genomen. en ruggegraat is met een "t" maar dat terzijde...heb ik ook zeer zeker, in andere facetten van mijn leven. Was dat niet zo dan zat ik wrs niet zo in mijn maag met mijn eigen gedrag en had ik het allemaal wel best gevonden.
  zondag 18 september 2005 @ 22:32:06 #277
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30711036
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef Xennia het volgende:

En Muus
MUUS zei gewoon één keer haar ding en was zo verstandig het er daarna bij te laten.
Maar wat zou ik aangenaam verrast zijn als ze zich nu bij ons crisisteam zou voegen!
  zondag 18 september 2005 @ 22:34:04 #278
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30711112
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Passie is niet levenslang houdbaar dus bedenk wat je wilt: passie, of een liefdevolle relatie waar soms weer even de vlam in de pan slaat. En neem verantwoording voor die keuze
Waarom kan passie niet levenslang houdbaar zijn?!
pi_30711138
quote:

[..]

En de passie...?

De passie is er nog steeds, die maak je tenslotte zelf.
♥ K, N, R en F ♥
pi_30711139
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Lama. Tegen zulke vragen kan ik niet opboksen, tis net alsof je een kind van 4 uitlegt waarom je in de plee moet pissen en niet op straat.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2005 22:36:11 ]
  zondag 18 september 2005 @ 22:35:05 #281
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30711142
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wees niet bevreesd, in moderne sprookjes kan het wél hoor!
pi_30711188
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef Moonah het volgende:

[..]

MUUS zei gewoon één keer haar ding en was zo verstandig het er daarna bij te laten.
Maar wat zou ik aangenaam verrast zijn als ze zich nu bij ons crisisteam zou voegen!
Op 8 maart 2005 zei MUUS:
quote:
En kom alsjeblieft niet weer aan met verliefdheid of een weak spot, want een roze wolk kennen we allemaal, maar dit is gewoon echte suffe naieviteit. Dit is geen roze wolk, dit is dichte mist.
pi_30711226
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Op 8 maart 2005 zei MUUS:
[..]

Vooruitziende blik had die meid zeg, damn...psycholoog zou een beroep voor haar zijn!
pi_30711227
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef Moonah het volgende:

Ik woon niet in de tuinkruidenbuurt, maar de arrogantie die van je post afstraalt....
Als je alles letterlijk neemt, ja... dán eh...

Ik zeg niet dat die vorm van 'tuinkruidenpassie' niet bestaat, er zijn vele aangrijpende & hartverscheurende romans geschreven over de woeste liefde tussen de man van Dragonpad 13b en de vrouw van 't Citroengraslaantje 2 - én overtuigend.
Ik denk dat het gaat om de interpretatie van het woord 'passie'.
pi_30711254
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]
Ik denk dat het gaat om de interpretatie van het woord 'passie'.
Dan snap jij niet dat je ook passie in een huwelijk kan hebben met kinderen?
  zondag 18 september 2005 @ 22:39:10 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30711280
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Een sprookje met een vleugje drama dan. Of een drama met een vleugje sprookje.
[..]

Jawel hoor, want jij bent ingewikkelder en mooier en kritischer en hebt het daardoor zwaarder dan bijvoorbeeld een Moonah.
Wederom..je legt me woorden in de mond. Voor een psychologe (ik neem tenminste aan dat je dat bent gezien je herhaaldelijke verwijzingen) luister je verdomd slecht.
quote:
Laat me raden, jij denkt hem wel eens even te kunnen veranderen? Ook daarin zijn duizenden vrouwen je voor gegaan en zij kunnen je allemaal vertellen dat een kikker een kikker blijft, ook al kus je hem nog zo teder. Ook al speel je nog zo hard-to-get.
Als je mij zou kennen zou je deze opmerking nooit gemaakt hebben. Juist ik roep altijd om het hardst dat je iemand niet kan of moet willen veranderen...de cruciale fout in veel relaties imo. Je wordt verliefd op iemand zoals diegene is...en dan moet je daar niet aan gaan sleutelen, dit leidt alleen maar tot grote frustraties aan beide kanten.

Het enige wat ik zeg is, dat de behoeftes van mensen kunnen veranderen mettertijd..of dat ze andere prioriteiten kunnen gaan stellen.
quote:
Goed maar loop dan ook niet te janken (oh, hij heeft mijn hart weer gebroken. Oh, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld) en kom ook niet om advies vragen. Jij wilt kennelijk keer op keer op je muil gaan, dat is jouw leerschool, leg je erbij neer.
Je leven leven betekent dus jezelf verlagen door de speelbal te zijn van de grillen van een man? Je leven leven betekent dus dat een ander jouw emoties kan bepalen zonder jou ooit terug te kunnen geven waarnaar jij zo verlangt? Ik leef mijn leven liever door het leven in eigen hand te nemen.
Dit vind ik dan wel weer iets wat ik meeneem.
  zondag 18 september 2005 @ 22:40:29 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30711311
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

De passie is er nog steeds, die maak je tenslotte zelf.
Hoe "maak" je passie in godsnaam?!
Lijkt me een gat in de markt als je dat kan bottelen
pi_30711317
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vooruitziende blik had die meid zeg, damn...psycholoog zou een beroep voor haar zijn!
Dan had iedereen in dat topic een vooruitziende blik. De waarheid is echter dat de feiten van nu dezelfde feiten zijn als die in maart. Er is gewoon niets veranderd, Vivi draait nog in hetzelfde kringetje
  zondag 18 september 2005 @ 22:44:00 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30711396
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:39 schreef Vivi het volgende:
Juist ik roep altijd om het hardst dat je iemand niet kan of moet willen veranderen...
Mss moet je dan eens wat beter daarnaar luisteren.
Je wil Henk immers wel veranderen. Van een vent die 's nachts paëlla voor je kookt en je daarna een flinke beurt geeft naar een liefdevolle, passionele partner voor het leven.
pi_30711408
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoe "maak" je passie in godsnaam?!
Lijkt me een gat in de markt als je dat kan bottelen
Zoek jij nu eens nou maar eens een man die je aan je kan binden, dan praten we verder over passie.
♥ K, N, R en F ♥
pi_30711415
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan had iedereen in dat topic een vooruitziende blik. De waarheid is echter dat de feiten van nu dezelfde feiten zijn als die in maart. Er is gewoon niets veranderd, Vivi draait nog in hetzelfde kringetje
Oke, maar wat de neuk doen wij nog hier, verspilde energie? Pleur een link van dat vorige topic, en sluit de boel, dit is forum vervuiling van het ergste soort!
  zondag 18 september 2005 @ 22:44:45 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30711426
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wees niet bevreesd, in moderne sprookjes kan het wél hoor!
Waarom zou het niet kunnen?!

Ik laat nog even in het midden of ik zelf denk dat het kan btw..maar ik ben benieuwd naar de onderbouwing van de stelling
  zondag 18 september 2005 @ 22:45:16 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30711441
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Xennia het volgende:

Er is gewoon niets veranderd,
Zelfs de users en hun adviezen zijn hetzelfde!
Behalve MUUSke dan...
pi_30711450
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:38 schreef Scorpie het volgende:

Dan snap jij niet dat je ook passie in een huwelijk kan hebben met kinderen?
Ja hoor, snap ik best. Wil ik wel in geloven, waarom niet? Ik denk wel dat het zeldzaam is, en je hoort vaak dat je 'eraan moet werken' (en daar word je niet vrolijk van), maar ik gelóóf erin!

Als je uiteindelijk de juiste treft... ja, dan kan het. Oók aan de Basilicumlaan. Of júist.
pi_30711462
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je wil Henk immers wel veranderen. Van een vent die 's nachts paëlla voor je kookt en je daarna een flinke beurt geeft naar een liefdevolle, passionele partner voor het leven.
Neenee ze wil zijn behoeftes veranderen. Van een man die behoefte heeft aan paella en een zaadlozing naar een man die behoefte heeft aan een kruidentuin maar tegelijkertijd de passie erin houdt
  zondag 18 september 2005 @ 22:47:15 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30711509
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dat is niet zozeer veranderen als wel upgraden

Nieuw programma voor Talpa: Pimp my fuckbuddy,
pi_30711521
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, maar wat de neuk doen wij nog hier, verspilde energie? Pleur een link van dat vorige topic, en sluit de boel, dit is forum vervuiling van het ergste soort!
Het waren volgens mij 5 vrijwel identieke topics. En inderdaad is het verspilling van energie, maar ik heb kennelijk toch te veel energie
pi_30711536
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarom zou het niet kunnen?!

Ik laat nog even in het midden of ik zelf denk dat het kan btw..maar ik ben benieuwd naar de onderbouwing van de stelling
Op zich een interessante vraag en een eigen topic waard
pi_30711543
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja hoor, snap ik best. Wil ik wel in geloven, waarom niet? Ik denk wel dat het zeldzaam is, en je hoort vaak dat je 'eraan moet werken' (en daar word je niet vrolijk van), maar ik gelóóf erin!

Als je uiteindelijk de juiste treft... ja, dan kan het. Oók aan de Basilicumlaan. Of júist.
De passie is er altijd, maar volgens mij kijk jij teveel naar je ouders , want je doet nu net dat de passie verdwijnt zodra je een gezinnetje hebt.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 18 september 2005 @ 22:49:25 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30711572
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zoek jij nu eens nou maar eens een man die je aan je kan binden, dan praten we verder over passie.
Alsof me dat nog nooit gelukt is...1 x 3 jaar en 1 x 5 jaar..kan dat ermee door, O Gij Alwetende?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')