Maar meneer Kamphuys... aan uw 'signature' te zien, heeft u zelf ook de nodige levenservaring opgedaan... zou je nog een mooi smartlapje van kunnen brouwenquote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Kamphuys het volgende:
Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.![]()
Primaquote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Okay... als jij het zegt.
Maar vertel dan eens hoe het bevalt in de Basilicumstraat...?
Wil je zijn verheven vorm van cultuur niet uitschelden als 'smartlapje' etc..quote:Op zondag 18 september 2005 20:56 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maar meneer Kamphuys... aan uw 'signature' te zien, heeft u zelf ook de nodige levenservaring opgedaan... zou je nog een mooi smartlapje van kunnen brouwen![]()
Als je kritisch was, zou je weten dat Henk niet het beste is wat je kan overkomen maar het slechtste.quote:Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef Vivi het volgende:
Maar zodra je er goed uitziet, goed in de markt ligt, wordt je kritischer. Je gokt sneller op een volgende, want die komt altijd wel weer, het verleden wees het uit..en zelfs tussendoor is het aanbod er nog. Je wil die passie, je wil die tintelingen, het ultieme.
Dat heb je al ontelbaar keer gedaan. Henk bepaalt het spel, hij heeft de touwtjes in handen, jij bent zijn marionetquote:En daarom ga ik nu niet als een schaapje mijn hartje blootleggen zodat hij er een rondedansje op kan maken.
Jij hebt duizenden twijfels en doet er ook niets mee dus wat is het verschil?quote:Op zondag 18 september 2005 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
En hoe saai is dat. Nee, ze hoeven niet te twijfelen over hun geluk, want stel dat ze dat gaan doen, dan wordt het wel heel erg eng he! Dan moeten ze er misschien wel wat mee![]()
* Sc0rPi0n mompelt iets van in je broekzak stekenquote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt duizenden twijfels en doet er ook niets mee dus wat is het verschil?
Je kunt je verhaal nu wel tot een modern sprookje gaan benoemen met een aantrekkelijke prinses in de hoofdrol die elke prins kan krijgen maar er maar 1 wil om zich boven het tuinkruidenbuurtje te verheffen. Maar zo uniek is jouw verhaal niet, duizenden vrouwen gingen je voor. Ze werden verliefd op een man, die ze niet aan zich kunnen binden wegens ontbrekende passie. Je kunt elk woord dat hij tegen je zei wegen, rationaliseren, romantiseren en psychologiseren. Maar ik kan je een ding vertellen, kikkers worden geen prinsen en jij bent ook geen prinses.
Nog een ander moeilijk woord: persiflage.quote:Op zondag 18 september 2005 14:54 schreef Moonah het volgende:
Je gebruikt zelf het woord pathetisch.
Ik weet nog een ander moeilijk woord: eufemisme....
O-M-F-G DUDE YOURE FUCKING RIGHTquote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.![]()
* Sc0rPi0n mompelt mee...quote:Op zondag 18 september 2005 21:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
* Sc0rPi0n mompelt iets van in je broekzak steken
Ja hoor, je hebt me door...Ik vind het allemaal zooo sprookjesachtig...quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt duizenden twijfels en doet er ook niets mee dus wat is het verschil?
Je kunt je verhaal nu wel tot een modern sprookje gaan benoemen met een aantrekkelijke prinses in de hoofdrol die elke prins kan krijgen maar er maar 1 wil om zich boven het tuinkruidenbuurtje te verheffen. Maar zo uniek is jouw verhaal niet, duizenden vrouwen gingen je voor. Ze werden verliefd op een man, die ze niet aan zich kunnen binden wegens ontbrekende passie. Je kunt elk woord dat hij tegen je zei wegen, rationaliseren, romantiseren en psychologiseren. Maar ik kan je een ding vertellen, kikkers worden geen prinsen en jij bent ook geen prinses.
quote:Op zondag 18 september 2005 21:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
* Sc0rPi0n mommelt iets van in je broekzak steken
Best triest dat je de persoon die je keihard de waarheid vertelt, je die maar uit moet maken voor verzuurde schooljufquote:Op zondag 18 september 2005 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar bedankt dat je je levenswijsheden met me wilde delen..je klinkt een beetje als een verzuurde schooljuf btw
Daar heb je wél een punt!quote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Woessssj het volgende:
De grote "Vivi-show" bestaat niet zonder toeschouwers, hoor..
Een sprookje met een vleugje drama dan. Of een drama met een vleugje sprookje.quote:Op zondag 18 september 2005 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt me door...Ik vind het allemaal zooo sprookjesachtig...![]()
Jawel hoor, want jij bent ingewikkelder en mooier en kritischer en hebt het daardoor zwaarder dan bijvoorbeeld een Moonah.quote:Maar goed, ik beweer niet dat dit verhaal uniek is hoor,
Laat me raden, jij denkt hem wel eens even te kunnen veranderen? Ook daarin zijn duizenden vrouwen je voor gegaan en zij kunnen je allemaal vertellen dat een kikker een kikker blijft, ook al kus je hem nog zo teder. Ook al speel je nog zo hard-to-get.quote:alleen die andere verhalen boeien mij niet, want dit gaat over mij en niet over een ander. En kikkers en prinsessen of prinsen...het is allemaal in het oog van de toeschouwer. En zoals mensen veranderen..veranderen gedragingen..behoeftes etc.
Goed maar loop dan ook niet te janken (oh, hij heeft mijn hart weer gebroken. Oh, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld) en kom ook niet om advies vragen. Jij wilt kennelijk keer op keer op je muil gaan, dat is jouw leerschool, leg je erbij neer.quote:Houd eens op met dingen voor me in te vullen. Wat jou het slechtse lijkt wat je kan overkomen, kan later zeer zinnig blijken te zijn. En andersom. Dat heet je leven leven.
Och, graag gedaan hoor een kleine moeitequote:Maar bedankt dat je je levenswijsheden met me wilde delen.
Verzuurd, verzuurd. Laten we het realisme noemen en ontdaan van alle hinderlijke naiviteiten en stabiel.quote:.je klinkt een beetje als een verzuurde schooljuf btw
Laten we nou niet polariseren maar onze krachten bundelenquote:Op zondag 18 september 2005 22:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daar heb je wél een punt!
En Xennia, idd, hou eens op met je schooljufgedoe.
Ík ben hier de schooljuf, remember?
Hang jij maar gewoon de psycholoog uit.
Zou het zoden aan de dijk zetten?quote:Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Laten we nou niet polariseren maar onze krachten bundelen
En de passie...?quote:Op zondag 18 september 2005 21:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ben getrouwd, heb een dochtertje en we nog steeds gelukkig samen ipv dat een onzekere relatie waar je nooit weet waar je aan toe bent.
Nee, maar ach het houdt een psycholoog van de straatquote:
En Muusquote:Ik mis milagro nog in dit topic.
Ik woon niet in de tuinkruidenbuurt, maar de arrogantie die van je post afstraalt....quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En de passie...?
Dit is wel serieus bedoeld, hoor. Vraag het me echt af. Wat passie voor de één betekent, en voor de ander.
(Passie in de Basilicumstraat versus Passie in de Porsche, zeg maar...)
De passie in de Porsche bestaat niet lieve schat, hij wil alleen maar neuken.quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En de passie...?
Dit is wel serieus bedoeld, hoor. Vraag het me echt af. Wat passie voor de één betekent, en voor de ander.
Passie is niet levenslang houdbaar dus bedenk wat je wilt: passie, of een liefdevolle relatie waar soms weer even de vlam in de pan slaat. En neem verantwoording voor die keuzequote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En de passie...?
Waarom? ten eerste wekte haar "toon" die associatie bij me op, ten tweede, hebben we het hier over de waarheid of over haar interpretatie daarvan. Ik maak trouwens niemand voor iets uit, ik zei "je klinkt als".quote:Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Best triest dat je de persoon die je keihard de waarheid vertelt, je die maar uit moet maken voor verzuurde schooljuf![]()
Wat ben jij dan een wispelturig onzeker geen ruggegraad hebbende vrouw ?
MUUS zei gewoon één keer haar ding en was zo verstandig het er daarna bij te laten.quote:
Waarom kan passie niet levenslang houdbaar zijn?!quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Passie is niet levenslang houdbaar dus bedenk wat je wilt: passie, of een liefdevolle relatie waar soms weer even de vlam in de pan slaat. En neem verantwoording voor die keuze
De passie is er nog steeds, die maak je tenslotte zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En de passie...?
Lama. Tegen zulke vragen kan ik niet opboksen, tis net alsof je een kind van 4 uitlegt waarom je in de plee moet pissen en niet op straat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom kan passie niet levenslang houdbaar zijn?!
Wees niet bevreesd, in moderne sprookjes kan het wél hoor!quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom kan passie niet levenslang houdbaar zijn?!
Op 8 maart 2005 zei MUUS:quote:Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
MUUS zei gewoon één keer haar ding en was zo verstandig het er daarna bij te laten.
Maar wat zou ik aangenaam verrast zijn als ze zich nu bij ons crisisteam zou voegen!
quote:En kom alsjeblieft niet weer aan met verliefdheid of een weak spot, want een roze wolk kennen we allemaal, maar dit is gewoon echte suffe naieviteit. Dit is geen roze wolk, dit is dichte mist.
Als je alles letterlijk neemt, ja... dán eh...quote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef Moonah het volgende:
Ik woon niet in de tuinkruidenbuurt, maar de arrogantie die van je post afstraalt....
Dan snap jij niet dat je ook passie in een huwelijk kan hebben met kinderen?quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de interpretatie van het woord 'passie'.
Wederom..je legt me woorden in de mond. Voor een psychologe (ik neem tenminste aan dat je dat bent gezien je herhaaldelijke verwijzingen) luister je verdomd slecht.quote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een sprookje met een vleugje drama dan. Of een drama met een vleugje sprookje.
[..]
Jawel hoor, want jij bent ingewikkelder en mooier en kritischer en hebt het daardoor zwaarder dan bijvoorbeeld een Moonah.
Als je mij zou kennen zou je deze opmerking nooit gemaakt hebben. Juist ik roep altijd om het hardst dat je iemand niet kan of moet willen veranderen...de cruciale fout in veel relaties imo. Je wordt verliefd op iemand zoals diegene is...en dan moet je daar niet aan gaan sleutelen, dit leidt alleen maar tot grote frustraties aan beide kanten.quote:Laat me raden, jij denkt hem wel eens even te kunnen veranderen? Ook daarin zijn duizenden vrouwen je voor gegaan en zij kunnen je allemaal vertellen dat een kikker een kikker blijft, ook al kus je hem nog zo teder. Ook al speel je nog zo hard-to-get.
Dit vind ik dan wel weer iets wat ik meeneem.quote:Goed maar loop dan ook niet te janken (oh, hij heeft mijn hart weer gebroken. Oh, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld) en kom ook niet om advies vragen. Jij wilt kennelijk keer op keer op je muil gaan, dat is jouw leerschool, leg je erbij neer.
Je leven leven betekent dus jezelf verlagen door de speelbal te zijn van de grillen van een man? Je leven leven betekent dus dat een ander jouw emoties kan bepalen zonder jou ooit terug te kunnen geven waarnaar jij zo verlangt? Ik leef mijn leven liever door het leven in eigen hand te nemen.
Hoe "maak" je passie in godsnaam?!quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
De passie is er nog steeds, die maak je tenslotte zelf.
Dan had iedereen in dat topic een vooruitziende blik. De waarheid is echter dat de feiten van nu dezelfde feiten zijn als die in maart. Er is gewoon niets veranderd, Vivi draait nog in hetzelfde kringetjequote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruitziende blik had die meid zeg, damn...psycholoog zou een beroep voor haar zijn!
Mss moet je dan eens wat beter daarnaar luisteren.quote:Op zondag 18 september 2005 22:39 schreef Vivi het volgende:
Juist ik roep altijd om het hardst dat je iemand niet kan of moet willen veranderen...
Zoek jij nu eens nou maar eens een man die je aan je kan binden, dan praten we verder over passie.quote:Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe "maak" je passie in godsnaam?!
Lijkt me een gat in de markt als je dat kan bottelen
Oke, maar wat de neuk doen wij nog hier, verspilde energie? Pleur een link van dat vorige topic, en sluit de boel, dit is forum vervuiling van het ergste soort!quote:Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan had iedereen in dat topic een vooruitziende blik. De waarheid is echter dat de feiten van nu dezelfde feiten zijn als die in maart. Er is gewoon niets veranderd, Vivi draait nog in hetzelfde kringetje
Waarom zou het niet kunnen?!quote:Op zondag 18 september 2005 22:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd, in moderne sprookjes kan het wél hoor!
Zelfs de users en hun adviezen zijn hetzelfde!quote:
Ja hoor, snap ik best. Wil ik wel in geloven, waarom niet? Ik denk wel dat het zeldzaam is, en je hoort vaak dat je 'eraan moet werken' (en daar word je niet vrolijk van), maar ik gelóóf erin!quote:Op zondag 18 september 2005 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Dan snap jij niet dat je ook passie in een huwelijk kan hebben met kinderen?
Neenee ze wil zijn behoeftes veranderen. Van een man die behoefte heeft aan paella en een zaadlozing naar een man die behoefte heeft aan een kruidentuin maar tegelijkertijd de passie erin houdtquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mss moet je dan eens wat beter daarnaar luisteren.
Je wil Henk immers wel veranderen. Van een vent die 's nachts paëlla voor je kookt en je daarna een flinke beurt geeft naar een liefdevolle, passionele partner voor het leven.
Nou, dat is niet zozeer veranderen als wel upgradenquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mss moet je dan eens wat beter daarnaar luisteren.
Je wil Henk immers wel veranderen. Van een vent die 's nachts paëlla voor je kookt en je daarna een flinke beurt geeft naar een liefdevolle, passionele partner voor het leven.
Het waren volgens mij 5 vrijwel identieke topics. En inderdaad is het verspilling van energie, maar ik heb kennelijk toch te veel energiequote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, maar wat de neuk doen wij nog hier, verspilde energie? Pleur een link van dat vorige topic, en sluit de boel, dit is forum vervuiling van het ergste soort!
Op zich een interessante vraag en een eigen topic waardquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?!
Ik laat nog even in het midden of ik zelf denk dat het kan btw..maar ik ben benieuwd naar de onderbouwing van de stelling
De passie is er altijd, maar volgens mij kijk jij teveel naar je ouders , want je doet nu net dat de passie verdwijnt zodra je een gezinnetje hebt.quote:Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja hoor, snap ik best. Wil ik wel in geloven, waarom niet? Ik denk wel dat het zeldzaam is, en je hoort vaak dat je 'eraan moet werken' (en daar word je niet vrolijk van), maar ik gelóóf erin!
Als je uiteindelijk de juiste treft... ja, dan kan het. Oók aan de Basilicumlaan. Of júist.
Alsof me dat nog nooit gelukt is...1 x 3 jaar en 1 x 5 jaar..kan dat ermee door, O Gij Alwetende?quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Zoek jij nu eens nou maar eens een man die je aan je kan binden, dan praten we verder over passie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |