abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 15:41:34 #201
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_30697475
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef Kamphuys het volgende:
[afbeelding]

Kost maar een paar honderd e, maar ja, weten vrouwen veel
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_30697929
Wij willen een update! Wat een leuk topic dit, die Henk is echt de bomb, Vivi denkt dat hij echt gaat twijfelen aan zichzelf!! Ge-wel-dig! Je snapt mannen echt niet he!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2005 15:57:14 ]
pi_30697973
Dit topic gaat binnen de 24 uur vol komen, ik voel het
  zondag 18 september 2005 @ 16:09:09 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30698319
Jongens, hij is echt niet rijk...het was een hele oude porsche
En Moonah...ik weet nu wel wat je van mij vind..en echt, irl ben ik redelijk normaal. Ik heb ook geen zin om mezelf te blijven verantwoorden en verdedigen...maar voor de laatste keer; ik bezit toch echt over een gezonde dosis zelfvertrouwen, ik gooi mezelf niet standaard in de uitverkoop, zoals ik al zei, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, bij niemand.

ik begrijp ook niet van mezelf wat het nu precies is wat me aantrekt in een man die duidelijk van spelletjes houdt en niet voor me kiest, terwijl ik echt al 10 x een vriendje zou kunnen hebben dat dat wel doet..misschien is er wel iets mis met me ja. Op dat gebied. Denk je nu echt dat ik me er zo mee bezig zou houden als ik me dat niet afvroeg. Ik snap het idd niet, en wrs ben ik ook heel erg naief in dit opzicht, want ik ben het niet gewend om spelletjes (te hoeven) spelen.

Daarbij; hoe kan mijn leven een toneelspel zijn als ik mezelf zo in de kaarten laat kijken according to you...congruentie is hierin ver te zoeken dus.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30699736
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:09 schreef Vivi het volgende:
..misschien is er wel iets mis met me ja.
DING DING DING WE HAVE A WINNER!!!
  zondag 18 september 2005 @ 16:55:09 #206
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30699823
incongruenties zijn een must, mits je constructief aan iets werkt met iemand die je als gelijkwaardig ziet. Dat weet je zelf toch ook wel?

(incongruntie is een mooi woord voor onenigheid)
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30699825
TVP
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 18 september 2005 @ 17:08:22 #208
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_30700171
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

DING DING DING WE HAVE A WINNER!!!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_30701036
Neucken, lmd
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30701243
Oh haha, nu t topic beetje doorgelezen, jij hebt ze emotioneel niet helemaal op een rijtje heb ik t idee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30701621
quote:
En Moonah...ik weet nu wel wat je van mij vind..en echt, irl ben ik redelijk normaal. Ik heb ook geen zin om mezelf te blijven verantwoorden en verdedigen...maar voor de laatste keer; ik bezit toch echt over een gezonde dosis zelfvertrouwen, ik gooi mezelf niet standaard in de uitverkoop, zoals ik al zei, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, bij niemand.

ik begrijp ook niet van mezelf wat het nu precies is wat me aantrekt in een man die duidelijk van spelletjes houdt en niet voor me kiest, terwijl ik echt al 10 x een vriendje zou kunnen hebben dat dat wel doet..misschien is er wel iets mis met me ja. Op dat gebied.
Vivi, je bent gewoon een verwend prinsesje die het niet trekt dat ze niet kan krijgen cq. houden wat haar hartje begeert. En ik vraag me af of het wel echt Henk is die je begeert, of hetgeen wat je niet kan krijgen/houden plus je houdt van het drama wat dit met zich mee brengt. Maar ik val in herhaling. Volgens mij heb ik dit al in zeker 4 van je topics gezegd.
pi_30701701
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vivi, je bent gewoon een verwend prinsesje die het niet trekt dat ze niet kan krijgen cq. houden wat haar hartje begeert. En ik vraag me af of het wel echt Henk is die je begeert, of hetgeen wat je niet kan krijgen/houden plus je houdt van het drama wat dit met zich mee brengt. Maar ik val in herhaling. Volgens mij heb ik dit al in zeker 4 van je topics gezegd.
[VIVI modus]

Ja maar het is toch echt niet zo! Want:
<reeks van beweringen over persoonlijkheid>
<verhaal van nieuwe, domme actie>
<bewering dat zij sterk in de schoenen staat>
<tegenspreking van hierboven genoemd feit>
<afsluiting door middel van nieuwe domme actie>

[/modus]
  zondag 18 september 2005 @ 18:08:24 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30702048
quote:

ik begrijp ook niet van mezelf wat het nu precies is wat me aantrekt in een man die duidelijk van spelletjes houdt en niet voor me kiest, terwijl ik echt al 10 x een vriendje zou kunnen hebben dat dat wel doet..misschien is er wel iets mis met me ja. Op dat gebied. Denk je nu echt dat ik me er zo mee bezig zou houden als ik me dat niet afvroeg. Ik snap het idd niet, en wrs ben ik ook heel erg naief in dit opzicht, want ik ben het niet gewend om spelletjes (te hoeven) spelen.

Daarbij; hoe kan mijn leven een toneelspel zijn als ik mezelf zo in de kaarten laat kijken according to you...congruentie is hierin ver te zoeken dus.
Je kunt nu wel zo geïrriteerd op me reageren, maar jíj bent degene die in herhaling blijft vallen. Je wil je niet blijven verantwoorden, doe dat dan ook niet. Maar blijf ook niet doorzeiken over dat je het allemaal niet begrijpt. Want als je dat doet, krijg je dus óók mensen zoals ik over je heen. En niet alleen degenen die het verhaal nog niet zo uit den treure kennen, en die dan een advies geven dat jij wél wil horen. Of hen die je puur uitlachen, grapjes om je maken waar jij dan weer kokketerend, quasi verontwaardigd op kunt reageren.

Hoe meer jij hier post, hoe ongeloofwaardiger mijn hele beeld van jou wordt. Je zult zelf vast geloven dat je een gezonde dosis zelfvertrouwen hebt, míj bewijs je met dit hele overdramagedoe alleen het tegendeel. Immers, het gaat hier om het allerdiepste van je ziel. Voor de rest zul je het allemaal vast aardig redden hoor, maar dit allerintiemste laat (voor mij iig) zien hoe je echt en werkelijk in elkaar zit. Je laat met je spelen en je trapt er met open ogen in.

En omdat ik de link tussen 'je in de kaarten laten kijken' en 'het opgevoerde toneelspel' kennelijk niet duidelijk genoeg heb gemaakt, zal ik proberen het beter uit te leggen: Hier op het forum laat je zien hoe enorm in de war je raakt van al dit gedoe (overigens begrijpelijk ). Da's op zich best eerlijk en oprecht. Daarmee laat je je in de kaarten kijken, je geeft jezelf bloot. Naar Henk toe hou je je groot. Je schreef het vannacht nog: "Ik doe alsof ik me vermaak." Als mensen je suggesties aan de hand doen die in jouw straatje van toneelspel passen, ga je daarop in ("Ga met iemand anders praten." "Laat zien dat je iemand anders mee naar huis neemt."). Dat noem ik toneelspel. Je gaat niet oprecht met een ander praten, want je wil eigenlijk met Henk praten. Je neemt niet iemand mee naar huis omdat je diegene leuk vindt, maar je wil Henk jaloers maken.

Dit hele gedoe neemt al meer dan een jaar in beslag. Het is allesoverheersend in je leven. Dan trek ik dus idd de conclusie dat je leven een behoorlijke farce is.

Toen ik gisteravond je nieuwe (dit) topic zag, had ik echt genoeg van dit hele gedoe en besloot niet te lezen/reageren. Vanmiddag kon ik de verleiding niet weerstaan (forgive me, het zal je niet onbekend voorkomen... ) en voelde ik dus de behoefte je de ongezouten waarheid te vertellen. Tja, part of the deal. Of het je nu irriteert of niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 september 2005 @ 18:10:00 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30702095
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Xennia het volgende:
Maar ik val in herhaling.
Wie niet?
pi_30702166
volgens mij heeft de TS beetje obessieve neigingen naar die Henk figuur toe
pi_30702236
En Vivi kennelijk geloof je er nog steeds in dat Henk ooit het licht ziet en jullie lang en gelukkig zullen leven. Welnu het hoogst haalbare is een knipperlichtrelatie vol aantrekken en afstoten. Dit zal je niet gelukkig maken, maar misschien wil je dat ook wel helemaal niet. Misschien ben je wel verliefd op de drama's rondom een knipperlichtrelatie.
Je zet je leven nu behoorlijk in de wacht voor hem, je verspeelt je kansen op andere relaties die je wellicht wel gelukkig maken. Je komt niemand anders tegen omdat je Henk niet hebt losgelaten. Hij beheerst je leven. En ik meen me te herinneren dat je wel graag een langdurige relatie en kinderen wilt. Hiermee kun je niet eeuwig wachten.
  zondag 18 september 2005 @ 18:35:05 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30702882
Gekker dan Vivi zijn ze niet te krijgen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 18 september 2005 @ 19:01:45 #218
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30703732
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Gekker dan Vivi zijn ze niet te krijgen

wat doe jij hier. ga trug naar TRU
kunnen we een conspiracy/mind control topic maken over dit geval apart
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zondag 18 september 2005 @ 19:12:27 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30704074
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:08 schreef Moonah het volgende:
*verhaal*
[..]
Moonah..Jij reageert hier geirriteerd op mij. En dat snap ik best wel, want ik zou er ook geirriteerd door raken..Hell, ik raak zelfs al door mezelf geirriteerd, omdat ik niet begrijp wat deze man nou in me losmaakt wat al die anderen nooit hebben gedaan, en ik soms echt een hekel aan mezelf heb door de dingen die ik doe (of nalaat) . Die dingen passen niet bij mij..niet bij zoals ik mezelf altijd heb gekend.

Maar ik vind het (zoals iedereen) niet zo leuk om voortdurend te horen, in mooie of minder mooie bewoordingen, wat een domme muts ik ben. Dat weet ik nml. al. Ik probeer erachter te komen waarom ik me zo gedraag, bij hem dan.

En natuurlijk houd ik me groot..als je dat toneelspel wil noemen, soit.

Maar ik ga niet het laatste beetje suggestie van onafhankelijkheid teniet doen.
Natuurlijk wil ik liever met hem praten dan met een ander, natuurlijk wil ik gewoon kunnen zeggen wat ik voel en hoe verdrietig het me maakt.

Maar het levert me niets op, behalve dat de vernedering nog ultiemer wordt (voor zover mogelijk).

Het enige "machtsmiddel"wat ik nog over heb, is hem te laten geloven dat hij geen invloed meer op me heeft. Als ik toegeef wat er werkelijk in me omgaat ben ik ook dat kwijt.

En ik hoop door me nu zo op te stellen, mezelf in zoverre los te weken dat ik in die onafhankelijkheid ga geloven. En ja natuurlijk hoopt het irrationele, verliefde deel in mij dat hij "wakker wordt" jaloers wordt of whatever..maar dat is inherent aan de emoties die ik nog steeds naar hem toe heb.
  zondag 18 september 2005 @ 19:20:32 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30704327
Ik wilde nét mijn mening wat nuanceren, en nu heb je zelf alweer gereageerd.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik kan me toch ook wel voorstellen dat je wél een gezond zelfvertrouwen hebt. Maar dat Henk juist een zwakke plek raakt waardoor je gaat 'wankelen'.

Wat ik echter níet begrijp is dat je het zó toelaat. Dat je zoiets kansloos zó allesoverheersend laat zijn in je leven. Je vernedert jezelf. Dat snap ik niet. Je weet toch wat je waard bent?

Xennia noemde het 'verwende prinsessengedrag' en ik heb in een eerder topic ook al genoemd dat het ws helemaal niet om Henk gaat maar puur om het feit dat hij jou niet wil. Heb je daar al eens heel serieus voor jezelf over nagedacht en er evt, als je dat durft, met mensen over gepraat? Ik denk echt dat daar de crux zit...
  zondag 18 september 2005 @ 19:22:30 #221
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30704380
Ja leuk, maar worden hier nog wat oortjes gewassen of hoe zit dat?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 18 september 2005 @ 19:23:20 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30704403
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef Vivi het volgende:
En natuurlijk houd ik me groot..als je dat toneelspel wil noemen, soit.

Maar ik ga niet het laatste beetje suggestie van onafhankelijkheid teniet doen.
Natuurlijk wil ik liever met hem praten dan met een ander, natuurlijk wil ik gewoon kunnen zeggen wat ik voel en hoe verdrietig het me maakt.

Maar het levert me niets op, behalve dat de vernedering nog ultiemer wordt (voor zover mogelijk).

Het enige "machtsmiddel"wat ik nog over heb, is hem te laten geloven dat hij geen invloed meer op me heeft. Als ik toegeef wat er werkelijk in me omgaat ben ik ook dat kwijt.
Je kunt ook eerlijk naar hem zijn en zeggen dat je het vreselijk moeilijk vindt hem los te laten. Maar dat het móet. Omdat je er gek van wordt dat jij meer wil dan hij. Dan hoef je niet de schijn op te houden, hoef je geen toneelspel op te voeren, dan kun je trouw zijn aan jezelf. Dan kan híj laten zien dat hij werkelijk om je geeft door de afstand te respecteren ipv zich te blijven opdringen.
  zondag 18 september 2005 @ 19:39:20 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30704837
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:20 schreef Moonah het volgende:
Ik wilde nét mijn mening wat nuanceren, en nu heb je zelf alweer gereageerd.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik kan me toch ook wel voorstellen dat je wél een gezond zelfvertrouwen hebt. Maar dat Henk juist een zwakke plek raakt waardoor je gaat 'wankelen'.
Precies. Ik snap niet dat hij zo'n effect op me heeft dat ik me zo anders gedraag dan dat ik mezelf ken en altijd heb gehandeld.
quote:
Wat ik echter níet begrijp is dat je het zó toelaat. Dat je zoiets kansloos zó allesoverheersend laat zijn in je leven. Je vernedert jezelf. Dat snap ik niet. Je weet toch wat je waard bent?
Ja, dat weet ik ook, nogmaals...ms houd ik me daarom er zo mee bezig, omdat ik het mechanisme niet snap.
quote:
Xennia noemde het 'verwende prinsessengedrag' en ik heb in een eerder topic ook al genoemd dat het ws helemaal niet om Henk gaat maar puur om het feit dat hij jou niet wil. Heb je daar al eens heel serieus voor jezelf over nagedacht en er evt, als je dat durft, met mensen over gepraat? Ik denk echt dat daar de crux zit...
Ja, natuurlijk heb ik daarover nagedacht. Maar ik denk niet dat dat het is. Een aantal keren leek het erop dat hij wel over de brug wilde komen (natuurlijk alleen maar als ik afstand nam.. ) en toen was het niet zo dat mijn interesse minder werd ofzo. Kijk, ik steek er natuurlijk de draak mee, want het is ook belachelijk allemaal...maar het lijkt idd wel een drug. Als ik bij hem ben wordt ik ook helemaal hyper, als in, belachelijk veel energie, als ik hem een paar dagen niet zo voel ik me uitgewrongen, leeg, van praten met mensen en dingen uit leggen..terwijl bij hem 1 blik genoeg is. Het is moeilijk uit te leggen. Maar Daarom is het zo moeilijk om weg te blijven, alsof mijn accu dan leegloopt ofzo, beter kan ik het niet beschrijven
  zondag 18 september 2005 @ 19:40:44 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30704887
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je kunt ook eerlijk naar hem zijn en zeggen dat je het vreselijk moeilijk vindt hem los te laten. Maar dat het móet. Omdat je er gek van wordt dat jij meer wil dan hij. Dan hoef je niet de schijn op te houden, hoef je geen toneelspel op te voeren, dan kun je trouw zijn aan jezelf. Dan kan híj laten zien dat hij werkelijk om je geeft door de afstand te respecteren ipv zich te blijven opdringen.
Nogmaals, daar ben ik dan net wel te trots voor. Ik gun hem dat niet.
Daarbij heeft hij nu nog op een bepaalde manier interesse in mijn doen en laten omdat ie geen hoogte van me krijgt. Alles op tafel gooien is wel de ultieme afknapper voor een vent.
pi_30704979
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:40 schreef Vivi het volgende:
Nogmaals, daar ben ik dan net wel te trots voor. Ik gun hem dat niet.
Nou, mij lijkt me dat jij je dan de sterkere toont door wel open en eerlijk te durven zijn, de fase van spelletjes spelen achter je te laten en oprecht te staan & gaan voor wat je wilt (en dan mag ik hopen dat datgene wat je wilt is: dit achter je laten )

Ik vind het wel een goed advies. Geen bochtenwringerij meer, geen spelletjes, gewoon met rechte rug het toneel verlaten.
pi_30705174
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:20 schreef Moonah het volgende:
Het 'verwende prinsessengedrag', en ik heb in een eerder topic ook al genoemd dat het ws helemaal niet om Henk gaat maar puur om het feit dat hij jou niet wil. IIk denk echt dat daar de crux zit...
Tuurlijk zit daar de crux! Tuurlijk..!!!

Het zit namelijk zo:
Iemand die jou heel graag wil, is de moeite niet. Die heeft er niks van begrepen - van vrouwen niet, van zichzelf niet, van het hele leven niet.
Maar iemand die jou níet heel graag wil (of alleen een klein beetje...), díe heeft het perfect begrepen. Die weet blijkbaar wat er te halen valt, in dit leven. Die kent het klappen van de zweep. En dus... DIE moet je hebben!!!

Is allemaal onzekerheid, flauwekul, beating around the bush.

Maar jezus, het IS toch zo dat iedereen in de liefde het hoogste wil bereiken? Het beste? Het onbereikbare?

Ik vind dat niet zo gek, hoor.

Ik zou zeggen: je gaat ervoor....................... omdat je het waard bent.

Nou, en dan zal het mis gaan, wat dan nóg?! Dan gaat het maar mis. Dan heb je het in elk geval geprobeerd. 't Is zonde om die gouden kans te laten lopen. Zó vaak komen die gouden kansen niet langs. Je weet niet half hoeveel mensen op deze wereld bang zijn, en laf, en te scheiterig om te vechten voor wat ze écht willen... dat weet je niet half. En bij die groep mensen wil je sowieso niet horen. Die lach je allemaal uit. Die laat je rustig in hun eensgezinswoning in hun 'Tuinkruiden'-buurt zachtjes doodgaan... zachtjes kapot gaan... láát ze maar... het geeft niet... ze hebben er zelf voor gekozen....

Maar JIJ niet!

Het poldermodel is niet van toepassing op de liefde, jongens. Helaas. (Voor veel mensen is dat wél zo, maar dáárom wonen ze ook in de Tuinkruidenbuurt..... met een Opel Astra voor de deur, en anderhalf kind....)
  zondag 18 september 2005 @ 19:56:20 #227
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30705383
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef Nadine26 het volgende:
Tjakka-ga-ervoor-verhaal!
Jij hebt kennelijk nog niet zo veel kennis genomen van The Story of Vivi...
Als een onbereikbare liefde je hele leven beheerst, als zo'n vent een obsessie is geworden, als hij spelletjes met je speelt en je normale functioneren ondermijnt, dan is er imo maar eentje om voor te vechten en dat ben jijzelf (in deze dus Vivi) en vooral níet die vent.
En dat heeft niets maar dan ook niets met Tuinkruidenbuurt te maken maar álles met zelfrespect.
  zondag 18 september 2005 @ 19:58:22 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30705443
quote:
Het zit namelijk zo:
Iemand die jou heel graag wil, is de moeite niet. Die heeft er niks van begrepen - van vrouwen niet, van zichzelf niet, van het hele leven niet.
Maar iemand die jou níet heel graag wil (of alleen een klein beetje...), díe heeft het perfect begrepen. Die weet blijkbaar wat er te halen valt, in dit leven. Die kent het klappen van de zweep. En dus... DIE moet je hebben!!!
Is bovenstaande trouwens jouw visie op ware liefde?
Ik ga toch echt voor iemand die mij helemaal wil.
Never go for second choice.
Graag of niet.

Yuk, playing hard to get.... Da's hooguit iets voor pubers.
pi_30705458
quote:

[..]
bladiebla
Sorry maar dit is echt de reinste flauwekul
Die mensen in het tuinkruidenbuurtje weten tenmiste dat ze monogaam zijn en hoeven niet te twijfelen over hun geluk en of hun partner niet met een ander het nest in is gedoken.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 18 september 2005 @ 20:00:01 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30705493
@ Nadine: Ehmmm...Dit is bijna eng, maar bijna letterlijk wat "Henk" laatst tegen mij zei.

Maar ik ben het ermee eens.

Kijk..de mensen die het minst aantrekkelijk zijn, zijn over het algemeen het meest gelukkig denk ik..het aanbod van partners is niet zo groot, en als er dan 1 langskomt, nou, dan grijp je die! En vervolgens zet je 2 uitgezaagde ganzen voor de ramen en ach..wat maakt het uit als je hart geen sprongetje maakt als je je ega het tuinpad op ziet komen...meer zal er nooit inzitten, en het gros heeft er vrede mee.

Maar zodra je er goed uitziet, goed in de markt ligt, wordt je kritischer. Je gokt sneller op een volgende, want die komt altijd wel weer, het verleden wees het uit..en zelfs tussendoor is het aanbod er nog. Je wil die passie, je wil die tintelingen, het ultieme.

En wat is het waard als je het op een gouden schoteltje krijgt aangeboden? Niks... helemaal niks.
(en ja, dat is precies wat ik al die tijd fout doe en waarmee ik mijn eigen ruiten in gooi)
Iets is pas iets waard als er strijd voor geleverd is.

Zo werkt het voor mij iig. En daarom ga ik nu niet als een schaapje mijn hartje blootleggen zodat hij er een rondedansje op kan maken. Ik speel het spel uit, al moet ik ervoor bloeden. Wat ik al doe Maar zo zal het zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 18-09-2005 20:10:01 ]
  zondag 18 september 2005 @ 20:01:39 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30705544
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jij hebt kennelijk nog niet zo veel kennis genomen van The Story of Vivi...
Als een onbereikbare liefde je hele leven beheerst, als zo'n vent een obsessie is geworden, als hij spelletjes met je speelt en je normale functioneren ondermijnt, dan is er imo maar eentje om voor te vechten en dat ben jijzelf (in deze dus Vivi) en vooral níet die vent.
En dat heeft niets maar dan ook niets met Tuinkruidenbuurt te maken maar álles met zelfrespect.
Nou, hij ondermijnt mijn normale functioneren niet hoor. Ik neem nog gewoon deel aan de maatschappij enzo. En ik denk zelfs nog wel eens aan andere dingen.
  zondag 18 september 2005 @ 20:02:20 #232
38872 Frum
onderweg...
pi_30705568
Weet je wat het is? Iedereen kan de TS vertellen dat ze stom bezig is, dat ze zich anders op moet stellen en dat de kans dat op deze basis ooit een relatie komt nagenoeg nihil is. Maar het heeft helemaal geen zin om dit te zeggen, want dit weet ze wel. Ze hoort het waarschijnlijk elke dag van haar vriendinnen en zegt het waarschijnlijk ook vaak genoeg tegen zichzelf. En hoewel ze zich elke keer voorneemt dat ze er nu ECHT nooit meer intrapt, gaat het meestal toch wel weer een keertje mis...

Vivi, je bent niet de enige die zich op deze manier probeert los te maken van een uitzichtloze situatie. Het is kut, het duurt vreselijk lang (de theorie dat het de helft van een relatie duurt om er overheen te komen heb ik definitief ontkracht, ik heb ondertussen langer liefdesverdriet dan dat de hele relatie ooit heeft geduurd... ) en het is gewoon alles verterend. Alles draait om die ene persoon die het werkelijk niet waard is.

Ik hoop dat het je uiteindelijk lukt en ik heb maar een tip voor je. Wees trots op jezelf elke keer dat je er niet intrapt en hou dat gevoel vast. Elke dag geen sms gestuurd is er weer een en tel zo maar door. Kleine stapjes en uiteindelijk begin je waarschijnlijk kwaad te worden dat je het jezelf hebt aangedaan om je zo te laten belazeren, keer op keer...

Succes!

en sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden voor de andere mensen
"ik was, ik ben en ik word..."
pi_30705573
quote:

[..]
blabla
Jaja, helder.
Wat een onzin
jij bent er ook zo een die zich laat hosselen door loverboys, maar nee het is passie
  zondag 18 september 2005 @ 20:02:49 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30705592
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Die mensen in het tuinkruidenbuurtje weten tenmiste dat ze monogaam zijn en hoeven niet te twijfelen over hun geluk en of hun partner niet met een ander het nest in is gedoken.
En hoe saai is dat. Nee, ze hoeven niet te twijfelen over hun geluk, want stel dat ze dat gaan doen, dan wordt het wel heel erg eng he! Dan moeten ze er misschien wel wat mee
  zondag 18 september 2005 @ 20:06:42 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30705711
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Moonah het volgende:

[..]

Graag of niet.

Yuk, playing hard to get.... Da's hooguit iets voor pubers.
Ik knap dus af als iemand te graag wil
(In het begin dan he...de verliefdheidsfase zeg maar).
pi_30705879
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Henk hetzelfde.
  zondag 18 september 2005 @ 20:12:01 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30705904
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Henk hetzelfde.
Dat zeg ik
pi_30706022
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Te graag is overdreven, maar als iemand je een leuke meid vindt, je in de watten legt en echt een maatje is, dan is hij dus niet goed genoeg, want jij valt op het type dat je niet ziet staan, je constant op je hart trapt en je nooit weet waar je aan toe bent.

Prima maar dan hoef je volgende keer ook geen huiltopic te openen (en al die vervolgen)
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 18 september 2005 @ 20:18:06 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30706191
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef Vivi het volgende:

Maar zodra je er goed uitziet, goed in de markt ligt, wordt je kritischer. Je gokt sneller op een volgende, want die komt altijd wel weer, het verleden wees het uit..en zelfs tussendoor is het aanbod er nog. Je wil die passie, je wil die tintelingen, het ultieme.
Nou, ik kan je vertellen dat ik er ook erg goed uitzie...
Een niet nader te noemen user die ook in dit topic heeft gereageerd noemde mij 'een vamp'...
En ik heb een geweldige vent, met wie ik dolgelukkig ben en die me regelmatig sterretjes laat zien.
Oftewel, leuk theorietje van je, maar maak er geen algemeenheid van omdat dat jou beter uitkomt...
  zondag 18 september 2005 @ 20:19:32 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30706234
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Te graag is overdreven, maar als iemand je een leuke meid vindt, je in de watten legt en echt een maatje is, dan is hij dus niet goed genoeg, want jij valt op het type dat je niet ziet staan, je constant op je hart trapt en je nooit weet waar je aan toe bent.

Prima maar dan hoef je volgende keer ook geen huiltopic te openen (en al die vervolgen)
Luister, ik ben niet helemaal masochistisch hoor. Waar zeg ik dat hij me constant om mijn hart trapt? Wanneer zeg ik dat hij me niet ziet staan? Als hij 3 uur 's nachts paella voor me staat te koken? Als we hele avonden in zijn tuin zitten te praten? Als we 's nachts inbreken bij het zwembad om te gaan zwemmen in het volle maanlicht?

Hij is lief voor me...de sex is fantastisch, hij is mijn maatje. Het enige waar ik gek van wordt is idd dat ik nooit weet waar ik aan toe ben. En ja, soms gedraagt ie zich als een klootzak. Dat dan weer wel. Maarhij is geen klootzak. En al was ie het wel, dan is het een klootzak waar ik gek op ben. Helaas mag ik ms zeggen.
  zondag 18 september 2005 @ 20:21:57 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30706327
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Een niet nader te noemen user die ook in dit topic heeft gereageerd noemde mij 'een vamp'...
En ik heb een geweldige vent, met wie ik dolgelukkig ben en die me regelmatig sterretjes laat zien.
Oftewel, leuk theorietje van je, maar maak er geen algemeenheid van omdat dat jou beter uitkomt...
Het is natuurlijk een combi van uiterlijk en persoonlijkheid. Ik ben blij voor je, maar klaarblijkelijk steek ik een stuk moeilijker in elkaar dan jij. Ik heb een hang naar extremen.
Dan voel ik pas iets, ofzo.
pi_30706332
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

[offtopic]

En dat verbaasd mij dus ook. De vrouwen die helemaal geruïneerd zijn door 'foute mannen', die hebben er bewust zelf voor gekozen. Onder het mom van want het is zo spannend.
Ik kom daar werkelijk niet bij. Ik heb een vrij ruim inlevingsvermogen maar dit soort gedachtenkronkels volg ik echt niet.

[/offtopic]
pi_30706347
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Offtopic, maar check... en check .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_30706366
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Okay... als jij het zegt.
Maar vertel dan eens hoe het bevalt in de Basilicumstraat...?
pi_30706405
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Moonah het volgende:

[..]

Graag of niet.
Zijn we het toch eens ergens over eens
pi_30706526
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Luister, ik ben niet helemaal masochistisch hoor. Waar zeg ik dat hij me constant om mijn hart trapt? Wanneer zeg ik dat hij me niet ziet staan? Als hij 3 uur 's nachts paella voor me staat te koken? Als we hele avonden in zijn tuin zitten te praten? Als we 's nachts inbreken bij het zwembad om te gaan zwemmen in het volle maanlicht?

Hij is lief voor me...de sex is fantastisch, hij is mijn maatje. Het enige waar ik gek van wordt is idd dat ik nooit weet waar ik aan toe ben. En ja, soms gedraagt ie zich als een klootzak. Dat dan weer wel. Maarhij is geen klootzak. En al was ie het wel, dan is het een klootzak waar ik gek op ben. Helaas mag ik ms zeggen.
Case closed . Kijk je mag voor jezelf best toegeven dat je zo'n kampersnol bent die zich graag laat aftuigen, zelfkennis is immers de bron van alle wijsheid.
  zondag 18 september 2005 @ 20:35:39 #247
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_30706836
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een combi van uiterlijk en persoonlijkheid. Ik ben blij voor je, maar klaarblijkelijk steek ik een stuk moeilijker in elkaar dan jij. Ik heb een hang naar extremen.
Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 18 september 2005 @ 20:36:13 #248
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30706860
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef Vivi het volgende:

[..]
Ik heb een hang naar extremen.
"hmm hmm-line... feel like i'm goóóin to lose my mind"
pi_30706913
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef Woessssj het volgende:

[..]

"hmm hmm-line... feel like i'm goóóin to lose my mind"
haha,
pi_30707032
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.
Amen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')