quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef Kamphuys het volgende:
[afbeelding]
Kost maar een paar honderd e, maar ja, weten vrouwen veel![]()
DING DING DING WE HAVE A WINNER!!!quote:Op zondag 18 september 2005 16:09 schreef Vivi het volgende:
..misschien is er wel iets mis met me ja.
quote:Op zondag 18 september 2005 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DING DING DING WE HAVE A WINNER!!!
Vivi, je bent gewoon een verwend prinsesje die het niet trekt dat ze niet kan krijgen cq. houden wat haar hartje begeert. En ik vraag me af of het wel echt Henk is die je begeert, of hetgeen wat je niet kan krijgen/houden plus je houdt van het drama wat dit met zich mee brengt. Maar ik val in herhaling. Volgens mij heb ik dit al in zeker 4 van je topics gezegd.quote:Op zondag 18 september 2005 16:09 schreef Vivi het volgende:
Jongens, hij is echt niet rijk...het was een hele oude porsche
En Moonah...ik weet nu wel wat je van mij vind..en echt, irl ben ik redelijk normaal. Ik heb ook geen zin om mezelf te blijven verantwoorden en verdedigen...maar voor de laatste keer; ik bezit toch echt over een gezonde dosis zelfvertrouwen, ik gooi mezelf niet standaard in de uitverkoop, zoals ik al zei, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, bij niemand.
ik begrijp ook niet van mezelf wat het nu precies is wat me aantrekt in een man die duidelijk van spelletjes houdt en niet voor me kiest, terwijl ik echt al 10 x een vriendje zou kunnen hebben dat dat wel doet..misschien is er wel iets mis met me ja. Op dat gebied.
[VIVI modus]quote:Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vivi, je bent gewoon een verwend prinsesje die het niet trekt dat ze niet kan krijgen cq. houden wat haar hartje begeert. En ik vraag me af of het wel echt Henk is die je begeert, of hetgeen wat je niet kan krijgen/houden plus je houdt van het drama wat dit met zich mee brengt. Maar ik val in herhaling. Volgens mij heb ik dit al in zeker 4 van je topics gezegd.
Je kunt nu wel zo geïrriteerd op me reageren, maar jíj bent degene die in herhaling blijft vallen. Je wil je niet blijven verantwoorden, doe dat dan ook niet. Maar blijf ook niet doorzeiken over dat je het allemaal niet begrijpt. Want als je dat doet, krijg je dus óók mensen zoals ik over je heen. En niet alleen degenen die het verhaal nog niet zo uit den treure kennen, en die dan een advies geven dat jij wél wil horen. Of hen die je puur uitlachen, grapjes om je maken waar jij dan weer kokketerend, quasi verontwaardigd op kunt reageren.quote:Op zondag 18 september 2005 16:09 schreef Vivi het volgende:
Jongens, hij is echt niet rijk...het was een hele oude porsche
En Moonah...ik weet nu wel wat je van mij vind..en echt, irl ben ik redelijk normaal. Ik heb ook geen zin om mezelf te blijven verantwoorden en verdedigen...maar voor de laatste keer; ik bezit toch echt over een gezonde dosis zelfvertrouwen, ik gooi mezelf niet standaard in de uitverkoop, zoals ik al zei, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, bij niemand.
ik begrijp ook niet van mezelf wat het nu precies is wat me aantrekt in een man die duidelijk van spelletjes houdt en niet voor me kiest, terwijl ik echt al 10 x een vriendje zou kunnen hebben dat dat wel doet..misschien is er wel iets mis met me ja. Op dat gebied. Denk je nu echt dat ik me er zo mee bezig zou houden als ik me dat niet afvroeg. Ik snap het idd niet, en wrs ben ik ook heel erg naief in dit opzicht, want ik ben het niet gewend om spelletjes (te hoeven) spelen.
Daarbij; hoe kan mijn leven een toneelspel zijn als ik mezelf zo in de kaarten laat kijken according to you...congruentie is hierin ver te zoeken dus.
Wie niet?quote:Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Xennia het volgende:
Maar ik val in herhaling.
quote:Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Gekker dan Vivi zijn ze niet te krijgen
Moonah..Jij reageert hier geirriteerd op mij. En dat snap ik best wel, want ik zou er ook geirriteerd door raken..Hell, ik raak zelfs al door mezelf geirriteerd, omdat ik niet begrijp wat deze man nou in me losmaakt wat al die anderen nooit hebben gedaan, en ik soms echt een hekel aan mezelf heb door de dingen die ik doe (of nalaat)quote:
Je kunt ook eerlijk naar hem zijn en zeggen dat je het vreselijk moeilijk vindt hem los te laten. Maar dat het móet. Omdat je er gek van wordt dat jij meer wil dan hij. Dan hoef je niet de schijn op te houden, hoef je geen toneelspel op te voeren, dan kun je trouw zijn aan jezelf. Dan kan híj laten zien dat hij werkelijk om je geeft door de afstand te respecteren ipv zich te blijven opdringen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef Vivi het volgende:
En natuurlijk houd ik me groot..als je dat toneelspel wil noemen, soit.
Maar ik ga niet het laatste beetje suggestie van onafhankelijkheid teniet doen.
Natuurlijk wil ik liever met hem praten dan met een ander, natuurlijk wil ik gewoon kunnen zeggen wat ik voel en hoe verdrietig het me maakt.
Maar het levert me niets op, behalve dat de vernedering nog ultiemer wordt (voor zover mogelijk).
Het enige "machtsmiddel"wat ik nog over heb, is hem te laten geloven dat hij geen invloed meer op me heeft. Als ik toegeef wat er werkelijk in me omgaat ben ik ook dat kwijt.
Precies. Ik snap niet dat hij zo'n effect op me heeft dat ik me zo anders gedraag dan dat ik mezelf ken en altijd heb gehandeld.quote:Op zondag 18 september 2005 19:20 schreef Moonah het volgende:
Ik wilde nét mijn mening wat nuanceren, en nu heb je zelf alweer gereageerd.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik kan me toch ook wel voorstellen dat je wél een gezond zelfvertrouwen hebt. Maar dat Henk juist een zwakke plek raakt waardoor je gaat 'wankelen'.
Ja, dat weet ik ook, nogmaals...ms houd ik me daarom er zo mee bezig, omdat ik het mechanisme niet snap.quote:Wat ik echter níet begrijp is dat je het zó toelaat. Dat je zoiets kansloos zó allesoverheersend laat zijn in je leven. Je vernedert jezelf. Dat snap ik niet. Je weet toch wat je waard bent?
Ja, natuurlijk heb ik daarover nagedacht. Maar ik denk niet dat dat het is. Een aantal keren leek het erop dat hij wel over de brug wilde komen (natuurlijk alleen maar als ik afstand nam..quote:Xennia noemde het 'verwende prinsessengedrag' en ik heb in een eerder topic ook al genoemd dat het ws helemaal niet om Henk gaat maar puur om het feit dat hij jou niet wil. Heb je daar al eens heel serieus voor jezelf over nagedacht en er evt, als je dat durft, met mensen over gepraat? Ik denk echt dat daar de crux zit...
Nogmaals, daar ben ik dan net wel te trots voor. Ik gun hem dat niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je kunt ook eerlijk naar hem zijn en zeggen dat je het vreselijk moeilijk vindt hem los te laten. Maar dat het móet. Omdat je er gek van wordt dat jij meer wil dan hij. Dan hoef je niet de schijn op te houden, hoef je geen toneelspel op te voeren, dan kun je trouw zijn aan jezelf. Dan kan híj laten zien dat hij werkelijk om je geeft door de afstand te respecteren ipv zich te blijven opdringen.
Nou, mij lijkt me dat jij je dan de sterkere toont door wel open en eerlijk te durven zijn, de fase van spelletjes spelen achter je te laten en oprecht te staan & gaan voor wat je wilt (en dan mag ik hopen dat datgene wat je wilt is: dit achter je latenquote:Op zondag 18 september 2005 19:40 schreef Vivi het volgende:
Nogmaals, daar ben ik dan net wel te trots voor. Ik gun hem dat niet.
Tuurlijk zit daar de crux! Tuurlijk..!!!quote:Op zondag 18 september 2005 19:20 schreef Moonah het volgende:
Het 'verwende prinsessengedrag', en ik heb in een eerder topic ook al genoemd dat het ws helemaal niet om Henk gaat maar puur om het feit dat hij jou niet wil. IIk denk echt dat daar de crux zit...
Jij hebt kennelijk nog niet zo veel kennis genomen van The Story of Vivi...quote:
Is bovenstaande trouwens jouw visie op ware liefde?quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef Nadine26 het volgende:
Het zit namelijk zo:
Iemand die jou heel graag wil, is de moeite niet. Die heeft er niks van begrepen - van vrouwen niet, van zichzelf niet, van het hele leven niet.
Maar iemand die jou níet heel graag wil (of alleen een klein beetje...), díe heeft het perfect begrepen. Die weet blijkbaar wat er te halen valt, in dit leven. Die kent het klappen van de zweep. En dus... DIE moet je hebben!!!
Sorry maar dit is echt de reinste flauwekulquote:
Nou, hij ondermijnt mijn normale functioneren niet hoor. Ik neem nog gewoon deel aan de maatschappij enzo. En ik denk zelfs nog wel eens aan andere dingen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk nog niet zo veel kennis genomen van The Story of Vivi...
Als een onbereikbare liefde je hele leven beheerst, als zo'n vent een obsessie is geworden, als hij spelletjes met je speelt en je normale functioneren ondermijnt, dan is er imo maar eentje om voor te vechten en dat ben jijzelf (in deze dus Vivi) en vooral níet die vent.
En dat heeft niets maar dan ook niets met Tuinkruidenbuurt te maken maar álles met zelfrespect.
Jaja, helder.quote:
En hoe saai is dat. Nee, ze hoeven niet te twijfelen over hun geluk, want stel dat ze dat gaan doen, dan wordt het wel heel erg eng he! Dan moeten ze er misschien wel wat meequote:Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt de reinste flauwekul
Die mensen in het tuinkruidenbuurtje weten tenmiste dat ze monogaam zijn en hoeven niet te twijfelen over hun geluk en of hun partner niet met een ander het nest in is gedoken.
Ik knap dus af als iemand te graag wilquote:Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Is bovenstaande trouwens jouw visie op ware liefde?![]()
Ik ga toch echt voor iemand die mij helemaal wil.
Never go for second choice.
Graag of niet.
Yuk, playing hard to get.... Da's hooguit iets voor pubers.
Waarschijnlijk heeft Henk hetzelfde.quote:Op zondag 18 september 2005 20:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik knap dus af als iemand te graag wil![]()
(In het begin dan he...de verliefdheidsfase zeg maar).
Dat zeg ikquote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Henk hetzelfde.![]()
Te graag is overdreven, maar als iemand je een leuke meid vindt, je in de watten legt en echt een maatje is, dan is hij dus niet goed genoeg, want jij valt op het type dat je niet ziet staan, je constant op je hart trapt en je nooit weet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 18 september 2005 20:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik knap dus af als iemand te graag wil![]()
(In het begin dan he...de verliefdheidsfase zeg maar).
Nou, ik kan je vertellen dat ik er ook erg goed uitzie...quote:Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef Vivi het volgende:
Maar zodra je er goed uitziet, goed in de markt ligt, wordt je kritischer. Je gokt sneller op een volgende, want die komt altijd wel weer, het verleden wees het uit..en zelfs tussendoor is het aanbod er nog. Je wil die passie, je wil die tintelingen, het ultieme.
Luister, ik ben niet helemaal masochistisch hoor. Waar zeg ik dat hij me constant om mijn hart trapt? Wanneer zeg ik dat hij me niet ziet staan? Als hij 3 uur 's nachts paella voor me staat te koken? Als we hele avonden in zijn tuin zitten te praten? Als we 's nachts inbreken bij het zwembad om te gaan zwemmen in het volle maanlicht?quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Te graag is overdreven, maar als iemand je een leuke meid vindt, je in de watten legt en echt een maatje is, dan is hij dus niet goed genoeg, want jij valt op het type dat je niet ziet staan, je constant op je hart trapt en je nooit weet waar je aan toe bent.
Prima maar dan hoef je volgende keer ook geen huiltopic te openen (en al die vervolgen)
Het is natuurlijk een combi van uiterlijk en persoonlijkheid. Ik ben blij voor je, maar klaarblijkelijk steek ik een stuk moeilijker in elkaar dan jij. Ik heb een hang naar extremen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat ik er ook erg goed uitzie...![]()
Een niet nader te noemen user die ook in dit topic heeft gereageerd noemde mij 'een vamp'...![]()
En ik heb een geweldige vent, met wie ik dolgelukkig ben en die me regelmatig sterretjes laat zien.
Oftewel, leuk theorietje van je, maar maak er geen algemeenheid van omdat dat jou beter uitkomt...
[offtopic]quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Te graag is overdreven, maar als iemand je een leuke meid vindt, je in de watten legt en echt een maatje is, dan is hij dus niet goed genoeg, want jij valt op het type dat je niet ziet staan, je constant op je hart trapt en je nooit weet waar je aan toe bent.
Prima maar dan hoef je volgende keer ook geen huiltopic te openen (en al die vervolgen)
Offtopic, maar check... en checkquote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat ik er ook erg goed uitzie...![]()
Een niet nader te noemen user die ook in dit topic heeft gereageerd noemde mij 'een vamp'...![]()
Okay... als jij het zegt.quote:Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt de reinste flauwekul
Die mensen in het tuinkruidenbuurtje weten tenmiste dat ze monogaam zijn en hoeven niet te twijfelen over hun geluk en of hun partner niet met een ander het nest in is gedoken.
Zijn we het toch eens ergens over eensquote:Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Is bovenstaande trouwens jouw visie op ware liefde?![]()
Ik ga toch echt voor iemand die mij helemaal wil.
Never go for second choice.
Graag of niet.
Case closedquote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Luister, ik ben niet helemaal masochistisch hoor. Waar zeg ik dat hij me constant om mijn hart trapt? Wanneer zeg ik dat hij me niet ziet staan? Als hij 3 uur 's nachts paella voor me staat te koken? Als we hele avonden in zijn tuin zitten te praten? Als we 's nachts inbreken bij het zwembad om te gaan zwemmen in het volle maanlicht?
Hij is lief voor me...de sex is fantastisch, hij is mijn maatje. Het enige waar ik gek van wordt is idd dat ik nooit weet waar ik aan toe ben. En ja, soms gedraagt ie zich als een klootzak. Dat dan weer wel. Maarhij is geen klootzak. En al was ie het wel, dan is het een klootzak waar ik gek op ben. Helaas mag ik ms zeggen.
Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een combi van uiterlijk en persoonlijkheid. Ik ben blij voor je, maar klaarblijkelijk steek ik een stuk moeilijker in elkaar dan jij. Ik heb een hang naar extremen.
Dan voel ik pas iets, ofzo.
"hmm hmm-line... feel like i'm goóóin to lose my mind"quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een hang naar extremen.
Dan voel ik pas iets, ofzo.
haha,quote:Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef Woessssj het volgende:
[..]
"hmm hmm-line... feel like i'm goóóin to lose my mind"![]()
Amenquote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik kan me niet langer inhouden. Mensen die daadwerkelijk zo gecompliceerd in elkaar steken, naar extremen hangen, en tevens enorm zelfverzekerheid in het leven staan... DIE BESTEDEN GEEN UREN EN UREN OP INTERNET AAN EEN SCHIER ONEINDIGE REEKS KUT-TOPICS WAAR DE ONZEKERHEID GEWOON VANAF SPAT.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |