Dat van die 'passie missen' is wel echt bad news. Passie missen = de hond in de pot, dat is heel erg, want passie is nou eenmaal iets intuïtiefs, een soort instinct - het is er, of het is er niet. Meestal is het er ook meteen: op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Vivi het volgende:
Maar hij mist de passie (logisch want de verovering is ver te zoeken natuurlijk...en meneer is een jagertje)..ik lijk teveel op hem etc
Grappig dat je dat zegt...hij heeft 1 serieuze relatie gehad (zijn "grote liefde"quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat van die 'passie missen' is wel echt bad news. Passie missen = de hond in de pot, dat is heel erg, want passie is nou eenmaal iets intuïtiefs, een soort instinct - het is er, of het is er niet. Meestal is het er ook meteen: op het eerste gezicht.
Passie kan dus helaas niet 'groeien'. Liefde wel. Dat kan groeien, nadat er eerst alleen passie & verblinding was. Maar andersom...? Zo van: eerst was er alleen liefde, maar na twee kalme, kabbelende jaren sloeg de passie alsnog onverbiddellijk toe... Nee!!!
ga slapen man!quote:Op zondag 18 september 2005 06:13 schreef popolon het volgende:
Ik heb je eerste topic doorgelezen, een tijd gelezen al.
Je houdt jezelf voor de gek.
En hij jou.
Je bent een speeltje, misschien af en toe meer dan dat, maar heel vaak ook niet.
Ik kom net uit de sportsbar man.quote:
wat is er mis met neujken!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef CartWOman het volgende:
Negeren. Alléen naar huis gaan en daar ook blijven.
Maar dat doe je toch niet, je laat je weer neuken misbruiken, is het niet vanavond dan wel volgende week.
Fijne avond, Viev.
Dit smsje (aandacht!) is precies wat hij wil.quote:Op zondag 18 september 2005 05:01 schreef Vivi het volgende:
Wheheh..ik heb dit gesmst: Maakt mij echt niet uit of je me een kus geeft hoor, snap niet waarom je zo overspannen reageert..? GroetjesV.
Ik moet echt minder drinken![]()
die sms had je NIET moeten sturen, wat begrijp je precies niet aan "geen kontakt" meer?quote:Op zondag 18 september 2005 05:01 schreef Vivi het volgende:
Wheheh..ik heb dit gesmst: Maakt mij echt niet uit of je me een kus geeft hoor, snap niet waarom je zo overspannen reageert..? GroetjesV.
Ik moet echt minder drinken![]()
.
Ik zou het ook zo aanpakken. Maar wel doorzetten. Dus: je vermaken & dansen met anderen, en dan één stap verder gaan, dwz in een donkere hoek een heel lang & diepzinnig gesprek voeren met één van die anderen, bij voorkeur met degene die écht leuk is, zodat er misschien écht een kans is op Verlossing. (En ja, veel drinken helpt!)quote:Op zondag 18 september 2005 03:59 schreef Vivi het volgende:
Hij zoekt continu spanning ofzo.
De enige keer dat ie toe heeft gegeven dat ie verliefd was, was toen hij met zijn Porsche over de kop was geslagen en bijna dood...stond ie ineens voor de deur: "Ik ben zo verliefd".
Ik heb me vermaakt (iig gedaan alsof..) en lekker gedanst met wat andere manspersonen en hij ging met wat meiden praten..ondertussen zaten we elkaar te beloeren...zooo kinderachtig![]()
Niet echt een uitdaging dus...in zoverre snap ik het wel. Dat wekt ook geen passie op. Of respect.
Dat heb ik gisteren ook gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo aanpakken. Maar wel doorzetten. Dus: je vermaken & dansen met anderen, en dan één stap verder gaan, dwz in een donkere hoek een heel lang & diepzinnig gesprek voeren met één van die anderen, bij voorkeur met degene die écht leuk is, zodat er misschien écht een kans is op Verlossing. (En ja, veel drinken helpt!)
En is die kans er niet, dan kies je degene met het zachtaardigste karakter; degene die eruit ziet alsof hij niet gaat meppen of schreeuwen als je vlak voor sluitingstijd meedeelt dat je maar weer eens op huis aangaat, alleen dus.
Idd, steen op mijn hart, maar ik voelde me wel sterk...alleen dat smsje dan weer he..stom..had ik niet moeten doen. Kreeg er nog 1 terug vanochtend met "Ok". Moest ik wel weer een beetje om gniffelen, want ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij nu eigenlijk pissed is doordat ik zei "Het maakt me niet uit of je me wel of niet kust" en afsloot met "groetjes"quote:Dan ga je misschien wel naar huis met een steen op je hart, of eigenlijk: zéker, maar dan word je 's morgens wel wakker in een Overwinningsroes. Want hij (Henk, toch?) voelt meteen dat er een nieuwe uitdaging voor hem klaar ligt. Die gaat zeker bellen. Of langskomen. Maar jij vergrendelt de poort, zet je telefoon uit en laat niks meer horen. Je moet even een nieuw doel verzinnen, iets waarmee je minstens een maand onder de pannen bent.
Eh..ja? Zou je denken nog?quote:Hij is voor jóu eigenlijk geen uitdaging meer, want je kent hem al (in alle opzichten), dus díe spanning (zouden we nog eens met elkaar in bed belanden?) is er niet meer. Hooguit de spanning: zou het nóg eens gebeuren? Nou ja: vast wel. Maar dat heeft geen haast. Die pan zou ik gewoon van het vuur halen - niet meer doen, niet meer toegeven. Het gaat erom dat hij die passie voelt. Dat komt wel, hoor. Geduld!
O..ik zou niets liever willen dan iemand tegenkomen die ik leuker vind...maar het erge is dat ik in mijn hele leven nog nooit iemand ben tegengekomen die ik leuker vond/vind dan hem. redelijk hopeloos hequote:En intussen kun jij mooi op zoek gaan naar Verlossing, in de vorm van iemand die misschien wel net zo leuk is, of nog leuker. Ach, tijdelijke verlossing is ook goed. Als het je maar door die tijd heensleept.
Ach dat kan altijd nog...quote:Uit je hoofd zetten kan natuurlijk ook. Heb ik ook wel eens gedaan, bij een soortgelijk problematisch geval zonder toekomst. Dat kostte me ongeveer drie maanden, toen was het over. Maar dat was echt een dieptepunt (qua kansloze verliefdheid), dus dan wordt de onmacht op een gegeven moment zo groot, dat je niet meer anders kunt.
Goed werk! Henk ligt nu te zweten... in zijn bedje... en hard in zijn kussen te bijten... en misschien wel wat hete tranen te plengenquote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Vivi het volgende:
[quote]Dat heb ik gisteren ook gedaan
Maar ben wel tegelijkertijd naar huis gegaan met het groepje mannen met wie ik stond te kletsen, dus kan hij speculeren of ik alleen ben gegaan of niet
Neeeee! (Maar als je je vanaf nu koest houdt, kan dat sms-je nog doorgaan voor een oprecht vriendschappelijk teken van leven).quote:Idd, steen op mijn hart, maar ik voelde me wel sterk...alleen dat smsje dan weer he..stom..had ik niet moeten doen.
Ja! Ik heb een hele postieve levensinstellingquote:Eh..ja? Zou je denken nog?![]()
quote:O..ik zou niets liever willen dan iemand tegenkomen die ik leuker vind...maar het erge is dat ik in mijn hele leven nog nooit iemand ben tegengekomen die ik leuker vond/vind dan hem. redelijk hopeloos he
Precies. Nooit te snel wanhopen.quote:Ach dat kan altijd nog...![]()
Goddank... kreeg al geen hele woeste fantasieën bij Henk...quote:oh ja..en "Henk" is een pseudoniem hoor...waar blijft je topic btw
![]()
Ms is het je nog niet ogevallen, maar Ik probeer het patroon dus te doorbreken, hoe lastig ook.quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Alsof dat nut heeft. Hij speelt met haar en zij laat dat toe, niet andersom.
Kerels genieten hier van, echt waar! Juist omdat je weerstand probeert/pretendeert te bieden maakt het allemaal veel leuker.quote:Het rare is dat ik dus eigenlijk helemaal niet zo ben, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een door mij uitverkorene niet smelt voor mijn charmes. Dat doet rare dingen met me.
Haha, jullie geloven het echt he.quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Goed werk! Henk ligt nu te zweten... in zijn bedje... en hard in zijn kussen te bijten... en misschien wel wat hete tranen te plengen![]()
Mwoh..ik ben niet helemaal gespeend van enige realiteitszin dus..quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Goed werk! Henk ligt nu te zweten... in zijn bedje... en hard in zijn kussen te bijten... en misschien wel wat hete tranen te plengen![]()
quote:Neeeee! (Maar als je je vanaf nu koest houdt, kan dat sms-je nog doorgaan voor een oprecht vriendschappelijk teken van leven).
[..]
quote:Ja! Ik heb een hele postieve levensinstelling![]()
Altijd het zonnetje in huis, en altijd blijven geloven in Het Grote Wonder.
Voor sommige mensen wekrt dat wel, maar voor mij niet, ik moet nml. ook de passie voelen, anders kan ik het niet, dan zou ik me alleen maar leeg voelen.quote:Nee, klopt ook wel. Was een slecht advies van mij.
Nou ja...snel..quote:Precies. Nooit te snel wanhopen.
Nou ja, dan is mijn doel toch bereikt in wezenquote:Op zondag 18 september 2005 14:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Kerels genieten hier van, echt waar! Juist omdat je weerstand probeert/pretendeert te bieden maakt het allemaal veel leuker.![]()
Ja doh. Daar is meestal maar 1 manier voor die echt werkt. Elkaar niet meer zien. Hoe lastig ook.quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ms is het je nog niet ogevallen, maar Ik probeer het patroon dus te doorbreken, hoe lastig ook.
Dat is een loffelijk streven!! Game on...quote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, dan is mijn doel toch bereikt in wezenDe kunst is dan alleen om zoveel weerstand te bieden dat hij *ook* geobsedeerd raakt
![]()
Hoe hoog schatten we de kans in dat "Henk" met een ander in bed lag?quote:Op zondag 18 september 2005 14:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haha, jullie geloven het echt he.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef blink144 het volgende:
Vivienne Harry is echt een zwakbegaafd wijf
Gewoon opnieuw delen...niets is statisch in het spel der liefde ende veroveringquote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is een loffelijk streven!! Game on...
je vergeet alleen dat jij je kaarten al hebt laten zien en hij niet
Hem wakker maken?quote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef Woessssj het volgende:
Vivi, stel je nou eens voor dat hij enige mate van bindingsangst heeft, wat denk jij nu dat je met hem doet dan door je zo op te stellen?
Dat heeft ie ook wel eens gezegd, maar aan de andere kant heeft ie dan weer van dat soort acties dat hij meteen wil trouwen met iemand die hij een maand kent.quote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Woessssj het volgende:
Stel je het je nou eens echt voor.. álles wijst erop namelijk, en dan ga jij zo doen?
Sorry hoor, maar denk je nu echt dat 'Henk' nu aan het huilen is, sorry hoor, maar dat is dus wel een hele naiëve gedachte. Waarschijnlijk wordt hij dus nu net wakker met een of ander mokkeltje wat hij gisterenavond heeft ontmoet toen Vivi hem peerde.quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 september 2005 14:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga zo doen ja, want lief doen en close zijn met hem werkt altijd maar voor een paar weken totdat ik weer onzeker word en rare denkpatronen krijg waardoor hij weer om zich heen begint te trappen...been there, done that..tijd voor een andere aanpak...en mocht dat niet het gewenste effect geven dan heb ik in die tijd hopelijk zoveel afstand gecreeerd dat ik het echt los kan laten.
1. Dikke kans.quote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe hoog schatten we de kans in dat "Henk" met een ander in bed lag?![]()
Hahaha,quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw delen...niets is statisch in het spel der liefde ende verovering
Ik ben niet met hem uitgegaan, ik kwam hem tegen...en ik ben de hele avond aan de andere kant van de discotheek blijven staan. Met andere mensen. Hij kwam naar mij toe. Hij kustte mij. Ik hem niet. Ik draaide hem mijn wang toe. Ik heb verder niet met hem gesproken of hem opgezocht nadat hij de aftocht blies. En ik ben heus niet zo naief om te denken dat hij aan het huilen isquote:Op zondag 18 september 2005 14:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denk je nu echt dat 'Henk' nu aan het huilen is, sorry hoor, maar dat is dus wel een hele naiëve gedachte. Waarschijnlijk wordt hij dus nu net wakker met een of ander mokkeltje wat hij gisterenavond heeft ontmoet toen Vivi hem peerde.
Hij weet (mede door het domme smsje) dat ze er volgende keer tpch weer intrapt als hij haar weer eens lief aankijkt. Dus doe nu aub niet alsof hij nu liefdesverdriet heeft omdat Vivi niet gewoon normaal afscheid ("Hee Henk even goede vrienden, maar ik ga naar huis! ") maar dat ze sneaky naar huis moest rennen als hij even naar het toilet gaat.
En gisterenavond geven we allemaal aan dat Vivi vorlopig geen contact meer moet hebben met hem , maar nee hoor, ze gaat weer gewoon met hem uit, kust hem nog (jaja op de wang), houdt hem heel de avond in de gaten (en noemt dat zelf naiëf) om dan heel kinderachtig stiekem naar huis te gaan. Om dan de volgende dag te denken dat hij aan het huilen is omdat zij hem even heeft laten zien dat zij veranderd is.
Gut, je bent er ook achter?quote:Op zondag 18 september 2005 03:59 schreef Vivi het volgende:
Niet echt een uitdaging dus...in zoverre snap ik het wel. Dat wekt ook geen passie op. Of respect. Het rare is dat ik dus eigenlijk helemaal niet zo ben, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een door mij uitverkorene niet smelt voor mijn charmes. Dat doet rare dingen met me.
Rijk met Porschequote:Op zondag 18 september 2005 14:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gut, je bent er ook achter?
Dit is je al in het eerste topic verteld.
Ik vind dat je je erg in de kaarten laat kijken. Zowel hier als IRL.
Je doet je voor als een geweldige vrouw van de wereld. Mannen voor het uitkiezen. Ríjke mannen zelfs.![]()
Maar kennelijk heb je geen greintje zelfrespect.
Schijnbaar is jouw leven een behoorlijke farce.
Toneelspel.
Je gebruikt zelf het woord pathetisch.
Ik weet nog een ander moeilijk woord: eufemisme....
Ja, die vent wil gewoon een bimbo voor erbij.quote:Op zondag 18 september 2005 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Oooh, hij is rijk. Dat maakt het plaatje helemaal compleet.
nee de bimbo zat niet standaard bij de Porschequote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, die vent wil gewoon een bimbo voor erbij.
Dan zal hij je eerst moeten zien als meer dan een PINO .. en dat doetie momenteel niet.quote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, dan is mijn doel toch bereikt in wezenDe kunst is dan alleen om zoveel weerstand te bieden dat hij *ook* geobsedeerd raakt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |