Weet hij hoe jij voor hem voelt?quote:
Dat is dus de verkeerde instelling. Waarom gewoon niet tegen jezelf zeggen "Het is leuk geweest, ik ben niet langer meer zijn pleziertje" Deze instelling maakt je sterker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Vivi het volgende:
Maar goed...kan iemand me vertellen wat ik nog mee kan verwachten zolang ik mijn poot stijf houd? Zodat ik niet ontroerd raak en er met open ogen intuin enzo
Nou, ongeveer zoals nu, alleen neemt de frequentie wat toe. En het emotionele niveau gaat omhoog... Dingen als ":'( Maar ik dacht dat we vrienden waren" enzo. En op gegeven moment stopt het en hoor je niks meer van hem.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Vivi het volgende:
Maar goed...kan iemand me vertellen wat ik nog mee kan verwachten zolang ik mijn poot stijf houd? Zodat ik niet ontroerd raak en er met open ogen intuin enzo
zou jij voor mijn sake de volgende keer niet meer in sub willen schrijven kwa op?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik ga hem idd negeren...of niet negeren maar heel koel doenNegeren werkt niet want dat heb ik al eens geprobeerd en dan gaat hij me ineens heel stevig vastpakken enzo
Dus gewoon ongenaakbaar
en dan wordt ie ms wakker
Ja dat wil ik dus nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, ongeveer zoals nu, alleen neemt de frequentie wat toe. En het emotionele niveau gaat omhoog... Dingen als ":'( Maar ik dacht dat we vrienden waren" enzo. En op gegeven moment stopt het en hoor je niks meer van hem.
Maar 1 ding is duidelijk... als je er echt mee wil stoppen ben je de vriendschap ook kwijt (weet niet of je dat besefte)
Neenee, die instelling heb ik ook niet...ik kan hem trouwens niet ontlopen en dat wil ik ook niet. Wil alleen sterker in mijn schoenen staan en beslagen ten ijs komen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat is dus de verkeerde instelling. Waarom gewoon niet tegen jezelf zeggen "Het is leuk geweest, ik ben niet langer meer zijn pleziertje" Deze instelling maakt je sterker.
Een instelling van "Oeh ik mag hemniet zien, want anders ga ik weer met hem mee" is natuurlijk een hele zachte houding.
wat wil je precies van hem?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neenee, die instelling heb ik ook niet...ik kan hem trouwens niet ontlopen en dat wil ik ook niet. Wil alleen sterker in mijn schoenen staan en beslagen ten ijs komen.
In Friesland?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef SoNoS het volgende:
Eigelijk is het heel simpel om op te lossen.
Ga vanavond lekker stappen en zorg dat je een andere leuke jongen aan de haak slaat!
Ben je bezig met de nieuweling en heb je totaal geen tijd meer voor die gast..
Als je een wat langere relatie met de nieuweling aangaat, ben je van hem af en ook van het gevoel..
(check fotoboek)
Hee ik weet nog wel een leuke kroeg hier in de buurt om uit te gaan!!
Dan ben je gewoon slap. Het is of een volledige relatie of hem niet meer zien. Tussenweg is er niet. Leg je er maar bij neer dat je zijn sexslaafje wordt voor zolang hij dat wil.quote:
en hij?quote:
Ik ben de mooiste, de liefste, de slimste, ...blablaquote:
in dat geval moet je idd ff een tijdje je eigen gang gaan, sporten, uitgaan, jezelf verrassen, niet bellen en niet contacten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben de mooiste, de liefste, de slimste, ...blabla
Maar hij mist de passie...ik lijk teveel op hem etc
"Ze wil de vriendschap niet kwijt". Meneer is ook nog eens haar beste vriend...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval moet je idd ff een tijdje je eigen gang gaan, sporten, uitgaan, jezelf verrassen, niet bellen en niet contacten.
Was ook mijn plan. Maar wat nu als ik hem wel tegenkom? Hoe moet ik me dan opstellen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dat geval moet je idd ff een tijdje je eigen gang gaan, sporten, uitgaan, niet bellen en niet contacten.
je kan voorkomen dat je hem tegenkomt, afstand nemen is meer dan niet bellen of sms-en. laat hem eerst maar eens echt voelen wat ie mist. dan kan je nog altijd beslissingen nemen, ondertussen mag je trouwens best anderen zoenen etc...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Was ook mijn plan. Maar wat nu als ik hem wel tegenkom? Hoe moet ik me dan opstellen?
Nee...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Vivi het volgende:
Kijk..eve wat background info...ik heb altijd nogal rijke vriendjes gehad....meneer mijn love-interest is onder de impressie dat ik nogal "high maintenance" ben..hij zit financieel nogal slecht nu, door omstandigheden die ik niet ga uitleggen. Hij is ontzettend trots. Zegt voortdurend dingen als "ik heb je niets te bieden" en zoals het smsje "Ik wil je niet tekort doen, je verdient alles blabla".
Hij heeft ook wel eens gezegd "als we een relatie zouden nemen zou ik je toch niet kunnen houden want ik wordt dan veel te lief en jij valt op lastige mannen".
Natuurlijk is dit complete bagger want ik loop al een jaar achter zijn reet aan...maar zou het er niet mee te maken kunnen hebben? (het is wel een arrogante zak verder en zo geslepen als de pest).
Heb ik helemaal geen behoefte aanquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan voorkomen dat je hem tegenkomt, afstand nemen is meer dan niet bellen of sms-en. laat hem eerst maar eens echt voelen wat ie mist. dan kan je nog altijd beslissingen nemen, ondertussen mag je trouwens best anderen zoenen etc...
ALs je dat echt wilquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee...
(ik stop ermee. hou je ons op de hoogte?)
uit de weg gaan betekent dat je elkaar ziet toch? laat jezelf gewoon een paar weken niet zien of horen. dan weet je genoeg na twee weken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen behoefte aan
En ik wil wel gewoon uit kunnen gaan, waar ik woon is niet zo veel qua uitgaan dus...heeft het niet hetzelfde effect als ik hem gewoon uit de weg ga?
Ik ga er toch niet mee door! Ik ga echt voet bij stuk houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef petitlapin het volgende:
wat is nu eigenlijk je probleem, vivi ? waarom open je nu weer een nieuw topicEr verandert gewoon niets in de situatie ... wat wil je nu eigenlijk van ons horen.
Ik vind het jammer dat je niet ziet dat deze "vriend" echt niet respectvol omgaat met je gevoelens, het is niet eens een vriend, het is een egoïstishe profiteur. Ik begrijp niet hoe iemand van jouw leeftijd hier kan blijven intuimelen.
Of je wordt een normale vriendin, en je zegt dat je die idiote sms-jes niet apprecieert en dat er niet meer gesext wordt en niet meer melig wordt gedaan, of je breekt met deze man.
Je maakt je echt belachelijk als je hier nog lang mee doorgaat, en ooit ga je spijt krijgen van al deze verloren tijd.
heb je al niet genoeg feed back gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Vivi het volgende:
Ik ga er toch niet mee door! Ik ga echt voet bij stuk houden!
Maar ik mag hier toch wel mijn twijfels en onzekerheden ventileren..ik weet dat het pathetisch is![]()
Alleen het sterkt me om feedback te zoeken hier.
Dat besluit heb ik toch al genomen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je al niet genoeg feed back gehad. Trouwens, het feit dat je hier maar blijft posten, maakt duidelijk dat je hier helemaal nog niet klaar mee bent. Verliefd zijn, tot daaraan toe, maar zelf niet kunnen besluiten dat afstand de beste optie is, dat is een beetje triest, niet ?
![]()
niet, je hebt het besluit genomen om hem te proberen te laten zien dat hij ook om jou geeft door hem een tijdje te negeren, maar in je hart wil je zo snel mogelijk weer toegeven aan 1 van zijn smsjes...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
Dat besluit heb ik toch al genomen....
wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
wie wilt met mij wedden dat ze binnen 1 maand weer bij hem in bed ligt? inzet 10 euro.
voor de hoeveelste keer al ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
Dat besluit heb ik toch al genomen....
IK IK IK IK!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?
Dat wil hij nu toch ook al?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?
maar dan door gemis ipv routine.quote:
Ja, goed, maar stel dat het dan een relatie wordt, wat stelt dat dan voor? Of denk je dat hij opeens inziet dat hij echt van haar houdt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan door gemis ipv routine.
ik heb het weleens gehad. had ik een one-night stand die ik in dronkenschap helemaal niet zag zitten, toch neuken. de volgende keer dat je haar tegenkomt zie je ineens veel beter en ben ik weleens verliefd geworden. laat die gast en gastin maar ff in hun sop gaar koken/geen contact. dat verscherpt het beeld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed, maar stel dat het dan een relatie wordt, wat stelt dat dan voor? Of denk je dat hij opeens inziet dat hij echt van haar houdt?
Ow my gawd..looolquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan door gemis ipv routine.
Ja maar dit is wel een 48 night stand hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het weleens gehad. had ik een one-night stand die ik in dronkenschap helemaal niet zag zitten, toch neuken. de volgende keer dat je haar tegenkomt zie je ineens veel beter en ben ik weleens verliefd geworden. laat die gast en gastin maar ff in hun sop gaar koken/geen contact. dat verscherpt het beeld.
Ik verdubbel hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
wie wilt met mij wedden dat ze binnen 1 maand weer bij hem in bed ligt? inzet 10 euro.
Ooooooh, nee, dan is het ware liefdequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel een 48 night stand he![]()
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Ooooooh, nee, dan is het ware liefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |