abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30676512
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het komt nog wel
Weet hij hoe jij voor hem voelt?
If so, speelt die heel erg mooi in op jou gevoel voor hem.
Zeg niet dat hij niks voor je voelt, maar hij komt redelijk aan zijn trekken lijkt het zo.
En is nog zo 'vrij' als een vogel, maar jij moet wel 'van hem' blijven natuurlijk (dus geen vriendje krijgen, das niet leuk voor hem..).

En lieve smsjes die hij stuurt werken inderdaad best goed, als je daar gevoelig voor bent.
Spelen lekker in op jou gevoelens ..

IMO:
Of je zorgt dat je een relatie met hem krijgt,
of zorgt dat die opflikkert. Tenzij je als seks-speeltje wil dienen,
en van binnen hopend dat het ooit wat wordt.

Hij zal alleen maar liever gaan doen tot je weer ingeeft,
of hij geeft het op en is die opeens totaal uit je leven ws.
Either way, hij zal vrij ver gaan waarschijnlijk om te zorgen dat je 'ingeeft',
emotioneel wrikken met je tot je breekt. En dat kan je vrij pijn doen.

--
Andere situatie:

Hij durft inderdaad niet goed toe te geven wat die voor je voelt..
maar krijgt (kreeg) al seks.....

[ Bericht 6% gewijzigd door Paeromius op 17-09-2005 21:42:20 (Toevoeging) ]
pi_30676560
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Vivi het volgende:
Maar goed...kan iemand me vertellen wat ik nog mee kan verwachten zolang ik mijn poot stijf houd? Zodat ik niet ontroerd raak en er met open ogen intuin enzo
Dat is dus de verkeerde instelling. Waarom gewoon niet tegen jezelf zeggen "Het is leuk geweest, ik ben niet langer meer zijn pleziertje" Deze instelling maakt je sterker.

Een instelling van "Oeh ik mag hemniet zien, want anders ga ik weer met hem mee" is natuurlijk een hele zachte houding.
♥ K, N, R en F ♥
pi_30676585
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Vivi het volgende:
Maar goed...kan iemand me vertellen wat ik nog mee kan verwachten zolang ik mijn poot stijf houd? Zodat ik niet ontroerd raak en er met open ogen intuin enzo
Nou, ongeveer zoals nu, alleen neemt de frequentie wat toe. En het emotionele niveau gaat omhoog... Dingen als ":'( Maar ik dacht dat we vrienden waren" enzo. En op gegeven moment stopt het en hoor je niks meer van hem.

Maar 1 ding is duidelijk... als je er echt mee wil stoppen ben je de vriendschap ook kwijt (weet niet of je dat besefte)
Ja, ik generaliseer.
pi_30676636
Vrienden waarmee je het bed induikt zijn geen vrienden maar minaars.
♥ K, N, R en F ♥
pi_30676733
TS dumpen die man, je hebt de juiste houding nu
hij wil je terug maar niet voor echt natuurlijk. Hij is ff geil en denkt ow een poes...*nadenkt* Poes poes wie had er ook alweer een gratis poes?
Ik zou hem terug smsén dat hij toch niets met je wilde?
Als hij je mist dat hij dan best terug mag komen op jouw voorwaarden..
en niet andersom..
Maar het allerbeste is hem negeren...dan loopt hij straks als een hijgend hert achter jou aan..
Negeer negeer..dat is de sleutel bij vele mannen helaas..
zucht
Maar goed they can get it the way they want...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30676734
Eigelijk is het heel simpel om op te lossen.
Ga vanavond lekker stappen en zorg dat je een andere leuke jongen aan de haak slaat!
Ben je bezig met de nieuweling en heb je totaal geen tijd meer voor die gast..
Als je een wat langere relatie met de nieuweling aangaat, ben je van hem af en ook van het gevoel..

(check fotoboek)
Hee ik weet nog wel een leuke kroeg hier in de buurt om uit te gaan!!
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:45:58 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30676763
mannen zijn minstens net zo opzoek als vrouwen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:49:37 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30676914
Ik ga hem idd negeren...of niet negeren maar heel koel doen Negeren werkt niet want dat heb ik al eens geprobeerd en dan gaat hij me ineens heel stevig vastpakken enzo Dus gewoon ongenaakbaar en dan wordt ie ms wakker
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:50:39 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30676952
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik ga hem idd negeren...of niet negeren maar heel koel doen Negeren werkt niet want dat heb ik al eens geprobeerd en dan gaat hij me ineens heel stevig vastpakken enzo Dus gewoon ongenaakbaar en dan wordt ie ms wakker
zou jij voor mijn sake de volgende keer niet meer in sub willen schrijven kwa op?
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:50:42 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30676953
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:41 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou, ongeveer zoals nu, alleen neemt de frequentie wat toe. En het emotionele niveau gaat omhoog... Dingen als ":'( Maar ik dacht dat we vrienden waren" enzo. En op gegeven moment stopt het en hoor je niks meer van hem.

Maar 1 ding is duidelijk... als je er echt mee wil stoppen ben je de vriendschap ook kwijt (weet niet of je dat besefte)
Ja dat wil ik dus niet
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:52:22 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677030
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Dat is dus de verkeerde instelling. Waarom gewoon niet tegen jezelf zeggen "Het is leuk geweest, ik ben niet langer meer zijn pleziertje" Deze instelling maakt je sterker.

Een instelling van "Oeh ik mag hemniet zien, want anders ga ik weer met hem mee" is natuurlijk een hele zachte houding.
Neenee, die instelling heb ik ook niet...ik kan hem trouwens niet ontlopen en dat wil ik ook niet. Wil alleen sterker in mijn schoenen staan en beslagen ten ijs komen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:53:13 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30677055
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Neenee, die instelling heb ik ook niet...ik kan hem trouwens niet ontlopen en dat wil ik ook niet. Wil alleen sterker in mijn schoenen staan en beslagen ten ijs komen.
wat wil je precies van hem?
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:53:54 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677086
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef SoNoS het volgende:
Eigelijk is het heel simpel om op te lossen.
Ga vanavond lekker stappen en zorg dat je een andere leuke jongen aan de haak slaat!
Ben je bezig met de nieuweling en heb je totaal geen tijd meer voor die gast..
Als je een wat langere relatie met de nieuweling aangaat, ben je van hem af en ook van het gevoel..

(check fotoboek)
Hee ik weet nog wel een leuke kroeg hier in de buurt om uit te gaan!!
In Friesland?
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:54:29 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677109
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat wil je precies van hem?
IK ben gek op hem.
pi_30677143
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja dat wil ik dus niet
Dan ben je gewoon slap. Het is of een volledige relatie of hem niet meer zien. Tussenweg is er niet. Leg je er maar bij neer dat je zijn sexslaafje wordt voor zolang hij dat wil.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:55:23 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30677146
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

IK ben gek op hem.
en hij?
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:58:04 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677252
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en hij?
Ik ben de mooiste, de liefste, de slimste, ...blabla
Maar hij mist de passie (logisch want de verovering is ver te zoeken natuurlijk...en meneer is een jagertje)..ik lijk teveel op hem etc
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:59:11 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30677290
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben de mooiste, de liefste, de slimste, ...blabla
Maar hij mist de passie...ik lijk teveel op hem etc
in dat geval moet je idd ff een tijdje je eigen gang gaan, sporten, uitgaan, jezelf verrassen, niet bellen en niet contacten.
pi_30677316
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in dat geval moet je idd ff een tijdje je eigen gang gaan, sporten, uitgaan, jezelf verrassen, niet bellen en niet contacten.
"Ze wil de vriendschap niet kwijt". Meneer is ook nog eens haar beste vriend...
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:59:58 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677320
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik dat geval moet je idd ff een tijdje je eigen gang gaan, sporten, uitgaan, niet bellen en niet contacten.
Was ook mijn plan. Maar wat nu als ik hem wel tegenkom? Hoe moet ik me dan opstellen?
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:07:04 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677635
Kijk..eve wat background info...ik heb altijd nogal rijke vriendjes gehad....meneer mijn love-interest is onder de impressie dat ik nogal "high maintenance" ben..hij zit financieel nogal slecht nu, door omstandigheden die ik niet ga uitleggen. Hij is ontzettend trots. Zegt voortdurend dingen als "ik heb je niets te bieden" en zoals het smsje "Ik wil je niet tekort doen, je verdient alles blabla".

Hij heeft ook wel eens gezegd "als we een relatie zouden nemen zou ik je toch niet kunnen houden want ik wordt dan veel te lief en jij valt op lastige mannen".

Natuurlijk is dit complete bagger want ik loop al een jaar achter zijn reet aan...maar zou het er niet mee te maken kunnen hebben? (het is wel een arrogante zak verder en zo geslepen als de pest).
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:09:43 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30677748
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Was ook mijn plan. Maar wat nu als ik hem wel tegenkom? Hoe moet ik me dan opstellen?
je kan voorkomen dat je hem tegenkomt, afstand nemen is meer dan niet bellen of sms-en. laat hem eerst maar eens echt voelen wat ie mist. dan kan je nog altijd beslissingen nemen, ondertussen mag je trouwens best anderen zoenen etc...
pi_30677787
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Vivi het volgende:
Kijk..eve wat background info...ik heb altijd nogal rijke vriendjes gehad....meneer mijn love-interest is onder de impressie dat ik nogal "high maintenance" ben..hij zit financieel nogal slecht nu, door omstandigheden die ik niet ga uitleggen. Hij is ontzettend trots. Zegt voortdurend dingen als "ik heb je niets te bieden" en zoals het smsje "Ik wil je niet tekort doen, je verdient alles blabla".

Hij heeft ook wel eens gezegd "als we een relatie zouden nemen zou ik je toch niet kunnen houden want ik wordt dan veel te lief en jij valt op lastige mannen".

Natuurlijk is dit complete bagger want ik loop al een jaar achter zijn reet aan...maar zou het er niet mee te maken kunnen hebben? (het is wel een arrogante zak verder en zo geslepen als de pest).
Nee...

(ik stop ermee. hou je ons op de hoogte? )
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:11:11 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677814
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je kan voorkomen dat je hem tegenkomt, afstand nemen is meer dan niet bellen of sms-en. laat hem eerst maar eens echt voelen wat ie mist. dan kan je nog altijd beslissingen nemen, ondertussen mag je trouwens best anderen zoenen etc...
Heb ik helemaal geen behoefte aan

En ik wil wel gewoon uit kunnen gaan, waar ik woon is niet zo veel qua uitgaan dus...heeft het niet hetzelfde effect als ik hem gewoon uit de weg ga?
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:11:46 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30677842
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Nee...

(ik stop ermee. hou je ons op de hoogte? )
ALs je dat echt wil
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:15:13 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30677990
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heb ik helemaal geen behoefte aan

En ik wil wel gewoon uit kunnen gaan, waar ik woon is niet zo veel qua uitgaan dus...heeft het niet hetzelfde effect als ik hem gewoon uit de weg ga?
uit de weg gaan betekent dat je elkaar ziet toch? laat jezelf gewoon een paar weken niet zien of horen. dan weet je genoeg na twee weken.
pi_30678076
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

ALs je dat echt wil
Ik hou van drama.
Ja, ik generaliseer.
pi_30678358
wat is nu eigenlijk je probleem, vivi ? waarom open je nu weer een nieuw topic Er verandert gewoon niets in de situatie ... wat wil je nu eigenlijk van ons horen.

Ik vind het jammer dat je niet ziet dat deze "vriend" echt niet respectvol omgaat met je gevoelens, het is niet eens een vriend, het is een egoïstishe profiteur. Ik begrijp niet hoe iemand van jouw leeftijd hier kan blijven intuimelen.

Of je wordt een normale vriendin, en je zegt dat je die idiote sms-jes niet apprecieert en dat er niet meer gesext wordt en niet meer melig wordt gedaan, of je breekt met deze man.

Je maakt je echt belachelijk als je hier nog lang mee doorgaat, en ooit ga je spijt krijgen van al deze verloren tijd.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:25:24 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30678406
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik hou van drama.
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:27:46 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30678506
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef petitlapin het volgende:
wat is nu eigenlijk je probleem, vivi ? waarom open je nu weer een nieuw topic Er verandert gewoon niets in de situatie ... wat wil je nu eigenlijk van ons horen.

Ik vind het jammer dat je niet ziet dat deze "vriend" echt niet respectvol omgaat met je gevoelens, het is niet eens een vriend, het is een egoïstishe profiteur. Ik begrijp niet hoe iemand van jouw leeftijd hier kan blijven intuimelen.

Of je wordt een normale vriendin, en je zegt dat je die idiote sms-jes niet apprecieert en dat er niet meer gesext wordt en niet meer melig wordt gedaan, of je breekt met deze man.

Je maakt je echt belachelijk als je hier nog lang mee doorgaat, en ooit ga je spijt krijgen van al deze verloren tijd.
Ik ga er toch niet mee door! Ik ga echt voet bij stuk houden !

Maar ik mag hier toch wel mijn twijfels en onzekerheden ventileren..ik weet dat het pathetisch is
Alleen het sterkt me om feedback te zoeken hier.
pi_30678643
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Vivi het volgende:

Ik ga er toch niet mee door! Ik ga echt voet bij stuk houden !

Maar ik mag hier toch wel mijn twijfels en onzekerheden ventileren..ik weet dat het pathetisch is
Alleen het sterkt me om feedback te zoeken hier.
heb je al niet genoeg feed back gehad . Trouwens, het feit dat je hier maar blijft posten, maakt duidelijk dat je hier helemaal nog niet klaar mee bent. Verliefd zijn, tot daaraan toe, maar zelf niet kunnen besluiten dat afstand de beste optie is, dat is een beetje triest, niet ?
pi_30678656
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoop het voor je.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:34:07 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30678741
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

heb je al niet genoeg feed back gehad . Trouwens, het feit dat je hier maar blijft posten, maakt duidelijk dat je hier helemaal nog niet klaar mee bent. Verliefd zijn, tot daaraan toe, maar zelf niet kunnen besluiten dat afstand de beste optie is, dat is een beetje triest, niet ?
Dat besluit heb ik toch al genomen....
pi_30678769
wie wilt met mij wedden dat ze binnen 1 maand weer bij hem in bed ligt? inzet 10 euro.
pi_30678813
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
niet, je hebt het besluit genomen om hem te proberen te laten zien dat hij ook om jou geeft door hem een tijdje te negeren, maar in je hart wil je zo snel mogelijk weer toegeven aan 1 van zijn smsjes...
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:37:28 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30678877
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
wie wilt met mij wedden dat ze binnen 1 maand weer bij hem in bed ligt? inzet 10 euro.
wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?
pi_30678909
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:

voor de hoeveelste keer al ? tot hij weer eens lief met zijn puppyoogjes afkomt, en je allebei al weer veel te lang droog staat ...

in al de posts die je hier schrijft, druipt de hoop dat het toch ooit goedkomt steeds weer van mijn scherm, ik geef je dus 0% kans. Je bent er nog veel te veel mee bezig.
pi_30679027
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?
IK IK IK IK!!!
pi_30679034
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat wil hij nu toch ook al?
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:07:18 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30680039
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:40 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat wil hij nu toch ook al?
maar dan door gemis ipv routine.
pi_30680298
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ja, goed, maar stel dat het dan een relatie wordt, wat stelt dat dan voor? Of denk je dat hij opeens inziet dat hij echt van haar houdt?
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:19:05 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30680457
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, goed, maar stel dat het dan een relatie wordt, wat stelt dat dan voor? Of denk je dat hij opeens inziet dat hij echt van haar houdt?
ik heb het weleens gehad. had ik een one-night stand die ik in dronkenschap helemaal niet zag zitten, toch neuken. de volgende keer dat je haar tegenkomt zie je ineens veel beter en ben ik weleens verliefd geworden. laat die gast en gastin maar ff in hun sop gaar koken/geen contact. dat verscherpt het beeld.
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:54:22 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30682078
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ow my gawd..loool
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:55:26 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30682118
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb het weleens gehad. had ik een one-night stand die ik in dronkenschap helemaal niet zag zitten, toch neuken. de volgende keer dat je haar tegenkomt zie je ineens veel beter en ben ik weleens verliefd geworden. laat die gast en gastin maar ff in hun sop gaar koken/geen contact. dat verscherpt het beeld.
Ja maar dit is wel een 48 night stand he
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:56:03 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30682142
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
Ik verdubbel het
pi_30682267
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja maar dit is wel een 48 night stand he
Ooooooh, nee, dan is het ware liefde
Ja, ik generaliseer.
pi_30682286
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik verdubbel het
You're on, missy
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:59:50 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30682342
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:59 schreef Northside het volgende:

[..]

You're on, missy
*pokerface vast op zet*
pi_30682381
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

*pokerface vast op zet*
*20 euro extra alvast in budget incalculeert
Ja, ik generaliseer.
  zondag 18 september 2005 @ 00:01:00 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30682393
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Ooooooh, nee, dan is het ware liefde
Zeg ik dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')