uit de weg gaan betekent dat je elkaar ziet toch? laat jezelf gewoon een paar weken niet zien of horen. dan weet je genoeg na twee weken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen behoefte aan
En ik wil wel gewoon uit kunnen gaan, waar ik woon is niet zo veel qua uitgaan dus...heeft het niet hetzelfde effect als ik hem gewoon uit de weg ga?
Ik ga er toch niet mee door! Ik ga echt voet bij stuk houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef petitlapin het volgende:
wat is nu eigenlijk je probleem, vivi ? waarom open je nu weer een nieuw topicEr verandert gewoon niets in de situatie ... wat wil je nu eigenlijk van ons horen.
Ik vind het jammer dat je niet ziet dat deze "vriend" echt niet respectvol omgaat met je gevoelens, het is niet eens een vriend, het is een egoïstishe profiteur. Ik begrijp niet hoe iemand van jouw leeftijd hier kan blijven intuimelen.
Of je wordt een normale vriendin, en je zegt dat je die idiote sms-jes niet apprecieert en dat er niet meer gesext wordt en niet meer melig wordt gedaan, of je breekt met deze man.
Je maakt je echt belachelijk als je hier nog lang mee doorgaat, en ooit ga je spijt krijgen van al deze verloren tijd.
heb je al niet genoeg feed back gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Vivi het volgende:
Ik ga er toch niet mee door! Ik ga echt voet bij stuk houden!
Maar ik mag hier toch wel mijn twijfels en onzekerheden ventileren..ik weet dat het pathetisch is![]()
Alleen het sterkt me om feedback te zoeken hier.
Dat besluit heb ik toch al genomen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je al niet genoeg feed back gehad. Trouwens, het feit dat je hier maar blijft posten, maakt duidelijk dat je hier helemaal nog niet klaar mee bent. Verliefd zijn, tot daaraan toe, maar zelf niet kunnen besluiten dat afstand de beste optie is, dat is een beetje triest, niet ?
![]()
niet, je hebt het besluit genomen om hem te proberen te laten zien dat hij ook om jou geeft door hem een tijdje te negeren, maar in je hart wil je zo snel mogelijk weer toegeven aan 1 van zijn smsjes...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
Dat besluit heb ik toch al genomen....
wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
wie wilt met mij wedden dat ze binnen 1 maand weer bij hem in bed ligt? inzet 10 euro.
voor de hoeveelste keer al ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
Dat besluit heb ik toch al genomen....
IK IK IK IK!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?
Dat wil hij nu toch ook al?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie wil met mij wedden dat als ze twee weken geen contact heeft, hij graag weer met haar wil neuken?
maar dan door gemis ipv routine.quote:
Ja, goed, maar stel dat het dan een relatie wordt, wat stelt dat dan voor? Of denk je dat hij opeens inziet dat hij echt van haar houdt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan door gemis ipv routine.
ik heb het weleens gehad. had ik een one-night stand die ik in dronkenschap helemaal niet zag zitten, toch neuken. de volgende keer dat je haar tegenkomt zie je ineens veel beter en ben ik weleens verliefd geworden. laat die gast en gastin maar ff in hun sop gaar koken/geen contact. dat verscherpt het beeld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed, maar stel dat het dan een relatie wordt, wat stelt dat dan voor? Of denk je dat hij opeens inziet dat hij echt van haar houdt?
Ow my gawd..looolquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan door gemis ipv routine.
Ja maar dit is wel een 48 night stand hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het weleens gehad. had ik een one-night stand die ik in dronkenschap helemaal niet zag zitten, toch neuken. de volgende keer dat je haar tegenkomt zie je ineens veel beter en ben ik weleens verliefd geworden. laat die gast en gastin maar ff in hun sop gaar koken/geen contact. dat verscherpt het beeld.
Ik verdubbel hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
wie wilt met mij wedden dat ze binnen 1 maand weer bij hem in bed ligt? inzet 10 euro.
Ooooooh, nee, dan is het ware liefdequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel een 48 night stand he![]()
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Ooooooh, nee, dan is het ware liefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |