Waarom? ten eerste wekte haar "toon" die associatie bij me op, ten tweede, hebben we het hier over de waarheid of over haar interpretatie daarvan. Ik maak trouwens niemand voor iets uit, ik zei "je klinkt als".quote:Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Best triest dat je de persoon die je keihard de waarheid vertelt, je die maar uit moet maken voor verzuurde schooljuf![]()
Wat ben jij dan een wispelturig onzeker geen ruggegraad hebbende vrouw ?
MUUS zei gewoon één keer haar ding en was zo verstandig het er daarna bij te laten.quote:
Waarom kan passie niet levenslang houdbaar zijn?!quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Passie is niet levenslang houdbaar dus bedenk wat je wilt: passie, of een liefdevolle relatie waar soms weer even de vlam in de pan slaat. En neem verantwoording voor die keuze
De passie is er nog steeds, die maak je tenslotte zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En de passie...?
Dit is wel serieus bedoeld, hoor. Vraag het me echt af. Wat passie voor de één betekent, en voor de ander.
(Passie in de Basilicumstraat versus Passie in de Porsche, zeg maar...)
Lama. Tegen zulke vragen kan ik niet opboksen, tis net alsof je een kind van 4 uitlegt waarom je in de plee moet pissen en niet op straat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom kan passie niet levenslang houdbaar zijn?!
Wees niet bevreesd, in moderne sprookjes kan het wél hoor!quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom kan passie niet levenslang houdbaar zijn?!
Op 8 maart 2005 zei MUUS:quote:Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
MUUS zei gewoon één keer haar ding en was zo verstandig het er daarna bij te laten.
Maar wat zou ik aangenaam verrast zijn als ze zich nu bij ons crisisteam zou voegen!
quote:En kom alsjeblieft niet weer aan met verliefdheid of een weak spot, want een roze wolk kennen we allemaal, maar dit is gewoon echte suffe naieviteit. Dit is geen roze wolk, dit is dichte mist.
Als je alles letterlijk neemt, ja... dán eh...quote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef Moonah het volgende:
Ik woon niet in de tuinkruidenbuurt, maar de arrogantie die van je post afstraalt....
Dan snap jij niet dat je ook passie in een huwelijk kan hebben met kinderen?quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de interpretatie van het woord 'passie'.
Wederom..je legt me woorden in de mond. Voor een psychologe (ik neem tenminste aan dat je dat bent gezien je herhaaldelijke verwijzingen) luister je verdomd slecht.quote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een sprookje met een vleugje drama dan. Of een drama met een vleugje sprookje.
[..]
Jawel hoor, want jij bent ingewikkelder en mooier en kritischer en hebt het daardoor zwaarder dan bijvoorbeeld een Moonah.
Als je mij zou kennen zou je deze opmerking nooit gemaakt hebben. Juist ik roep altijd om het hardst dat je iemand niet kan of moet willen veranderen...de cruciale fout in veel relaties imo. Je wordt verliefd op iemand zoals diegene is...en dan moet je daar niet aan gaan sleutelen, dit leidt alleen maar tot grote frustraties aan beide kanten.quote:Laat me raden, jij denkt hem wel eens even te kunnen veranderen? Ook daarin zijn duizenden vrouwen je voor gegaan en zij kunnen je allemaal vertellen dat een kikker een kikker blijft, ook al kus je hem nog zo teder. Ook al speel je nog zo hard-to-get.
Dit vind ik dan wel weer iets wat ik meeneem.quote:Goed maar loop dan ook niet te janken (oh, hij heeft mijn hart weer gebroken. Oh, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld) en kom ook niet om advies vragen. Jij wilt kennelijk keer op keer op je muil gaan, dat is jouw leerschool, leg je erbij neer.
Je leven leven betekent dus jezelf verlagen door de speelbal te zijn van de grillen van een man? Je leven leven betekent dus dat een ander jouw emoties kan bepalen zonder jou ooit terug te kunnen geven waarnaar jij zo verlangt? Ik leef mijn leven liever door het leven in eigen hand te nemen.
Hoe "maak" je passie in godsnaam?!quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
De passie is er nog steeds, die maak je tenslotte zelf.
Dan had iedereen in dat topic een vooruitziende blik. De waarheid is echter dat de feiten van nu dezelfde feiten zijn als die in maart. Er is gewoon niets veranderd, Vivi draait nog in hetzelfde kringetjequote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruitziende blik had die meid zeg, damn...psycholoog zou een beroep voor haar zijn!
Mss moet je dan eens wat beter daarnaar luisteren.quote:Op zondag 18 september 2005 22:39 schreef Vivi het volgende:
Juist ik roep altijd om het hardst dat je iemand niet kan of moet willen veranderen...
Zoek jij nu eens nou maar eens een man die je aan je kan binden, dan praten we verder over passie.quote:Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe "maak" je passie in godsnaam?!
Lijkt me een gat in de markt als je dat kan bottelen
Oke, maar wat de neuk doen wij nog hier, verspilde energie? Pleur een link van dat vorige topic, en sluit de boel, dit is forum vervuiling van het ergste soort!quote:Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan had iedereen in dat topic een vooruitziende blik. De waarheid is echter dat de feiten van nu dezelfde feiten zijn als die in maart. Er is gewoon niets veranderd, Vivi draait nog in hetzelfde kringetje
Waarom zou het niet kunnen?!quote:Op zondag 18 september 2005 22:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd, in moderne sprookjes kan het wél hoor!
Zelfs de users en hun adviezen zijn hetzelfde!quote:
Ja hoor, snap ik best. Wil ik wel in geloven, waarom niet? Ik denk wel dat het zeldzaam is, en je hoort vaak dat je 'eraan moet werken' (en daar word je niet vrolijk van), maar ik gelóóf erin!quote:Op zondag 18 september 2005 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Dan snap jij niet dat je ook passie in een huwelijk kan hebben met kinderen?
Neenee ze wil zijn behoeftes veranderen. Van een man die behoefte heeft aan paella en een zaadlozing naar een man die behoefte heeft aan een kruidentuin maar tegelijkertijd de passie erin houdtquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mss moet je dan eens wat beter daarnaar luisteren.
Je wil Henk immers wel veranderen. Van een vent die 's nachts paëlla voor je kookt en je daarna een flinke beurt geeft naar een liefdevolle, passionele partner voor het leven.
Nou, dat is niet zozeer veranderen als wel upgradenquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mss moet je dan eens wat beter daarnaar luisteren.
Je wil Henk immers wel veranderen. Van een vent die 's nachts paëlla voor je kookt en je daarna een flinke beurt geeft naar een liefdevolle, passionele partner voor het leven.
Het waren volgens mij 5 vrijwel identieke topics. En inderdaad is het verspilling van energie, maar ik heb kennelijk toch te veel energiequote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, maar wat de neuk doen wij nog hier, verspilde energie? Pleur een link van dat vorige topic, en sluit de boel, dit is forum vervuiling van het ergste soort!
Op zich een interessante vraag en een eigen topic waardquote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?!
Ik laat nog even in het midden of ik zelf denk dat het kan btw..maar ik ben benieuwd naar de onderbouwing van de stelling
De passie is er altijd, maar volgens mij kijk jij teveel naar je ouders , want je doet nu net dat de passie verdwijnt zodra je een gezinnetje hebt.quote:Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja hoor, snap ik best. Wil ik wel in geloven, waarom niet? Ik denk wel dat het zeldzaam is, en je hoort vaak dat je 'eraan moet werken' (en daar word je niet vrolijk van), maar ik gelóóf erin!
Als je uiteindelijk de juiste treft... ja, dan kan het. Oók aan de Basilicumlaan. Of júist.
Alsof me dat nog nooit gelukt is...1 x 3 jaar en 1 x 5 jaar..kan dat ermee door, O Gij Alwetende?quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Zoek jij nu eens nou maar eens een man die je aan je kan binden, dan praten we verder over passie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |