Wat een zeikerd zegquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob roddelt weerover ingrid en menno...
Linda: het is voor hun wel leuk
Rob: maar voor ons niet..
dan praat hij weer verder dat het niet echt is
wat een zielepiet.. voordat hij het huis in ging had hij het erover dat hij sex zou hebben en de vrouwen voor hem zou winnen..
bedoel ik idd, ik zat nog met die junkie in mijn kopquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een zeikerd zeg![]()
![]()
.
Ingrid en Menno.
Nu wel weer, was even weg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef Djoj het volgende:
Jullie wel beeld op stream 1?
Voelt ie dat met zijn "nep"been??quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Rob: "ik voel dat ze nog niks mee hebben gemaakt. Als je ze eens een keer goed de huid vol scheldt sterven ze bijna"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Rob: "ik voel dat ze nog niks mee hebben gemaakt. Als je ze eens een keer goed de huid vol scheldt sterven ze bijna"
Ik wil echt dat huis in.. ik wil hem anaal penetreren met alle kunstbenen die ik kan vinden en hem vervolgens verzuipen in de jacuzi
zow.. dat lucht op
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit isquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Heb je een tent?
Ik blijf namelijk wel een week om Tanja op te wachten![]()
Ja maar dat geroddel kan ik ook niet uitstaan.. en rob die met alle winden meelultquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:52 schreef teamlead het volgende:
"ze mag blij zijn dat ze hier zit, heeft een uitkerinkje, krijgt hier wat geld voor, hoeft niks te doen"
3x raden wie dit zei...
maar goed.. ben het wel met hem eens dat de zeug op moet houden met zeiken
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, die wil ik pas zinvol gewelden als het babytje eruit is
Maar dan gaan we los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |