quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik had ook wel door dat jij begreep dat het een grapje was.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar gewoon heel goed!![]()
Wat interesseert jou wel, wat meer dan 2 hersencellen nodig heeft?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
Het interesseert me werkelijk geen hol.
IDOLS 3 - Vanaf 22 oktober! #2quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat interesseert jou wel, wat meer dan 2 hersencellen nodig heeft?
Rozen verwelken, schepen vergaan, maar mijn liefde voor Woutertje zal altijd blijven bestaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
Vandaag zat Wouter Bos weer rozen op straat uit te delen omdat de PvdA de "Beterbegroting" presenteerde. Wat vinden jullie daarvan?
Hihi, wij postten ook net na elkaar, na een lange stilte...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
IDOLS 3 - Vanaf 22 oktober! #2
Die van ons was dichter bij elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi, wij postten ook net na elkaar, na een lange stilte...
Hihi..
Blijkt het straks een vent te zijnquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rozen verwelken, schepen vergaan, maar mijn liefde voor Woutertje zal altijd blijven bestaan..
Dus? Dan hebben ze hun werk gewoon erg goed gedaan. Nu is ze een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Blijkt het straks een vent te zijn![]()
* _ELMaikel_ vind niemand meer leuk van de vrouwen tot hij zeker weet dat het travo verhaal een hoax is
Ook als het straks een vent blijkt te zijn ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Dan hebben ze hun werk gewoon erg goed gedaan. Nu is ze een mooie vrouw.
Jij valt ook niet op vrouwen die vroeger baby waren, aangezien je niet op baby's valt? Bullshit dus, nu is ze een mooie en leuke vrouw en dus val ik nu op haar..
Wouter Bos en rozen uitdelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
Vandaag zat Wouter Bos weer rozen op straat uit te delen omdat de PvdA de "Beterbegroting" presenteerde. Wat vinden jullie daarvan?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Dan hebben ze hun werk gewoon erg goed gedaan. Nu is ze een mooie vrouw.
Jij valt ook niet op vrouwen die vroeger baby waren, aangezien je niet op baby's valt? Bullshit dus, nu is ze een mooie en leuke vrouw en dus val ik nu op haar..
Als blijkt dat ze als man geboren is, vind je haar dan nog steeds leuk?quote:nu is ze een mooie en leuke vrouw en dus val ik nu op haar..
Ik zeg dus net dat haar geslacht waarmee ze geboren is me niet uitmaakt, indien ik haar nu gewoon leuk vind.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook als het straks een vent blijkt te zijn ?![]()
Ik vind het pas echt lachen om die kop van Menno straks te zien als het Ingrid blijkt te zijn.
Dan ben je gewoon homoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg dus net dat haar geslacht waarmee ze geboren is me niet uitmaakt, indien ik haar nu gewoon leuk vind.
Nu gebeurt het niet bepaald vaak dat ik een transsexueel leuk en lekker enzo vindt, maar stel het is zo, maakt me dat niet uit nee. Denk ik..
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] w0uTeRtJe [afbeelding] (Afwezig) Op straat!!11
Ja en feitelijk gezien ben je dan misschien geen homo maar toch zou je zo worden gezien.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg dus net dat haar geslacht waarmee ze geboren is me niet uitmaakt, indien ik haar nu gewoon leuk vind.
Nu gebeurt het niet bepaald vaak dat ik een transsexueel leuk en lekker enzo vindt, maar stel het is zo, maakt me dat niet uit nee. Denk ik..
Door figuren als jij wellicht. Maar eerlijk waar, daar geef ik geen drol om.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en feitelijk gezien ben je dan misschien geen homo maar toch zou je zo worden gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |