Ik wacht nog steeds op een vraag over het leven/de gevoelens van een van haar medebewoners door Tanja.. en op een positieve reactie van jouquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske heeft best wel een dikke reet voor een 19 jarige. Dat wordt later een nog erger figuur als Sjankwal.
Ja die heeft samengewoond en heeft nu nog geen nieuwe woning.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
nee Dido woont met haar zus [ of zussen daar doet ze altijd wat warrig over]
Trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef ruby het volgende:
Ik hou het al voor gezien vrees ik. Het is niet echt spannend.
Welterusten en tot morgennacht dacht ik zo!
Jij ook trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
pff, ik ga er ook vandoor, weltrusten allemaal ... zzzz
hangt er vanaf of je Roel graag hoort lullen ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ben ik te laat vanavond?.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je Roel graag hoort lullen ....
Mwoh, ik sta niet echt te trappelen vandaagquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je Roel graag hoort lullen ....
Dat antwoord van Tanja kan ik niet geven. En ik heb toch al meerdere positieve reacties geplaatst.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een vraag over het leven/de gevoelens van een van haar medebewoners door Tanja.. en op een positieve reactie van jou
yupquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Zat Tanja net echt opgerookte stukjes sigaretten te zoeken in de asbak???![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat antwoord van Tanja kan ik niet geven. En ik heb toch al meerdere positieve reacties geplaatst.
Maar het ligt vaak in aard van beestje om alleen het negatieve uit iemand te halen en het positieve niet te zien. Een gave die ik gelukkig wel bezit, om ook positieve dingen te zien.
Jahoor, het is weer feestquote:
Deed ze eerder vanavond ook al.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Zat Tanja net echt opgerookte stukjes sigaretten te zoeken in de asbak???![]()
![]()
Welke stream??quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef FlowKey het volgende:
Roel en Lieske alleen ... *tromgeroffel*
slaap ze Deltaquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, trusten iedereen alvast![]()
Het lijkt mij dat jij dat nog gelooft ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
LIeske: "Mijn poep ruikt naar bloemetjes"
[afbeelding]
dat kennen we nou welquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:26 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 Menno & Ingrid
thnxquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:26 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 Menno & Ingrid
Ik wil het iig wel even testenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
Het lijkt mij dat jij dat nog gelooft ook.
?? ... ik zag roel zich uitkleden in de gang om één of andere reden ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:27 schreef Showtime het volgende:
Zijn Lieske en Roel niet net dezelfde slaapkamer binnengelopen?
Ik eet nog liever mijn dekbed opquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen die streams weg bij Menno en Ingrid? Ik kijk nog liever naar een groeiende plant in de kamer.
Roel vroeg aan Lieske in de woonkamer, ga je mee. Vervolgens gaat Lieske de rechterslaapkamer binnen. Roel kleedt zich vervolgens in de hal uit en wandelt dezelfde slaapkamer in, of niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
?? ... ik zag roel zich uitkleden in de gang om één of andere reden ...
Welke stream??quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:27 schreef Showtime het volgende:
Zijn Lieske en Roel niet net dezelfde slaapkamer binnengelopen?
Zet daar dan even een stream opquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik eet nog liever mijn dekbed op.
dat weet scanman vast wel, ik heb er niet op geletquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:30 schreef Showtime het volgende:
Roel vroeg aan Lieske in de woonkamer, ga je mee. Vervolgens gaat Lieske de rechterslaapkamer binnen. Roel kleedt zich vervolgens in de hal uit en wandelt dezelfde slaapkamer in, of niet?
dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:29 schreef FlowKey het volgende:
hoorde ik nou goed dat Menno in d DBK om condooms gaat vragen??
Het is vast een stuk interessanter om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet daar dan even een stream op
Stream 1 en 2 is Tanja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:30 schreef Falco het volgende:
Stream 1 en 2 is Tanja? Of toch Lieske
Dan lijkt me dat de streams wel waren gevolgdquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:30 schreef Showtime het volgende:
[..]
Roel vroeg aan Lieske in de woonkamer, ga je mee. Vervolgens gaat Lieske de rechterslaapkamer binnen. Roel kleedt zich vervolgens in de hal uit en wandelt dezelfde slaapkamer in, of niet?
Dacht ik al. Het leek net alsof ze zich bevredigdequote:
Nah, die liggen ver genoeg uit elkaar hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:31 schreef Falco het volgende:
Ik zag het even net schokken onder de dekens bij stream 1 en 2hoor!
Ik heb geen flauw idee. Ik zie alleen maar 4 slaapkamer streams...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet scanman vast wel, ik heb er niet op gelet
nee, twee lege bedden op 1&2 ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:36 schreef svann het volgende:
Stream 3 en 4 is Ingrid en Menno in de herenslaapkamer.
Bar interessant....
Idd... ik zag de dekbedden bewegen terwijl Roel geen krimp bewoog.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:35 schreef Showtime het volgende:
Stream 4 is Roel volgens mij, ben nog niet overtuigd dat hij daar alleen ligt.
stream 2?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:37 schreef FlowKey het volgende:
Bingo! Lieske ligt bij Roel in bed
Ik rook nog 1 Tanja'tje en dan ben ik weg ...quote:
Zie je ik wist het wel! Ben toch niet gek!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:37 schreef FlowKey het volgende:
op welke stream zie jij datquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:37 schreef FlowKey het volgende:
3quote:
ik hoorde het op 3 ... maar ik begin nu weer te twijfelenquote:
3 zijn Menno en Ingrid al een hele tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:39 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik hoorde het op 3 ... maar ik begin nu weer te twijfelen![]()
nee joh ... die camera is al 5 minuten geleden naar Roel gepannedquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
3 zijn Menno en Ingrid al een hele tijd.
Naast je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
Ik hoorde een verpakking van een condoom opengaan![]()
Ikhoor duidelijk Ingrid praten anders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef FlowKey het volgende:
[..]
nee joh ... die camera is al 5 minuten geleden naar Roel gepanned
Nee dat was eerst wel zo, maar de camera is een paar minuten geleden naar het bed van Roel gedraait.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
3 zijn Menno en Ingrid al een hele tijd.
quote:
Menno en Ingrid liggen in dezelfde kamer, dus vandaar. Roel en Lieske zeggen gewoon niks.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikhoor duidelijk Ingrid praten anders.
Eerste man die zwanger is van een 5lingquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:43 schreef FlowKey het volgende:
[afbeelding]
Het hoofd is van roel ... en die heeft niet zo;n groot lijf ...
Heb al een paar keer haar blonde haren links van hem boven de deken zien uitsteken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:43 schreef FlowKey het volgende:
[afbeelding]
Het hoofd is van roel ... en die heeft niet zo;n groot lijf ...
Nu bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
Heb al een paar keer haar blonde haren links van hem boven de deken zien uitsteken.
aan de andere kant ... misschien ligt iedereen wel gewoon te slapen inmiddelsquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:45 schreef brummie34 het volgende:
volgens mij ligt lieske hem gewoon te handkarren
Hij is nog klaar wakkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... misschien ligt iedereen wel gewoon te slapen inmiddels
Zie een gapende Linda op 2 welke bedoel je dan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Hij legt nu zijn arm om Lieske heen. Roel wil wel meer... Lieske niet
de sigaretten waren op en alleen Tanja was bereid ze uit de asbakken te plukken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef BBscanner het volgende:
Net uit de kroeg! nog iets gemist? Ziet er nou niet echt boeiend uit op de streams! Vrijdagavond en alles ligt weer te slapen!![]()
Gezellige bewoners daar bij BB
![]()
Ik dacht even dat het andersom wasquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Hij legt nu zijn arm om Lieske heen. Roel wil wel meer... Lieske niet
Ik ook trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef FlowKey het volgende:
Weinig actie meer ... ik ga even iets belangrijks doen ... paperclips tellen ofzo ... laters mensen![]()
Mijn gok was eerder dat Dido en Roel het koppel waren maar mischien is dit gewoon ff een scharrel van Roel en doet iet het morgen weer met Dido.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:49 schreef Showtime het volgende:
Kunnen we hieruit concluderen dat Roel en Lieske nu officieel een stelletje zijn. Of is lepeltje lepeltje slapen ook slechts vriendschap?
Roel en Lieske liggen samen in bed. Menno en Ingrid ook. Van sex is nog geen sprake.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef Day het volgende:
Krijg nou wat! Liggen ze allemaal al te slapen?
Nog iets spannends gebeurd vandaag?
Btw, hallo allemaal
Roel weet wel hoe het spelletje gespeeld moet worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Roel weet dat er mensen de streams volgen en beweegt de dekens met opzet een beetje
Lieske is makkelijk maar Dido is interessanter! Hard to get!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt Lieske gewoon veel leuker, maar hij heeft het idee dat ze te jong voor hem is. (denk ik)
Met Lieske kon hij niet praten, want die had het alleen over het studentenleven zei hij gisteren nog.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Roel kan met Lieske ook gewoon zichzelf zijn. Met Dido moet hij ook constant op zijn hoede zijn en een soort van spel spelen.
Lieske was ieder geval zijn eerste keus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt Lieske gewoon veel leuker, maar hij heeft het idee dat ze te jong voor hem is. (denk ik)
Dat is het verschil in leeftijd inderdaad. Op die leeftijd kan dat een groot probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met Lieske kon hij niet praten, want die had het alleen over het studentenleven zei hij gisteren nog.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske is makkelijk maar Dido is interessanter! Hard to get!![]()
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het verschil in leeftijd inderdaad. Op die leeftijd kan dat een groot probleem zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |