Ik wacht nog steeds op een vraag over het leven/de gevoelens van een van haar medebewoners door Tanja.. en op een positieve reactie van jouquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske heeft best wel een dikke reet voor een 19 jarige. Dat wordt later een nog erger figuur als Sjankwal.
Ja die heeft samengewoond en heeft nu nog geen nieuwe woning.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
nee Dido woont met haar zus [ of zussen daar doet ze altijd wat warrig over]
Trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef ruby het volgende:
Ik hou het al voor gezien vrees ik. Het is niet echt spannend.
Welterusten en tot morgennacht dacht ik zo!
Jij ook trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
pff, ik ga er ook vandoor, weltrusten allemaal ... zzzz
hangt er vanaf of je Roel graag hoort lullen ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ben ik te laat vanavond?.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je Roel graag hoort lullen ....
Mwoh, ik sta niet echt te trappelen vandaagquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je Roel graag hoort lullen ....
Dat antwoord van Tanja kan ik niet geven. En ik heb toch al meerdere positieve reacties geplaatst.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een vraag over het leven/de gevoelens van een van haar medebewoners door Tanja.. en op een positieve reactie van jou
yupquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Zat Tanja net echt opgerookte stukjes sigaretten te zoeken in de asbak???![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat antwoord van Tanja kan ik niet geven. En ik heb toch al meerdere positieve reacties geplaatst.
Maar het ligt vaak in aard van beestje om alleen het negatieve uit iemand te halen en het positieve niet te zien. Een gave die ik gelukkig wel bezit, om ook positieve dingen te zien.
Jahoor, het is weer feestquote:
Deed ze eerder vanavond ook al.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Zat Tanja net echt opgerookte stukjes sigaretten te zoeken in de asbak???![]()
![]()
Welke stream??quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef FlowKey het volgende:
Roel en Lieske alleen ... *tromgeroffel*
slaap ze Deltaquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, trusten iedereen alvast![]()
Het lijkt mij dat jij dat nog gelooft ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
LIeske: "Mijn poep ruikt naar bloemetjes"
[afbeelding]
dat kennen we nou welquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:26 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 Menno & Ingrid
thnxquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:26 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 Menno & Ingrid
Ik wil het iig wel even testenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
Het lijkt mij dat jij dat nog gelooft ook.
?? ... ik zag roel zich uitkleden in de gang om één of andere reden ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:27 schreef Showtime het volgende:
Zijn Lieske en Roel niet net dezelfde slaapkamer binnengelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |