Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuquote:Maar ik zie je ook niet online
Awww Clau .. wist niet dat je ziek was!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuIk las het bij Noca op het scherm, vandaar
![]()
Maarre, ik draai me om en gaan m´n koorts wegslapen. Hoop ik.
Hoolies
Truste Clauw, hopelijk ben je inderdaad morgen weer beterquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuIk las het bij Noca op het scherm, vandaar
![]()
Maarre, ik draai me om en gaan m´n koorts wegslapen. Hoop ik.
Hoolies
Erikquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef ErikT het volgende:
Goeienavond.
Wil ik een computerspelletjes verslaving, krijg ik Settlers IV van mn broer, doet ie t niet
ga eerst maar eens met SCH naar de kelder, zeker met zo'n naam en clubvoorkeurquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo? Is dit de Slow Chat van VBL?
Jullie kennen mij vast wel met mijn VBL topics?
Tja, goede opvoeding gehad enzo. En die naam, acht. Wat moest het danquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga eerst maar eens met SCH naar de kelder, zeker met zo'n naam en clubvoorkeur
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef VoreG het volgende:
wist je dat het in de text only layout erg moeiijk te zienis of een topic dicht is
Ik heb het spel ook heel vaak gespeeld. Heb het nog maar 1 keer voor elkaar gekregen om het uit te spelen. Het is wel verschikkelijk verslavend. Eenmaal ermee beginnen is bijna nooit meer stoppen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
En wat is patience een ongelooflijkkutspel ik ben un al een 3 kwartier bezig maar ik krijg het maar niet voormekaar kutkaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |