Houd je bek dicht puber!quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een kutTT.
Moet jij niet met lego spelen ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een kutTT.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ah het tere onbedorven zieltje is ook present
Ik ben tenminste niet mislukt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, tuinkabouter!
Ik ben er net.. dus geen ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
hola.. hier nog wat spannends gebeurd?
Je bedoelt het mislukte geverfde kapsel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, post eens een foto van je nieuwe kapsel..
Ja, toe!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bedoelt het mislukte geverfde kapsel?
Dan geen foto voor jou, meneertje.quote:
Uhmm.. waarom mislukt? Ziet er normaal uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zet hem wel in mn fotoboek
Alles mislukt bij hem.. hij is 14quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm.. waarom mislukt? Ziet er normaal uit.
Omdat ik niet van blond houd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Waarom verf je je haar? Heb je nu al last van grijze haren?
de jeugd werkt hier idd traumatiserend..quote:
Je houdt niet van je eigen haarkleur. Dan hou je niet van jezelfquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik niet van blond houd.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je houdt niet van je eigen haarkleur. Dan hou je niet van jezelf
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]. Bruin haar is ook veel leuker.
.
Ja. Wrijf het er maar in.quote:
Wat een bovenarmen trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geen gek idee. Ik ben best normaal. En geeft goede adviezen om je agressie kwijt te raken
[afbeelding]
dank je. Ik toen als 19 jarig jongetje was er erg trots opquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een bovenarmen trouwens..
.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef tech het volgende:
Wie is er woest, roerig en bruisend, G_E?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
als 19jarig jochie was cas al mjammie.....
klopt en in dit topic merk je het helemaalquote:als antwoord op het vorige topic: die 14jarige is dus wel een nicht...
HELEMAAL NIKS!?!??!! vrijwilligerswerk of zo?quote:als antwoord op een dag 13,5 uur werken.... al 1,5 liter bier...
als antwoord op... what the fok, 13,5 uur gewerkt zonder er een zak voor te krijgen
Veel plezier. Ik zit me hier te vervelen voor de tv. Er is gewoon geen zak op tvquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
hallo
rocky, op die leeftijd al zo'n kapsel en dan verbaasd zijn dat je moeder vraagt of je al een vriendje hebt...
ik zal zo weer eens naar het station gaan, kijken of ik nog wat op kan pikkenen dan meenemen naar de lollipop !
Tilburgs evilquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
hallo
rocky, op die leeftijd al zo'n kapsel en dan verbaasd zijn dat je moeder vraagt of je al een vriendje hebt...
ik zal zo weer eens naar het station gaan, kijken of ik nog wat op kan pikkenen dan meenemen naar de lollipop !
nu ben ik groot geworden en is het gewoon Bart...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
![]()
Bartje toen ook kan Casje nog wel herinneren
ach, de humor moet ook vertegenwoordigd zijnquote:klopt en in dit topic merk je het helemaal
nee, dubbele dienst gedraaid in het restaurant van school in de stad.quote:HELEMAAL NIKS!?!??!! vrijwilligerswerk of zo?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu ben ik groot geworden en is het gewoon Bart...
heb the patriot nog steeds niet gezien ...\
[..]
ach, de humor moet ook vertegenwoordigd zijn
[..]
[vaderinstinct]quote:nee, dubbele dienst gedraaid in het restaurant van school in de stad.
vanmorgen om half 9 begonnen, en om 10 uur vanavond klaar ... blegh
net of jij hem gezien hebt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef Cazman het volgende:
[..]schande!!. 'T is ZO'N goeie film. Zeker toen
ja al vonden mijn klasgenoten de Subway te duurquote:[vaderinstinct]als je maar goed eet tussendoor[/vaderinstinct]
Ik kijk geen tv en zit me nou hier half te vervelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik zit me hier te vervelen voor de tv. Er is gewoon geen zak op tvDaar heb je dan een zender of 60-70 voor
Nou, ze zouden ons gewoon moeten vermakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv en zit me nou hier half te vervelen..
En daar heb je dan een [homo] of 30 voor..
noú........... toen niet......quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
net of jij hem gezien hebt...
nouja.. vast wel....
[..]
dus werd het de mac??quote:ja al vonden mijn klasgenoten de Subway te duur
nee, dat niet maar ik kan de volgende keer nog maar rekenen op 1 iemand die mee naar de subway gaat...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
noú........... toen niet......
[..]
dus werd het de mac??
Ach als er maar 1 iemand meegaat is het al beter dan niemand. Alleen eten ergens is zo saaiquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat niet maar ik kan de volgende keer nog maar rekenen op 1 iemand die mee naar de subway gaat...
Goed planquote:over 2 weken zuipen ofzo?
staat zo sneu... vriendloos....quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ach als er maar 1 iemand meegaat is het al beter dan niemand. Alleen eten ergens is zo saai
ik sms je van de week welquote:Goed plan
Ohw.. ik slaap inmiddels al bijnaquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
af! koest!
wat is er allemaal?
braaf vlarpje..
Klinkt goed. Ik hoor het welquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
staat zo sneu... vriendloos....
[..]
ik sms je van de week wel
geen wonder dat ik Ryan_R vanavond na afloop niet kon vinden in't Beatrixquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
hallo
typisch hequote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef Stroekie het volgende:
Is hier de grote winterslaap of zo al begonnen
er heerst hier complete en serene rust, en dat met zo'n Topic Titel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ga slapen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Jerruh gaat OOK naar de Lollipop. Iedereen wordt vergiftigd in die tent!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 04:49 schreef Jerruh het volgende:
zo ga je nauwelijks stappen
en zo kom je gewoon bekenden tegen als je naar chillburg gaat!
leuk jullie gezien te hebben robbert en creno!! was me een avondje wel.
quote:Iedereen wordt vergiftigd in die tent!!
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:04 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
[..]smaakte mijn cola daarom zo raar ?
ja ik zag dat de barman in mijn glas stond te spuitenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Als je eens weet waar de mensen daar allemaal in aftrekken![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jerruh gaat OOK naar de Lollipop. Iedereen wordt vergiftigd in die tent!!
Ik ook niet, dus reageer ik niet op bovenstaande post.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:48 schreef Cybart het volgende:
ik heb geen zin om op bovenstaande post te reageren
niemand die je belemmerd!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:52 schreef Jerruh het volgende:
ik heb wel zin om hallo tegen bart te zeggen.
Wrijf het er nog even inquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:43 schreef creno het volgende:
voor beaverhausen
heb je erg moeten huilen ?
Mijn Fok! orgie ging niet door, helaas.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi. Heb ik nog iets gemist? Is er nog iets woest, roerig en bruisends gebeurd?.
Ik had al zo'n vermoeden. Er kwam maar geen uitnodiging.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Fok! orgie ging niet door, helaas..
tja, eigen schuld, dan had je je duimen maar blauw moeten sms-en !quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in.
Dat lijkt me heel verwarrend.quote:Bukkake (Japans: ぶっかけ) is een manier van groepsseks waarbij een reeks mannen ejaculeren over een knielende man. De naam betekent plons, of douche.
Bukkake is de basisvorm van een Japans werkwoord, maar los betekent het "bespatten". Wanneer de term bukkake in Japan wordt gebruikt, verwijst het gewoonlijk naar een methode om noedels te bereiden en niet naar de seksuele handeling.
Mijn imago, wat doe je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Er kwam maar geen uitnodiging.
Jij had niet voor Lindaquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:40 schreef creno het volgende:
[..]
tja, eigen schuld, dan had je je duimen maar blauw moeten sms-en !
En dan te bedenken dat er mensen zijn die denken dat mijn aanwezigheid geen nut heeft.quote:maar leuk dat je er bent, nu weet ik wel weer de site met meer avatars
Er blijft niks meer van over G_E. Helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn imago, wat doe je..
menno en ralphquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij had niet voor Lindamoeten smsen
.
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die denken dat mijn aanwezigheid geen nut heeft..
Heb je de noedels van je collega's gebukkaketeted?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verwarrend.
"Ik heb gisteren noedels gemaakt voor mijn collega's."
"Waaaat! Jij vunslap!"
Ralph? Ralph?!quote:
Poging:quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er blijft niks meer van over G_E. Helemaal niks meer.
Helaas. Dat werkte in 2003, maar nu trapt niemand er meer in.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Poging:
G_E is lief en onschuldig.
Hoe werkt dat nu dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Helaas. Dat werkte in 2003, maar nu trapt niemand er meer in..
ja dat bleek wel ! maar ja, rikkert is niet veel in beeld geweest, ook niet op de streams, laat staan dat ik zijn blote rikkert heb gezien !quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ralph? Ralph?!.
En Menno was er toch wel in gebleven dus dat geld had je je kunnen besparen.
Rikkert (. ) had je nodig!
.
Je bent nu meer diegene van de woest stuimig bruisende bukkake Fok! orgie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nu dan?.
komt zeker van een homosite? anders had er geen man gestaan, aangezien bukkake een puur japanse manier is om vrouwen, die gezondigd hebben of vernederd moeten worden, af te straffen. het werd in het openbaar in het dorp gedaan, waarbij elke mannelijke bewoner langs de vrouw ging, om haar zo te vernederen. het betrof meestal hoerenpraktijken etc..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verwarrend.
"Ik heb gisteren noedels gemaakt voor mijn collega's."
"Waaaat! Jij vunslap!"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
Als we Jerruh toch niet hadden, dan waren dit waardevolle stukje informatie gewoon misgelopen!.
Wat kijk je met een zwart-wit blik tegen de wereld aan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt zeker van een homosite? anders had er geen man gestaan, aangezien bukkake een puur japanse manier is om vrouwen,
nee hoor, dat 1 opmerking van mij het meteen allemaal zwart wit maakt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat kijk je met een zwart-wit blik tegen de wereld aan..
strekkakequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef creno het volgende:
wat is het enkelvoud van bukkake ?
quote:
nee, ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
oi rijk
goh.. ik gok: je bent je aan het vervelen?
Voor galg en rad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
nee, ik ben net wakkerik was vanochtend om 8 uur thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |