komt zeker van een homosite? anders had er geen man gestaan, aangezien bukkake een puur japanse manier is om vrouwen, die gezondigd hebben of vernederd moeten worden, af te straffen. het werd in het openbaar in het dorp gedaan, waarbij elke mannelijke bewoner langs de vrouw ging, om haar zo te vernederen. het betrof meestal hoerenpraktijken etc..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verwarrend.
"Ik heb gisteren noedels gemaakt voor mijn collega's."
"Waaaat! Jij vunslap!"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
Als we Jerruh toch niet hadden, dan waren dit waardevolle stukje informatie gewoon misgelopen!.
Wat kijk je met een zwart-wit blik tegen de wereld aan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt zeker van een homosite? anders had er geen man gestaan, aangezien bukkake een puur japanse manier is om vrouwen,
nee hoor, dat 1 opmerking van mij het meteen allemaal zwart wit maakt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat kijk je met een zwart-wit blik tegen de wereld aan..
strekkakequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef creno het volgende:
wat is het enkelvoud van bukkake ?
quote:
nee, ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
oi rijk
goh.. ik gok: je bent je aan het vervelen?
Voor galg en rad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
nee, ik ben net wakkerik was vanochtend om 8 uur thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |