quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef tech het volgende:
Wie is er woest, roerig en bruisend, G_E?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
als 19jarig jochie was cas al mjammie.....
klopt en in dit topic merk je het helemaalquote:als antwoord op het vorige topic: die 14jarige is dus wel een nicht...
HELEMAAL NIKS!?!??!! vrijwilligerswerk of zo?quote:als antwoord op een dag 13,5 uur werken.... al 1,5 liter bier...
als antwoord op... what the fok, 13,5 uur gewerkt zonder er een zak voor te krijgen
Veel plezier. Ik zit me hier te vervelen voor de tv. Er is gewoon geen zak op tvquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
hallo
rocky, op die leeftijd al zo'n kapsel en dan verbaasd zijn dat je moeder vraagt of je al een vriendje hebt...
ik zal zo weer eens naar het station gaan, kijken of ik nog wat op kan pikkenen dan meenemen naar de lollipop !
Tilburgs evilquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
hallo
rocky, op die leeftijd al zo'n kapsel en dan verbaasd zijn dat je moeder vraagt of je al een vriendje hebt...
ik zal zo weer eens naar het station gaan, kijken of ik nog wat op kan pikkenen dan meenemen naar de lollipop !
nu ben ik groot geworden en is het gewoon Bart...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
![]()
Bartje toen ook kan Casje nog wel herinneren
ach, de humor moet ook vertegenwoordigd zijnquote:klopt en in dit topic merk je het helemaal
nee, dubbele dienst gedraaid in het restaurant van school in de stad.quote:HELEMAAL NIKS!?!??!! vrijwilligerswerk of zo?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu ben ik groot geworden en is het gewoon Bart...
heb the patriot nog steeds niet gezien ...\
[..]
ach, de humor moet ook vertegenwoordigd zijn
[..]
[vaderinstinct]quote:nee, dubbele dienst gedraaid in het restaurant van school in de stad.
vanmorgen om half 9 begonnen, en om 10 uur vanavond klaar ... blegh
net of jij hem gezien hebt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef Cazman het volgende:
[..]schande!!. 'T is ZO'N goeie film. Zeker toen
ja al vonden mijn klasgenoten de Subway te duurquote:[vaderinstinct]als je maar goed eet tussendoor[/vaderinstinct]
Ik kijk geen tv en zit me nou hier half te vervelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik zit me hier te vervelen voor de tv. Er is gewoon geen zak op tvDaar heb je dan een zender of 60-70 voor
Nou, ze zouden ons gewoon moeten vermakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv en zit me nou hier half te vervelen..
En daar heb je dan een [homo] of 30 voor..
noú........... toen niet......quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
net of jij hem gezien hebt...
nouja.. vast wel....
[..]
dus werd het de mac??quote:ja al vonden mijn klasgenoten de Subway te duur
nee, dat niet maar ik kan de volgende keer nog maar rekenen op 1 iemand die mee naar de subway gaat...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
noú........... toen niet......
[..]
dus werd het de mac??
Ach als er maar 1 iemand meegaat is het al beter dan niemand. Alleen eten ergens is zo saaiquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat niet maar ik kan de volgende keer nog maar rekenen op 1 iemand die mee naar de subway gaat...
Goed planquote:over 2 weken zuipen ofzo?
staat zo sneu... vriendloos....quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ach als er maar 1 iemand meegaat is het al beter dan niemand. Alleen eten ergens is zo saai
ik sms je van de week welquote:Goed plan
Ohw.. ik slaap inmiddels al bijnaquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
af! koest!
wat is er allemaal?
braaf vlarpje..
Klinkt goed. Ik hoor het welquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
staat zo sneu... vriendloos....
[..]
ik sms je van de week wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |