Hier hadden we gister juist een mooie zonsopkomstquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:39 schreef Gizmore het volgende:
Leuke zonsondergang hier
[[url=http://xs48.xs.to/pics/05392/DSC00364.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs48.xs.to/pics/05392/DSC00365.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Telefoonfoto's alweer...
quote:iemand ooit eens zulke rondjes gezien ?
zo ja , weet iemand een of meerdere oorzaken ?
zo ja , weet iemand of het enigzins effect kan hebben op andere weersystemen in de buurt
Ziet er bijna eng uit... Lijken wel ontploffende A/H bommen??quote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef coz het volgende:
ik mocht het crossposten
meteologisch vraagje , vreemde radar beelden ?
[..]
Lijkt mij een typisch gevalletje van een storing tijdens één van de radarscans.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef coz het volgende:
ik mocht het crossposten
meteologisch vraagje , vreemde radar beelden ?
[..]
Hier niets, maar het zach er vanochtend richting het noorden dreigend uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gister avond werdt in het weer gezegt dat er onweer op komst was.
Ik rond 4 uur vanmorgen in de gaten houden maar niks nopes, ook niet om 7 uur toen ik naar mijn werk ging.
1 maal op het werk aangekomen was er niks dus moesten we even wachten.
Ik keek even naar buien en zag ik een koolmeesje in een boom zitten. Die koolmeesje wou zich even schoon maken met water maar er was nergens geen plas te bekennen, dus die slimme koolmeesje ging in een boom zitten (waar water op de bladeren lag) en ging zo badderen, die druppels vielen vanzelf wel geinig gezicht!
Rond 8:45 had ik werk.
Om 9:30, toen ging de bel, het begon al te regenen toen ik even naar buiten ging kijken begon het te flink te regenen, en opeens was de eerste knal duidelijk te horen, dit ging zo'n 5 min door.
Om 11:15 kwam er een flink dondere lucht aanzetten, en om 11:19 nam de wind flink toe en haalde om 11:20 ook nog eens flink uit toen het begon te onweren, regenen als bakken uit de hemel, en dan nog eens een klap op de vuurpijl een enorme hagelbui er tussen door. Al met al heeft deze bui zo'n 5/10 min volgehouden!
Voor de rest was er niet veel meer...
2.5mm intotaal.
Ach jij krijgt vanacht zeker wel een hele porsie regenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier niets, maar het zach er vanochtend richting het noorden dreigend uit.![]()
Ik ben meestal nog niet wakker om dat mee te makenquote:Op woensdag 28 september 2005 07:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier hadden we gister juist een mooie zonsopkomst
[[url=http://img33.imageshack.us/img33/1292/2709052bi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toch nog wel aardig wat gevallen in Friesland:quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sjonge zeg, hier ook zo'n 7mm gevallen, this allemaal zeker mee gevallen
Zeeland ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Toch nog wel aardig wat gevallen in Friesland:![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |