Heb zo te zien net alles gemist.quote:Op maandag 26 september 2005 06:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
En nog veel meer onweer op komst!
[afbeelding]
Woooohoooooooo zware dreun!!!!!!!
ik zie hier in Amsterdam zelfs geen regen. Wel mooie buienwolken in het noorden:)quote:Op maandag 26 september 2005 08:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lekker veel regen, maar no-way geen onweer hoor![]()
Nu zie ik blauwe lucht en ook op zee zie ik geen buien meer hangen. Zal voorlopig wel even droog blijven hier.
Hier is het inderdaad ook redelijk donker, maar ja, het is ook al eind september..quote:Op maandag 26 september 2005 18:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zit hier echt potdicht, straatverlichting zou aanmogen wat mij betreft ..
Das waar, door dat mooie weer lijkt het helemaal geen eind september. Langzaam rollen we de winter in op deze manier.quote:Op maandag 26 september 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad ook redelijk donker, maar ja, het is ook al eind september..
Ik denk dat dat niet meer langzaam kan.. het is nog altijd geen echt herfst geweest, dus het is mogelijk veel eerder winter dan iedereen denkt, als deze wel gewoon op tijd begint. Ach.. psychologie.quote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Das waar, door dat mooie weer lijkt het helemaal geen eind september. Langzaam rollen we de winter in op deze manier.
Jah afgelopen maart zaten we ook nog met een dik pak sneeuw, het kan allemaal raar lopen tegenwoordig, maar hopelijk komen de voorspellingen wel uit ..quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als deze wel gewoon op tijd begint
inderdaad een beetje vreemd allemaal. Maar die winter mag wel beginnen rond Sinterklaas. Ik zet er graag m'n handtekening voor.. maar ik vrees dat het allemaal leuke verhaaltjes zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jah afgelopen maart zaten we ook nog met een dik pak sneeuw, het kan allemaal raar lopen tegenwoordig, maar hopelijk komen de voorspellingen wel uit ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |