Hier een paar minuten geleden ookquote:Op donderdag 29 september 2005 13:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier net een klein buitje geweest
Die heb ik ook gezien maar dan nog mooierquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:49 schreef i2Them2 het volgende:
HIer een mooie zonsopkomst vanmorgen:
[afbeelding]
Goed script hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier ook nog steeds zon, ik heb de windmeter maar even aangeslotenmaar natuurlijk staat ie nog niet op de juiste plek, hij hangt momenteel buien het dakraam van de zolder
Wind komt overegens wel uit een goeie richting![]()
1.3 mijl per uur
0.6 meter per seconde
1.1 knopen
2.1 kilometer per uur
3.3 mijl per uur
1.5 meter per seconde
2.9 knopen
5.4 kilometer per uur
Ik heb vanavond nog een bui ontmoet die op mijn motorhelm viel... Hard genoeg om niet meer hard te kunnen rijden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef B1OO het volgende:
De avond valt, boem.
Jazekerquote:
Hoe maak jij die pagina aan? Met de hand of.. ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Hoop volgende week echt die windmeter te kunnen plaatsen![]()
Meetgegevens, 1ste dag ingevoert
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Hoop volgende week echt die windmeter te kunnen plaatsen![]()
Meetgegevens, 1ste dag ingevoert
Is dat Fries?quote:Meetgegevens wordt om 23:00 uur ingevoert.
Hele opzet handmatig gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:28 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hoe maak jij die pagina aan? Met de hand of.. ?
Jaquote:
Niks voor mij, ben ik veel te lui voorquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hele opzet handmatig gedaan![]()
Daarnaast vul ik die metingen handmatig in
[..]
Ja, nee hoor een foutje
![]()
Nu opgelost
Vanmorgen klein buitje gehad, momenteel vallen er ook een paar buitjes, stelt niet heel erg veel voor.
13.2 graden momenteel.
*Automatsche database heeftquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja met de buien valt het allemaal wel mee hoor, this niet zo van: WOW!helaas.
@ Xalopalyps: Je moet toch wat he, ik ben er iig niet te lui voor
daarnaast is dit een mooi statiek om ze bv, 50 jaar later weer te bekijken
quote:
Hier geen zonquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:13 schreef Xalopalyps het volgende:
Veel zon.
16,9 graden
Droog, geen regen
Wind: 5,7 km/h
in rotterdam ook, het stelt alleen niet zoveel voor..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef Againzender het volgende:
hij is best goed te zien in Amsterdam
Ligt eraan waar je zit...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef JoeKurr het volgende:
volgend jaar is het maar 30%
misschien maar naar turkije op vakantie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit...
Nederland zit tussen de 30 en 40%
Hoe meer je naar het oosten zit, hoe meer % aan bedekking.
[afbeelding]
En toch vind ik het heel wat hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:42 schreef -CRASH- het volgende:
Vanuit een mistig Venlo
10:48
[afbeelding]
11:20.......40X digitale zoom
[afbeelding]
Tis nog altijd beter dan niks...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch vind ik het heel wat hebben
Hier regen, 0.5mm al
Ja ..een totale die dan hier zichtbaar is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef Xalopalyps het volgende:
Volgende verduistering is in 2089 dacht ik? Zeiden ze vanochtend op het nieuws..100% verduistering praat ik hier over
Cool thanksquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ..een totale die dan hier zichtbaar is.
En gedeeltelijke zijn voordie tijd nog vaker te zien.
zichtbare verduisteringen in Nederland
in geval van kraamvisite is de zon zelfs zonder verduistering zwaar interessantquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Grdvr! Zat net met kraamvisite aan de koffie en ben helemaal vergeten te gaan kijken, terwijl het hier redelijk helder was...![]()
![]()
![]()
waar dan..?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
mooie satellietbeelden van de zonsverduistering. Je ziet deze als een schaduw over het aardoppervlak gaan.
Niet alleen Rotterdam, zo te zien bijna heel Nederland:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:16 schreef -Carioca- het volgende:
Rotterdam zit het al de hele ochtend dicht met mist.
ik wilde eigenlijk nog lekker in de zon in het Amsterdamse Bos gaan wandelen vanmiddagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:18 schreef firecow het volgende:
Mist is gaaf.... Hier in adam is het ook nog lekker dicht![]()
Ten noorden van de lijn Alkmaar-Zwolle schijnt het wél zonnig te zijn. Hier (Beverwijk) is het nog steeds erg dampig, maar vanmiddag kan ik blijkbaar thuis nog in het zonnetje zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk nog lekker in de zon in het Amsterdamse Bos gaan wandelen vanmiddag
het lijkt daar inderdaad wat sneller op te lossen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ten noorden van de lijn Alkmaar-Zwolle schijnt het wél zonnig te zijn. Hier (Beverwijk) is het nog steeds erg dampig, maar vanmiddag kan ik blijkbaar thuis nog in het zonnetje zitten
Dat lijkt mij op dit moment nog niet echt betrouwbaar...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Is er al iemand die zich aan een voorspelling voor volgende week donderdag/vrijdag wil wagen?
Mah reken maar op wisselvalligheidquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Is er al iemand die zich aan een voorspelling voor volgende week donderdag/vrijdag wil wagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |