Tis inderdaad weer een heerlijke dag op mijn werk...quote:Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Die goal telt nou eenmaal, lekker belangrijk achteraf. Na de 2-2 was er nog niets aan de hand geweest als Ajax gewoon door het gegaan. Maar goed, ze zijn gefrustreerd, en dat wreekt zich.
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 19 september 2005 11:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis inderdaad weer een heerlijke dag op mijn werk...
Omdat WIJ er niets over te zeggen hebben?quote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon met Babel in de spits spelen?
Laten we hopen van niet nee...quote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Babel is wel een aardige spits, maar ja die staat linksbuiten
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Blind woensdag weer Rosenberg in de basis zet. De druk moet mischien even van hem afgehouden worden.
idd, misschien markus en harry op de bank, en babel in de spits. maar dit is nietsquote:
Nou ja, wel zo eerlijk om dan nu Harry weer minstens een helft de kans te geven.quote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, misschien markus en harry op de bank, en babel in de spits. maar dit is niets![]()
VDV ook niet, die werd ook 2x topscorer van ajaxquote:Op maandag 19 september 2005 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hem dus idd, het scorend vermogen, Sneijder legt er mooi 2 in dit weekend, maar dat is geen spits..
Klopt, maar dan moet wel iemand anders het (vaak genoeg) doenquote:Op maandag 19 september 2005 14:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
VDV ook niet, die werd ook 2x topscorer van ajax
IK "geil" niet perse op een scorende spits, het zal me worst wezen wie ze maakt, als we maar winnen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
HW; waarom geil je zo enorm op die scorende spits?
Als de spits de ruimte creert waardoor een middenvelder het gat in kan lopen en de bal kan afmaken, dan heeft de spits ook gewoon zijn steentje bijgedragen aan de goal en gedaan wat ie moet doen. Het kan mij echt aan mijn reet roesten wie die bal er inschopt.
Rosenberg tegen AZ. Geen idee, op basis van de samenvatting heb ik er niet over kunnen oordelen, aangezien hij weinig tot niet in beeld is geweest.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef StarGazer het volgende:
We hebben in ieder geval ons record aantal wedstrijden ongeslagen in uitwedstrijden behouden, dankzij de nederlaag van psv
nou, hoeraquote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef StarGazer het volgende:
We hebben in ieder geval ons record aantal wedstrijden ongeslagen in uitwedstrijden behouden, dankzij de nederlaag van psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |