En de voornamelijk vrij matige selectie.quote:Op zondag 18 september 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Overigens bewijst Blind wederom dat Koeman niet eens ontslagen had hoeven worden, maar dat het systeem en de clubcultuur Ajax danig in de weg zitten.
dat is toch allang duidelijkquote:Op zondag 18 september 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Overigens bewijst Blind wederom het systeem en de clubcultuur Ajax danig in de weg zitten op dit moment .
Ajax heeft wel een superteam wou je zeggen?quote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef S-Two het volgende:
Het is gewoon een kutstart van de competitie. Maar als ik eerlijk ben, ben ik niet bang voor Feyenoord. Dat team heeft buiten de spitsen niet heel veel kwaliteit en gaat ook nog wel behoorlijk wat punten verspelen. PSV heeft ook niet meer zo'n goed team als vorig jaar en die halen we ook wel in. Blijft AZ over, maar ik denk dat ook AZ geen super team heeft.
Jup, maar das logisch.quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een superteam wou je zeggen?
De Ajax-spelers hebben ook niet zoveel kwaliteit. Of ja, misschien "in potentie"quote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef S-Two het volgende:
Het is gewoon een kutstart van de competitie. Maar als ik eerlijk ben, ben ik niet bang voor Feyenoord. Dat team heeft buiten de spitsen niet heel veel kwaliteit en gaat ook nog wel behoorlijk wat punten verspelen. PSV heeft ook niet meer zo'n goed team als vorig jaar en die halen we ook wel in. Blijft AZ over, maar ik denk dat ook AZ geen super team heeft.
quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Des te leuker om het straks weer in te halen.
quote:
Haha hij was toch gewoon over de lijn man, niet huilenquote:Op zondag 18 september 2005 19:33 schreef StarGazer het volgende:
Wat een aanfluiting die Luinge zeg.
dat kan je dus nooit zien. Kijk je wel eens roeien? Dan staat de camera er schuin op. Dan lijkt een boot een paar meter voor te liggen, maar als de camera recht is, blijkt die boot achter te liggen. Vanuit het camera standpunt is dus nooit te zeggen dat hij er in was.quote:Op zondag 18 september 2005 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha hij was toch gewoon over de lijn man, niet huilen![]()
jij verandert je tekst tussendoorquote:
Oh jij was zeker de grensrechter vandaag? Rot toch lekker op naar je eigen topic en ga daar praten over jullie kansloze nederlaag in Groningen vandaag.quote:Op zondag 18 september 2005 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha hij was toch gewoon over de lijn man, niet huilen![]()
Ach, dan was het misschien 3-2 geweest. En als je de kansen van AZ zag kwam ajax hiermee nog goed weg.quote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat kan je dus nooit zien. Kijk je wel eens roeien? Dan staat de camera er schuin op. Dan lijkt een boot een paar meter voor te liggen, maar als de camera recht is, blijkt die boot achter te liggen. Vanuit het camera standpunt is dus nooit te zeggen dat hij er in was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |