abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30646479
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef twi het volgende:
Rosales, weer zo'n speler die nou nooit echt de kans heeft gekregen, behalve in die drie wedstrijden waarin 'ie wel goed speelde.
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:48:59 #27
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30648259
Tuchtcommissie trekt rode kaart Grygera in

16/9/2005 19:31

Danny Blind kan zondag in Alkmaar tegen AZ gewoon over Zdenek Grygera beschikken. De Tsjechische verdediger is inzetbaar omdat de tuchtcommissie van de KNVB zijn rode kaart heeft ingetrokken.
Grygera werd afgelopen weekend uit tegen Willem II uit het veld gestuurd omdat hij Zsombor Kerekes de doorgang belette. Scheidsrechter Ben Haverkort gaf rood omdat er sprake zou zijn van een doorgebroken speler. De tuchtcommissie oordeelde op basis van de beelden anders.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kijk, dat is goed nieuws. Grygera is de beste verdediger op Trabelsi na We zullen hem hard nodig hebben
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_30648402
Hmm, ik vond het een terechte rode kaart, maar je hoort me niet klagen.

Ik word ook wel moe van die Juanfran hoor. Wordt toch wel eens tijd dat hij eens fit raakt. Twee weken geleden zou hij volgens de eerste berichten al fit moeten zijn, toen kwam er twee weken bij, en nu weer...
Maxwell is nog eerder terug
Gelukkig valt Emanuelson me de laatste tijd mee.
pi_30650576
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef Radegast het volgende:

[..]

22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.
Hij heeft niet constant gepresteerd, maar hij heeft wél laten zien dat hij klasse heeft. Ik zou hem liever op de rechtsbuitenplaats zien dan Pienaar... Rosales is sowieso een heel andere speler dan Pienaar, ik denk dat Pienaar zich heel goed positioneert en veel inzicht heeft, maar dat Rosales sneller is en een betere passeerbeweging heeft.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:47:09 #30
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_30654116
Tegen Arsenal geen Henry en van Persie , dat stelt me toch wel wat geruster. Hoewel Ajax het altijd goed doet tegen Arsenal en zich er heel goed op kan instellen.

Alleen nu wel Bergkamp in de basis waarschijnlijk. Daar ben ik dan toch wel weer een beetje bang voor. Misschien banger dan voor Henry.
pi_30654209
Arsenal kunnen we winnen hoor. Zou ook wel erg mooi zijn.
pi_30654379
[b}AJAAAAAAAAX[/b]

Kampioen mét 4-3-3, en mét Rosenberg
pi_30654752
AJAX
pi_30654793
Hij krijgt waarschijnlijk twee wedstrijden aan z'n broek.
That's all folks!
pi_30655553
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Straalt dreiging uit? Nou, dat zie ik zelfs met de grootst denkbare Ajax-bril nog niet...
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.

Rosenberg en Harry doen het een stuk slechter tot nu toe, en Pienaar (en Babel trouwens ook) is ook maar wisselvallig. Op dit moment kunnen we voorin gewoon niemand missen omdat we niemand hebben die er echt elke wedstrijd staat.
pi_30655602
Ik geef Rosenberg nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar heb er niet al te veel vertrouwen in.
Babel zou ik eens willen uitproberen als echte spits.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30657021
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik geef Rosenberg nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar heb er niet al te veel vertrouwen in.
Babel zou ik eens willen uitproberen als echte spits.
Maar moet dat tegen AZ?? Die pot moet echt gewonnen worden hoor, laat Rosenberg maar lekker ritme opdoen tegen ADO ofzo...

En Rosales hetzelfde, die liet ook niet veel meer zien de laatste maanden dat ie speelde, waardeloze voorzetten...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30657410
Charisteas erin, en Rosales rechtsbuiten
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:57:56 #39
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30658424
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Charisteas erin, en Rosales rechtsbuiten
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:24:45 #40
82589 S-Two
barba macacu
pi_30659180
Rosenberg gewoon in de spits. Scoort er zeker 2 tegen AZ . Ja ik heb er vertrouwen in, AJAXXXXXXXXXXXXXXX....

Als ik dat filmpje van Van der Vaart btw download sluit mn Windows Media Player hem direct af... :S
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30659999
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.

Rosenberg en Harry doen het een stuk slechter tot nu toe, en Pienaar (en Babel trouwens ook) is ook maar wisselvallig. Op dit moment kunnen we voorin gewoon niemand missen omdat we niemand hebben die er echt elke wedstrijd staat.
Hij kwam op mij over als een Joonas Kolkka met Zuid-Amerikaans bloed. Leuk tot aan de zestien en zelden beslissend dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30661810
Rosenberg gewoon laten starten tegen AZ lijkt me. Ik heb nog altijd de hoop dat het wel goed komt met hem. En Charisteas laten invallen als het nodig is, deed ie de afgelopen keren ook wel aardig.
pi_30661871
Kaartje Sparta uit is binnen
pi_30661920
Volgende week eindelijk twee thuiswedstrijden! (mijn eerste dit seizoen, heb ajax-feyenoord niet kunnen zien wegens vakantie) Ben wel benieuwd hoe mijn vak 411 is, en natuurlijk altijd leuk om tegen ADO te spelen .
pi_30662526
Ik heb nog steeds het liefst Babel in de spits, daarna Charisteas
Houd van een lijntje.
pi_30662576
rosenberg in de spits, hij komt er wel.
urby niet linksbuiten, hij heeft daar echt te weinig explosiviteit voor, en afgezien van dat mist ie ook basissnelheid. hetzelfde als boekhari.

echt jammer dat mitea geblesseerd is, ik vond hem op het amsterdam toernooi goed invallen, gelijk een paar mooie acties. is veel sneller dan urby, en trekt niet zo naar binnen als babel altijd doet.
Damn! We're in a tight spot!
pi_30664396
Ik hoop dat Ronnie Vlaar morgen in de basis staat bij AZ, het lijkt wel ofdat elke wedstrijd dat hij in de basis staat verloren wordt door AZ...

Verder vind ik het prima dat Rosenberg begint hoor, het kan alleen maar beter gaan. En als ie niet bevalt dan Charisteas in laten vallen.
pi_30664832
AJAAAAX

tvp
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:57:58 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30664943
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop dat Ronnie Vlaar morgen in de basis staat bij AZ, het lijkt wel ofdat elke wedstrijd dat hij in de basis staat verloren wordt door AZ...

Verder vind ik het prima dat Rosenberg begint hoor, het kan alleen maar beter gaan. En als ie niet bevalt dan Charisteas in laten vallen.
Ron Vlaar of niet, winnen doen we toch wel
pi_30665001
Het wordt tijd om dat kut-az goed op hun plek te zetten
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')