22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef twi het volgende:
Rosales, weer zo'n speler die nou nooit echt de kans heeft gekregen, behalve in die drie wedstrijden waarin 'ie wel goed speelde.
Hij heeft niet constant gepresteerd, maar hij heeft wél laten zien dat hij klasse heeft. Ik zou hem liever op de rechtsbuitenplaats zien dan Pienaar... Rosales is sowieso een heel andere speler dan Pienaar, ik denk dat Pienaar zich heel goed positioneert en veel inzicht heeft, maar dat Rosales sneller is en een betere passeerbeweging heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
22 wedstrijden vorig seizoen. Dat noem ik niet nooit een kans gehad.
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Straalt dreiging uit? Nou, dat zie ik zelfs met de grootst denkbare Ajax-bril nog niet...
Maar moet dat tegen AZ?? Die pot moet echt gewonnen worden hoor, laat Rosenberg maar lekker ritme opdoen tegen ADO ofzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik geef Rosenberg nog 2 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar heb er niet al te veel vertrouwen in.
Babel zou ik eens willen uitproberen als echte spits.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Charisteas erin, en Rosales rechtsbuiten
Hij kwam op mij over als een Joonas Kolkka met Zuid-Amerikaans bloed. Leuk tot aan de zestien en zelden beslissend dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel man, en hij scoort nog redelijk af en toe ook. Zoveel kansen heeft 'ie trouwens nog niet gehad, ik heb zeker nog wel vertrouwen in hem. In de wedstrijden dat ie speelde was het niet altijd even best, maar hij liet toch regelmatig zien dat hij wel wat kan en potentieel heeft.
Rosenberg en Harry doen het een stuk slechter tot nu toe, en Pienaar (en Babel trouwens ook) is ook maar wisselvallig. Op dit moment kunnen we voorin gewoon niemand missen omdat we niemand hebben die er echt elke wedstrijd staat.
Ron Vlaar of niet, winnen doen we toch welquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop dat Ronnie Vlaar morgen in de basis staat bij AZ, het lijkt wel ofdat elke wedstrijd dat hij in de basis staat verloren wordt door AZ...
Verder vind ik het prima dat Rosenberg begint hoor, het kan alleen maar beter gaan. En als ie niet bevalt dan Charisteas in laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |