Voor een Ork is ze niet onaardigquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo lelijk is ze toch niet? Misschien een beetje geitenwollensokken-achtig, maar niet lelijk ofzo...
Ik ook?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef ranja het volgende:
Misschien heb je er zelfs wel een cd van
die is gister nog gevraagdquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef bukgeit het volgende:
Welke beroemdheid springt de laatste tijd geregeld bij de Arcade Fire op het podium?
Die was volgens mij gisteren nog geweest...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef bukgeit het volgende:
Welke beroemdheid springt de laatste tijd geregeld bij de Arcade Fire op het podium?
Nu al twee keer - gaat hardquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef Berkery het volgende:
Gisteren was dat David Bowie, maar dat was toen nog eenmalig
Lowlands-express?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef bukgeit het volgende:
De eerste Lowlands-jaren verzorgde Vera de festivalkrant. Hoe heette die krant?
Nu is het The Daily Paradise.. maar of dat toen al was..quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of nee, het was iets met daily. Lowlands Daily?
Hebbes.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
of Lowlander ?
quote:Every night with my star friends
We eat caviar and drink champagne
Snifing in the V.I.P. area
We talk about![]()
Do you know?
He's dead, he's dead
hahahahahaha
Daar zat Vera ook achter, volgens mij de jongens van radio de Nightrider.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het 2e jaar was ook een zender, alleen daar te ontvangen: Radio paradise.
Echt heel erg 'piraat', dat was best wel leuk
En dan nu de Sjedoos met die hit van hunnie, Apatsjie
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef bukgeit het volgende:
Moest van ver komen maar het is volgens mij Frank Sinatra van Miss Kittin.
quote:To be famous seem so nice
Suck my dick, Kiss my ass
In Limousine's we have sex
Every night with my famous friends
Vink wel vies.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:57 schreef ranja het volgende:
Hangt er van af wat je vies vindt, maar ok.
Lul
Titt'n
FUCK
Shitbirds
Dickies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |