Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 16:22 |
Hier verder. quote:De third party developers zijn positief. Vooral Hideo Kojima: quote:http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11573 | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 16:23 |
eindelijk ![]() Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiinteeendoooo! Nu wachten op in-game beelden ![]() | |
Roi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:24 |
Nintendo Benelux persbericht (Dankzij Khadgar) Developers staan achter de Nintendo Revolution: “Nintendo is altijd al een voorloper en het ontwerp van deze controller versterkt die reputatie nog eens,” zei Brian Farrell, directeur van THQ. “We ondersteunen Nintendo’s nieuwe console vol enthousiasme omdat we geloven dat hun aanpak van voortdurende innovatie volledig in lijn ligt met onze eigen strategie om unieke en innovatieve games voor de volgende generatie hardware te creëren.” “Wat we bij deze controller zien is wat we ook zagen bij de Nintendo DS,” zei Chuck Huebner, hoofd van Worldwide Studios, Activision Inc. “Het is een systeem dat ontworpen is met het oog op het betrekken van nieuwe spelers in de videogameindustrie, en daar staan wij volkomen achter.” “Spelbesturing is essentieel – het is waarschijnlijk het gebied waarop de meeste verbeteringen in gameplay gemaakt kunnen worden,” zegt John Schappert, Sr. Vice- President en algemeen directeur van Electronic Arts Canada. “Hoewel ons spellenaanbod het volledige spectrum van genres bestrijkt, denk ik dat onze sportspellen als eerste direct voordeel gaan ondervinden van wat deze nieuwe spelbesturing ‘uit de losse hand’ te bieden heeft.” “Wij behoorden tot de eerste groep uitgevers die de mogelijkheden van het ontwerp van de controller in actie zagen,” zei Serge Hascoet, Chief Creative Offices van Ubisoft. “We zijn erg enthousiast over de nieuwe controller en kijken ernaaruit om de innovatieve aspecten ervan te benutten.” quote: Plaatjes: | |
knater | vrijdag 16 september 2005 @ 16:24 |
![]() ![]() | |
Radjesh | vrijdag 16 september 2005 @ 16:26 |
quote: ![]() ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 16:26 |
quote: ![]() | |
Goldboy | vrijdag 16 september 2005 @ 16:27 |
![]() ![]() Deze stonden nog niet in de topics. ![]() | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 16:27 |
Kan iemand een mirror van het filmpje maken, IGN wil dat je insider wordt om het te kijken ![]() | |
speknek | vrijdag 16 september 2005 @ 16:28 |
quote:Ja hoho, ze vinden het een goede stap. Afgezien van of die uitspraken uit PR oogpunt gedaan worden, zodra ze games ontwikkelen die kennelijk niet verkopen, zijn ze heel snel weer weg. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:29 |
Ja, dat is natuurlijk geen antwoord. Dit product is pas leuk als het wordt gebruikt zoals het is bedoeld. Gezien Nintendo straks de ruime minderheid zal vormen, wanneer de huidige verhoudingen gelijk blijven, is het gewoon - ondanks dat developers het leuk vinden - niet rendabel genoeg om speciaal voor deze console games te gaan ontwikkelen. Let wel, dit geldt dus voor third party ontwikkelaars die met name multiplatform games maken. Dan kun je hoog of laag springen, maar dan blijf je afhankelijk van de developers die wel risico willen nemen hiervoor, en bij voorbaat dus al een game willen ontwikkelen die niet op de PS3 en de X360 kunnen draaien. De aard van de games ligt door deze controller namelijk compleet anders. Ik neig dus te zeggen dat developers het risico niet durven nemen, en dus meer traditionele games zullen blijven ontwikkelen. En wellicht wordt de Revolution door deze controller zelfs (nog meer) afgestoten, zoals bij de NGC al het geval is. | |
MatiCe | vrijdag 16 september 2005 @ 16:29 |
Nee toch, wat een achterlijk geval | |
Erwtensoep | vrijdag 16 september 2005 @ 16:30 |
Voor het eerst fatsoenlijke shooters op een console | |
RaymanNL | vrijdag 16 september 2005 @ 16:30 |
EINDELIJK!!!!!! Toffe Controller ![]() | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 16:32 |
quote:kijk dit en geef nog eens een reactie ![]() | |
Roi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:34 |
TGS05: Perrin Kaplan over Revolution In deze drukke perioden voor Nintendo zullen er ongetwijfeld vele interviews met verschillende kopstukken van Nintendo volgen, momenteel is Perrin Kaplan aan de beurt. Perrin Kaplan is een van de kopstukken van Nintendo of America(NoA), waar ze Vice President of Marketing and Corporate Affairs is. Afgelopen nacht had eToyChest een interview met haar, waarin onder andere vragen over de Revolution en de controller daarvoor aan bod kwamen. Question: First, I just want to thank you for taking the time to talk with us. I know your day so far has to have been a bit of a whirlwind. Perrin Kaplan: Hi, thanks. That’s no problem. We’re excited to be able to talk about everything that is going on today. Q: So, from a personal standpoint, what was your initial reaction when you saw the controller? I know a lot of us were, and perhaps still are, thrown into a bit of shock, and right now the camps seem to be divided into love and hate it categories. PK: Right. Well, of course I saw the controller for the first time quite a while back, and was really excited about what it would mean. The Revolution controller is just very intuitive, and easy to use. It’s the sort of thing people really just need to get their hands on, and I think once people actually play with it that will really grow to like the controller. Q: And how will the N64 and SNES games be controlled? Will players use the GameCube controller, or will they use one of the attachments? PK: So for backwards compatability? What we are telling people right now is that there are several peripherals in the works that will be used for the older games. Of course, people will be able to plug their GameCube controller right in and use that, but if they want, they can use the Revolution’s peripherals for an entirely new and fresh experience. Q: Is this the final design for the controller? Or is this like how we saw the DS initially at E3, and when it finally came out it had been redesigned to make it more comfortable? PK: No, this is not the final design. You won’t see that until the release is here, but we are getting much closer. Just like what was seen with the DS the designers are continuing to work on the controller. Q: Will all games use the Revolution’s unique controller, or will players be able to use the GameCube controller, for example, on new Revolution games? PK: Yes, all Revolution games will use the new controller. Nintendo’s idea is that it’s all about creating the free and new experience, and the controller is central to that. Q: Besides the analog attachment we have seen, do you know of any other planned attachments for the controller? PK: Do I know of any? Sure, yea. There are many peripherals that are planned for the controller. Q: Any examples you can share? Throw me a bone here [both laugh]. PK: I know, everyone wants more information, but as for right now we are focusing on the main controller. We’ve had some people here that have spent some time with it, and have written some stories on the controller already, and everyone seems to really have enjoyed the experience. It’s just so intuitive. Q: Regarding the peripherals, has there been talk of price yet? The hobby is already becoming cost-prohibitive for many players, so the idea of having to purchase additional equipment to play certain games has many people concerned. How would you address their fears? PK: Not yet, but again we aren’t really spending much time talking about the peripherals right now. As for price, I wouldn’t worry too much about that. Nintendo is focused on making the Revolution accessible to players, and the designers are keeping all of these concerns on their minds. We’ll release more information on the peripherals soon, but players really shouldn’t be concerned about price right now. Q: Do you know off hand how, using the new controller, the Revolution’s Super Smash Bros. will work? PK: Off hand, even if I did, I would rather just let players use their imaginations to think about how it could be played. The controller opens up a number of possibilities to control a game like Super Smash Bros. I know people want to know more, but now isn’t the time. There really are just so many ways this controller could be used, and I think it’d be just more fun to see how players might imagine a game like that be controlled. Q: With such a wildly unique controller, and with the Xbox 360 and PlayStation 3’s controllers adopting a more traditional design, it is conceivable that cross-platform games will not be seen, at least in their vanilla form, on the Revolution. PK: Well, firstly, if a developer chooses to design a game for the Revolution, they can make the controls work how they would on another console if they want to. It’s just a small change, though, to make the game work for the Revolution’s controller. However they can also design it to take full advantage of the controller, which opens up a whole new range of possibilities. Q: So, for example, a Tony Hawk game players purchase for the Revolution would seem to offer a totally different experience that what players would get from the Xbox 360 version players purchase, do you agree? PK: It could offer a new and different experience, for sure. Q: We saw in the press release that third-parties such as THQ and Activision have already commented on the Revolution’s controller. How has the overall reception been from developers and publishers? PK: It’s been overwhelmingly positive, actually. Everyone seems to be really excited about the controller, and the possibilities it offers. Like the DS, Nintendo is all about developing tools that help developers be more creative, and they have been very open to what the company is doing for them, and the players. Q: For our final question, because I know you are incredibly busy, is that with the four different colored lights on the controller signifying the player who is using the device, does this mean that the system will support a maximum of four players? PK: What we are telling people right now is that four players can play on the Revolution, but what this means exactly we will unveil at a later time. We’ll have more information soon to come on this topic. Q: Thank you very much for taking the time to speak with us today, it is very much appreciated. PK: Thank you, especially you are up so late for this. You’re in, what Pacific time? Q: Mountain. PK: So it’s going on 2 a.m. for you there. Q: Yeah. PK: So thank you, we appreciate it a lot. ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:34 |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal m'n twijfels ook heb bij het gevoel van coordinatie bij dat aanhangsel. Ik bedoel, ik vind het soms al lastig genoeg op echt precies recht te lopen met de loodrechte houding die je normaal gesproken aahoudt met een controller. Nu heb je dus dat ding in 1 hand vast en dus geen "loodrechte" greep. Ik denk dat het echt een tijd heel lastig is om eraan te wennen. En racegames zijn, hoe je het wendt of keert (leuke he? ![]() ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 16:35 |
Al die mensen die denken dat dit gaat falen, denk even na dat een controller van Nintendo nog nooit echt kut is geweest ( de standaard controllers die bij de systemen meegeleverd werden dan ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:36 |
quote:Dat filmpje is natuurlijk gebaseerd op de controller op zich. Je ziet er verder eigenlijk weinig bij en of het ook uberhaupt zo werkt. Ik zou 't erg graag in actie willen zien, voordat ik ook echt geloof dat het zo werkt zoals ze hier doen lijken. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:36 |
quote:Nou, ik vond de N64 en NGC controller toch vrij kut hoor, vergeleken met die van de concurrentie. | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 16:37 |
quote:Dat kun je niet kijken als niet-insider, wil iemand dat even op rapidshare.de gooien, ik wil het ook zien ![]() | |
menesis | vrijdag 16 september 2005 @ 16:37 |
ok, de revolution heeft wel kans van slagen! Echt tof uitgevonden! | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 16:38 |
quote:Die van de N64 was anders kwalitatief erg slecht, na een jaartje spelen weg knuppeltje. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 16:38 |
quote:kan wel ![]() Er is een insider en een 'gewone' versie. En zou ook wel footage willen zien van de gespeelde demo's. ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 16:39 |
quote: ![]() ![]() | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 16:39 |
quote:Due to high requests... blabla... insider only.. join here | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 16:40 |
quote:o_0 Heb toevallig net de download van het filmpje aangezet ![]() | |
Roi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:40 |
quote:http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html En dan niet op de Insiders only link klikken ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 16:41 |
Als mensen die denken dat dit gaat falen zijn ze gewoon hardstikke dom. ![]() BELIEVE! ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 16:42 |
quote:Dude, ergonomisch was het wel! Imo lagen die controllers perfect in de hand! Goldeneye007 was een genot om te spelen! Okay als je wat agressief met dat knuppeltje omging dan was het snel gedaan, dat is waar ![]() Je moet de N64 controller wel goed vasthouden hé ![]() ![]() ![]() | |
Roi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:44 |
Het valt me trouwens op dat de Revolution goed ontvangen wordt door de mainstream! | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 16:45 |
Ik ga trouwens m'n Xbox 360 reservering afzeggen, kan ik meer Revo games kopen ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 16:47 |
wat een belachelijke controller ![]() | |
Goldboy | vrijdag 16 september 2005 @ 16:47 |
De Gamecube controller vond ik zelf de beste van de 3 in die tijd. Je weet meteen waar de knoppen zitten en hij ligt lekker in de hand, fijn ding, op de nachtmerrie die Z-Knop heet daargelaten. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 16:51 |
quote:Vertel ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 16:52 |
quote:Di's uiteraard precies dezelfde reactie, maar dan omgekeerd. Maar helaas zien fanboys zoals jij natuurlijk niet dat het lang niet zo zwart/wit is... Helaas komen er in zo'n eigen zwart/wit wereldje geen argumenten voor.... | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 16:53 |
quote:Ik vind het zo mooi dat sommige mensen het zo raar vinden. Dat was mijn eerste reactie ook. Ik tjek allerlei forums en de reacties zijn echt hilarisch. ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 16:54 |
Hoe wil je zonder RSi bij de onderste 2 knoppen komen? Of worden de spelletjes dermate simpel dat je alleen je pijltjes en 2 knoppen nodig hebt.? | |
Strolie75 | vrijdag 16 september 2005 @ 16:54 |
Raar ding is het. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 16:55 |
quote:Check het filmpje daaaan ![]() Je weet duidelijk nog niet waar je het over hebt dude ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 16:56 |
quote:Ff fimpje kijken dan ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 16:57 |
quote:Ten eerste kun je dat makkelijk met je duim doen, tenminste dat kan ik wel bij m'n eigen afstandsbediening. Ten tweede is dit niet het uiteindelijke design ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 16:58 |
quote:Filmpje is erg overdreven en wat ze in het filmpje doen krijg je ook wel RSI van denk ik ![]() Gelukkig is het een heel 'responsive' ding, tenminste zo zegt Ign ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 16:59 |
hmm filmpje is wat groot, kan iemand hem ff samenvatten? ![]() Ik moet zeggen dat ik de revlution in het wit wel mooi vind, en ook dope dat ze zulke nieuwe dingen proberen. Helaas zullen er weer twintig mario en luigi games op uit komen ![]() | |
sinaasappelsapje | vrijdag 16 september 2005 @ 17:00 |
Die Revolution Teaser Video doet het niet hier ![]() Als ik hem download zegt Quicktime dat ie het bestand niet herkent ofzo, en als ik gewoon op Watch It Now klik blijft ie maar eindeloos laden ![]() | |
Athlon_2o0o | vrijdag 16 september 2005 @ 17:01 |
Juist geen RSI. RSI is Repetitive Strain Injury, oftewel herhaaldelijk precies dezelfde beweging maken. Dat lijkt me bij de Rev juist niet het geval. Erg vreemde controller, maar ik kijk er zeker wel naar uit. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 17:02 |
quote:lees dan dit maar ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 17:04 |
quote:Heb jij dat mario stukje in die trailer niet gezien. ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 17:06 |
quote:Of je die herhaaldelijke bewegingen nu met je duim maakt, of met je arm, maakt natuurlijk geen fluit uit ![]() ![]() | |
__aram | vrijdag 16 september 2005 @ 17:09 |
http://dual-soft.com/files/revolutiontrailer_lowq.mov Hier staat ook het filmpje van ign. Voor de mensen die het niet daarvandaan krijgen. | |
mordradead | vrijdag 16 september 2005 @ 17:11 |
ik ben benieuwd ik zal eens wat geld gaan sparen | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 17:12 |
Het gevoel dat mij nu een beetje bekruipt en wat ik nu ook bij de ds heb: Nintendo heeft een of ander manier bedacht om games te besturen en gaat zich dan ook focussen op het ontwikkelen van games rondom de controller. Ik vind dit ook een vreemde manier van ontwikkelen: Kom we hebben hier een stukje hardware en dan verzinnen we een game die daarbij past... Tja, niet echt een fijn uitgangspunt vind ik. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 17:13 |
http://www.irwebcasting.c(...)df/main/index_hi.htm | |
disjfa | vrijdag 16 september 2005 @ 17:15 |
quote:Dat is nu JUIST het uitgangspunt wat er is in de gamewereld en daar heeft deze controller helemaal niets mee te maken. Vroeger was er een nes/master system controller en daar werden spellen om gemaakt. Datzelfde gebeurde bij elk nieuwe console. Nu word het alleen uitgebreider ![]() @Dj_Day-V: vind je het leuk om oud spul te posten ofzo ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 17:15 |
![]() ![]() ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 17:15 |
quote:Ga jij nou maar eerst een Xbox en PSP kopen. ![]() | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 17:18 |
quote:Hem kennende heeft 'ie bij de Rev 2 nog niet eens een Rev in huis ![]() ![]() | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 17:19 |
quote:Freeze! | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 17:21 |
quote:Het werkt wel ![]() ![]() | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 17:30 |
Wat een zinloos gezeik weer op het mogelijk gebrek aan 3rd party support: A: 3rd party games verkopen het slechtst op elke Nintendo-console B: Er komen twee soorten games: - games die geport kunnen worden van de PS3/Xbox 360 en gespeeld kunnen worden met de NGC-controller - games die gemaakt worden voor deze revo controller - geporte games die ook met een aangepaste revo controller gewoon speelbaar zijn Daarnaast is er nog de retroberg aan games die je kunt spelen, elke generatie is vertegenwoordigd. Bovendien nodigt deze controller uit tot grootse verbetering en speelbaarheid van bepaalde genres, denk aan RTS en denk aan FPS, om maar enkele voorbeelden te noemen. Nee, mijn vertrouwen is weer helemaal terug in Nintendo ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 17:32 |
quote:DS een grote hit? Grapjas, dat ding is de flop van het jaar man. Vergelijk het met de PSP en dat ding mag zichzelf niet eens een console noemen. | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 17:34 |
quote:Ach gossie ![]() | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 17:34 |
quote:Daar moest ik even om lachen.. | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 17:39 |
De DS valt zwaar tegen hoor, ook de verkopen. | |
Roi | vrijdag 16 september 2005 @ 17:40 |
quote:Hey kijk, de Japanse sales zijn weer binnen! quote: | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 17:40 |
quote:Wat dus uberhaupt een zorgelijke situatie is. quote:Maar wie heeft een NGC controller? Iedereen die een Gamecube had. De anderen moeten speciaal zo'n NGC controller gaan kopen, en dan zit je met precies dezelfde situatie: wie heeft het er voor over om weer een andere "standaard" controller te kopen die op de traditionele manier werkt? quote:De belangrijkste games dus, gemaakt door Nintendo en sterk aan Nintendo gerelateerde bedrijven die betaald zullen worden door Nintendo om "exclusives" te maken. Weinig mis mee dus eigenlijk, zolang dit ook kwaliteitstitels worden. quote:Ik schat in dat dat er echt niet veel worden. Er ontbreken daarvoor gewoon teveel knoppen op een logische positie. En vice versa, uiteraard, er ontbreken op de Xbox en PS controller gewoon teveel functies die wel mogelijk zijn met de Revo controller. quote:Retro games zijn een leuke extra, maar niet meer dan dat voor de doelgroep waar Nintendo op mikt. De meeste mensen willen nieuwe games spelen. | |
twi | vrijdag 16 september 2005 @ 17:41 |
quote:Lijkt me onzin eigenlijk. Het zijn twee sterk afwijkende consoles met elk hun eigen succesvolle doelgroep. | |
mikando18 | vrijdag 16 september 2005 @ 17:44 |
quote:En mensen die deze controllers gaar vinden kunnen beter over 5 of 10 jaar stoppen met gamen, want denk je nu echt dat de Sony of MS hierna nog aankomen met normale controllers? | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 17:45 |
quote:Juist niet. Het geeft aan dat Nintendo een uitermate gezond bedrijf is. De kwaliteit is gewoon minder, ik mis dat niet en Pietje van hiernaast ook niet. quote:De trouwe Nintendo-fans, en dat zijn er een hoop. Verder zijn ze heel goedkoop in de winkel te kopen. quote:Vast wel. EA gaf al aan haar sportgames dmv de besturing op een nieuwe wijze te brengen, terwijl sommigen moord en brand schreeuwen dat dit soort support weg zal vallen. quote:Naar mijn mening schat je het dan verkeerd in. Iwata heeft tijden terug al aangegeven dat er een goede controller zal komen, ook voor de leek. Nintendo heeft altijd goede controllers afgeleverd, teminste, ik vond ze prima, en ze zullen hier echt geen blunder begaan door de Revo-controller niet volledig uit te brengen. quote:Retro wordt juist steeds populairder, ook onder mensen die vroeger spelletjes speelden en er nu al een tijdje mee gestopt zijn. Ik gok dat dit een uitermate groot succes wordt. | |
Mordreth | vrijdag 16 september 2005 @ 17:45 |
Donders, ik mag alvast beginnen met sparen ![]() ![]() ![]() ik wil screenshots zien!!!!! (van de revolution ![]() | |
xman | vrijdag 16 september 2005 @ 17:48 |
quote:De PSP is wereldwijd minder verkocht dan de DS. Nintendo heeft altijd consoles verkocht met bepaalde franchises..kijk maar naar pokemon en nintendogs. De Revolution zal ook wel wat spellen hebben die voor mass appeal gaan zorgen. | |
Herr.Flick | vrijdag 16 september 2005 @ 17:48 |
quote:Zo is het toch altijd nog geweest, je kan geen spel maken als je niet weet wat de limieten van de hardware zijn. ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 17:50 |
quote:Denk jij echt dat Sony en MS hun plannen aan zouden passen als ze de Revo controller eerder gezien hadden? Dan waren ze een groot deel van hun userbase kwijtgeraakt. Ze zijn heel bewust niet voor gyroscopisch gegaan. | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 17:51 |
quote:En daarom hoef ik geen Xbox 360/PS3. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 17:53 |
quote:Ze hebben de controller rond de games ontworpen (Mario enz.), dacht ik. En anders hebben ze goed hun best gedaan om iets te verzinnen ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 17:54 |
quote:Een groot deel van je userbase raak je toch niet kwijt als dezelfde games er toch op komen? Waarom koopt men een PS3 of Xbox360? Omdat ze wachten op MGS4 or PGR3 of Halo 3, de controller maakt hun niets uit, zolang het een beetje fatsoenlijk werkt. Ik denk gewoon dat Sony of MS dit niet overneemt omdat het niet hoeft. Waarom wil je risico's nemen als wat je nu al hebt al een soort van [s]safe bet[/i] is? | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 17:54 |
quote:Ik denk niet dat ze het zouden aanpassen, maar om nu te zeggen dat ze een deel van de userbase zouden kwijtraken? Als Sony met gyro's komt dan wordt het toch wel gekocht en tof gevonden. | |
Herr.Flick | vrijdag 16 september 2005 @ 17:55 |
quote:Rumble is ook eens voor het eerst door een van de partijen uitgevonden, idem met de analoge stick.Geloof maar dat als het een hit word dat de andere partijen volgen!(ze hebben echt geen oogkleppen op) ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 17:56 |
quote:zoals je op vorige post had kunnen lezen komt er ding wat over de Revo controller kan worden geschoven en deze dan in een 'normale' controller verandert. dus dat probleem is ook opgelost... | |
xman | vrijdag 16 september 2005 @ 17:57 |
quote:Ik vind de PS3 en XBOX360 echt fantastische consoles. De Revolution is ook tegek. Ik vind eigenlijk dat niemand kan klagen deze generatie. Voor ieder wat wils. En de consoles hebben allen hun eigen kenmerk. Zij het voor de XBOX360 goede online mogelijkheden, uitgebreide multimediatoepassingen en veel FPS spellen of PS3 voor haar brute kracht, Blu-Ray, RPG's en de Eye toy, Of nintendo met zijn eigenzinnige games, vernieuwde concepten en toegangelijkheid voor iedereen. Ik denk dat we met z'n allen een mooie tijd tegemoet gaan! ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 17:58 |
quote:Amen... ![]() voor ieder wat wils... | |
Fliepke | vrijdag 16 september 2005 @ 17:58 |
quote:Zeker waar, maar als we even gaan kijken naar de games dan zie je enorm veel poorts en zie je dat maar weinig games gebruik maken van de unieke features van de ds. Iets als kirby of yoshi lijkt dan weer meteen enorm op elkaar en kent maar weinig diepgang. Daar ben ik dus een beetje bang voor. Ik voel er ook weinig voor om maar voor iedere game een extra aanzetstukje te kopen... | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 17:58 |
Nintendo of Europe:quote: ![]() quote: quote:Wie maakt een nieuwe countdown ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 17:58 |
quote:Als het echt een gigantische hit wordt zal het wel overgenomen worden, of zal er iets nieuws uitgevonden worden. Maar zolang dit niet het geval is gaan Sony en MS hun plannen echt niet wijzigen. Dat Nintendo bang zou zijn dat het idee gejat zou worden slaat ook nergens op. | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 17:59 |
quote:Dat is onzin. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 17:59 |
quote:Jij bent tegen normale controllers? ![]() | |
Ghostbuster | vrijdag 16 september 2005 @ 17:59 |
Echt geweldig Nintendo pakt met deze console en controller alle concurentie in 1 klap ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:00 |
quote:Ben ik helemaal met je eens. ![]() | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 18:01 |
quote:Nee hoor, ik ben alleen tegen de games. Het is allemaal weer hetzelfde, maar dan mooier. Ik wil nu eens games op een andere manier spelen. En als ik dan toch mijn grafische behoefte nodig heb, dan upgrade ik mijn PC, of koop alsnog een PS3. De Xbox 360 haal ik never nooit in huis. Maar ieder z'n smaak ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:02 |
quote:Misschien wel, maar zoals je nu al ziet zijn er erg veel mensen die kritiek hebben op deze vorm. Het blijft maar afwachten. Maar ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die gewoon games met gewone controllers willen spelen. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:03 |
quote:Maar je weet nog niet eens wat ze allemaal te bieden hebben, kan je niet beter even afwachten? ![]() | |
Kill_em_all | vrijdag 16 september 2005 @ 18:03 |
quote:Nee dat hebben we gezien met de rumble pack en analoge stick... Sony en ms zijn een stelletje vieze jatters, zonder nintendo spelen we over 80 jaar nogsteeds games met dezelfde soort controllers als nu. | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 18:03 |
quote:neen, maar in bed wil je toch ook wel is een ander standje dan de missionaris positie? de 'normale' manier van gamen heb ik nu wel gezien en gedaan... ik wil een keer wat nieuws... daarom koop ik de Revo.... heb niks tegen de PS3 en X360, zoals hierboven al netjes beschreven is, ieder zijn ding. | |
Herr.Flick | vrijdag 16 september 2005 @ 18:03 |
quote: ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 18:03 |
Ach Nintendo maakt op deze manier de scheidingslijn tussen zichzelf en de PS3/Xbox360 wel heel groot. Waarschijnlijk dus weer een console met een paar leuke 1st party titels, enkel interessant voor de Nintendo liefhebber. Opzich ook prima, maar mainstream gaat ie sowieso niet worden. Komt ie ook te laat voor, op het moment dat het ding op de markt komt hebben Sony en MS het grootste gedeelte van de mainstream al ingepikt. Als Nintendo ervan kan leven, fine by me ![]() | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:05 |
quote:Daar ben ik het zeker met je eens ![]() Al weet je nooit wat Sony nog gaat doen natuurlijk ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:05 |
quote:Gelukkig bestaat mario en donkey kong niet al sinds de nes.. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:05 |
quote:Rumble en analoge stick zijn hele andere dingen, ze maken het beter zonder dat gameplay op watvoor manier ook veranderd wordt. Een gyroscopische controller is wel een iets grotere verandering en zal misschien niet door iedereen gewaardeerd worden. | |
Ghostbuster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:05 |
quote:Ik zou het andersom zeggen,de mainstream zit zwetend, met hun handen in het haar nu Ik denk dat veel mensen wachten op de Revolution nu | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 18:05 |
quote: ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:06 |
quote:Beter dan over 80 jaar nog steeds met dezelfde personages ![]() | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 18:07 |
quote:Bedankt, die werkt wel op deze PC * Cerbie gaat kijken.. | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 18:07 |
quote:Wie zegt dat ik te spreken ben over mijn GameCube? | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 18:07 |
quote:je en je moet al sinds de eerste mario van links naar rechts lopen om vervolgens Bowser in het lava te werpen... ![]() waarom steeds een nieuw karakter bedenken terwijl het toch heel andere gameplay is? quote:hoe wil jij FPS spelen zonder analog stick... hoe wou jij mario spelen zonder analoge stick... een voorbeeld dichter bij de PS, hoe wou je Gran Turismo fatsoenlijk besturen zonder analoge besturing... [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2005 18:09:36 ] | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 18:08 |
quote:vraag me af waarom je in de topic komt? | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:09 |
quote:Onzin ![]() Daarbij hebben diverse 3rd parties al gezegd de rev te supporten en is Hideo Kojima helemáál te spreken over het ding. Daarbij had Yamauchi nog de leiding ten tijde van de cube, ik denk dat Iwata het met Reggie over een andere boeg gooit dit keer ![]() | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:09 |
quote:Gewoon voor de lol. | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 18:10 |
quote:In een FPS richt jij met je pols, ik richt met mn analoge knuppel. Leuk, ongetwijfeld, niet bijster anders. Bovendien is die nieuwigheid er natuurlijk ook vrij snel vanaf, en dan? Dan is het gewoon de zoveelste manier om een game te besturen. Ik zou het eerst maar eens van de spellen laten afhangen, want de hamvraag is natuurlijk of Nintendo naast een speciale controller ook echt speciale games daarmee kan maken. En dat blijkt wat mij betreft nog nergens uit. Ik zal het zeker eens uitproberen, maar ik zie zeker niet in waarom een gyroscoop in mn controller mijn spellen leuker zou kunnen maken dan ze nu al zijn. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:10 |
quote:Ja vind je dat echt? Ik heb liever steeds de vertrouwde personages in stuk voor stuk geweldige games met steeds een vernieuwing, dan met dezelfde controllers nog 80 keer die FPS spelen. | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:11 |
quote:Stuk voor stuk geweldige games? Hou op hoor. Mario tennis, mario golf, mario 64, mario sunshine, mario dit mario dat. G-e-w-e-l-d-i-g. | |
Ghostbuster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:12 |
quote:Nee grandtourismo 5 of tony hawk 22 ![]() | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:12 |
quote:Onzin, dit is veel preciezer natuurlijk, dat kun je gewoon niet ontkennen, zoals ik niet kan ontkennen dan MGS4/Gears of War er niet vet impressive uit zien. Dan is dit veel intuitiver, kan ik misschien eindelijk eens tegen mn pa gamen ![]() quote:Dat Nintendo dat kan weten we inmiddels wel ![]() quote:Dit is ook niet een simpel gyroscoopje. | |
xman | vrijdag 16 september 2005 @ 18:13 |
quote:Nintendo is op dit moment gewoon zijn eigen markt aan het creeeren. Nintendo heeft de industrie gemaakt tot wat het nu is. En heeft de ervaring en middelen om zijn eigen weg in te gaan. Want hoe leuk het ook is om te FPS-en en Fighten voor de huidige hardcore gamer, de gemiddelde vrouw en oudere en jong kind trekt het niet. Die zijn in al die jaren nooit betrokken geweest bij de consolewars. Maar dat zal veranderen met deze console. Tot nu toe heb je de Sims gehad. De eyetoy is ook een echte vrouwentrekker. Maar met dit nieuw concept kan Nintendo die grote groep die niets van consoles wilde weten naar zichzelf toetrekken. | |
Markster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:14 |
quote:Neuh niet perse. | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 18:14 |
quote:Fifa 97 fifa 98 fifa 99 fifa 2000 fifa 2005 Medal of honer, moh: rising sun: moh european assault... allemaal spellen die het zelfde zijn met een ligte update... mario 1 > mario 2 > mario 3 > mario world > mario 64 andere spellen met hetzelfde personage... | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:14 |
quote:Stuk voor stuk goede games die goed verkopen. De sports games koop ik zelf niet, maar Mario 64 en ook Sunshine waren goede games ![]() Halo vond ik echt geen reet aan, maar dat zal wel aan mij liggen ![]() | |
Ghostbuster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:14 |
Toen Nintendo met zn specs kwam op de E3 zei iedereen,dat word weer niks. Nu hebben ze een High tech controller,en dan begint iedereen te zeiken er zijn geen spellen voor ![]() | |
Chanty87 | vrijdag 16 september 2005 @ 18:14 |
quote:Ja, want Nintendo heeft in de afgelopen jaren echt geen nieuwe franchises ontwikkeld ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 18:15 |
quote:Metal Gear Solid 26 : Death of Otacon ![]() Devil May Cry 34 : Nighttime Evilness Dead or Alive 44 : The Next Level ![]() ![]() Nintendo is iniedergeval innovatief, en bedenkt leuke originele ideeën. Jungle Beat anyone? | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:15 |
quote:Nou is dat niet helemaal een eerlijke vergelijking, want dat zijn third party games ![]() | |
Ghostbuster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:15 |
Precies Nintendo is en blijft vernieuwend | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:16 |
quote:FPS zonder analoge stick wordt lastig, maar dit heeft weinig te maken met wat ik postte. ![]() Verder kan Gran Turismo best gespeeld worden zonder analoge besturing, anders was het op de PS1 niet zo'n succes geweest en mario is al helemaal goed te doen zonder analoog. ![]() | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:17 |
Leuk weer zon ouderwetse discussie trouwens ![]() | |
Ghostbuster | vrijdag 16 september 2005 @ 18:18 |
Laat die Gateboys maar lekker Halo 3 spelen Terwijl wij met gun en zaklamp door Resident evil heen lopen ![]() | |
xman | vrijdag 16 september 2005 @ 18:18 |
quote:Echt niet! ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 18:20 |
Is het uberhaupt mogelijk voor mods of admins om bepaalde 'bashende' personen uit de Revo topics te bannen? | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:20 |
quote:Moet je eerst nog hopen dat RE:5 ook naar de Revo komt, of was dat al aangekondigd? ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 18:21 |
quote:Omdat de PS3/Xbox360 eerder uit gaan komen, zwaar gehyped en gemarketeerd gaan worden en omdat de meeste mensen onder ons maar 1 console kopen. Het liefst een console waar verdomd veel mainstreambagger op uitkomt en die het hardst schreeut dat ie zwaar tof is. En aangezien MS en Sony dat een stukkie sneller kunnen roepen dan dat Nintendo dat kan (dit is echt hele simpele marketing overigens, lees het in elk boek wat daar over gaat), loopt Nintendo de mainstream mis. Dat vinden ze volgens mij ondertussen ook al niet meer erg. Sinds de N64 blijkt wel dat Nintendo eigenlijk leeft op "Nintendo fanboys", mensen die kicken op Zelda, Mario, en de verder gecreerde spelfiguren door Nintendo. Die spellen lopen het beste, waarom investeren in mainstream en dus slechte ports? Ze hebben het schijnbaar niet nodig, ze pakken winst met de cube en de 1st party spellen. Rest is bonus. Geheel in die strategielijn ook het downloaden van oude NIntendospellen. Voed alleen maar de community. Mainstream gamers boeit dat geen reet, die willen nieuwe games, geen 2d shizzle van 10 jaar terug, waarvan de naam ze niks zegt. Het is een respectabele keuze van Nintendo, ik ben zeker niet de minste om dat toe te geven. Alleen Nintendo vergeet zo nu en dan (zeker met de cube, ondanks een hoop beloftes) de gamers die EN Zelda leuk vinden, maar ook een keur aan (3rd party) racegames en/of FPS'ers en/of naar onze mening trashgames kunnen waarderen. Die mensen staan in de kou, en die klagen (on)terecht op Nintendo en de keuzes die ze maken. | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 18:22 |
quote:heeft juist alles te maken met je post, ik qoute jou: quote:want zonder de analoge stick was een FPS gewoon niet mogelijk quote:nou Mario 64 iig niet... | |
DaMook | vrijdag 16 september 2005 @ 18:23 |
Ik open dit topic uit nieuwsgierigheid en schrik gewoon van hoe de controller er in de OP uit ziet ![]() Na verder gelezen te hebben lees ik allemaal dingen waar mensen wel gelijk in kunnen hebben en nu vind ik het ook wel een cool ding ![]() Er komt er hier zeker een ![]() ![]() | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 18:24 |
Dat er überhaupt nog iemand op Markster reageert, hoe kun je ooit zo iemand serieus nemen ![]() Trouwens, ik ben na het filmpje niet positiever geworden over de controller en zie dat zwaaien en mezelf voor lul zetten voor de TV. Het enige wat me aantrekt in de Rev is de downloadservice, maar ik zit op het moment veel meer te denken aan een X360, de PS3 zal me toch wel te duur worden. Of helemaal geen nextgen console.. | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 18:26 |
Wow die controller!!.... ziek!!! ![]() Ik ga naast de PS3 toch zeker wel een Revo halen ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 18:26 |
quote:en daar heb je een heel goed punt, ik hoop iig dat daar nu verandering gaat komen... een paar maten van me hebben een PS2 gekocht puur omdat er op de nintendo zo weinig mainstream komt, terwijl ze de nintendo games te gek vinden. De meeste mainstream games die ik mooi vind speel ik wel op de PC, maar zoals veel eerder is gezecht... ieder zijn ding... | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 18:27 |
quote:Je kan gewoon een shell ding ofzo om dat controller doen en dan krijg je een normale controller... lijkt me geen probleem. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:29 |
quote:Ten eerste staat er nog geen release vast voor de Nrev en voor de PS3. En ik denk dat wanneer Nintendo alleen al dit teasertje uitzend veel mensen enthousiast raken. Marketing zal ook wel weer wat worden dit keer, net als met de DS. quote:Natuurlijk lopen die spellen het beste, dat verdienen ze ook. Maar op de DS zie je toch ook dat er veel support is? En steeds meer gamers willen wel Retro gamen hoor, las er pas nog een artikel over. Ik denk toch dat het net dat extraatje kan zijn dat mensen overhaalt een Rev te kopen. quote:De cube is een beetje in de steek gelaten inderdaad, maar volgens mij maakt het jouw mainstream gamertjes geen reet uit wat voor merk erop staat. Als Boris van de PU het maar hyped ![]() ![]() De mainstream die helemaal niet gamed komt misschien eens met de Revolution in aanraking en misschien komen ze er dan achter dat het toch wel erg tof is ![]() De de mainstream die helemaal niks leest maakt het niks uit of er Nintendo of Sony op het doosje staat. Als het maar hip is. | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 18:38 |
quote: CubeZone. | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 18:40 |
quote:Dat is wel wat anders wat NoE zegt: quote: | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 18:40 |
quote:Hopelijk kunnen we die kwaliteit ook op de Rev verwachten ![]() Ook TMF maakt melding van de Revolution, klik dus het lijkt erop dat Nintendo weer serieus genomen wordt ![]() | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 18:41 |
Dat kan net zo goed een screen zijn van een non-revo versie, aangezien de game multiplatform is. Het zegt werkelijk niets. Misschien een beetje dat de revo-versie grafisch mee zou kunnen met de concurrentie? | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 18:41 |
quote:Baggergame. | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 18:42 |
quote:Spot niet met MGS ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:43 |
quote:Mijn post ging erover dat games die zonder analoog prima speelbaar waren met analoog net zo goed of beter speelbaar waren. Niet dat bepaalde games niet mogelijk waren zonder analoog. En mario 64 is ook prima speelbaar zonder analoog, meer dan 8 richtingen heb je echt niet nodig voor dat spel, alleen vage ronddraai moves zouden een beetje lastig worden, maar echt niet onmogelijk. ![]() | |
Tware | vrijdag 16 september 2005 @ 18:44 |
Mmz, de naam revolution is overal vanaf gehaald... Zou de nieuwe console gewoon weer 'Nintendo' heten ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 18:45 |
quote:TMF!? ![]() | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 18:45 |
quote:Je mist het punt? Er zullen een hoop games komen waarmee je wel moet gaan zwaaien enzo, anders konden ze net zo goed meteen een 'standaardcontroller' maken ipv deze | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:47 |
quote:Jij neemt PR praat te serieus. | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 18:48 |
quote:De casual. Bovendien krijgt Nintendo dan ook nog weer eens wat aandacht. ![]() | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 18:49 |
Ik vind het toch knap van Rodie dat hij blijft volhouden dat je amper bijv. FPS met deze controller kan spelen. Een compliment waard vind ik. Je moet het maar kunnen hoor, gewoon dingen beweren dat totale onzin is, wat je ook zou weten als je eens iets zou lezen over de controller etc. | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:52 |
quote:Wat je leest over de controller is PR praat, ik zeg niet dat het per definitie onjuist is, maar je moet er ook niet zoveel waarde aan hechten. | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 18:54 |
Het vooruitzicht om met deze controller te FPS'en is gewoon te geil voor woorden! ![]() | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 18:54 |
quote:Het lijkt me toch wel overduidelijk dat je met deze controller perfect FPS kan spelen, of ben ik nou gek? Zelfs Stevie Wonder zou dat nog zien man ![]() En over PR gepraat gesproken, als de headman van Sony weer iets uit de duim zuigt over de PS3, wordt het als zoete koek genomen... | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 18:55 |
quote:Idd ![]() | |
peristilius | vrijdag 16 september 2005 @ 18:56 |
quote:Het richten lijkt goed te gaan ja, maar dat is niet alles aan een FPS, de knoppenindeling lijkt mij bijv. echt kut. ![]() | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 18:57 |
quote:Waarom? B is schieten, A kan je een functie geven, dan misschien met de D-pad lopen, anders met de extensie waar ook nog eens een aantal "shoulder"buttons op zitten. | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 18:58 |
quote:Nee joh... die 'B' knop is perfect als trigger, met de D-pad zou je perfect van wapen kunnen wisselen en met links/rechts om hoekjes kijken en onder de A een alternate fire! | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 18:58 |
quote:Lopen met die losse analoog natuurlijk! ![]() | |
Logitik | vrijdag 16 september 2005 @ 19:00 |
Hoe speel je een potje voetbal tegen elkaar dan ? Niet iedereen heeft een Gamecube controller.. Ik heb wel een GC controller, maar dat wil niet zeggen dat ik het best kut zou vinden om een spel op de next gen te spelen met een oude controller ![]() | |
kipknots | vrijdag 16 september 2005 @ 19:00 |
quote:links-rechts om om hoekjes te kijken? Kantelen! ![]() | |
Swetsenegger | vrijdag 16 september 2005 @ 19:01 |
quote:De analoge stick bestond consolewise al bij de game Nights voor de Sega Saturn. Ook op PC's werd al geexperimenteerd met analoge sticks en force feedback, voordat Nintendo er mee kwam. | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 19:02 |
quote:Jij snapt het ![]() | |
Logitik | vrijdag 16 september 2005 @ 19:04 |
Lijkt me wel frustrerend: stel je hebt een huisdier, een kat bijvoobeeld. Die kat zet ineens je nagels in je been omdat hij wilt spelen (met jou, niet met de nintendo).. GAME OVER, omdat je een paar centimeter met je arm bewoog.. En zo kan je wel meer voorbeelden verzinnen.. ik heb echt best een hard hoofd in.. Ik denk dat de games nu niet diepgaander worden, maar meer het accent gaan krijgen op minigames.. iets wat ik juist niét leuk vind.. | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 19:04 |
quote:Wat heb jij een lelijke, uitgerekte, bagger usericoon. ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 19:05 |
quote: ![]() ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 19:05 |
quote:Er zullen genoeg volwaardige games uitkomen, waarom denken mensen dat het niet zo is ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 19:06 |
quote:Fuck you Ruzbeh, ik wou niet een standaard A knop, en hij is verkleint niet uitgerekt ![]() | |
Logitik | vrijdag 16 september 2005 @ 19:06 |
Hoe speel je een potje voetbal tegen elkaar dan ? Niet iedereen heeft een Gamecube controller.. Ik heb wel een GC controller, maar dat wil niet zeggen dat ik het best kut zou vinden om een spel op de next gen te spelen met een oude controller | |
Logitik | vrijdag 16 september 2005 @ 19:07 |
quote:*joint | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 19:07 |
Minigames met zo'n controller levert IMHO echt hilarische situaties op ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 19:07 |
quote:Daar heb ik een PS3 voor straks ![]() | |
Logitik | vrijdag 16 september 2005 @ 19:08 |
quote:Dat is het probleem, ik wil juist niet dat Nintendo die kant op gaat met zijn spellen.. | |
Logitik | vrijdag 16 september 2005 @ 19:08 |
quote:aha, maar ik wil maar 1 console kopen.. zo gek ben ik ook weer niet | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 19:09 |
quote:En dat helemaal ![]() Maar ik betwijfel het of developers ineens massaal minigame-games gaan maken ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 19:09 |
quote:Waarom denk je dat dat gaat gebeuren dan? | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 19:10 |
quote: quote:Voor de 5928e keer ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 19:11 |
quote:Nee, voor de 5934ste keer... opletten jij. ![]() | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 19:12 |
quote:Prachtig, van die mensen die er alles aan doen om iets te verzinnen zodat het NIET tof is ![]() Want wat zijn dat nou voor redenen om een controller bagger te vinden? | |
Kill_em_all | vrijdag 16 september 2005 @ 19:14 |
Als je kat je nagels in je benen zet geef je dat klote beest toch een tering mep met je controller? sla je meteen een home run in de honkbal game die je aan het spelen bent ![]() | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 19:15 |
quote:Huh? Dat heb ik echt helemaal nergens gezegd ![]() Misschien moet je mijn posts eens beter lezen. Helpt best wel. En niet alleen de eerste twee regels, per favore. | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 19:17 |
quote:En ik quote: quote: | |
Rodie83 | vrijdag 16 september 2005 @ 19:19 |
quote:Jij moet echt die hele post eens lezen. Lees m nog een keer, laat je hersens even werken, en je komt tot de conclusie dat ik het heb over de games die worden uitgebracht op Nintendo consoles, niet over of ze kut spelen of niet. | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 19:22 |
quote:Laser inbouwen ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 16 september 2005 @ 19:27 |
quote:netzoals gyro controllers, maar niemand heeft er daarvoor een fatsoenlijk werkend product van kunnen maken, zelfde geld voor de wavebird overigens. Wavbird was de eerste goed werkende... | |
devv05 | vrijdag 16 september 2005 @ 19:29 |
Lijkt me leuk om FPS mee te spelen, al lijkt het tegelijk lopen enzo me nog vrij lastig. Verder met tennis en meer van dat soort waardeloze spellen zal het ook wel handig zijn. Maar buiten dat vind ik het een raar ding en moet ik nog maar zien wat het wordt... Nintendo heeft een flinke achterstand en ik vraag me af of een vreemde controller dat in een keer allemaal goed kan maken, en dan heb ik het over de gemiddelde gamer en niet de Nintendo fans die het nog geweldig hadden gevonden als ze met een houten stok aan hadden komen zetten. | |
BMH | vrijdag 16 september 2005 @ 19:30 |
Iedere keer als ik aan de controller denk dan komen er zoveel coole ideeën in mijn hoofd! Vecht games: Draai je lichaam naar de speler naast je. Gebruik de controller richting de andere speler en kijk naar de tv! FPS: reload je wapen ala Lara croft. Breng je controller naast je heup en druk op A. Op de tv zie je de character dezelfde move uithalen en de gun reloaden. Mech game: Gebruik 2 controllers! De linker controller gebruik je om de mech te laten lopen (wandelstok bewegingen) terwijl je de rechter controller gebruikt om rond te kijken. | |
manny | vrijdag 16 september 2005 @ 19:32 |
inovatief !! eindelijk, zal dit mij dan overhalen om terug te gaan naar Nintendo..... | |
febster | vrijdag 16 september 2005 @ 19:36 |
Voetbal: dat je kan bepalen met welke voet, en op welke manier je dan moet die voet schiet... Met de wreef, of geplaatst, of met een effect, of gelobt etc ![]() Ben na het zien van het filmpje en persconferentie wel positiever geworden, al vind ik wel dat Nintendo zich meer mag gaan mengen in het publiciteitsgeweld, dmv games en screenshots te laten zien enzo. | |
Xrenity | vrijdag 16 september 2005 @ 19:39 |
quote:Dat lijkt me dan weer lichtelijk onmogelijk ![]() | |
Cheiron | vrijdag 16 september 2005 @ 19:40 |
Ik begin het concept in ieder geval cooler en cooler te vinden. 1 heel groot risico: kunnen de ontwikkelaars er voldoende gebruik van maken. | |
febster | vrijdag 16 september 2005 @ 19:47 |
quote:Met motion sensor dan he ![]() linkse boog is geplaats schieten in de linker hoek, strak recht vooruit is met de wreef, boogje omhoog is een lob, etc ![]() | |
Platina | vrijdag 16 september 2005 @ 19:52 |
http://img.photobucket.com/albums/v507/mousedown/revo.swf Al voorbij gekomen? | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 19:56 |
quote:PRICLESS ![]() Alleen hij drukt automatisch ![]() | |
P-Style | vrijdag 16 september 2005 @ 19:57 |
Het duurde even... maar zelfs ik begin wat te zien in die nieuwe controller! ![]() ![]() Ben wel benieuwd wat voor invloed dit heeft op Nintendo's concurrenten, want "optionele controllers" kunnen Sony en Microsoft altijd nog op de markt brengen. En nieuwe "standaard controllers" ook trouwens (is immers al vaker voorgekomen! ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 20:00 |
quote: quote: quote: ![]() | |
BMH | vrijdag 16 september 2005 @ 20:04 |
quote:Hij moet voor EA gaan werken. "Games moeten blijven zoals ze zijn!" Gekke CDA-ers! Rechtse consevatievelingen. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 20:04 |
![]() Waarom geen live demonstratie met een demo ofzo ? ![]() | |
BMH | vrijdag 16 september 2005 @ 20:06 |
quote:Deed ie wel. Op die foto zapt hij Ken terug naar Barbie. ![]() | |
Koning-Afwas | vrijdag 16 september 2005 @ 20:08 |
De reden waarom ze geen games hebben geshowed is omdat dat de aandacht zou kunnen afnemen van het werkelijke innovatieve onderdeel, het is al gezegd, dan gaan mensen weer beter op polygonenaantallen letten ed. en zou de controller niet de aandacht krijgen die het verdiend. | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 20:08 |
quote: ![]() | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 20:10 |
In oktober de eerste softwarebeelden? | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 20:14 |
quote:Ik hoop het ![]() Bron? | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 20:15 |
Nee, waarom denk je dat? In oktober krijgen we wel info over Nintendo wi-fi connection. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 20:15 |
quote:Ik denk dat na vandaag elke dag (of dagen) meer revolution nieuws komt van developers enzo (Omdat nu de controller bekend is) Net zo als bij PS3 en 360 nu ![]() | |
P-Style | vrijdag 16 september 2005 @ 20:16 |
quote:Maar het zijn juist de games waar deze controller als interface voor dient! ![]() ![]() | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 20:16 |
quote:Ja oké, maar omdat de specs nog steeds geheim zijn. Lijkt mij dat die eerst aangekondigd moeten worden voor een ontwikkelaar games gaat aankondigen/showen. | |
BMH | vrijdag 16 september 2005 @ 20:18 |
quote:Nintendo vond onze orginaliteit zeker leuk (revolution mock ups). Nu laten ze ons brainstormen over game-ideeën. | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 20:18 |
De controller is trouwens nog steeds niet volledig onthuld. Er zijn nog wat meer dingen, maar het is in ieder geval een afstandsbediening achtigs iets. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 20:20 |
quote:Mischien als je op 1 van de onderste knopjes drukt dat er dan een dikke laser zwaard uitkomt ![]() | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 20:28 |
Ik vraag me btw af of dit wel "alles" is wat de Revolution is. Niet dat ik nou doe alsof die controller niet speciaal is ofzo, want ik vind hem vooralsnog super, maar het feit dat ze nog geen gamedemo's hebben laten zien oid. | |
P-Style | vrijdag 16 september 2005 @ 20:33 |
quote:Een "abstandsbediening achtig iets" ![]() ![]() ![]() Nee, effe serieus. Ik heb net even die revolution trailer bekeken en zonder dat je ook maar één game ziet, wordt toch best wel goed uitgebeeld wat de mogelijkheden zijn van deze nieuwe controller! ![]() ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 20:34 |
quote:Ik gaf je toch vanmiddag die quote dat ze nog meer verassingen hebben? ![]() | |
Steeven | vrijdag 16 september 2005 @ 20:34 |
quote:Volgens mij had bijna iedereen iets van: what de neuk is dit voor rotzooi?!!!!eins11! tot ze de trailer bekeken ![]() | |
BMH | vrijdag 16 september 2005 @ 20:34 |
quote:Andere consoles? Sega maakt al jaren geen consoles meer! Wie moet er consoles gaan maken dan? Microsoft? Apple? HAHHahhahaha Grappenmaker. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 20:34 |
quote: ![]() | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 20:35 |
quote: ![]() quote:Kijk eens op de vorige pagina ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 20:37 |
quote:Kijk is op pagina 3. Nogmaals, baggergame. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 20:37 |
quote: | |
Koning-Afwas | vrijdag 16 september 2005 @ 20:39 |
http://cube.ign.com/articles/651/651224p1.html Hier een uitgebreide coverage van IGN over de mogelijkheden van de controller, staan echt interessante dingen tussen, vooral over hoe ze Metroid Prime 2 (geupdate) gespeeld hebben om de FPS capaciteit van de controller te laten zien. ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 20:44 |
WHaaaaaa!!!! Metroid op de Revolution!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met die Controllers!!!! ![]() ![]() * is zojuist klaargekomen.... serieus... | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 20:46 |
quote: ![]() ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 20:47 |
Mja Metroid Prime is samen met PES zeg maar mijn heilige graal van consolegaming. | |
Intergalactrick | vrijdag 16 september 2005 @ 20:48 |
quote:Was het wat? | |
HAL9000S | vrijdag 16 september 2005 @ 20:50 |
quote:Beter dan sex ![]() ![]() | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 20:56 |
![]() ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 20:58 |
quote:Zozo, nu al gespeeld dan? ![]() ![]() | |
Cheiron | vrijdag 16 september 2005 @ 20:59 |
quote:Hoe weet je dat nou weer?!?! | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 20:59 |
quote:Als die echt is, is het best vet ![]() | |
Cheiron | vrijdag 16 september 2005 @ 21:00 |
quote:Hoe krijg ik die te zien? Copy-paste in een nieuw venster werkt niet (do not link etc.) -edit- IE doet minder moeilijk .. Grappig gedaan. | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 21:01 |
quote:Fixed. | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 21:04 |
quote: quote:Ik kijk gewoon naar dat screen, en het intereseert met totaal niet. Ziet er gewoon totaal niet goed uit. ![]() quote:Das gewoon een photoshop als voorbeeld. Trouwens, dat ding is dan best klein eigelijk. Als je kijkt dat de remote best klein is. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:07 |
quote:Zozo, oordelen op een (niet ingame) screenshot ![]() | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 21:10 |
quote:Ja, Ruzbeh z'n tijd is weer aangekomen dat alles wat niet van hem komt nep is ![]() | |
Cheiron | vrijdag 16 september 2005 @ 21:10 |
quote:WTF, 1 screen van 2 mannen en jij schrijft de game meteen af??!! | |
BMH | vrijdag 16 september 2005 @ 21:12 |
quote:DUUH. Hij speelt geen games, hij leest alleen reviews van games en plaatst zichzelf in de rol van de reviewer. Zo hoeft ie nooit een console te kopen of een game te spelen. | |
alex4allofyou | vrijdag 16 september 2005 @ 21:15 |
Ik heb een aparte post gemaakt met een link naar de presentatie (met controller-filmpje). In t Japans, dat wel. | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 21:16 |
quote:xD ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 21:16 |
quote: quote:Stelletje grapjassen, dat stuur ding is gewoon een snelle photoshop dat iemand op GAF had gepost als voorbeeld. quote:Ja. | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:25 |
Punchout voor de Revolution ![]() ![]() ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 21:32 |
Ik zit verscheidene forums te tjekken en de reacties zijn behoorlijk positief. Vooral op GAF. | |
Tomasso | vrijdag 16 september 2005 @ 21:34 |
quote:Ik had het over die game... Tuurlijk is dat stuur nep, dat ziet Stevie Wonder ook nog wel... Iwata had wel gelijk: "You will say WOW" ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 21:36 |
Hadden jullie ook zo'n hilarische WTF moment toen jullie dat ding voor het eerst zagen? ![]() | |
P-Style | vrijdag 16 september 2005 @ 21:40 |
quote:Ik dacht als eerste: "Wordt dat de remote control voor de dvd-playback functie van de revolution?" ![]() | |
ScienceFriction | vrijdag 16 september 2005 @ 21:41 |
Vreemd ding inderdaad... het eerste wat ik dacht was "hoe de fuck moet ik nu street fighter spelen??????" | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:41 |
Mijn prutswerk ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:42 |
quote:GAF ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:44 |
quote:En zo nog 1000den soorten topics op gamespot ![]() | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 21:45 |
Een pretzelhouder? ![]() | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 21:45 |
Iemand trouwens een leuke avatar voor me, of moet ik m'n oude maar weer nemen ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 21:49 |
quote:Eigelijk niet zo'n slecht idee. ![]() quote:Nee, niet je oude. ![]() | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 21:51 |
quote:Wat stelt het voor? ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 16 september 2005 @ 21:53 |
Ik gok op een pistool zonder trekker | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:55 |
quote:Zo'n ding die je eraan klikt, voor fps (1 knop voor schieten, laden etc doe je maar aan de zijkant van de controller. Dus de voorkant van de normale mode ![]() ![]() | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 21:56 |
quote:+300 vergezocht | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 21:56 |
quote:Aha.. ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:57 |
quote:Wel, dat is het gebogen ding ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 21:58 |
quote:? | |
King_of_cubes | vrijdag 16 september 2005 @ 21:59 |
quote:ach laat maar ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 22:05 |
EERSTE ECHT ACTIE BEELDEN '!!!!!111 OMFG![]() ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 22:07 |
quote: | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 22:14 |
quote:Nice. ![]() quote:Mooie samenvatting. | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 22:16 |
quote: ![]() | |
mikando18 | vrijdag 16 september 2005 @ 22:17 |
De power on/off doet het em, echt voor de luilakken onder ons. | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 22:18 |
Ik denk dat die voor de controller zelf is, niet voor de console ![]() | |
Cheiron | vrijdag 16 september 2005 @ 22:22 |
* 2 pointers can be used at once (see video) Op een gegeven moment zijn er toch 4 mensen bezig? | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 22:22 |
quote:Beide | |
Erwtensoep | vrijdag 16 september 2005 @ 22:24 |
quote:Mischien bedoelen ze voor 1 speler met 2 afstandsbe... eh controllers | |
ScienceFriction | vrijdag 16 september 2005 @ 22:25 |
quote:Het meest effectief dus... interessant. Ik had het wel lichtelijk verwacht overigens. | |
mikando18 | vrijdag 16 september 2005 @ 22:25 |
quote:Goed nieuws misschien kunnen EA spellen met andere controls casuals aantrekken die eens een keer wat nieuws willen. | |
ScienceFriction | vrijdag 16 september 2005 @ 22:26 |
quote:Super Punch Out! Of Virtua Tennis... ![]() ![]() ![]() ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 16 september 2005 @ 22:36 |
OMG VIRTUA TENNIS OP REVOLUTION ??? Als dat zo is : fap fap fap fap fap | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 september 2005 @ 22:45 |
Nog iets gemist? ![]() | |
__aram | vrijdag 16 september 2005 @ 22:45 |
quote:Aan het einde van het controller filmpje zie je wel dat de consule uitgaat als de persoon op de knop drukt, het is niet duidelijk uitgebeeld maar de sugestie is er wel. Het licht gaat uit en je ziet een blauwe flits, die van de disc-ingang. Dus ik denk wel dat het voor de console is, ook omdat de knop hetzelfde eruit ziet als op de console zelf. | |
Goldboy | vrijdag 16 september 2005 @ 23:12 |
Honkbal lijkt me geweldig met zo'n controller! | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 23:17 |
Zeker in multiplayer, naast elkaar ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 16 september 2005 @ 23:19 |
quote:Wie het verste slaat ![]() Sla je dalijk kei hard de controller ergens tegen aan ![]() | |
philipnorth | vrijdag 16 september 2005 @ 23:28 |
quote:Ja, de controller is bekend gemaakt ![]() Maar ok, de controller is er, nu nog het volgende: Wat wordt de officiele naam? Wanneer te koop en voor hoeveel? Wat is die verassing waar die gast van NoE het over had? | |
Cerbie | vrijdag 16 september 2005 @ 23:30 |
quote:"Per ongeluk" tegen je medespeler als je het niet kan winnen ![]() | |
Tware | vrijdag 16 september 2005 @ 23:31 |
Schokkend nieuws: in het filmpje ziet de controller er anders uit dan op de plaatjes! ![]() (In het filmpje zijn de onderste twee knopjes X en Y, op de plaatjes a en b... ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 september 2005 @ 23:33 |
quote:'Freedom'; Oktober 2006; 299 dollar; geen idee ![]() quote:Dus STFU iedereen die zeurt over dat het een te rare controller is ![]() | |
philipnorth | vrijdag 16 september 2005 @ 23:35 |
quote:Nah, te laat, te duur, tsss prutser ![]() Hmm ok, naam ff geen idee Release: speelbare shit op E3 2k6, da's Mei, dus begin juli ![]() 200-250 dollar (wat was de beginprijs van de cube eigenlijk?) | |
Vitalogy | vrijdag 16 september 2005 @ 23:36 |
quote:En dan gaat het mannetje op beeld zijn ballen stuiteren zeker. | |
Notorious_Roy | vrijdag 16 september 2005 @ 23:37 |
quote:Ik bedoel ook 199, net als alle andere Nintendo consoles ![]() ![]() Ik verwacht niet dat ze in juli uitkomen met de revo, dat is een te gekke datum. De zomer is karig qua verkopen... Daarom sept/okt denk ik. | |
philipnorth | vrijdag 16 september 2005 @ 23:41 |
ben ik idd ook bang voor ja Boek al gevonden btw? [ Bericht 2% gewijzigd door philipnorth op 16-09-2005 23:48:06 ] | |
Ruzbeh | vrijdag 16 september 2005 @ 23:58 |
quote:Teringjantje. September 2006. ![]() Nou ja... in ieder geval genoeg tijd om te sparen... maar alsnog. | |
MMaRsu | zaterdag 17 september 2005 @ 00:00 |
quote:Heb je tijd om een console te kopen en je backlog te verwerken ![]() | |
BaRdmann | zaterdag 17 september 2005 @ 00:39 |
Je moet es een cube controller links en een afstandbediening rechts in je handen nemen, en beetje proberen bewegen ... ligt eigenlijk wel vrij goed in men hand | |
Roquefort | zaterdag 17 september 2005 @ 00:40 |
omg, net dat filmpje gezien. Ik had al de hele dag erover gelezen, maar pas na het filmpje is het kunstje van die controller me écht duidelijk. ![]() Als Nintendo eind volgend jaar pas met de rev komt, bestaat dan niet de kans dat xbox360 en PS3 eerder met een soortgelijke controller komen? | |
MMaRsu | zaterdag 17 september 2005 @ 00:44 |
quote:Nee doen ze toch niet, Sony en Microsoft blijven wel zoals ze nu zijn, lekker onorigineel met the same old games ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 17 september 2005 @ 00:45 |
Sony en Microsoft zien denk ik niet waarom ze het moeten gebruiken. Ze willen gewoon geen risico's nemen en de moeite ervoor nemen. | |
ScienceFriction | zaterdag 17 september 2005 @ 00:50 |
quote:Same here... zal wel goedkomen met die controller | |
P-Style | zaterdag 17 september 2005 @ 00:52 |
quote:Aangezien er al heel veel games in ontwikkeling zijn voor de xbox 360 en de PS3 en die developers uitgaan van de standaard controllers bij deze consoles, zullen Sony en MS de komende paar jaren niet zomaar een nieuwe controller op de markt brengen. | |
jorryt | zaterdag 17 september 2005 @ 01:03 |
lijkt me echt leuk met FPS spellen ![]() | |
Vitalogy | zaterdag 17 september 2005 @ 01:05 |
Ik vind alleen wel dat als ze het draadloos en compact kunnen maken dat een trigger unit sowieso dan ook niet via de extensie verbonden moet worden maar ook draadloos moet kunnen zijn. Nunchaku leuk bedacht maar dat draadje vind ik een beetje matige oplossing. De extensie mogelijkheid moet natuurlijk wel blijven. Het (fake) stuurwiel plaatje demonstreert wel hoe goed het concept is. | |
MMaRsu | zaterdag 17 september 2005 @ 01:06 |
Trouwens, het is gewoon heel makkelijk om voor de Revolution te ontwikkelen omdat het bijna dezelfde kit als de cube gebruikt qua game opzet ( niet qua graphics natuurlijk ). Dus dat is ook mooi voor developers enzo ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 17 september 2005 @ 01:08 |
Ik wil meer info... MEER!!!! ![]() quote:De Cube controller is gewoon optioneel. Als je een traditioneel controller wilt moet je een soort shell gebruiken die je gebruikt met de remote. | |
moomoo | zaterdag 17 september 2005 @ 01:13 |
heb ook even een GC controller/afstandsbediening combo geprobeerd, ik zie het wel werken inderdaad. ik hoop wel dat ik smash brothers revo gewoon kan spelen zonder gebruik te hoeven maken van het speciale gebeuren. ik heb niets tegen vernieuwing, maar ik wil niet dat er teveel verandert aan mijn meest geliefde games. | |
P-Style | zaterdag 17 september 2005 @ 01:19 |
quote:Waarschijnlijk omdat de Revolution maar max. 4 draadloze controllers ondersteunt. Als je 4 controllers met "trigger units" wilt gebruiken, dan moét je deze wel met een draadje verbinden met de controller. Bovendien voorkom je zo dat je nòg een apparaat hebt die een eigen stroomvoorziening nodig heeft. | |
Dj_Day-V | zaterdag 17 september 2005 @ 02:13 |
quote: | |
Dj_Day-V | zaterdag 17 september 2005 @ 03:50 |
ff deze vol ![]() | |
Dj_Day-V | zaterdag 17 september 2005 @ 03:50 |
wat | |
Dj_Day-V | zaterdag 17 september 2005 @ 03:50 |
ske | |
Dj_Day-V | zaterdag 17 september 2005 @ 03:50 |
burt ![]() | |
Dj_Day-V | zaterdag 17 september 2005 @ 03:51 |
closed ![]() |