o_0quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Due to high requests... blabla... insider only.. join here
http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.htmlquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat kun je niet kijken als niet-insider, wil iemand dat even op rapidshare.de gooien, ik wil het ook zien
Dude, ergonomisch was het wel! Imo lagen die controllers perfect in de hand! Goldeneye007 was een genot om te spelen! Okay als je wat agressief met dat knuppeltje omging dan was het snel gedaan, dat is waarquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef peristilius het volgende:
[..]Ow ja er bestaan ook mensen die de N64 controller fijn vinden he.
Di's uiteraard precies dezelfde reactie, maar dan omgekeerd. Maar helaas zien fanboys zoals jij natuurlijk niet dat het lang niet zo zwart/wit is...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Als mensen die denken dat dit gaat slagen zijn ze gewoon hardstikke dom.
DON'T BELIEVE!
Ik vind het zo mooi dat sommige mensen het zo raar vinden. Dat was mijn eerste reactie ook. Ik tjek allerlei forums en de reacties zijn echt hilarisch.quote:
Check het filmpje daaaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Markster het volgende:
Hoe wil je zonder RSi bij de onderste 2 knoppen komen? Of worden de spelletjes dermate simpel dat je alleen je pijltjes en 2 knoppen nodig hebt.?
Ff fimpje kijken danquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Check het filmpje daaaan
Je weet duidelijk nog niet waar je het over hebt dude
Ten eerste kun je dat makkelijk met je duim doen, tenminste dat kan ik wel bij m'n eigen afstandsbediening.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Markster het volgende:
Hoe wil je zonder RSi bij de onderste 2 knoppen komen? Of worden de spelletjes dermate simpel dat je alleen je pijltjes en 2 knoppen nodig hebt.?
Filmpje is erg overdreven en wat ze in het filmpje doen krijg je ook wel RSI van denk ikquote:
lees dan dit maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef Markster het volgende:
hmm filmpje is wat groot, kan iemand hem ff samenvatten?
Ik moet zeggen dat ik de revlution in het wit wel mooi vind, en ook dope dat ze zulke nieuwe dingen proberen. Helaas zullen er weer twintig mario en luigi games op uit komen
Heb jij dat mario stukje in die trailer niet gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Juist geen RSI. RSI is Repetitive Strain Injury, oftewel herhaaldelijk precies dezelfde beweging maken. Dat lijkt me bij de Rev juist niet het geval.
Erg vreemde controller, maar ik kijk er zeker wel naar uit.
Of je die herhaaldelijke bewegingen nu met je duim maakt, of met je arm, maakt natuurlijk geen fluit uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Juist geen RSI. RSI is Repetitive Strain Injury, oftewel herhaaldelijk precies dezelfde beweging maken. Dat lijkt me bij de Rev juist niet het geval.
Erg vreemde controller, maar ik kijk er zeker wel naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |