quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zou een brief op hoge poten schrijven. Mijn kind zou toch nooit iets banwaardigs doen?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef Orealo het volgende:
Dan zijn de kinderen vast niet goed opgevoed, en vind ik dat de ouders ook een ban moeten krijgen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet het je ouders gewoon niet vertellen, R_ON. Over een weekje is het weer overgewaaid.
Vertelquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef yvonne het volgende:
Pffft, ik heb Brechtje ooit gebanned, niks aan de hand, moet ze zich maar aan de regels houden.
ik kan er wel om grinniken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef buzzer het volgende:
Beetje sneue manier dit om over je ban te janken
Ze zat onwijs te spammenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vertel, wat had ze gedaan?
mijn eerste 2 posts in oud![]()
Ah, zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zat onwijs te spammen
Dus kreeg ze een ban, werkt prima
Ja, vette pechquote:
Nee, dat houd je toch niet tegen. Dan zou je je ook verantwoordelijk moeten voelen als ze naar school gaan en ze leren daar een taal die je als ouders zijnde rooie oortjes van krijgt (bwv).quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Interessante materie wel trouwens!
Zou jij je verantwoordelijk voelen voor wat jouw kind uit kraamt op het internet?
IK denk dat dat moeilijk controleerbaar is, en dat dat toch meer een kwestie van vertrouwen is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Interessante materie wel trouwens!
Zou jij je verantwoordelijk voelen voor wat jouw kind uit kraamt op het internet?
Zoals? ik bedoel, waar leg je de grens?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
IK denk dat dat moeilijk controleerbaar is, en dat dat toch meer een kwestie van vertrouwen is.
maar als ik er achter zou komen dat mijn kinderen onlaakbare dingen uitkramen op internet, zou ik er toch een stokje voor steken
Ja ok, maar als je op het schoolplein staat en je hoort ze taal uit slaan wat jij niet wil, dan corrigeer je ze toch wel? Dat doe je toch niet alleen maar thuis?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:53 schreef DarkManta het volgende:
Nee, dat houd je toch niet tegen. Dan zou je je ook verantwoordelijk moeten voelen als ze naar school gaan en ze leren daar een taal die je als ouders zijnde rooie oortjes van krijgt (bwv).
Thuis leer je ze dat ze niet mogen vloeken, en op school vloekt iedereen. Dat idee meer dus...
je corrigeert wanneer je er getuige van bent.. en je spreekt ouders er op aan en de leerkracht dat er wat meer opgelet wordt e.d. maar helemaal voorkomen doe je het helaas niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je op het schoolplein staat en je hoort ze taal uit slaan wat jij niet wil, dan corrigeer je ze toch wel? Dat doe je toch niet alleen maar thuis?
Goed dat het ter sprake komt; een kind roept een keer kut omdat hij z'n teen stoot. Nou, nou, wat erg!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je op het schoolplein staat en je hoort ze taal uit slaan wat jij niet wil, dan corrigeer je ze toch wel? Dat doe je toch niet alleen maar thuis?
ik vind dat dus niet kunnen.. al zal dit vast wel ook hier eens gaan gebeuren.. maar ik wens dat soort woorden niet uit de mond van een kleintje te horen.. een klein kind weet niet altijd de betekenis van het woord en jij als ouder persoon wel.. en daar zit al verschil inquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef R_ON het volgende:
[..]
Goed dat het ter sprake komt; een kind roept een keer kut omdat hij z'n teen stoot. Nou, nou, wat erg!
Ik roep dat zelf ook als ik me bezeer.
Ik begrijp echt niet dat ouders zich daar druk over kunnen maken. Van mij mag het zelfs in een tekenfilm.
Het is anders als een kind kut roept om het kut roepen; om te zuigen, uit te dagen, grenzen op te zoeken.
Nou en? it's just a stupid word.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik vind dat dus niet kunnen.. al zal dit vast wel ook hier eens gaan gebeuren.. maar ik wens dat soort woorden niet uit de mond van een kleintje te horen.. een klein kind weet niet altijd de betekenis van het woord en jij als ouder persoon wel.. en daar zit al verschil in![]()
een woord is maar een woord soms kunnen woorden voor anderen heel persoonlijk zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:06 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nou en? it's just a stupid word.
Gaat het kind er dood van? Maakt het hem een slechter mens? Wat een lulkoek.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:10 schreef _evenstar_ het volgende:
en lulkoek? nee.. er zijn genoeg mensen om minder vermoord zinloos geweld is in![]()
hoevaak worden er wel niet mensen in elkaar geslagen omdat er gescholden o.i.d. wordt ? het zijn toch maar woorden? aldus r_on.quote:
Dat ben ik dus niet met je eens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:06 schreef moussy het volgende:
pfft tis maar internet hoor, niet je leven
die ban is gewoon onzin ik reageerde in eerste instantie op de post van brighteyes over schelden/vloeken e.d. op het schoolplein..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Van een ban naar zinloos geweld is schijnbaar maar een kleine stap ? ;?
Dit is een grap?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
een woord is maar een woord soms kunnen woorden voor anderen heel persoonlijk zijnvind het van weinig respect naar anderen getuigen ook al neem ik zelf (nog) wel het woord kut in de mond erg netjes is het niet en het heeft geen toegevoegde waarde.
en lulkoek? nee.. er zijn genoeg mensen om minder vermoord zinloos geweld is in![]()
amen to thatquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens.
Je kan 100 keer zeggen 'het is maar internet' maar dat is geen vrijbrief om vanachter dat veilige schermpje en toetsenbordje iemand helemaal verrot te gaan lopen schelden en in sommige gevallen zelfs bewust pijn te doen...
Ja maar ik heb het over een ban en zo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan 100 keer zeggen 'het is maar internet' maar dat is geen vrijbrief om vanachter dat veilige schermpje en toetsenbordje iemand helemaal verrot te gaan lopen schelden en in sommige gevallen zelfs bewust pijn te doen...
het is niet de directe aanleiding lieverd .. maar het kan misschien wel voorkomen dat.. het kan maar net de trigger zijn voor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dit is een grap?
Meiske, meiske. dat is toch niet de directe aanleiding.
Verveling, frustratie, schapengedrag.
Lijkt je dat niet veel logischer?
Zolang ik nog steeds niet in mn blote reet op fok heb gestaan en fok!geschiedenis geschreven heb daardoor mag René van mij later op fok komen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef Joene het volgende:
Lijkt me dat wie het ook is , niet zomaar een ban krijgt . Dus het zal dan wel terecht zijn .
Overigens zou ik uberhaupt niet willen dat mn kind op fok! kwam als ik er heen had
*en daar ging ik de fout in. Kijk maar in mijn notesquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef moussy het volgende:
Ja maar ik heb het over een ban en zo.
Ik brul al wat jaren tegen het kind dat schelden geen pijn doet, nu ziet ze zelf ook het nut niet van schelden in, omdat het tóch geen pijn doet.
Bestaat 'Mamanova' eigenlijk al?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef Balzakastanova het volgende:
Mijn moeder vindt het iedere keer onterecht.
hehehequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Zolang ik nog steeds niet in mn blote reet op fok heb gestaan en fok!geschiedenis geschreven heb daardoor mag René van mij later op fok komen hoor
Kom van je roze wolk, idioot. Denk je dat alles rechtvaardig is in het leven?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef Joene het volgende:
Lijkt me dat wie het ook is , niet zomaar een ban krijgt . Dus het zal dan wel terecht zijn .
Mijn prul leest wel, maar mag niet internettenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
heheheach sommige dingen uit verleden wil je gewoon niet aan herrinerd worden door je kinderen
maar goed tegen die tijd dat ik kinderen heb die kunnen lezen is er wel al een keer een grote crash geweest
Als je dit nu gaat gebruiken om te gaan miepen over de wel of niet terechtheid van jouw ban gaat dit heel rap op slot hoor!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef R_ON het volgende:
Kom van je roze wolk, idioot. Denk je dat alles rechtvaardig is in het leven?
Dag meneer
- Hallo mevrouw
Ik heb de opdracht van de regering om u op de brandstapel te flikkeren omdat u een appel heeft gejat.
- Aha. Wanneer vindt het evenement plaats?
Onnozelaar.
Ik hoop van wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
heheheach sommige dingen uit verleden wil je gewoon niet aan herrinerd worden door je kinderen
maar goed tegen die tijd dat ik kinderen heb die kunnen lezen is er wel al een keer een grote crash geweest
een verse ban is dan leuker dan hier een slotje op te gooien, ik voel een rel aankomenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je dit nu gaat gebruiken om te gaan miepen over de wel of niet terechtheid van jouw ban gaat dit heel rap op slot hoor!
ligt aan de leeftijd van het kind.. in de basisschoolperiode zou je bijvoorbeeld samen met het kind kunnen internetten als het iets voor een spreekbeurt o.i.d. zou moeten opzoeken.. en bepaalde sites rigoreus laten blokkeren..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ergens tussendoor gooide de vraag of je je verantwoordelijk zou voelen voor wat jouw kind op internet uit spookt.
online denkbeeldige relatiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn prul leest wel, maar mag niet internettenZe moet verplicht buiten spelen en met vriendjes en vriendinnetjes, ipv denkbeeldige online relatie's opbouwen.
Ze heeft wel eens een paar posts geplaatst jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bestaat 'Mamanova' eigenlijk al?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn eventuele spruit zou iig geen toegang mogen tot KEL!
En ik zorg gewoon dat ik tegen die tijd nog mod ben... Kan ik al het belastende materiaal editten.
Ow die van mij wel hoor, na dr 16de of zo. Van mij mag ze de wereld wel gaan ontdekken. ik post er toch nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
En ik zorg gewoon dat ik tegen die tijd nog mod ben... Kan ik al het belastende materiaal editten.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:22 schreef moussy het volgende:
Sorry, maar ik ben aan het vegen... en aangezien de bron weg was, deze ook maar even.
Kon je dat maar met het DNA, he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
En ik zorg gewoon dat ik tegen die tijd nog mod ben... Kan ik al het belastende materiaal editten.![]()
Mocht ik ooit kanker krijgen denk je dat ik me opeens hevig zal verzetten tegen 'Watskeburt' van de Jeugd van Tegenwoordig; in dat nr. wordt dat woord veelvuldig gebruikt. Godnogantoe. Ik zal me haasten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
een woord is maar een woord soms kunnen woorden voor anderen heel persoonlijk zijnvind het van weinig respect naar anderen getuigen ook al neem ik zelf (nog) wel het woord kut in de mond erg netjes is het niet en het heeft geen toegevoegde waarde.
Mijn ouders zijn deze week omgekomen bij een vliegtuigcrash, erg he? Ik wilde er net een topic over openen in R&P.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet het je ouders gewoon niet vertellen, R_ON. Over een weekje is het weer overgewaaid.
Je valt me hier 100% mee, Cc. Je bent minder een tutmuts dan ik had gedacht. Als je nou ook maar zo had gereageerd in R&P, dan was je er een stuk sterker uitgekomen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
In onzin kun je toch nog wel terecht?
Dat is de norm tegenwoordig op scholen, dat zal het dus ook wel bij Fok! zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:22 schreef R_ON het volgende:
klagen bij de modjes?
Ik een tutmutsquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef R_ON het volgende:
Je valt me hier 100% mee, Cc. Je bent minder een tutmuts dan ik had gedacht. Als je nou ook maar zo had gereageerd in R&P, dan was je er een stuk sterker uitgekomen.
Vooral 12 tot 14-jarigen doen dat nog wel eens ...quote:Geachte ....,
Bedankt voor uw mailtje over het gedrag dat mijn Keesje op Uw site vertoond heeft, hij moet nu eerst tienmaal Uw FAQ overschrijven en tot die tijd dat hij dat klaar heeft, heb ik zijn Playstation afgenomen ...
Dit is de pa van Xebro???quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:36 schreef RM-rf het volgende:
En dan maar hopen dat Vader Brozius of KasPaMamANova een beetje ook streng zijn voor hun kiddo's![]()
Toegegeven: af en toe ben ik wel een kutmutsquote:.... En Copycat is géén 'tutmuts'![]()
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
Toegegeven: af en toe ben ik wel een kutmuts.
Nu ik zie dat mijn foto van Martin Brozius een kruisje is geworden, vind ik mezelf eerder een prutsmutsquote:
negatief? Ik snap echt niet dat je dat nog moet vragen; vond je mijn reacties positief dan? Al zou je er een uur op gaan zitten tobben, Cc, het valt met geen mogelijkheid positief uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik een tutmuts.
Veel verder kun je niet van de werkelijkheid afgedwaald zijn, sprak ze in al haar arrogantie.
Zou het niet een kwestie kunnen zijn van invullen van jouw kant? Op je pik getrapt en daarom alles negatief zien?
Maar daar ging dit topic toch helemaal niet over?
![]()
Wie weet drinken we ooit nog wel eens een borrel samen.
Idd zeg, als het een ipban is dan krijgt hij straf, anders, tja, niets denk ik, ligt eraan waar de ban vandaan komt, het waarom, heeft hij zich echt ziek gedragen dan zou ik wel even om te tafel gaan met hem over hoe we met mensen omgaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
zolang het maar geen ipban is.
Volgens mij lullen wij enorm langs elkaar heenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:07 schreef R_ON het volgende:
negatief? Ik snap echt niet dat je dat nog moet vragen; vond je mijn reacties positief dan? Al zou je er een uur op gaan zitten tobben, Cc, het valt met geen mogelijkheid anders uit te leggen.
Waarschuw me als dat gesprek plaats gaat vinden. Zou het voor geen goud willen missen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Idd zeg, als het een ipban is dan krijgt hij straf, anders, tja, niets denk ik, ligt eraan waar de ban vandaan komt, het waarom, heeft hij zich echt ziek gedragen dan zou ik wel even om te tafel gaan met hem over hoe we met mensen omgaan.
We lullen iig nog ergens! En dat is niet dankzij jou.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij lullen wij enorm langs elkaar heen.
Altijd lekker. die positiviteit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
edit: reageer dan niet
Nee, jij bent bedanktquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:21 schreef R_ON het volgende:
We lullen iig nog ergens! En dat is niet dankzij jou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |