Je valt me hier 100% mee, Cc. Je bent minder een tutmuts dan ik had gedacht. Als je nou ook maar zo had gereageerd in R&P, dan was je er een stuk sterker uitgekomen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
In onzin kun je toch nog wel terecht?
Dat is de norm tegenwoordig op scholen, dat zal het dus ook wel bij Fok! zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:22 schreef R_ON het volgende:
klagen bij de modjes?
Ik een tutmutsquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef R_ON het volgende:
Je valt me hier 100% mee, Cc. Je bent minder een tutmuts dan ik had gedacht. Als je nou ook maar zo had gereageerd in R&P, dan was je er een stuk sterker uitgekomen.
Vooral 12 tot 14-jarigen doen dat nog wel eens ...quote:Geachte ....,
Bedankt voor uw mailtje over het gedrag dat mijn Keesje op Uw site vertoond heeft, hij moet nu eerst tienmaal Uw FAQ overschrijven en tot die tijd dat hij dat klaar heeft, heb ik zijn Playstation afgenomen ...
Dit is de pa van Xebro???quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:36 schreef RM-rf het volgende:
En dan maar hopen dat Vader Brozius of KasPaMamANova een beetje ook streng zijn voor hun kiddo's![]()
Toegegeven: af en toe ben ik wel een kutmutsquote:.... En Copycat is géén 'tutmuts'![]()
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
Toegegeven: af en toe ben ik wel een kutmuts.
Nu ik zie dat mijn foto van Martin Brozius een kruisje is geworden, vind ik mezelf eerder een prutsmutsquote:
negatief? Ik snap echt niet dat je dat nog moet vragen; vond je mijn reacties positief dan? Al zou je er een uur op gaan zitten tobben, Cc, het valt met geen mogelijkheid positief uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik een tutmuts.
Veel verder kun je niet van de werkelijkheid afgedwaald zijn, sprak ze in al haar arrogantie.
Zou het niet een kwestie kunnen zijn van invullen van jouw kant? Op je pik getrapt en daarom alles negatief zien?
Maar daar ging dit topic toch helemaal niet over?
![]()
Wie weet drinken we ooit nog wel eens een borrel samen.
Idd zeg, als het een ipban is dan krijgt hij straf, anders, tja, niets denk ik, ligt eraan waar de ban vandaan komt, het waarom, heeft hij zich echt ziek gedragen dan zou ik wel even om te tafel gaan met hem over hoe we met mensen omgaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
zolang het maar geen ipban is.
Volgens mij lullen wij enorm langs elkaar heenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:07 schreef R_ON het volgende:
negatief? Ik snap echt niet dat je dat nog moet vragen; vond je mijn reacties positief dan? Al zou je er een uur op gaan zitten tobben, Cc, het valt met geen mogelijkheid anders uit te leggen.
Waarschuw me als dat gesprek plaats gaat vinden. Zou het voor geen goud willen missen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Idd zeg, als het een ipban is dan krijgt hij straf, anders, tja, niets denk ik, ligt eraan waar de ban vandaan komt, het waarom, heeft hij zich echt ziek gedragen dan zou ik wel even om te tafel gaan met hem over hoe we met mensen omgaan.
We lullen iig nog ergens! En dat is niet dankzij jou.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij lullen wij enorm langs elkaar heen.
Altijd lekker. die positiviteit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
edit: reageer dan niet
Nee, jij bent bedanktquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:21 schreef R_ON het volgende:
We lullen iig nog ergens! En dat is niet dankzij jou.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |