En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Kan, afaikquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Je kunt zo'n ding verder tilten dan een analoge stick, lijkt mequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:21 schreef peristilius het volgende:
En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.
FPS moet ik ook nog maar zien, vooral door de knoppenindeling van de afstandsbediening denk ik dat het best tegen gaat vallen.
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben net zo serieus als jij. Met een oude joystick kun je precies hetzelfde als nu. Je kunt het nu alleen driehonderd keer beter.
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Grapjas.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Daarom heb je er 2.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Kan, afaik
Briljant dingZo veel speculatie, zulke hoge verwachtingen en dan nog met iets veel briljanters komen
Ook de reactie van velen hier was weer te verwachten(Rodie, gamedemon)
Dat kanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
knip
zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Tsjezus gast, grow up ffs.
Er zijn er toch twee op elke controller? Maar inderdaad, deze controller vervangt de need voor een tweede anloge stickquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dusquote:
Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Tsjezus gast, grow up ffs.
Waarom moeten mensen elke keer iets opnieuw zeggen als het al 20.000 keer is verteldquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe het werkt. Ik heb lightguns ook al nooit begrepen. Als iemand een linkje heeft,quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef speknek het volgende:
LucasArts moet wel heel snel een lightsaber spel maken (en dan nog zo'n ding in je andere hand voor force powers).
Ik vraag me alleen wel af hoe goed dat werkt. Ook met honkballen/golfen. De sensor kan dan namelijk niet meer naar het beeldscherm wijzen. Of hij dan nog steeds heel precies z'n positie kan bepalen.
wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Inderdaad...quote:Tsjezus gast, grow up ffs.
Over non-argumenten gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaan
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Over non-argumenten gesproken.Gewoon zeggen, "ach, dat slaat nergens op"
Als je echt zo slim was geweest als je nu wil overkomen, dan had je die argumenten die nergens op slaan wel ontkracht. Behoort niet geheel tot je kunnen, schijnbaar. Maar goed, als je alleen wil geilen enposts wil zien, zoek een specifiek Nintendo forum, ofzo.
Dat hangt volledig af van hoe gevoelig een spel wordt afgesteld. Opzich kan je best 30.000 kanten op met een analoge stick, maar dat wordt dan wel precisiewerk. Zelfde geldt in enige mate ook voor deze controller: om het speelbaar te houden moet ie bij de meeste spellen ook vrij gevoelig worden afgesteld. Anders sta je echt je arm van links naar rechts te gooien, en zoals al eerder gesteld in dit topic, dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..
PS: een analoge stick heeft ook niet 30.000 richtingen, dat valt best mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |