heeee sandje !quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
is het hier gezellig?
Dat ben ik ook gedaan .... maar ik schiet gewoon in de stress.. a.s. donderdag is het zover.. ik moet die cijfers hebben.. zometeen zit ik in Australië en dan kan ik helemaal niks..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en helpt dat ?????
krijg je daardoor sneller je cijfers boven water ?????
laat je niet gek maken, man !
Kun je ze niet bellen dat ZIJ die cijfers maar boven water moeten toveren ?
de Hools knokploeg staat achter je, dus alles komt goedquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook gedaan .... maar ik schiet gewoon in de stress.. a.s. donderdag is het zover.. ik moet die cijfers hebben.. zometeen zit ik in Australië en dan kan ik helemaal niks..
*diep adem halen*
LET'S GET READY TO RUMBLE!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Hools knokploeg staat achter je, dus alles komt goed
ja dat lijkt mij ook ... maar tja het gevolg is wel dat ik het ff helemaal gehad heb...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef golfer het volgende:
Zal allemaal vast wel goed komen Sientje.
Hun fout, dus zij moeten het zelf maar oplossen en herstellen.
deinstalleren van Norton..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Help!
Ik ben bij m'n oom en tante en hun Norton Virusscanner licentie is verlopen. Nu heb ik AVG geïnstalleerd en bij Norton alles uitgeschakeld, maar krijg ik om de 10!!! seconden een waarschuwing dat de de virusbeveiliging van Norton Systemworks in uitgeschakeld. Weet één van jullie hoe ik dit kan voorkomen?![]()
Da's mooi kloten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
sorry maar ik moet het ff kwijt!
STERF!! VUILE VUILE HONDEN....STERF ALLEMAAL KUT KUT KUT TERING OPLEIDING DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BRANDBOM
mijn verhaal:
Ik ben afgestudeerd zoals jullie weten.. mooi afgerond.. ik heb al mijn tentamens gehaald.. geeen probleem... dus ik zou binnenkort mijn diploma uitreiking hebben... maar ik heb nog niks gehoord over wanneer ik de uitreiking heb. Dus ik bel school net... ja er staan nog 3 vakken open![]()
die ik dus allemaal gehaald heb.. maar omdat die VUILE ****** EN ******* EN OOK ********* dat niet hebben ingevoerd.. zijn mijn cijfers niet bekend...
zelfs een cijfer van het 2e jaar is niet eens bekend (terwijl ik die leraar al meerdere malen heb gevraagd omdat cijfer in te voeren... maar dat is niet gedaan)
NU MOET IK ACHTER MIJN CIJFERS AAN... lekker op tijd ... heb nog 1 week.... dat slaat toch echt helemaal nergens op!!!
Zo ik ben zooooo onwijs zwaar over de zeik.....
*hijg hijg....
open een topic in dig als ze hem sluiten open je hem gewoon weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Help!
Ik ben bij m'n oom en tante en hun Norton Virusscanner licentie is verlopen. Nu heb ik AVG geïnstalleerd en bij Norton alles uitgeschakeld, maar krijg ik om de 10!!! seconden een waarschuwing dat de de virusbeveiliging van Norton Systemworks in uitgeschakeld. Weet één van jullie hoe ik dit kan voorkomen?![]()
Dat dacht ik ook, maar volgens mij kan ik alleen Systemworks deinstalleren. Dus inclusief al die andere utilities...quote:
Aaah, 't is me al gelukt. Gewoon bij de systemworks uninstall Antivirus wegvinken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar volgens mij kan ik alleen Systemworks deinstalleren. Dus inclusief al die andere utilities...
Norton.
AVG is kut man. Heb ik ook, kan mijn virusdefinities niet meer updaten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Help!
hier de zonquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
dikke vette druppels vallen hier uit de lucht !
Wij gaan gewoon met je mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga maandag naar school.... en ik ga niet eerder weg voordat de cijfers ingevoerd zijn...
Hopelijk dat ik me kan inhouden..
AVG ik okay man. Hoezo kun je gratis virusdefinities niet meer downloaden dan? Ook niet handmatig?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
AVG is kut man. Heb ik ook, kan mijn virusdefinities niet meer updaten.
quote:
Tuuuuurlijk net oranje BH gekochtquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:had je die nog niet gezien?
ga je vanavond in t oranje voor de TV zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |