quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef just me het volgende:
[..]
het was Clau niet! het was een mens uit de echte buitenwereld
Zoiets had ik verwacht.quote:
dat dacht Pim ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, Hilversum is een kutstad. Geen flikker te beleven.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoiets had ik verwacht.
stem maar in op 97.00 Vaduz vanmiddag 4 uur
Dat poolcentrum is ook een baggertentquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk voor je. Huizen is ook een kutdorp...een keer wezen poolen daar met een medestudent.
Ja. Ze gaan me interviewenquote:
in de Regioquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef appelsientje het volgende:
Dos wordt beroemd
dichterbij dan normaal !!quote:
Niet veel zat hadquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
Amersfoort !
hey dan zit je bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dichterbij dan normaal !!
Amersfoort !
Wat heb jij nu weer met Amersfoort man. Dat is al helemaal een klotestad. Al vond ik het vorige week zaterdag wel gezellig.quote:
industrie terrein Calveen heet het hier geloof ik !quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dan zit je bij mij in de buurt
Ik zit op Schothorst (planet internet)
hoi
Whehe. Wat vrienden wonen erquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer met Amersfoort man. Dat is al helemaal een klotestad. Al vond ik het vorige week zaterdag wel gezellig.![]()
Ik zit op die anderequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
industrie terrein Calveen heet het hier geloof ik !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |