Nou vertel opquote:Mister X zegt:
maar ik was nogal geschokt van mijn google poging
Mister X zegt:
ze zeggen op fok dat je op jezelf verliefd bent
Maryse zegt:
wat dan ?
Maryse zegt:
nee toch
Mister X zegt:
en van de zomer was ik onder de indruk van je charisma en dat we wel op 1 lijn zaten
Mister X zegt:
nu zie ik een ander typje dat ik niet kan plaatsen
Maryse zegt:
nou ik kan t ook niet
Misschien heeft hij nog wel een paar jovele foto's.quote:
Hij dus.quote:
Ach, je fotoboek is al duidelijk genoegquote:
Denk je?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wel een paar jovele foto's.
Ehm nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ben jij ook zo onder de indruk van mijn charisma
Onder welke steen heb jij het laaste jaar gezeten?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef juiced het volgende:
[..]
Ej ijsmeis! Ik heb je foto's eindelijk gezien! Leuk hoor!
Oh, dan verander ik het in: Jij dus.quote:
Ja hoi. Ik heb 1000en foto's. En ik post nooit dezelfde foto in 1 topic. Dus ik weet niet wat je lult.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, je fotoboek is al duidelijk genoeg.
En de dezelfde foto's die je al minimaal 50x in een topic hebt geplaatst zeggen ook al genoeg.
Ja hoi. Voorbeeldje:quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb 1000en foto's. En ik post nooit dezelfde foto in 1 topic. Dus ik weet niet wat je lult.
Me mail adres staat in me profielquote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb 1000en foto's. En ik post nooit dezelfde foto in 1 topic. Dus ik weet niet wat je lult.
Foei!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, je fotoboek is al duidelijk genoeg.
En de dezelfde foto's die je al minimaal 50x in een topic hebt geplaatst zeggen ook al genoeg.
Je was me voor.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor, alweer een schreeuw om aandacht. Mens, ga achter een raam staan en verkoop je vuige lijf, dan verdien je tenminste geld met dat gedrag van jou.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor, alweer een schreeuw om aandacht. Mens, ga achter een raam staan en verkoop je vuige lijf, dan verdien je tenminste geld met dat gedrag van jou.
Het is de waarheid...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Foei!
Mod's mogen niet bashen!![]()
en zeker geen mods met minderjarige naaktfoto's!![]()
BrauN, je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
Ja dat zijn dus 2 topics.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hoi. Voorbeeldje:
Het Puber en Tiener userfoto topic !
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 2 !
En die foto heb ik ook al in 40 topics gezien ofzo.
wat me homie hier zegt. BIATCHquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
Dat is een reeks en dus hetzelfde topic bestaande uit meerdere delen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 2 topic.
En ik zie die foto nog maar 2x en niet 50x.....
Ga jij eerst es naaktfoto's plaatsen ja!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 2 topic.
ze is in de war met al HAAR foto's die 500x ergens voor komenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 2 topics.
Ja leuk voor je dat je wat persoonlijks tegen mij hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een reeks en dus hetzelfde topic bestaande uit meerdere delen.
En nee, sorry. Maar ik ben niet zo'n stalker die elk topicje opslaat waarin je post.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ze is in de war met al HAAR foto's die 500x ergens voor komen
Eigenlijk ben ik hier maar een user, want dit is mijn subforum nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja leuk voor je dat je wat persoonlijks tegen mij hebt
Je hebt een voorbeeld functie dus gedraag je ook zo.
je bent bij de verkeerde. Ik ben van de portret foto's.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BrauN het volgende:
MaRySe, ik vind het wel flauw dat je nog geen close-up van je schaamlippen hebt gepost... Wanneer komt die?
Hehehehehe.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik hier maar een user, want dit is mijn subforum niet.
Ook een bever heeft een gezicht.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je bent bij de verkeerde. Ik ben van de portret foto's.
Ja jij wil gewoon rellen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
Fijn dat je ook op mijn posts reageert, MaRySe. Aandoenlijk hoe je de werkelijkheid probeert te ontlopen. Je weet zelf ook best dat je ooit op een dag zult eindigen in de goot. Verkracht, bestolen en mishandeld.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik hier maar een user, want dit is mijn subforum niet.
Heb ik die nodig dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dit doet je geloofwaardigheid geen recht.
wie zijn we nou aan t bashen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
Fijn dat je ook op mijn posts reageert, MaRySe. Aandoenlijk hoe je de werkelijkheid probeert te ontlopen. Je weet zelf ook best dat je ooit op een dag zult eindigen in de goot. Verkracht, bestolen en mishandeld.
Ja dat deed ie..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef Parvus het volgende:
wordt nog leuk als die vriend nu nog eens gaat googlen naar Maryse
Nee, je ontwijkt bepaalde vragen en antwoord alleen degene waar je op wil antwoorden.quote:
Dat kan ik begrijpen. Je hebt het immers wel tegen.. uhm, ja, BrauN.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Nee, je ontwijkt bepaalde vragen en antwoord alleen degene waar je op wil antwoorden.
En je zit alleen maar ijsmeis te zieken maar tegen Braun houdt je je bek.
Stel die vragen nog eens en ik beantwoord ze.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Nee, je ontwijkt bepaalde vragen en antwoord alleen degene waar je op wil antwoorden.
En je zit alleen maar ijsmeis te zieken maar tegen Braun houdt je je bek.
wie heeft wat tegen braun?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Je hebt het immers wel tegen.. uhm, ja, BrauN.
Wat kan mij dat nou schelen wat die debiele/labiele mensen op internet denkenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Had je die uberhaubt ooit dan?![]()
Lees even terug en zoek naar braun zijn vragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Stel die vragen nog eens en ik beantwoord ze.
En waarom wordt infantiel niet genoemd?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen wat die debiele/labiele mensen op internet denken.
dus jij vind mij een debiel en ook nog eens labiel? dus jij voelt je beter dan mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen wat die debiele/labiele mensen op internet denken.
Jij wil antwoord, niet ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Lees even terug en zoek naar braun zijn vragen.
BrauN alsjeblieft, mag ik je smeken om te proberen een beetje lief te doen tegen MaRySe. Ik vind 'r wel leuk. En we hebben ook verkering. Straks moet ik jou nog een lul gaan vinden en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
Dus nu ga je het luie verwende nest uithangen?quote:
Ik doelde eigenlijk meer op die ' ene ' wiens naam ik niet mag noemen, aangezien het dan bashen isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef Jett het volgende:
[..]
dus jij vind mij een debiel en ook nog eens labiel? dus jij voelt je beter dan mij?
Vindt jij mij maar lekker een lul hoor. Jouw mening vind ik niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef juiced het volgende:
[..]
BrauN alsjeblieft, mag ik je smeken om te proberen een beetje lief te doen tegen MaRySe. Ik vind 'r wel leuk. En we hebben ook verkering. Straks moet ik jou nog een lul gaan vinden en daar heb ik helemaal geen zin in.
ja maar dat DEEEDDD je niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op die ' ene ' wiens naam ik niet mag noemen, aangezien het dan bashen is.
Alles wat niet mag is des te interessanter, so enlighten us!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op die ' ene ' wiens naam ik niet mag noemen, aangezien het dan bashen is.
Braun! Je moet je mede fok!ker beminnen, dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vindt jij mij maar lekker een lul hoor. Jouw mening vind ik niet zo belangrijk.
mij boeit het weinig of een moddereter voorbeeldig is, respect toon ik aan niemand op internet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry mevrouw. Mijn oprechte excuses.
Voorbeeldig genoeg?
hij bemint mij. is genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Braun! Je moet je mede fok!ker beminnen, dat weet je toch wel?
Ik vind jou ook een baggerkneus, maar toch bemin ik je !quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Braun! Je moet je mede fok!ker beminnen, dat weet je toch wel?
dus jij hebt geen respect voor mij? dus jij voelt je beter dan mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Jett het volgende:
[..]
mij boeit het weinig of een moddereter voorbeeldig is, respect toon ik aan niemand op internet.![]()
Het gaat er niet om of mijn mening belangrijk voor je is, maar of ik er zin in heb om jou een lul te vinden.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vindt jij mij maar lekker een lul hoor. Jouw mening vind ik niet zo belangrijk.
ja. ik voel me beter dan iedereen. duh. ik kom er teminste eerlijk voor uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dus jij hebt geen respect voor mij? dus jij voelt je beter dan mij?
Meis, iedereen voelt zich beter dan de andere users hier.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dus jij hebt geen respect voor mij? dus jij voelt je beter dan mij?
Ach ja, sommige mannen lopen nou eenmaal hun pielemuis achterna!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of mijn mening belangrijk voor je is, maar of ik er zin in heb om jou een lul te vinden.
Nu zit ik hier een beetje met tegenzin jou een lul te vinden, maar ik doe alles voor MaRySe. Ik hoop dat je dat ook wel een beetje kan begrijpen van mijn kant uit.
Trutquote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef Jett het volgende:
[..]
ja. ik voel me beter dan iedereen. duh. ik kom er teminste eerlijk voor uit.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef MaRySe het volgende:
hadindjmek
Daar ging het niet overquote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
En je tante dan? Wederom discriminatie!![]()
MaRySe, cerror. Zij is kei gaaf, hè? Lekker ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef cerror het volgende:
Wat nu weer?
irrelevante informatie, ontopic gaarne!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef Jett het volgende:
over rellen gesproken.
ik ga naar ajax ado.
Jaloers dat ik ondanks jouw tietenfoto's die ik vanmiddag (eindelijk!!!) te zien heb gekregen toch viel voor de ogen van MaRySe? Jouw tieten en kont en weet ik veel wat nog meer, vallen daarbij in het niet. Jammer joh.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mannen lopen nou eenmaal hun pielemuis achterna!
Eensch, Maryse is zoveel meer mooierderquote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaloers dat ik ondanks jouw tietenfoto's die ik vanmiddag (eindelijk!!!) te zien heb gekregen toch viel voor de ogen van MaRySe? Jouw tieten en kont en weet ik veel wat nog meer, vallen daarbij in het niet. Jammer joh.
Voor een nachtje vleestango zie ik d'r wel graag ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
MaRySe, cerror. Zij is kei gaaf, hè? Lekker ook!
Nee hoor, ik heb mijn eigen neukertje.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaloers dat ik ondanks jouw tietenfoto's die ik vanmiddag (eindelijk!!!) te zien heb gekregen toch viel voor de ogen van MaRySe? Jouw tieten en kont en weet ik veel wat nog meer, vallen daarbij in het niet. Jammer joh.
Jawel.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef Jett het volgende:
ijsmeis mag ik wat vragen, heb jij er nou nooit spijt van gehad dat je die foto's hebt gemaakt?
Maar het waaide over.quote:
Begrijpelijjk!quote:
Oh! Dus wie loopt er dan d'r kut achterna? Als ik spreek over MaRySe, dan spreek ik over liefde en niet over een of ander neukertje.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn eigen neukertje.
a la raison van 100 euro uiteraard!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijjk!
Derhalve bied ik bij deze ook geheel onbaatzichtig aan persoonlijk de volgende serie te schieten, om dit probleem in de toekomst te kunnen voorkomen!
At least heb ik mijn neukertje irl, iets wat ik echt kan neuken. En na 3 jaar begeeft zijn pielemuis het nog steeds niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef juiced het volgende:
[..]
Oh! Dus wie loopt er dan d'r kut achterna? Als ik spreek over MaRySe, dan spreek ik over liefde en niet over een of ander neukertje.
Tja, die heb ik dus niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Als ze nou eens de wat mooiere foto's hadden gejat.
Nou zegquote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden! Newbie!![]()
Ok, kut, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
At least heb ik mijn neukertje irl, iets wat ik echt kan neuken. En na 3 jaar begeeft zijn pielemuis het nog steeds niet.
.
Die kun je uiteraard ook gewoon postenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dusss, die naakt foto;s zijn al 3 jaar oud? offf jou neukertjes heeft die foto's verspreid? OF ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
At least heb ik mijn neukertje irl, iets wat ik echt kan neuken. En na 3 jaar begeeft zijn pielemuis het nog steeds niet.
.
Ik heb ze zelf niet eens meerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, die heb ik dus niet.
Hodverdomme, komop meis: cerror apenstaartje gmail punt com.
Maar waag het niet om nog eens te zeggen dat ik m'n pielemans achterna loop! Dat gaat je geen reet aan namelijk.quote:
Ik voel aan mijn 3e tepel dat je liegt!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf niet eens meer!
openbaringquote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest spontaan lachenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BrauN het volgende:
MaRySe, ik vind het wel flauw dat je nog geen close-up van je schaamlippen hebt gepost... Wanneer komt die?
Ja, 3 jaar oud en verspreidt door iemand van school en/of van fok!, want op school zat ik nooit achter een firewall of iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef Jett het volgende:
[..]
dusss, die naakt foto;s zijn al 3 jaar oud? offf jou neukertjes heeft die foto's verspreid? OF ik snap het gewoon niet![]()
http://www.bibel-online.de/quote:
ik denk dat ze bedoeld dat ze al 3 jaar met haar vriend kan neukenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef Jett het volgende:
[..]
dusss, die naakt foto;s zijn al 3 jaar oud? offf jou neukertjes heeft die foto's verspreid? OF ik snap het gewoon niet![]()
Mijn 2e paar lippen zeggen van niet. GRFSH GRSFSHGFSGFHquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn 3e tepel dat je liegt!
Nou.. best wel kan ik zeggen uit ervaring en ik woon nog relatief dichtbijquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Dan moet jouw huis ook niet ver weg zijn.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Jett het volgende:
ijsmeis, een ietwat gekke vraag.
vinger jij je op je eigen naaktfoto's?![]()
kennelijk wil je weten of wat je zelf doet normaal is, toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Jett het volgende:
ijsmeis, een ietwat gekke vraag.
vinger jij je op je eigen naaktfoto's?![]()
ik had ze, maar nu niet meer en als dit een stiekem ''jet-ik-wil-je-heel-graag-op-msn-hebben'' post is, dan is dit een heeel stiekem ''ja-braun-ik-jou-ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef BrauN het volgende:
Jett, leg eens uit. Ik lees hier wat over geile foto's van ijsmeis... Ik heb dat gemist denk ik, ik lag er 3 maanden uit.
Ik weet zeker dat jij ze me wel even wil laten zien. Mailen, sturen, of persoonlijk brengen? Wat wil je?
ja dat snapte ik nog, maar die foto's zijn toch door haar EX verspreid?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoeld dat ze al 3 jaar met haar vriend kan neuken
Ik heb geen exquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Jett het volgende:
[..]
ja dat snapte ik nog, maar die foto's zijn toch door haar EX verspreid?
ik weet geen detailsquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Jett het volgende:
[..]
ja dat snapte ik nog, maar die foto's zijn toch door haar EX verspreid?
Moet je Jaguarized even vragen, die had er 30 zei die pasquote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Jett het volgende:
[..]
ik had ze, maar nu niet meer en als dit een stiekem ''jet-ik-wil-je-heel-graag-op-msn-hebben'' post is, dan is dit een heeel stiekem ''ja-braun-ik-jou-ook''
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, 3 jaar oud en verspreidt door iemand van school en/of van fok!, want op school zat ik nooit achter een firewall of iets dergelijks.
fire·wall (de ~ (m.), ~s)quote:
Dat is nuttige informatie, iemand al foto's van de pc van Jett geplukt?quote:
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die bij jou op school zat
Zelfde als een vuurmuur bij bijv. een boerderij. Houd ongewenste hackertjes, virussen, spyware tegenquote:
A: Wat doen jij met naaktfoto's van jezelf op school.quote:
O NEEE straks komen al mijn naaktfoto's en filmpjes op inet te staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is nuttige informatie, iemand al foto's van de pc van Jett geplukt?![]()
A: Ik heb een laptop.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
A: Wat doen jij met naaktfoto's van jezelf op school.
B: Toen was je dus een jaar of 13/14? Puicke tetjes voor die leeftijd!
check is of ik dat hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zelfde als een vuurmuur bij bijv. een boerderij. Houd ongewenste hackertjes, virussen, spyware tegen
Dat is vervelend voor jouw ziel, maar IK zou er zielsgelukkig van wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef Jett het volgende:
[..]
O NEEE straks komen al mijn naaktfoto's en filmpjes op inet te staan
NEE BESPAAR MIJN ZIEL
oh tis ook iemand van fok maar je zal wel weten wie ik bedoelquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Wtf moet ik met die info.
Ik ken iemand in ohemalaeroekrehr.
Ahh, je kent boebiedoe irl?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
oh tis ook iemand van fok maar je zal wel weten wie ik bedoel
A: Niet erg slim neen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
A: Ik heb een laptop.
B: Eerder 15/16.
eenschquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef juiced het volgende:
ZULLEN WE NOU GODVERDOMME EENS EEN KEERTJE LIEF DOEN!!!??
hoe, ik weet amper hoe me computer aangaat.quote:
A: Wist ik veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
A: Niet erg slim neen.
B: Ik dacht dat je 17 was.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Jett het volgende:
[..]
ik had ze, maar nu niet meer en als dit een stiekem ''jet-ik-wil-je-heel-graag-op-msn-hebben'' post is, dan is dit een heeel stiekem ''ja-braun-ik-jou-ook''
*ook snel naar het fotoboek van BrauN gaatquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beter ga jij even héél rap je MSN in mijn fotoboek plempen.
het staat op mijn profiel dinges enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beter ga jij even héél rap je MSN in mijn fotoboek plempen.
A: Als boe op je school zit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
A: Wist ik veel.
B: Neen, toendertijd was ik nog 15/16.
MIJN FERNANDESquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
B: Ben je nog gegroeid?![]()
![]()
sorry, die is een beetje fout.
Wat is er met je negerfrisdrank?quote:
over me beeldscherm en OVERAAALquote:
A: Ik kende boebiedoe nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
A: Als boe op je school zit.
![]()
Geeft niet cerror, dat komt door je zucht naar kennisquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat je toetsenbord van plakken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef Jett het volgende:
[..]
over me beeldscherm en OVERAAALomg ik blijf maar lachen.
Precies, ik ben net een spons!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geeft niet cerror, dat komt door je zucht naar kennis![]()
![]()
Dat is gewoon goed voor je algemene ontwikkeling dus vertel eens ijsmeisquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, ik ben net een spons!
met lactacyd... gebruik mij!
GEEF GEEEFFFquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar gaat je toetsenbord van plakken.
En als je al de hele tijd moet lachen zal ik je maar geen links geven.
Ga eens ontopic manquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed voor je algemene ontwikkeling dus vertel eens ijsmeis![]()
Maryse, ik weet niet wie het was die die roddels verspreidde.quote:
Over wie het wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef spenky het volgende:
waar gaat dit pauper topique over?
"Pauper" is alweer uit joh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef spenky het volgende:
waar gaat dit pauper topique over?
Gein met den Bijbel. oa.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef Jett het volgende:
[..]
GEEF GEEEFFF![]()
![]()
ik ga rcht kapot hier, kut topc maroc
o maar dus geen naaktfoto's?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Gein met den Bijbel. oa.
En vooral: Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik...
Hoogzwangerheid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef spenky het volgende:
[..]
shit... loop achter... wat is nu "hip"
"Cleaute"quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef spenky het volgende:
[..]
shit... loop achter... wat is nu "hip"
Ook kek.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoogzwangerheid.
Ik vindt het wel een puick woord.
Dan moet je de bifi-topics hebben.quote:
jij doet voor het eerst aardig tegen mij weetje datquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan moet je de bifi-topics hebben.
Maar daar staan ook mijn foto's in dusseh.
Hebben we toch wat gemeen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Jett het volgende:
[..]
jij doet voor het eerst aardig tegen mij weetje dat
naakfoto's van andere bashen schept echt een band.
ik merkte de gemoedelijke sfeer ook al op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Jett het volgende:
[..]
jij doet voor het eerst aardig tegen mij weetje dat
naakfoto's van andere bashen schept echt een band.
Niet dat ik nu persé iedereen in m'n msn wil hebben uiteraard!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik merkte de gemoedelijke sfeer ook al op.
oquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet dat ik nu persé iedereen in m'n msn wil hebben uiteraard!
Veroorzaken ze toch nog iets positiefsquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Jett het volgende:
[..]
HULDE AAN DE NAAKTFOTO'S VAN IJSMEIS.
Nou vooruit, jij wel dan maar meer ook niet!quote:
bedoel je mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet dat ik nu persé iedereen in m'n msn wil hebben uiteraard!
Last van grootheidwaanzin beste meid?quote:
zij is iedereen duhquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Last van grootheidwaanzin beste meid?
Ik zei: Iedereen.
Ik voeg je wel toequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
je quote me tochquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh zo.quote:
okiquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh zo.
Mijn excuses dat je het zo interpreteert.
Ik bedoelde het dus over het algemeen cq, als aansluiting op je zin.
Ja gezellig, dan crashed m'n pc weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef Gizmore het volgende:
We doen een groepsgesprek
14.gif enzo
Jullie hadden toch al verkering?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
ja juiced mag ik je msn
M'n dag kan niet meer stuk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
ja juiced mag ik je msn
Kan iedereen gebeuren meid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
oki
ik word wel vaker verkeerd begrepen
ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jullie hadden toch al verkering?
In dat geval houden we het binnen dit topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja gezellig, dan crashed m'n pc weer.
Zozo, nu kan je weer plezant dromen over mooie niet gehele geometrische vormen die op en neer deinsen in het maanlicht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef juiced het volgende:
[..]
M'n dag kan niet meer stuk!
[afbeelding]
Ow wacht, dat was al je 2e nieuwe vlam van vandaagquote:
probeer die jaloerse ondertoon weg te latenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow wacht, dat was al je 2e nieuwe vlam van vandaag![]()
Het gaat toch allemaal zo snel met je..
Ik probeerde het maar het lukte nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
probeer die jaloerse ondertoon weg te laten
Zie z'n SIG.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
probeer die jaloerse ondertoon weg te laten
nou idd wat je zegt kerel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Zozo, nu kan je weer plezant dromen over mooie niet gehele geometrische vormen die op en neer deinsen in het maanlicht.
Zo'n nachtje wil ik ook wel weer eens.
ssssttt... die sig mag niet iedereen lezen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie z'n SIG.
Volgens mij is hij geobsedeerd!
Jaahaa!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jullie hadden toch al verkering?
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:34 schreef Jett het volgende:
ik ga ook slaap
We blijven bezig zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef juiced het volgende:
Nah...dan ga ik ook maar...Welterusten allen!
Jah! Jou moet ik nog even hebben, Jij schijnt alle (!!!) foto's van ijsmeis te hebben? Doe maar s even mooi sturen naar mij voor de completering van de collectie, ofzoiets.quote:
Ik ook nog hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef juiced het volgende:
[..]
Jah! Jou moet ik nog even hebben, Jij schijnt alle (!!!) foto's van ijsmeis te hebben? Doe maar s even mooi sturen naar mij voor de completering van de collectie, ofzoiets.![]()
Waarom zou je eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef juiced het volgende:
[..]
Jah! Jou moet ik nog even hebben, Jij schijnt alle (!!!) foto's van ijsmeis te hebben? Doe maar s even mooi sturen naar mij voor de completering van de collectie, ofzoiets.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef juiced het volgende:
[..]
soort voldoening van het fok!schapquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar iedere fokker hoort dat gezien te hebben
Ja zoiets, alleen had ik die foto's al voordat ik uberhaupt 50 posts had en wist wie ijsmeis wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:42 schreef spenky het volgende:
[..]
soort voldoening van het fok!schap
Ik wou net zeggen, ik meende dat juiced eerder ook al aanhaalde ze gezien te hebbenquote:
Pleasequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik zeg toch, voor de completering van de collectie "ofzoiets".
Jaja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik meende dat juiced eerder ook al aanhaalde ze gezien te hebben
Kfcquote:
Thnx!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef spenky het volgende:
* spenky voert eventjes de kippen voor juiced
Nou eeuh nee ja, 6 foto's.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je ze al?
ik zag je vanmiddag nog.. ergens posten hier op fok... herken je plaatjequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je ze al?
Ik zie nog geen mailtje in mn inboxquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Het waren er 30 ja. En? Tevreden?![]()
Ik ook.quote:
Ja, nou hartstikke bedankt voor deze informatie. Nu kan ik in ieder geval roepen dat het 30 foto's zijn. Niet dat ik de fout in ga door te roepen dat ik ALLE 6 de foto's heb gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Het waren er 30 ja. En? Tevreden?![]()
Zes? Ik had er toch zeven gestuurdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, nou hartstikke bedankt voor deze informatie. Nu kan ik in ieder geval roepen dat het 30 foto's zijn. Niet dat ik de fout in ga door te roepen dat ik ALLE 6 de foto's heb gezien.
Download NU!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, nou hartstikke bedankt voor deze informatie. Nu kan ik in ieder geval roepen dat het 30 foto's zijn. Niet dat ik de fout in ga door te roepen dat ik ALLE 6 de foto's heb gezien.
Ik wacht het even af.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ze staan op mijn andere pc zie ikAls je ze morgen nog niet hebt moet je het maar ff laten weten.
Eeuhh..ja, zeven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zes? Ik had er toch zeven gestuurd![]()
Sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hallo, als we zo gaan beginnen gaat het topic op slot hoor.
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ach ijsmeisie, dit is ONZ! We zijn toch helemaal niet serieus! Die foto's bestaan niet eens!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef ijsmeis het volgende:
we kunnen wel verder in jouw cleaute topique, ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef spenky het volgende:
als die nou vol zit zo.. word het dan "wie was het niet ??"
welke fotosquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
Ach ijsmeisie, dit is ONZ! We zijn toch helemaal niet serieus! Die foto's bestaan niet eens!![]()
Wat heb ik dan in hemelschnaam op m'n schijf staan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
Ach ijsmeisie, dit is ONZ! We zijn toch helemaal niet serieus! Die foto's bestaan niet eens!![]()
Mên! Echt iedereen heeft die foto's he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
als dat je email was in je profiel, heb je ze nu ook
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
Foto's van Maryse.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat heb ik dan in hemelschnaam op m'n schijf staan?
M'n zusje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat heb ik dan in hemelschnaam op m'n schijf staan?
Ga weg, engerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |