Heb ik die nodig dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dit doet je geloofwaardigheid geen recht.
wie zijn we nou aan t bashen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
Fijn dat je ook op mijn posts reageert, MaRySe. Aandoenlijk hoe je de werkelijkheid probeert te ontlopen. Je weet zelf ook best dat je ooit op een dag zult eindigen in de goot. Verkracht, bestolen en mishandeld.
Ja dat deed ie..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef Parvus het volgende:
wordt nog leuk als die vriend nu nog eens gaat googlen naar Maryse
Nee, je ontwijkt bepaalde vragen en antwoord alleen degene waar je op wil antwoorden.quote:
Dat kan ik begrijpen. Je hebt het immers wel tegen.. uhm, ja, BrauN.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Nee, je ontwijkt bepaalde vragen en antwoord alleen degene waar je op wil antwoorden.
En je zit alleen maar ijsmeis te zieken maar tegen Braun houdt je je bek.
Stel die vragen nog eens en ik beantwoord ze.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Nee, je ontwijkt bepaalde vragen en antwoord alleen degene waar je op wil antwoorden.
En je zit alleen maar ijsmeis te zieken maar tegen Braun houdt je je bek.
wie heeft wat tegen braun?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Je hebt het immers wel tegen.. uhm, ja, BrauN.
Wat kan mij dat nou schelen wat die debiele/labiele mensen op internet denkenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Had je die uberhaubt ooit dan?![]()
Lees even terug en zoek naar braun zijn vragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Stel die vragen nog eens en ik beantwoord ze.
En waarom wordt infantiel niet genoemd?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen wat die debiele/labiele mensen op internet denken.
dus jij vind mij een debiel en ook nog eens labiel? dus jij voelt je beter dan mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen wat die debiele/labiele mensen op internet denken.
Jij wil antwoord, niet ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Lees even terug en zoek naar braun zijn vragen.
BrauN alsjeblieft, mag ik je smeken om te proberen een beetje lief te doen tegen MaRySe. Ik vind 'r wel leuk. En we hebben ook verkering. Straks moet ik jou nog een lul gaan vinden en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
Fijn dat je ook op mijn posts reageert, MaRySe. Aandoenlijk hoe je de werkelijkheid probeert te ontlopen. Je weet zelf ook best dat je ooit op een dag zult eindigen in de goot. Verkracht, bestolen en mishandeld.
Dus nu ga je het luie verwende nest uithangen?quote:
Ik doelde eigenlijk meer op die ' ene ' wiens naam ik niet mag noemen, aangezien het dan bashen isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef Jett het volgende:
[..]
dus jij vind mij een debiel en ook nog eens labiel? dus jij voelt je beter dan mij?
Vindt jij mij maar lekker een lul hoor. Jouw mening vind ik niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef juiced het volgende:
[..]
BrauN alsjeblieft, mag ik je smeken om te proberen een beetje lief te doen tegen MaRySe. Ik vind 'r wel leuk. En we hebben ook verkering. Straks moet ik jou nog een lul gaan vinden en daar heb ik helemaal geen zin in.
ja maar dat DEEEDDD je niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op die ' ene ' wiens naam ik niet mag noemen, aangezien het dan bashen is.
Alles wat niet mag is des te interessanter, so enlighten us!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op die ' ene ' wiens naam ik niet mag noemen, aangezien het dan bashen is.
Braun! Je moet je mede fok!ker beminnen, dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vindt jij mij maar lekker een lul hoor. Jouw mening vind ik niet zo belangrijk.
mij boeit het weinig of een moddereter voorbeeldig is, respect toon ik aan niemand op internet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry mevrouw. Mijn oprechte excuses.
Voorbeeldig genoeg?
hij bemint mij. is genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Braun! Je moet je mede fok!ker beminnen, dat weet je toch wel?
Ik vind jou ook een baggerkneus, maar toch bemin ik je !quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Braun! Je moet je mede fok!ker beminnen, dat weet je toch wel?
dus jij hebt geen respect voor mij? dus jij voelt je beter dan mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Jett het volgende:
[..]
mij boeit het weinig of een moddereter voorbeeldig is, respect toon ik aan niemand op internet.![]()
Het gaat er niet om of mijn mening belangrijk voor je is, maar of ik er zin in heb om jou een lul te vinden.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vindt jij mij maar lekker een lul hoor. Jouw mening vind ik niet zo belangrijk.
ja. ik voel me beter dan iedereen. duh. ik kom er teminste eerlijk voor uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dus jij hebt geen respect voor mij? dus jij voelt je beter dan mij?
Meis, iedereen voelt zich beter dan de andere users hier.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dus jij hebt geen respect voor mij? dus jij voelt je beter dan mij?
Ach ja, sommige mannen lopen nou eenmaal hun pielemuis achterna!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of mijn mening belangrijk voor je is, maar of ik er zin in heb om jou een lul te vinden.
Nu zit ik hier een beetje met tegenzin jou een lul te vinden, maar ik doe alles voor MaRySe. Ik hoop dat je dat ook wel een beetje kan begrijpen van mijn kant uit.
Trutquote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef Jett het volgende:
[..]
ja. ik voel me beter dan iedereen. duh. ik kom er teminste eerlijk voor uit.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef MaRySe het volgende:
hadindjmek
Daar ging het niet overquote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
En je tante dan? Wederom discriminatie!![]()
MaRySe, cerror. Zij is kei gaaf, hè? Lekker ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef cerror het volgende:
Wat nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |