abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30656454
Wat me wel opvalt in die post is dat de moeder van Natalee kennelijk nooit gezegd heeft dat NL een land vol drugs en hoeren is...
pi_30656469
Ik las het ook al....

We merken het wel.
pi_30656478
I watched too DutchDad and I saw nothing...nothing at all about her saying anything like that. I dont think she actually would do that. She pretty much kept her mouth shut about anything except the particular suspects. She is not happy with the authorities and government, but she loves the people there, even had a photographer or reporter (someone help me out here) there on the show with her from Aruba. He had been a great help. I think if she said that it would have definitely gotten my attention, mainly because of the "back and forth" about boycotting on here lately.

http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=3231&PN=1&TPN=4
  zaterdag 17 september 2005 @ 09:05:50 #181
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_30656962
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:55 schreef DeRCT14 het volgende:
ik herpost dit ff, ik wil ff niet dat dit verloren gaat. zo fucking triest.
[..]
omg, welke triest figuur heeft dat gezegd???
  zaterdag 17 september 2005 @ 09:43:20 #182
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_30657185
De ergste reactie van een Amerikaan was zijn opmerking dat wij Nederlanders maar stil moesten zijn omdat de Amerikaanse Geallieerden in '45 Nederland bevrijd hadden. Wat heeft DAT er nu weer mee te maken?
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:15:09 #183
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_30657598
het zijn amerikanen ze weten niet beter.....
ze hebben een oorlog zuchtige maniak tot 2x toe gekozen.

iraq had wmd, nee de overheid doet alles wat we kunnen!, iraq en afganistan zijn democratieen

ze zijn simpel en dom...... het ergste is dat ze denken dat ze zo goed zijn....
nog 10 jaar en dan begint amerika zijn dominatie tov china en europa te verliezen

god bless amerika...... they fucking need it
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_30659443
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:43 schreef Dirktator het volgende:
De ergste reactie van een Amerikaan was zijn opmerking dat wij Nederlanders maar stil moesten zijn omdat de Amerikaanse Geallieerden in '45 Nederland bevrijd hadden. Wat heeft DAT er nu weer mee te maken?
Ach, de Amerikanen moeten maar blij zijn met ons... wij hebben ten slotte eeuwen geleden Amerika volgepropt met goedkope zwarte arbeidskrachten...

pi_30659892
Fuck die holoway.

Tering zeg zoveel aandacht om een tienerslet kanker niet normaal dit.

In Irak gaan iedere dag mensen dood niemand die daar om rouwt.
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:46:52 #186
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_30661369
Beter duikt ze gewoon ergens op in Amerika en dan staan ze daar allemaal voor lul, bedankt en op rotten.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_30661453
Phil moet zn kutsmoel houwe, net als alle andere mongole amerikanen of landverraders zoals stefan p en vampier oprotten, vetzakken
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_30661486
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:49 schreef BennyNL het volgende:
Phil moet zn kutsmoel houwe, net als alle andere mongole amerikanen of landverraders zoals stefan p en vampier oprotten, vetzakken
LOL
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:56:01 #189
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30661621
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[afbeelding]

En het is nog waar ook
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:06:30 #190
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30661879
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Beter duikt ze gewoon ergens op in Amerika en dan staan ze daar allemaal voor lul, bedankt en op rotten.
Daar dacht ik gister ook aan, dat ze op het vliegveld stond en dacht fuck it, ik ga niet terug.
Ik haal wel ergens een nep-paspoort, en vlieg naar Brazil!

Ondertussen zit zij in het paradijs, al die herrie missend.
Dán kan je me wederom weer opvegen
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30662108
Komop mannen en vrouwen van Nederland!
We trekken ten strijde!!!

Inscheping begint vanavond 19:00 haven van Ijmuiden.
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:19:22 #192
81237 releaze
best of both worlds
pi_30662171
Ook op een dat natalee forum geloof ik in een van die topics: "amerikanen kunnen niet rationeel nadenken, ze denken met emoties yadayada want historische uitleg"
Prima, ik begrijp dat ze kortzichting zijn door verschillende invloeden maar sommige (veeeel) amerikanen gebruiken het feit dat ze amerikanen zijn als excuus om niet rationeel na te denken, om andere landen, volkeren, groeperingen en culturen pijn te doen, omdat ze met emoties "denken" en niet met verstand. Tientallen berichtjes van DutchDad en Rammstein en ze worden allemaal afgepoeierd, maar enkelen, twee of drie, kijken daardoor anders naar de zaak.
Amerikanen die glashard zeggen "BOEIE WAT JULLIE WET IS; HET INTERESSEERT ME NIET ENE OOR IN ANDERE OOR UIT" omdat ze zo boos zijn over de manier waarop joran is vrijgelaten. De wet boeit ze niet, terwijl daar juist hun woede op is gebaseerd.
Zijn echt een dom stel wijven daarzo, ik vraag me af hoeveel mannen er zo fel reageren, of zij meer verstand gebruiken.

"I am a mother and I ... yadayada"

We mogen nooit of te nimmer meer naar Aruba gaan.
Gaan geheel voorbij aan het feit dat er maar twee moorden oid per jaar gebeuren, maar zij als amerikanen zijn daar gewoon niet veilig, (natuurlijk zijn uitgerekend amerikanen daar niet veilig. Van de miljoenen (waarschijnlijk) die daar de afgelopen 20 jaar vakantie gevierd hebben is er een meisje nog niet veilig terug. (die anderen bleven vrijwillig) Nee, amerikanen zijn niet veilig daar!
Nee, ze voelen zich niet veilig omdat de politie daar zo incompetent is.
Serieus, als je op een eiland woont waar verschrikkelijk weinig misdrijven gepleegd worden, wat gebeurt er dan als er wel iets ernstigs gebeurt? Geen excuus, die gasten moeten dus maar net zo hard zijn als het amerikaanse politiecorps.

Echt ik word gewoon misselijk als ik die egoistische nooit reflecterende berichten van die sukkels aan de andere kant van de oceaan lees. Dat zij voor hun emoties een heel land ten gronde willen richten, uit het diepste van hun hart. En dan is het enige wat wij hier eraan kunnen doen is praten met die gasten, maar luisteren, ho maar. tja, dat dán het beest in je wakker wordt vind ik niet vreemd.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 13:38:29 #193
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30662687
Ik vraag me af: Er lopen 2 topiques over Dr Phil in KB: deze en Over Dr Phil kunnen die niet samengevoegd worden?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:40:48 #194
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30662755
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vraag me af: Er lopen 2 topiques over Dr Phil in KB: deze en Over Dr Phil kunnen die niet samengevoegd worden?
mijn idee, maar dan liever 1 slotje, en de ander door laten gaan.

NWS Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
KLB Dr. Phil en andere kut Amerikanen...
KLB Over Dr Phil

Ik stel voor om de 2 KLB's dicht te gooien...
pi_30662764
WIJ moeten harder gaan werken aan vermiste mensen terug vinden? In Amerika raken per jaar 1 miljoen mensen vermist, en daarvan komt waarschijnlijk ongeveer een kwart niet terug...
pi_30662845
jezus, wat lees ik hier nou weer
quote:
During the course of the two searches by Texas Equusearch, an Aruban park ranger accused the volunteer search team of destroying a nest of sea-turtle eggs. The claim was disputed by Equusearch's director, Tim Miller, as simply being an attempt to divert attention away from the failed investigation of the Aruban authorities.
you and I ain't done Zeke!
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 13:48:49 #197
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30662986
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

mijn idee, maar dan liever 1 slotje, en de ander door laten gaan.

NWS Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
KLB Dr. Phil en andere kut Amerikanen...
KLB Over Dr Phil

Ik stel voor om de 2 KLB's dicht te gooien...
Nou klagen is KB en dat mag naar aanleiding over het bericht NWS over dr. Phil toch?
De twee KB topiques bij elkaar voegen lijkt me beter.

Maar nu ik nog kan klagen voordat het misschien wordt dichtgegooid: ik kan niet meer op de site van Dr. Phil komen: "Too many connections"
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:50:17 #198
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30663032
Nog even 2 dingen dan.

Shirt:

bron: Dr Phil roept op tot boycot Aruba.

en goede post:
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het best logisch dat die moeder weet dat haar dochter nog maagd is.
En oja, deze mag men best overnemen.
pi_30663699
waar kan je zon geweldig shirt krijgen? :p
you and I ain't done Zeke!
pi_30664365
quote:
A beautiful baby girl was born, her parents named her Natalee.
Her hair was blonde, her smile was wide, her parents knew she would do amazing things with her life.
Perhaps she would get a scholarship to college and become a doctor and help the sick and hurting.
She had lots of friends and a family who adored her, and soon she graduated from high school and looked for ward to college.
But she took a trip with her friends, not knowing that there was evil lurking in three boys whose characters had not been developed by their parents.
These boys watch this beautiful girl with the long blonde hair, but she paid them no attention so they sought to change that.
Did they stalk her? I believe they did.
Did they hurt her? I believe they did.
Fanfic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')