Ook op een dat natalee forum geloof ik in een van die topics: "amerikanen kunnen niet rationeel nadenken, ze denken met emoties yadayada want historische uitleg"
Prima, ik begrijp dat ze kortzichting zijn door verschillende invloeden maar sommige (veeeel) amerikanen gebruiken het feit dat ze amerikanen zijn als excuus om niet rationeel na te denken, om andere landen, volkeren, groeperingen en culturen pijn te doen, omdat ze met emoties "denken" en niet met verstand. Tientallen berichtjes van DutchDad en Rammstein en ze worden allemaal afgepoeierd, maar enkelen, twee of drie, kijken daardoor anders naar de zaak.
Amerikanen die glashard zeggen "BOEIE WAT JULLIE WET IS; HET INTERESSEERT ME NIET ENE OOR IN ANDERE OOR UIT" omdat ze zo boos zijn over de manier waarop joran is vrijgelaten. De wet boeit ze niet, terwijl daar juist hun woede op is gebaseerd.
Zijn echt een dom stel wijven daarzo, ik vraag me af hoeveel mannen er zo fel reageren, of zij meer verstand gebruiken.
"I am a mother and I ... yadayada"
We mogen nooit of te nimmer meer naar Aruba gaan.
Gaan geheel voorbij aan het feit dat er maar twee moorden oid per jaar gebeuren, maar zij als amerikanen zijn daar gewoon niet veilig, (natuurlijk zijn uitgerekend amerikanen daar niet veilig. Van de miljoenen (waarschijnlijk) die daar de afgelopen 20 jaar vakantie gevierd hebben is er een meisje nog niet veilig terug. (die anderen bleven vrijwillig) Nee, amerikanen zijn niet veilig daar!
Nee, ze voelen zich niet veilig omdat de politie daar zo incompetent is.
Serieus, als je op een eiland woont waar verschrikkelijk weinig misdrijven gepleegd worden, wat gebeurt er dan als er wel iets ernstigs gebeurt? Geen excuus, die gasten moeten dus maar net zo hard zijn als het amerikaanse politiecorps.
Echt ik word gewoon misselijk als ik die egoistische nooit reflecterende berichten van die sukkels aan de andere kant van de oceaan lees. Dat zij voor hun emoties een heel land ten gronde willen richten, uit het diepste van hun hart. En dan is het enige wat wij hier eraan kunnen doen is praten met die gasten, maar luisteren, ho maar. tja, dat dán het beest in je wakker wordt vind ik niet vreemd.