ik dacht dat jij ook een neocon redneck was?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:52 schreef Vampier het volgende:
Ik woon in Cali wat denk jij?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:54 schreef 0 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook een neocon redneck was?
Of ben je democrat geworden?
Aleen van Fox news en Bill O'reilly (staatsmongool #1)quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:04 schreef Blazkowich het volgende:
Dr. Phil is wel ok.
Die reactie van Amerika op die verdwijning is een beetje overdreven
Ik werk met een hippie, zeg heb jij skype of msn in de tussentijd? Ik wil wel eens een keer met je sprekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:59 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
vampiert, je wordt steeds menselijker.
Dr Phil: 'Boycot Aruba' + kritiek op Nederland
Stuur me even een mail dan geef ik je die, jij hebt niks in je profiel staan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:08 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik werk met een hippie, zeg heb jij skype of msn in de tussentijd? Ik wil wel eens een keer met je spreken![]()
ik ben al een tijdje afgehaakt bij die Amerikaanse programma's als Phill en Oprahquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:24 schreef Nolius het volgende:
Typisch Amerikaans programma. Al is het wel vermakelijk om te zien
Én hij durft ook kritiek te uiten naar Nederland! Ik zou m schoppen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:52 schreef Vampier het volgende:
bla bla
Alsof Amerika alles zo goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:49 schreef RM-rf het volgende:
Dr, Phil is [14.gif], en terecht dat er eens wat gezegd wordt van dat land vol junkies en hoeren, waar niet adequat op criminaliteit gereageerd wordt en de politiemacht een farce is ....
Nog een geluk dat ze bij Dr. Phill niet ingegaan zijn op de grote aantallen pedofielen en Nederland als middelpunt van internationale pedofielen-netwerken .....
alhoewel dat waarschijnlijk ook iets zal zijn dat de TS gewoon een 'feit' vind, en zich verder niet van distatntieert ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |